ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Η διαφορά φίλε μου Χρήστο στα δικά μου μάτια είναι οτι όσον αφορά τα πλοία κ.λ.π μιλάμε για ιδιωτικές εταιρίες και για θάλασσα όπου το πρόβλημα αφορά καθαρά και μόνο τα πλοία την συντήρησή τους και την παλαιότητά τους ενώ για τα ατυχήματα με τα αυτοκίνητα λεωφορεία κ.λ.π μιλάμε για τους απίστευτα κακοφτιαγμένους και κακοσυντηρημένους δρόμους του κράτους !
Θα μου πεις οτι και τα δύο θέματα είναι στην βάση τους τα ίδια αλλά νομίζω οτι καταλαβαίνεις...

Καλημέρα Μητσάκο και Χρόνια πΟλλά (και στους υπολοίπους επίσης)

Δυστυχώς ΔΕΝ είναι οι κακοφτιαγμένοι και κακοσυντηρημένοι δρόμοι η κύρια αιτία των τροχαίων στην χώρα μας..
Εμείς οι ίδιοι,οι έλληνες οδηγοί φταίμε για το καθημερινό ξεκλήρισμα στους δρόμους μας.
Οι προσπεράσεις γιατί "μας παίρνει",οι υπερβολικές (για τους δρόμους μας) ταχύτητες και οι "φτιαγμένοι" οδηγοί χανατακώνουν καθημερινά οικογένειες..

οσους καλούς δρόμους και να αποκτήσουμε,αν δεν υπάρξει οδική παιδεία και αγωγή στον ελληνα (που θα πάει στράφι καθότι ως γνωστόν "εμείς τα κάνουμε σωστά,οι άλλοι είναι οι μ....κες"!),μην περιμένετε να σταματήσει η σφαγή στους δρόμους.
 
Καλημέρα Μητσάκο και Χρόνια πΟλλά (και στους υπολοίπους επίσης)

Δυστυχώς ΔΕΝ είναι οι κακοφτιαγμένοι και κακοσυντηρημένοι δρόμοι η κύρια αιτία των τροχαίων στην χώρα μας..
Εμείς οι ίδιοι,οι έλληνες οδηγοί φταίμε για το καθημερινό ξεκλήρισμα στους δρόμους μας.
Οι προσπεράσεις γιατί "μας παίρνει",οι υπερβολικές (για τους δρόμους μας) ταχύτητες και οι "φτιαγμένοι" οδηγοί χανατακώνουν καθημερινά οικογένειες..

οσους καλούς δρόμους και να αποκτήσουμε,αν δεν υπάρξει οδική παιδεία και αγωγή στον ελληνα (που θα πάει στράφι καθότι ως γνωστόν "εμείς τα κάνουμε σωστά,οι άλλοι είναι οι μ....κες"!),μην περιμένετε να σταματήσει η σφαγή στους δρόμους.



Αν δεν μας εκπαιδευσουν Δημητρη, δεν γινεται τιποτα .......

Ας κανουν καποια στιγμη αυτο που ξερουν οτι πρεπει
 
Χρήστο μου φοβάμαι οτι και να κάνουν αυτό που πρέπει ,ο μέσος Ελλην οδηγός δεν πρόκειται να αλλάξει συνήθειες στην άσφαλτο...:grandpa:

Δημητρη, εαν ξεκινησουν ΤΩΡΑ να εφαρμοζουν αυτο που πρεπει και να μας εκπαιδευουν, σε 20 χρονια τα νουμερα θα ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ καλυτερα !

Δεν θα αλλαξουν εμας, θα μαθουν οι νεοι οδηγοι. Εμας απλα θα μας επηρεασουν που δεν ειναι κακο.
 
Δημητρη, εαν ξεκινησουν ΤΩΡΑ να εφαρμοζουν αυτο που πρεπει και να μας εκπαιδευουν, σε 20 χρονια τα νουμερα θα ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ καλυτερα !

Δεν θα αλλαξουν εμας, θα μαθουν οι νεοι οδηγοι. Εμας απλα θα μας επηρεασουν που δεν ειναι κακο.

ΜΑΚΑΡΙ !!!!!
 
Ταξίδεψα Ιταλία πρόπερση με καράβι. Στο κύριο μπαρ το πάτωμα ανέβαινε και κατέβαινε σε κάθε κυματάκι. Κάποια στιγμή ήρθε ο πλοίαρχος που είπε ότι στην ανακατασκευή του πλοίου είχαν κόψει τα σίδερα (κολόνες) που υπήρχαν για περισσότερο χώρο στα αποκάτω καταστρώματα. Εδώ η πολυκατοικία που έπεσε το 1978 στη Θεσσαλονίκη είπαν πως έπεσε γιατί το ζαχαροπλαστείο που υπήρχε στο ισόγειο είχε φάει λίγο μία κολόνα. Σε πλοίο αλλάζουν όλη τη δομική του εικόνα με υπερκατασκευές και άλλα, χωρίς έλεος.
 
Μητσάρα Χρόνια πολλά και σ'εσένα..

Φίλε μου θα συμφωνήσω με τον Χρήστο καθότι ούτε την κατάλληλη εκπαίδευση-παιδεία μας παρέχουν αλλά ούτε δρόμους τις προκοπής..

Εν έτη 2007 εγώ καθημερινά για να πάω στην δουλειά μου, πρέπει να κινούμαι στην μισή διαδρομή(περίπου 33χλμ) μέσω επαρχιακού δρόμου μονής λωρίδας στην κάθε κατεύθυνση ο οποίος είναι γεμάτος λακκούβες και σπασίματα..
Όσο για το υπόλοιπο μισό της διαδρομής που είναι μέσω της Εγνατίας οδού, κάθε φορά που βρέχει καταριέμαι ειλικρινά τον κ.κ Λαλιώτη για τα .......έργα πνοής που κάνανε:slapface: !!!

Τα ......έργα θανάτου όπως τα λέω κι εγώ!

Κι όσο για τις συνήθειες των Ελλήνων, έχεις δίκιο δεν αλλάζουν, όμως μπορούν να βελτιωθούν σε σημαντικό βαθμό όπως λέει κι ο Χρήστος..
 
Ουσιαστικά όλοι το ίδιο λέμε.

Μίλησα πρώτος για οδική αγωγή και εκπάιδευση.

Για τους δρόμους θα συμφωνήσω επίσης κυρίως ως προς τα δίκυκλα που τα έχουν γραμμένα κανονικά.Και θρηνουμε μοτοσυκλετιστές απ' άδικο κάθε τόσο.
Γιατι άλλο να πέσει το Τσερόκι σε μια λακούβα και άλλο μια μηχανή..
Αλλά αυτοί που "ασχολούνται" με την κατασκευή/συντήρηση των δρόμων είναι Τσεροκάδες δυστυχώς..
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Συμφωνώ, όμως στατιστικά τα αεροπλάνα είναι πολύ πιο αξιόπιστα ειδικά στην Ελλάδα..
Απλά δεν βλέπω τον λόγο να παίζω τις ζωές της οικογένειας μου κορόνα γράμματα χωρίς λόγο!
Γιατί με τα πλοία κάτι τέτοιο γίνεται πλέον..

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, όμως στα αεροπλάνα δεν γίνονται λάθη καθότι ένα μικρό λάθος του πιλότου μπορεί να αποβεί μοιραίο!
Στα πλοία όμως?

μήπως στα αεροπλάνα όλοι δεν αναζητούμε τον χαμηλότερο ναύλο, που τον προσφέρει το τάδε τσάρτερ αγνώστου προελεύσεως? Και εκεί τα ίδια γίνονται. Το αεροπλάνο αν πέσει είσαι τελειωμένος, το βαπόρι αν βυθιστεί μπορεί να σωθείς (στη Μεσόγειο που τα νερά είναι σαφώς πιο ζεστά).
Στατιστικά είναι το ασφαλέστερο, αλλά αν γίνει...ραντεβού στον άλλο κόσμο.
Επίσης για να πέσει το ...αεριωθούμενο πρέπει να συμβούν πολλά στραβά ταυτόχρονα, ενώ ένα μπαμ στις ξέρες με το καρυδότσουφλο και τέλος...

Δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση πως το να πιλοτάρεις ένα airbus (αφού τα περισσότερα γίνονται αυτόματα) είναι πιο εύκολο από το να κουμαντάρεις ένα ολόκληρο κρουαζιερόπλοιο. Ας είναι καλά ο εξομοιωτής!
 
Πιθανότατα να είναι έτσι..
Όμως φίλε Αντώνη είπα και πριν οτι σε καμία περίπτωση δεν θα βάλω την οικογένεια μου σε κίνδυνο!

Ειλικρινά δεν θέλω και δεν θα ξαναμπώ σε πλοίο.
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Τελικά μπορεί να μας απάντηση κανένας γιατί δεν φέρανε κανένα ρυμουλκό από την Σύρο που είναι μονό 2 ώρες από την Σαντορίνη ? το πλοίο έκανε να βουλιάξει 14 με 15 ώρες ,αυτό εμένα μου λέει πως απλά δεν θέλανε να το σώσουνε…

Τα ρυμουλκά, όπως και σε ένα αντίστοιχο βαθμό και η οδική βοήθεια, προσπαθούν να εκμεταλευτούν την στιγμή της ανάγκης. Έτσι, είναι τελείως διαφορετικό το ναύλο που θα ζητήσει κάποιος για απλή υποβοήθηση και άλλο σε περίπτωση ακυβερνησίας του πλοίου. Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι τα ρυμουλκά που ήταν ικανά για ένα τόσο μεγάλο πλοίο, ζητήσαν απογορευτικά νούμερα.

Και για να δώσω ένα παράδειγμα. Το 1996, ένας γνωστός με σκάφος 55 ποδιών, έμεινε γύρω στα 60 μέτρα έξω από το Φλοίσβο. Το ρυμουλκό του ζήτησε το "λογικό" ποσό των 10.000.000 δραχμών!!! Τελικά επιστρατεύθηκε κάποιο άλλο μικρό σκαφάκι με απλό φιλότιμο για την πολύ μικρή απόσταση μέχρι το λιμάνι.
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Τελικά μπορεί να μας απάντηση κανένας γιατί δεν φέρανε κανένα ρυμουλκό από την Σύρο που είναι μονό 2 ώρες από την Σαντορίνη ? το πλοίο έκανε να βουλιάξει 14 με 15 ώρες ,αυτό εμένα μου λέει πως απλά δεν θέλανε να το σώσουνε…

Όταν λέμε ότι το βαπόρι δεν την γλυτώνει γιατί έχουν ανοίξει τα σωθικά του πέρα ώς πέρα (δες προηγούμενο μου πόστ) το ρυμουλκό είναι άχρηστο, βοηθάει μόνο στον οριζόντιο άξονα. Στον κάθετο..που υπάρχει το πρόβλημα μάλλον θα χρειαζόταν ελικόπτερα για να το κρατήσουν στην επιφάνεια!

Ας μιλήσουμε λίγο για το κράτος και το τι κάνει...
Η απόφαση για την κατάσταση των λιμανιών, των πλοίων και γενικά της ναυτιλιακής υποδομής είναι πολιτική απόφαση που βασίζεται στα λεγόμενα probabilistic senarios. Δηλαδή έχουμε 1000 νεκρούς κάθε χρόνο απο τροχαία και 1 σε ναυάγιο για τα τελευταία 20 χρόνια (λέμε τώρα), οι ενδείξεις-πιθανότητες είναι ότι θα συνεχίσει να είναι έτσι για τα επόμενα 20 χρόνια. Που νομίζετε ότι θα ρίξουν το χρήμα για υποδομή;

Όταν λοιπόν το μοντέλο αποδειχθεί λανθασμένο, με στοιχεία (=απώλεια ζωών) τότε ακολουθεί αναθεώρηση.
'Ετσι απλά!
 
Εγω ξερω οτι φτασαμε στο 2007 και ακομα η Εγνατια οδος ειναι υπο κατασκευη, αλλα τα πακετα τα εχουμε φαει ηδη. Μερικα κοματια δεν εχουνε χαραχτει καν. Ακομα ψαχνουνε να βρουνε απο που θα περασει ο δρομος. Σα δεν ντρεπομαστε...
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Ετσι ειναι Δημητρη.

Αυτο που ειπα και ποιο πανω , που ειναι και αυτο που με "ενοχλει" περισσοτερο, ειναι το γιατι δεν εχουμε την ιδια ευαισθησια η την ιδια ευθιξια αν θες, με τα θεματα των δρομων, αυτοκινητων, λεοφορειων, των καθημερινων θυματων και τραυματισμων που ειναι μακραν περισσοτερα αριθμητικα.

Τι τραβαει δηλαδη την προσοχη μας τοσο πολυ σε αυτα τα δυο θυματα απο τα 1600 που σωθηκαν, σε σχεση με τα οσα εχουμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στους δρομους ?

Για να βαλουμε λιγο τα πραματα στη θεση τους οσο αναφορα τα καναλια και τα παραθυρα.

Τα τροχαια ατυχηματα ειναι κατι που ειναι καθημερινο φαινομενο με αποτελεσμα να ειναι σαν μια καλοκαρινη επαναληψη "2 Ξενοι" βλεπε Mega Channel. Αφου δεν πουλαει η επαναληψη γιατι να ασχοληθουνε βρε. Το πλοιο ομως ειναι φρεσκο ψαρι που σπαρταραει. Σιγα μην κατσουνε να ασχοληθουνε με 50 νεκρους... και σιγα μην κατσω εγω να δω αυτες τις μαμακιες που μας πασαρουνε...

Βρε ουστ στα διαλα :violent-smiley-030:
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

........Όταν λέμε ότι το βαπόρι δεν την γλυτώνει γιατί έχουν ανοίξει τα σωθικά του πέρα ώς πέρα (δες προηγούμενο μου πόστ) το ρυμουλκό είναι άχρηστο, βοηθάει μόνο στον οριζόντιο άξονα. Στον κάθετο..που υπάρχει το πρόβλημα μάλλον θα χρειαζόταν ελικόπτερα για να το κρατήσουν στην επιφάνεια!
...........

:bang:

Με συγχωρεις φιλε μου, αλλα για να καταλαβεις τι περιπου περιεγραψες , δες το παρακατω.........

 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Για να βαλουμε λιγο τα πραματα στη θεση τους οσο αναφορα τα καναλια και τα παραθυρα.

Τα τροχαια ατυχηματα ειναι κατι που ειναι καθημερινο φαινομενο με αποτελεσμα να ειναι σαν μια καλοκαρινη επαναληψη "2 Ξενοι" βλεπε Mega Channel. Αφου δεν πουλαει η επαναληψη γιατι να ασχοληθουνε βρε. Το πλοιο ομως ειναι φρεσκο ψαρι που σπαρταραει. Σιγα μην κατσουνε να ασχοληθουνε με 50 νεκρους... και σιγα μην κατσω εγω να δω αυτες τις μαμακιες που μας πασαρουνε...

Βρε ουστ στα διαλα :violent-smiley-030:

Οι "2ξενοι" ουδεμια σχεση εχουν με τους 5 νεκρους και 20 τραυματιες....

Το γεγονος οτι δεν πουλαει η ειδηση δεν ειναι απαραιτητα θεμα των δημοσιογραφων. Εχουμε κι εμεις συμμετοχη. Εμεις δεν την βλεπουμε γι'αυτο και δεν πουλαει.

Θα επρεπε καθε μερα να βλεπουμε ολα αυτα τα ατυχηματα στις ειδησεις, καθως και το ΛΟΓΟ που τα προκαλεσε.
Καποτε ελεγαν συνεχως "υπερβολικη ταχυτητα". Απο ενα σημειο και μετα σταματησαν να το λενε. Γιατι???? Μηπως δεν ειναι μονον αυτο?
 
Na po kai ego tora kati, o captain tis pareas borei na to confirmarei:
NOMOS! Otan ena vapori pesei pano se ifalo, kai akinitopoiithi ekei pano, den prepei na kounithi ( by her own means). An exei anoixei apo kato o patos tou as poume, o ifalos tha leitourgisei (poli xontdoeidos) san felos stin tripa.
An o kapetanios prospathisi na to kounisei, tote o ifalos tha litourgisei san anixtiri konservas. Opoiadipote metakinisi thelei poli meleti/prosohi.
Sto sea diamont ti na egine arage;