Μεταφορικές εταιρίες - Ταχυδρομεία

Εκτυπώνεις λοιπόν την σελίδα οπου φαίνεται να σταματα το δέμα στο Κέντρο Διαλογής της περιοχής σου και πηγαίνεις στον προιστάμενο, να δει στο βιβλίο ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ αν έχει καταγραφεί να δόθηκε στον διανομέα...
Δεν νομίζω να είναι δύσκολο μετά... ζήτα να κάνεις και μια έγγραφη δήλωση απώλειας ή τελος πάντων το αντίστοιχο - και "ενημέρωσε" οτι θα ενοχλήσεις ανώτερα κλιμάκια, μπας και συγκινηθούν!
 
Παιδιά μην τα ρίχνουμε όλα στα μαγαζιά του εξωτερικού.

Το κατάστημα έστειλε το δέμα κανονικά. Απλά όταν το δέμα χάθηκε από τα ΕΛΤΑ το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έκανε τίποτα για να βοηθήσει να εντοπιστεί το δέμα. Το μόνο που χρειαζόταν να κάνει ήταν να ξεκινήσει τη διαδικασία αναζήτησης μέσω του Hong Kong Post. Όμως όχι μόνο δεν το έκαναν, μου είπαν ψέμματα και τώρα δεν μπαίνουν ούτε στον κόπο να απαντήσουν τα μηνύματά μου, δεν νομίζω να είναι αυτή υπεύθυνη συμπεριφορά.
 
Γιατι τα έχεις βάλει με τους HK ενώ βλέπεις ξεκάθαρα οτι το θέμα είναι στα ΕΛΤΑ (και μάλιστα σε συγκεκριμένο κατάστημα)???
 
Γιατι τα έχεις βάλει με τους HK ενώ βλέπεις ξεκάθαρα οτι το θέμα είναι στα ΕΛΤΑ (και μάλιστα σε συγκεκριμένο κατάστημα)???

Προφανώς το δέμα χάθηκε από τα ΕΛΤΑ, δεν τίθεται θέμα. Απλά όπως ανέφερα και πριν, για να επιβεβαιωθεί αυτό γραπτά και επίσημα από τα ΕΛΤΑ θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία αναζήτησης του δέματος από τον αποστολέα (δεν μπορώ να ξεκινήσω εγώ αυτή τη διαδικασία).
Είναι μιά τυπική διαδικασία την οποία το hkequipment δεν ξεκίνησε ποτέ, ενώ μου είπαν το αντίθετο, και στη συνέχεια δεν απαντούν σε κανένα από τα e-mail που τους έστειλα.
Νομίζω ότι τα καταστήματα θα πρέπει να βοηθούν τους πελάτες τους προκειμένου να παραλάβουν τα προϊόντα που αγόρασαν και όχι να αδιαφορούν.
 
Εχεις το mail οτι σου στάλθηκε ΔΕΜΑ με αριθμό RTxxxxxxxxxHK
Εχεις τον αριθμό αυτό και την εκτύπωση από την σελίδα των ΕΛΤΑ, οπου το δέμα φαίνεται να "σταματα" σε ένα κατάστημα ΕΛΤΑ / Κέντρο Διαλογής (πάντως δεν φαίνεται να έγινε ΠΑΡΑΔΟΣΗ)
και μου λές οτι δεν σου κάνουν αναζήτηση???
Μάλλον πρέπει να τους πιέσεις λίγο παραπάνω...
Φτιάξε μόνος σου μια ΕΓΓΡΑΦΗ αίτηση ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ και πήγαινε να την παραδώσεις (φυσικά να ζητήσεις αριθμό πρωτοκόλλου) μαζί με τα ανωτέρω!


Διεύθυνση Κεντρικής Διοίκησης:
Απελού 1, 101 88 Αθήνα
Tηλ. κέντρο: 800-11-82000 & 210 3353777- 210 3353100
 
Last edited:
Εχεις το mail οτι σου στάλθηκε ΔΕΜΑ με αριθμό RTxxxxxxxxxHK
Εχεις τον αριθμό αυτό και την εκτύπωση από την σελίδα των ΕΛΤΑ, οπου το δέμα φαίνεται να "σταματα" σε ένα κατάστημα ΕΛΤΑ / Κέντρο Διαλογής (πάντως δεν φαίνεται να έγινε ΠΑΡΑΔΟΣΗ)
και μου λές οτι δεν σου κάνουν αναζήτηση???
Μάλλον πρέπει να τους πιέσεις λίγο παραπάνω...
Φτιάξε μόνος σου μια ΕΓΓΡΑΦΗ αίτηση ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ και πήγαινε να την παραδώσεις (φυσικά να ζητήσεις αριθμό πρωτοκόλλου) μαζί με τα ανωτέρω!


Διεύθυνση Κεντρικής Διοίκησης:
Απελού 1, 101 88 Αθήνα
Tηλ. κέντρο: 800-11-82000 & 210 3353777- 210 3353100

Έτσι όπως το λες είναι, φαίνεται το συστημένο δέμα να φτάνει στο κέντρο διαλογής της περιοχής μου και εκεί χάνεται. Δεν φαίνεται να το πήρε κανένας ταχυδρόμος για παράδοση, ψάξαμε όλες τις λίστες με τα δέματα που πήραν οι ταχυδρόμοι για παράδοση, πουθενά δεν φαίνεται το δικό μου.
Έχω στείλει mail στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των ΕΛΤΑ και περιμένω μιά επίσημη απάντηση.
Έγγραφη αίτηση αναζήτησης δεν παραλαμβάνουν από εμένα, γιατί μου λένε ότι η διαδικασία πρέπει να ξεκινήσει από τον αποστολέα και όχι από τον παραλήπτη. Το ξέρω ότι είναι παράλογο αλλά μου είπαν και από το τοπικό ταχυδρομείο και από τα κεντρικά ότι αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω.

Ευχαριστώ για την βοήθεια!
 
....φαίνεται το συστημένο δέμα να φτάνει στο κέντρο διαλογής της περιοχής μου και εκεί χάνεται. Δεν φαίνεται να το πήρε κανένας ταχυδρόμος για παράδοση, ψάξαμε όλες τις λίστες με τα δέματα που πήραν οι ταχυδρόμοι για παράδοση, πουθενά δεν φαίνεται το δικό μου.
Έχω στείλει mail στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των ΕΛΤΑ και περιμένω μιά επίσημη απάντηση.
Έγγραφη αίτηση αναζήτησης δεν παραλαμβάνουν από εμένα, γιατί μου λένε ότι η διαδικασία πρέπει να ξεκινήσει από τον αποστολέα και όχι από τον παραλήπτη. Το ξέρω ότι είναι παράλογο αλλά μου είπαν και από το τοπικό ταχυδρομείο και από τα κεντρικά ότι αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω.

Καταρχην σε παρακαλώ, αν θες γράψε το tracking ή στειλε το σε PM - δεν έχει κάποιο προσωπικό δεδομένο... εχει ενδιαφέρον

Στα ταχυδρομεία ανα περιοχή, οταν παραλαμβάνεται ένα δεμα/συστημένο με αριθμο, καταχωρείται σε ΕΙΔΙΚΟ βιβλίο, πριν επιδοθεί στον διανομέα. Το βιβλίο αυτό είναι κατα ημερομηνία - εκει βρίσκουν το δέμα σου?

Φτιάξε μια αίτηση και ΕΠΕΜΕΙΝΕ να την παραδώσεις (εστω στα Κεντρικά ΕΛΤΑ) - δεν μπορούν να σου αρνηθούν, εφόσον απευθύνεται στα ΕΛΤΑ - ειναι υποχρεωμενοι να σου απαντήσουν, εστω και οτι πρεπει να γίνει αλλιώς η διαδικασία αναζήτησης, μην αρκείσαι στο προφορικό οτι "πρεπει ο αποστολέας να αναζητήσει το δέμα".

Το email που έστειλες, καποια στιγμή θα σου πουνε οτι χάθηκε...
scripta manent αγαπητε!!!
 
Καταρχην σε παρακαλώ, αν θες γράψε το tracking ή στειλε το σε PM - δεν έχει κάποιο προσωπικό δεδομένο... εχει ενδιαφέρον

Στα ταχυδρομεία ανα περιοχή, οταν παραλαμβάνεται ένα δεμα/συστημένο με αριθμο, καταχωρείται σε ΕΙΔΙΚΟ βιβλίο, πριν επιδοθεί στον διανομέα. Το βιβλίο αυτό είναι κατα ημερομηνία - εκει βρίσκουν το δέμα σου?

Φτιάξε μια αίτηση και ΕΠΕΜΕΙΝΕ να την παραδώσεις (εστω στα Κεντρικά ΕΛΤΑ) - δεν μπορούν να σου αρνηθούν, εφόσον απευθύνεται στα ΕΛΤΑ - ειναι υποχρεωμενοι να σου απαντήσουν, εστω και οτι πρεπει να γίνει αλλιώς η διαδικασία αναζήτησης, μην αρκείσαι στο προφορικό οτι "πρεπει ο αποστολέας να αναζητήσει το δέμα".

Το email που έστειλες, καποια στιγμή θα σου πουνε οτι χάθηκε...
scripta manent αγαπητε!!!

Στο ταχυδρομείο της περιοχής δεν έφθασε το δέμα, ούτε φαίνεται να έχει καταγραφεί στο ειδικό βιβλίο που αναφέρεις, το ψάξαμε. Το δέμα φαίνεται να μπήκε στο κέντρο διαλογής της περιοχής και εκεί να χάθηκε, δεν έφθασε ούτε στο ταχυδρομείο, ούτε το παρέλαβε κάποιος διανομέας.
Θα στείλω την αίτηση όπως μου λές, έτσι και αλλιώς δεν έχω να χάσω κάτι.
Θα σου στείλω και περισσότερες πληροφορίες με ΡΜ.
 
υστατη λυση η εθνικη επιτροπη επικοινωνιβων και ταχυδρομειων....

εχουν ειδικο τμημα...και καποτε ηταν αρκετα σκληροι
 
Απώλειες στα ΕΛΤΑ

Θα στείλω την αίτηση όπως μου λές, έτσι και αλλιώς δεν έχω να χάσω κάτι.


Να καταθέσεις την ΑΙΤΗΣΗ (δεν υπάρχει υπόδειγμα) σε ΑΥΣΤΗΡΟ ΤΥΠΙΚΟ ύφος, με επισυναπτόμενα το mail του ΗΚ με τον αριθμό και εκτύπωση του tracking και από τα δυο συστήματα των ΕΛΤΑ
http://212.205.82.71/trackandtrace/Default.asp
και
http://www.elta-courier.gr/trackit/

Απ' οτι φαίνεται
ELTA.jpg
καποιος το "δαγκωσε" το δεματάκι σου, οπότε μονο ετσι πρεπει να πιέσεις - ισως μάλιστα πρέπει να βάλεις και αντίγραφο με τα είδη και τις αξίες τους, ωστε να αξιώσεις και αποζημίωση!

Συμφωνω για ΕΕΤΤ, να κάνεις αναφορά στην ΑΙΤΗΣΗ οτι θα προσφύγεις στην ΕΕΤΤ και τον Συνήγορο του Πολίτη

Δες και δώ http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/

Απ οτι είδα, η ΕΕΤΤ έχει ΦΟρμα Καταγγελίας, μόλις ΠΑΡΕΙΣ απάντηση από ΕΛΤΑ, τοτε να προχωρήσεις σε ΕΕΤΤ
 
Last edited:
Εγώ κύριοι τον τελευταίο μήνα , έκανα γύρο στις 7 - 8 αγορές , με καμία δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα ,άργησαν βέβαια κάποιες λίγο παραπάνω απ ότι συνήθως , αλλά απο τον ΗΚ περιμένω ακόμα , βέβαια είναι ακόμη μέσα στα όπια αλλά αν Δευτέρα , άντε Τρίτη δεν έχω παραλάβει κάτι δεν πάει καλά.
 
Re: Απάντηση: Μεταφορικές εταιρίες - Ταχυδρομεία

Παιδιά μην τα ρίχνουμε όλα στα μαγαζιά του εξωτερικού.Κώστα στην Κύπρο δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά στην Ελλάδα τελευταία ακούγονται πολλά για τα ΕΛ.ΤΑ.Εγώ περιμένω δέμα 4 μήνες,προφανώς το έχασα...Κάποιος γνωστός που έχει σχέση μου είπε ότι έχει γίνει χοντρό θέμα με τα ΕΛ.ΤΑ και ότι έχουν παιχτεί καταστάσεις με πανάκριβα αντικείμενα μέσω κυκλώματος.Αυτά βέβαια μπορεί να είναι και ράδιο αρβύλα γι' αυτό πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί και να περιμένουμε μήπως ακουστεί κάτι τον επόμενο καιρό.Πάντως τελευταία πολλά δέματα χάνονται και ίσως πρέπει να γίνει μια ομαδική προσπάθεια διαμαρτυρίας...

Παντελή, τα κυπριακά ταχυδρομεία κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους...Οι χρόνοι παράδοσης είναι πολύ καλοί από τη στιγμή που ένα δέμα φτάσει στη χώρα, ίσως επειδή η χώρα είναι μικρή, εγώ γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος...Απλά ανάφερα το θέμα με το απαράδεκτο Pixmania, επειδή ο φίλος που είχε γράψει πιο πάνω από μένα είχε μια παρόμοια εμπειρία...Και από ότι έχω διαβάσει, πολλοί άνθρωποι είχαν παρόμοιες εμπειρίες με μένα με το τραγικό Pixmania...Για να μην είμαι και off topic, θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου για το πως έιναι δυνατόν να "χάνονται" ή να "εξαφανίζονται" δέματα με tracking numbers εν έτει 2011...
 
Απάντηση: Απώλειες στα ΕΛΤΑ

Να καταθέσεις την ΑΙΤΗΣΗ (δεν υπάρχει υπόδειγμα) σε ΑΥΣΤΗΡΟ ΤΥΠΙΚΟ ύφος, με επισυναπτόμενα το mail του ΗΚ με τον αριθμό και εκτύπωση του tracking και από τα δυο συστήματα των ΕΛΤΑ
http://212.205.82.71/trackandtrace/Default.asp
και
http://www.elta-courier.gr/trackit/

Απ' οτι φαίνεται
View attachment 65680
καποιος το "δαγκωσε" το δεματάκι σου, οπότε μονο ετσι πρεπει να πιέσεις - ισως μάλιστα πρέπει να βάλεις και αντίγραφο με τα είδη και τις αξίες τους, ωστε να αξιώσεις και αποζημίωση!

Συμφωνω για ΕΕΤΤ, να κάνεις αναφορά στην ΑΙΤΗΣΗ οτι θα προσφύγεις στην ΕΕΤΤ και τον Συνήγορο του Πολίτη

Δες και δώ http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/

Απ οτι είδα, η ΕΕΤΤ έχει ΦΟρμα Καταγγελίας, μόλις ΠΑΡΕΙΣ απάντηση από ΕΛΤΑ, τοτε να προχωρήσεις σε ΕΕΤΤ

Το ίδιο μου είπε και κάποιος από τα ΕΛΤΑ, το δέμα έχει μάλλον κλαπεί από το κέντρο διαλογής.
Από το site του υπουργείου μεταφορών είδα ότι υπάρχουν έντυπα αναζήτησης και αποζημίωσης στα ταχυδρομικά γραφεία, όμως αναφέρει ότι:
" Επισημαίνεται ότι την αποζημίωση δικαιούται ο αποστολέας ή ο παραλήπτης σε περίπτωση που παραιτηθεί της σχετικής αξίωσης ο αποστολέας. "
Συνεπώς θα πρέπει να υπάρξει κάποια συνεννόηση με το hkequipment, όμως αυτοί δεν απαντούν ούτε στα e-mail.
Σε κάθε περίπτωση την επόμενη εβδομάδα θα πάω στο τοπικό ταχυδρομικό γραφείο να καταθέσω γραπτή αίτηση αναζήτησης και βλέπουμε.
 
Σου πρότεινα λύση για το θέμα επικοινωνίας με τον πωλητή, με PM

Καλή συνέχεια
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Φακοί για Δραστηριότητα στην Ύπαιθρο

Οντως εχει λεπτομερεστερη αναλυση διαδρομης αλλα τον ιδιο τελευταιο προορισμο δειχνει ακομα .
σε μενα εδειχνε και που εφτασε το δεμα στην ελλαδα ( αν εφτασε ).
 
Εγώ κύριοι , σήμερα παρέλαβα και απο τον ΗΚ , όλα καλά λοιπόν , και ο φακός πολύ ωραίος.
 
Πρώτα να τονίσω οτι απο δικό μου σφάλμα δεν είχα αποστολή με tracking number , απο κει και πέρα έδωσα παραγγελία 19/3 μου λένε οτι το έστειλαν 21/3 , απο σύμπτωση μαθαίνω οτι αντίστοιχη παραγγελία του asot αναχώρησε τελικά απο κίνα 29/3 , χθές έλαβα ειδοποιητήριο και σήμερα παρέλαβα.
 
ΑΘΑΝΑΤΗ ELLADA...
Ειχα παραγγειλει ενα φακο 4SEVENS minix 123a (49ευρω) και ενα cree xml απο KAIDOMAIN, πανω που ειχα αρχισει να ανησυχω αφου περασαν 3 βδομαδες σημερα το μεσημερι εντελως τυχαια βλεπω πανω στα γραμματοκιβωτια της πολυκατοικιας 2 φακελους, λεω δεν κοιταω, τι να δω ακουμπησμενος ο φακος και το led σαν να μην ετρεχε τιποτα, τα παρατησε ο ταχυδρομος και οποιος το βρηκε το βρηκε... Αντε τωρα να τα επαιρναν και να ψαχνω και δωστου μαιλ και που πηγε,και στο τελος να λεω μας φαγανε τα λεφτα οι κινεζοι και τα αμερικανακια...