Μεταφορικές εταιρίες - Ταχυδρομεία

Δυστυχως η ευτυχως δεν εχω εμπειρια με paypal disputes. Αν ειχα θα εβλεπα σχετικα λινκς στο διαδικτυο.
Οταν εχω προβλημα το λυνω με τον πωλητη και σχεδον παντα βρισκουμε λυση, τουλαχιστον συμβιβαστικη.
Μονο σε μια περιπτωση, με εναν ηλιακο φακο που την εχω αναφερει, δεν εβγαλα ακρη αλλα η αξια ηταν $15 και θεωρησα οτι ο κοπος και ο χρονος μου εκεινη τη χρονικη στιγμη δεν αξιζε να προχωρησω.
Απλα ενημερωσα καποια φορουμ για το συμβαν για να ειμαι ενταξει και με τη συνειδηση μου.

http://reviews.ebay.com/How-to-win-a-Paypal-dispute-for-Buyers-and-Sellers?ugid=10000000001676577

http://www.wikihow.com/Dispute-a-PayPal-Transaction
 
(επισης θα ηθελα τις προτασεις σας πως να χειριστω το θεμα απο εδω και περα. Τους ζητησα επιστροφη των χρηματων γιατι πια δεν τους εμπιστευομαι, αλλα χρειαζεται νa ξερω και το πως να προχωρησω το paypal claim)

Ας απαντησω εγω που εχω τρομακτικη εμπειρια με paypal disputes.

Απο την στιγμη που δεν μπορουν να παρεχουν tracking number στο Paypal ειναι ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ.

Εσυ ζητας επιτακτικα τον tracking number μεσα στην συζητηση του dispute.

Aν δεν τον παρεχουν μονο του το Paypal ή και εσυ μπορεις να κλεισεις την συζητηση απαιτωντας FULL REFUND μιας και ετσι επιτασσει το PAYPAL.

Αν δεν εχουν tracking number ωστε να επιβεβαιωσουν την πορεια του δεματος εννοειται οτι δικαιωνεται ο αγοραστης .

Αν θες και με pm να σου πω στειλε μου να μιλησουμε τηλεφωνικα Κωστα.

Ημαρτον ακου εχασαν τον tracking number ....

Αν παρολα αυτα εσυ παρεις πισω τα χρηματα σου και το ειδος καποια στιγμη εμφανισθει και δεν εχεις αγορασει απο αλλου τους ξαναπληρωνεις. Αλλα εσυ πρωτα θα διασφαλισεις τα χρηματα σου , αυτο δεν το συζηταμε.
 
Mπραβο βρε Ναθ. Αυτο με το tracking number ηταν πολυ σημαντικη πληροφορια για ολους μας. :2thumb22sup:

ΥΓ
Θυμαμαι τωρα την ερωτηση που σου ειχα κανει σχετικα με το paypal.. και γελαω..
 
οταν ανοιξα το dispute απαντησαν με την ιστορια με το tracking number.
μετα του ειπα να κρατησουν τα πραγματα κια να μου επιστρεψουν τα χρηματα γιατι δεν τυος εμπιστευομαι πια.
Και απο εκει και μετα σιγη ιχθυος/
το dispute εχει μεχρι τις 24 για να το κανω claim
 
kosh θα σου εσπελνα Πμ αλλα καλυτερα να το ακλυψουμε εδω για να μαθαινουν και οι αλλοι

Aν δεν τον παρεχουν μονο του το Paypal ή και εσυ μπορεις να κλεισεις την συζητηση απαιτωντας FULL REFUND μιας και ετσι επιτασσει το PAYPAL.

claim δεν εχω κανει ακομα. Οταν πατησω στο λινκ τι θα δω? προφανως θα πρπεει να αναπτυξω την θεση μου. Αλλα θα εχω εικονιδια με τυποποημενες επιλογες τυο στυλ "FULL REFUND" ?
τι θα πρεπει να προσεξω?
 
Αφου δεν εχουν απαντησει σημαινει οτι παιζεται να υπαρξει λυση. Yπενθυμιζε τους ανα διημερο οτι περιμενεις απαντηση και επαναλαμβανε την απειλη του dispute.
Απο αυτα που ειπε ο Ναθ, ο πωλητης γνωριζει οτι εχει την υποθεση χαμενη αν κανεις dispute με το tracking number. Αρα κατι θα κανει. Eγω πιστευω οτι θα σου τα (ξανα)στειλουν και αυτη τη φορα με tracking number.

Eiναι κριμα να κανεις dispute πριν εξαντλησεις την προθεσμια για μια καλη λυση.
Και δικιο να εχεις, αν υπαρχει προηγουμενο ιστορικο με disputes αδυνατιζεις καπως την θεση σου για την επομενη φορα που μπορει να ειναι και πιο σημαντικη. Γιαυτο προσπαθησε να εξαντλησεις τις αλλες εναλλακτικες με τον πωλητη.
 
Last edited:
Δεν υπάρχει κανένα θέμα "αδυνατισματος" θέσης!
Καλώς ή κακώς, το PayPal (και το ebay) προστατεύουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ τον ΑΓΟΡΑΣΤΗ
Εγώ, χονδρικά κάνω 100 περίπου αγορές ετησίως, εκ των οποίων έχω πρόβλημα (στατιστικά) με 8-10.
Ε λοιπόν, στις 40 μέρες αν δεν παραλάβω, κάνω αίτηση για refund - δεν υπάρχει ΟΥΤΕ μια περίπτωση που να μην αποζημιώθηκα!

Αντίστοιχα, επειδή κάνω και 20-40 πωλήσεις ετησίως (κυρίως στο ebay) δεν έχω χάσει αντικείμενο ΠΟΤΕ - στέλνω πάντα συστημένο όμως, ακόμα και για 5 ευρώ ειδος!!!
kospap, μέσα από το PayPal "ανοιξε" case οτι δεν παρέλαβες!
 
Απάντηση: Re: Μεταφορικές εταιρίες - Ταχυδρομεία

Συγνωμη αλλα δεν καταλαβες το ποστ μου....
Μεσα στην ενασχοληση με τους φακους ειναι και η αξιολογηση των εμπορων. Ειναι τοσοι πολλοι και με τοση παραλλακτικοτητα στην γνωση αγγλικων, εξυπηρετηση κτλ που ειναι βασικο να ξερουμε ποιος ειναι ποιος.

Τουλαχιστον πριν εκφρασεις τον θαυμασμο σου για την FedEx θα επρεπε να περιμενεις και καμμια απαντηση στο θεμα που εθεσα, που ειναι σοβαρο οταν εχεις πληρωσει και σε εχουν κοροιδεψει.
Με τον τροπο σου σκοτωσες το ποστ, στην χειροτερη στιγμη, που εχω αναγκη βοηθειας.



Σε παρακάλω τώρα ,, σου σκότωσα το πόστ ,,


δεν είναι δικό σου το thread ,

ΤΕΣΠΑ ..
 
Re: Απάντηση: Μεταφορικές εταιρίες - Ταχυδρομεία

an 11, 2013 9:54 AM
On FedEx vehicle for delivery
ATHENS GR
Jan 11, 2013 8:31 AM
At local FedEx facility
ATHENS GR
Jan 11, 2013 6:02 AM
In transit
ATHENS GR
Package available for clearance
Jan 11, 2013 3:09 AM
At destination sort facility
ATHENS GR
Jan 11, 2013 1:15 AM
In transit
KOELN DE
Jan 11, 2013 12:40 AM
Departed FedEx location
KOELN DE
Jan 10, 2013 10:42 PM
In transit
KOELN DE
Jan 10, 2013 10:11 PM
Arrived at FedEx location
KOELN DE
Jan 10, 2013 9:40 PM
In transit
ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
Jan 10, 2013 8:29 PM
Departed FedEx location
ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
Jan 10, 2013 7:46 PM
In transit
ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
Package available for clearance
Jan 10, 2013 6:42 PM
Arrived at FedEx location
ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
Jan 10, 2013 3:14 AM
In transit
MEMPHIS, TN
Jan 10, 2013 1:42 AM
Departed FedEx location
MEMPHIS, TN
Jan 10, 2013 12:26 AM
Arrived at FedEx location
MEMPHIS, TN
Jan 9, 2013 8:50 PM
Left FedEx origin facility
GRAND PRAIRIE, TX
Jan 9, 2013 8:14 PM
Shipment information sent to FedEx
Jan 9, 2013 6:17 PM
Picked up
GRAND PRAIRIE, TX


Δέν υπάρχει απλά !
και είναι συνεχώς έτσι !
respect !

Τι ακριβως σου εκανε τοση εντυπωση στο tracking info της FedEx και σε ενθουσιασε τοσο πολυ ωστε να της υποβαλλεις τοσο εκστασιασμενος μεχρι και τα σεβη σου?
Αν ειναι η πρωτη φορα που παραγγελλεις κατι με tracking number, τοτε ενταξει. Αλλιως, προς τι τετοια χαρα?

Και τα Ελτα εχουν παρομοια υπηρεσια και γραφουν και τα δευτερολεπτα και το ονομα του υπαλληλου.
 
kosh θα σου εσπελνα Πμ αλλα καλυτερα να το ακλυψουμε εδω για να μαθαινουν και οι αλλοι

Οκ.





οταν ανοιξα το dispute απαντησαν με την ιστορια με το tracking number.
μετα του ειπα να κρατησουν τα πραγματα κια να μου επιστρεψουν τα χρηματα γιατι δεν τυος εμπιστευομαι πια.
Και απο εκει και μετα σιγη ιχθυος/
το dispute εχει μεχρι τις 24 για να το κανω claim

Για να καταλαβω απαντησε μεσα στο dispute οτι εχασε το tracking number ? Η σε ιδιωτικη συνομιλια ?




Αφου δεν εχουν απαντησει σημαινει οτι παιζεται να υπαρξει λυση. Yπενθυμιζε τους ανα διημερο οτι περιμενεις απαντηση και επαναλαμβανε την απειλη του dispute.
Απο αυτα που ειπε ο Ναθ, ο πωλητης γνωριζει οτι εχει την υποθεση χαμενη αν κανεις dispute με το tracking number. Αρα κατι θα κανει. Eγω πιστευω οτι θα σου τα (ξανα)στειλουν και αυτη τη φορα με tracking number.

Eiναι κριμα να κανεις dispute πριν εξαντλησεις την προθεσμια για μια καλη λυση.
Και δικιο να εχεις, αν υπαρχει προηγουμενο ιστορικο με disputes αδυνατιζεις καπως την θεση σου για την επομενη φορα που μπορει να ειναι και πιο σημαντικη. Γιαυτο προσπαθησε να εξαντλησεις τις αλλες εναλλακτικες με τον πωλητη.


Εκτος dispute δεν εχει νοημα να διαπραγματευτεις . Αν δεν τον ξερεις τον πωλητη απο πριν απλα κανεις οτι πρεπει μεσω paypal και μιλας παντα μεσα στο dispute για να κρινει και ο "δικαστης" τι εχει παιχτει.

Εγω πχ μεσα στο dispute θα εδειχνα σημαδι καλης θελησης λεγοντας οτι θα περιμενω μηπως φανει το αντικειμενο εως τις 22-23 του μηνα και προπαντως ΠΡΙΝ ΛΗΞΕΙ το DISPUTE.

Aν ληξει πλεον εχεις απωλέσει το πλεονεκτημα του paypal και μονον αν ειναι τιμιος ο πωλητης μπορει να βρεις το δικιο σου και τα λεφτα σου.

Αν δεν ειναι ΤΕΛΟΣ. Για αυτο οτι κανουμε το κανουμε μεσα στην προθεσμια του DISPUTE.

Λιγο πριν ληξει και για να δειξουμε οτι οντως δινουμε ολα τα περιθωρια που μας δινουν οι προθεσμιες προχωραμε σε CLAIM με την αιτιολογια : " To αντικειμενο δεν εχει εμφανισθει εδω και ΧΧΧ διαστημα και ο πωλητης δεν παρεχει tracking number ως οφειλε, ως εκ τουτου απαιτω ΟΛΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (και οχι οτιδηποτε μη ολικο μας προσφερει ο πωλητης...) "

Το paypal αν δεν εχεις αριθμο φορτωτικης δεν θα δικαιωσει τον πωλητη. Τουλαχιστον σε εμενα δεν συνεβη ποτε και αγοραζω ΠΟΛΛΑ χρονια απο το ebay και μεσω paypal.


claim δεν εχω κανει ακομα. Οταν πατησω στο λινκ τι θα δω? προφανως θα πρπεει να αναπτυξω την θεση μου. Αλλα θα εχω εικονιδια με τυποποημενες επιλογες τυο στυλ "FULL REFUND" ?
τι θα πρεπει να προσεξω?

Καταρχην το γραφεις οπως λεω και πιο πανω στην περιγραφη σου.

Ζηταω Ολικη αποζημιωση για αυτο και για αυτο πατας το proceed to Claim καπως ετσι ......και ναι εχει κουτακια επιλογων που λεει αν ζητας full, partial refund και ποσα .
 
λοιπον...

- ναι το απραδεχτηκε μεσα στην απαντηση του στο dispute οτι εχασε το νουμερο
- δυστυχως τα ειχα παρει και ημουν απολυτος ζητωντας refund
- θα ακολουθησω την συμβουλη σου για το τι θα πω στο claim

- εχοντας περιθωριο μεχρι τις 24 ποτε λες να το κανω? προς το τελος?
- εριξα μια ματια και μου δινει επιλογες για τον λογο...Λες να βαλω οτι "δεν μπορουμε να ερθουεμ σε φιλικη συμφωνια"? Η το οτι δεν εφτασε κτλ?

Ευχαριστω kosh. Σου παει το νεο αβαταρ!
 
Δυο παραγγελιες (συστημενες) εφτασαν σημερα απο FASTTECH μεσα σε 10 (δεκα!!!) μονο μερουλες απο την ημερομηνια αποστολης!!! Kαι να τονισω οτι η παραγγελιες εγιναν 29/30 Δεκεμβρη!!

Οι ανθρωποι ειναι πραγματικα γρηγοροι, οπως εχουν τονισει μελη του BLF!

Με παρεξενεψε που ειδα ενα στικερακι στους φακελους απο την υπηρεσια του Ηονκ Κονγκ ποστ, με το αληθινο ποσο της παραγγελιας (κοντα στα 100 δολλαρια)! Ενω ο φακελος της Φασττεκ, εγραφε gift..

Σήμερα μου ήρθε και εμένα φάκελος από FASTTECH,

η παραγγελία έγινε 28/12/12 και συσκευάστηκε την ίδια ημέρα,
31/12/12 πήρε tracking number,
04/01/13 μου έστειλαν το tracking number με μειλ,
11/01/13 ήρθε.

14 ημέρες έκανε με τις γιορτές μέσα.

Η παραγγελία στοίχισε $27 και το στικεράκι έγραφε $40!!! :bang:

Τι κόλπο είναι αυτό; :ears:
 
Μαλλον θα τον ανοιγει τον φακελο το ταχυδρομειο, τον τσεκαρει και βαζει τιμη κατ'εκτιμηση αφου ο φακελος λεει gift :))

Αυτο ομως ειναι λιγο επικινδυνο, να αναγραφεται η τιμη και ιδιαιτερα μεγαλυτερη της κανονικης.
Ξερω οτι η Γαλλια εχει υποχρεωσει τα κινεζικα ταχυδρομεια/τον αποστολεα να αναγραφουν τιμη οταν προκειται για εμπορευμα. Εχουν παρει πρεφα το θεμα με τα gifts και αντιδρασαν ως σοβαρο κρατος.
 
Ναι, θα τους ρωτησω. Μου εκανε εντυπωση και μενα. Θα βγαλω μια φωτο απο το φακελο και θα τους την στειλω γιατι μπορει να μην το ξερουν ουτε οι ιδιοι.

Αυτοι γραφουν gift και ερχεται το ταχυδρομειο και κοτσαρει στικερακι με αυθαιρετη τιμη!

Μολις τσεκαρα τους φακελους μου και οι τιμες ειναι αυξημενες απο την αξια του εμπορευματος κατα 50% στο στικερακι!!
 
Εδω ειναι το δευτερο πακετακι με αξια $41.40 με το στικερακι του ταχυδρομειου να αναγραφει $ 57.30..

Το πακετο αναγραφει Gift και δινει ενδεικτικη αξια του gift, 44 HKD (δολλαρια Hongkong) δηλαδη περιπου US$ 6! Και το στικερακι γραφει US$ 57,30 καμμια σχεση και καμμια λογικη, δηλαδη.

hh.jpg
 
λοιπον...

- ναι το απραδεχτηκε μεσα στην απαντηση του στο dispute οτι εχασε το νουμερο
- δυστυχως τα ειχα παρει και ημουν απολυτος ζητωντας refund
- θα ακολουθησω την συμβουλη σου για το τι θα πω στο claim

- εχοντας περιθωριο μεχρι τις 24 ποτε λες να το κανω? προς το τελος?
- εριξα μια ματια και μου δινει επιλογες για τον λογο...Λες να βαλω οτι "δεν μπορουμε να ερθουεμ σε φιλικη συμφωνια"? Η το οτι δεν εφτασε κτλ?

Ευχαριστω kosh. Σου παει το νεο αβαταρ!


Ωραια , αφου το αποδεχθηκε μεσα στο dispute τα πραγματα ειναι πιο ευκολα.

1) Εγω οπως ειπα θα εγραφα ενα μηνυμα τωρα μεσα στο dispute "Θα περιμενω μεχρι τις 23 μηπως εμφανιστει το αντικειμενο"

2) Αν δεν εμφανιστει μεχρι τις 22 βαζεις αλλο ενα μηνυμα "ειχαμε κανα νεο, ακομα δεν βρηκες τον αριθμο φορτωτικης ?"

3) και στις 23 ( προσεξε ποτε αλλαζουν οι ημερομηνιες...) προχωρεις σε CLAIM με αιτιολογια "ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ και οτι ο πωλητης δεν σου παρεχει tracking number ως οφειλει και ζητας ΟΛΙΚΗ αποζημιωση. "
 
Re: Απάντηση: Μεταφορικές εταιρίες - Ταχυδρομεία

Τι ακριβως σου εκανε τοση εντυπωση στο tracking info της FedEx και σε ενθουσιασε τοσο πολυ ωστε να της υποβαλλεις τοσο εκστασιασμενος μεχρι και τα σεβη σου?
Αν ειναι η πρωτη φορα που παραγγελλεις κατι με tracking number, τοτε ενταξει. Αλλιως, προς τι τετοια χαρα?

Και τα Ελτα εχουν παρομοια υπηρεσια και γραφουν και τα δευτερολεπτα και το ονομα του υπαλληλου.


Για την ταχύτητα μιλάω ρε συ Χιώτης ,
το πακέτο είναι στο κέντρο της Αμερικής σις 9 του μηνού , και πρωί στις 11 το έχω στα χέρια μου

αιντε αμέσως να πετάξεις την τρολιά !


και να σου φύγει η περιέργεια λαμβάνω και στέλνω δεκάδες πακέτα απο όλλο τον κόσμο ,, τακτικά !
 
Last edited:
νταξει ρε συ. Αλλα καποιος απο εμας πηρε απλο απο shiningBeam μεσα σε 2,5-3 μερες