Michell GyroDec η αναγέννηση.

Rumber και αλλοιώνονται με τον χρόνο ,στην Linn κάποιοι λένε ότι πρέπει ν αλλάζονται νωρίτερα απ τις αναρτήσεις.
Πολύ παλιότερα είχε και ο Ρίτσος.
Μια ερώτηση δεν βλάπτει, αλλά έχει κλείσει για κάποιο διάστημα..απ ότι γνωρίζω.
??? Το δικό μου είναι σκλήρο πλαστικό. ιδιο υλικο με αυτο που εχουν οι αποστατες που περιέχουν μέσα οι συσκευασίες της τηλεόρασης.
Τα οποια αντεχουν τρομερά στο χρόνο (δοκιμασμένα κατω απο πίεση για χρόνια).
 
  • Like
Reactions: vlad66
εννοείς rubber μήπως ;;
δηλαδή καουτσούκ ;;
ο Μήτσος λέει ότι είναι πλαστικό.
αν όντως είναι λάστιχο μπορεί να συντηρηθεί και αν έχει σκληρύνει, μπορεί να επανέλθει αρκεί να μην έχει κοπεί..
Δεν θα χρειαστεί διάβασε παρακάτω.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Αυτό το Σ/Κ ήταν υπερδραστήριο απο την άποψη των ακροάσεων που έκανα με φίλους.
Η επιθυμια μου να ακούσω Gyrodec το συντομότερο (αν και θα ήθελα να ήταν το δικό μου) πραγματοποιήθηκε χτές το βράδυ.
Βρέθηκα λοιπον στο σπίτι του Αντρέα στον πανέμορφο Αγιο Στέφανο παρέα με γνωστό εισαγωγέα για να ρυθμίσει το πικάπ του βασικού συστήματος.
Αυτό που με ενδιέφερε εμένα όμως ήταν το δεύτερο αναλογικό σύστημα του σπιτιου το οποίο ηταν χτισμένο πάνω στο Michell Gyrodec με jelco βραχίονα και αλλαγμένες τις αναρτήσεις στους πυλόνες.
gyrodec.jpg
Ακριβώς όπως θέλω να στήσω το δικό μου. Οπως γράφω και παραπάνω μαζί μου είχα πάρει και τα δικά μου ελατήρια για σύγκριση.
Η βραδιά ξεκίνησε με τις ρυθμίσεις του βασικού πλατό και ακροάσεις του βασικού συστηματος.
Ενα εχω να πω για αλλη μια φορά σιγουρέυτηκα οτι ο ήχος των Mcintosh δεν μου αρέσει καθόλου, (προσωπική εκτίμηση) αν και το Bellagio είναι ενα όνειρο πραγματικά.
Δεν θα αναλυσω το μεγάλο σύστημα δεν είναι του παρόντως.
Κάποια στιγμή αφου τους εσπασα τα νέυρα πήγαμε επιτέλους στο δέυτερο σύστημα το οποιο ουσιαστικά ηταν σχεδόν το δίκο μου του 2004.
JM Lab mezzo utopia (ηχεία), emille chaam λαμπάτος ολοκληρωμένος, audiovalve sunilda phono stage και φυσικά το Gyrodec.
O ηχος καταπληκτικός με τα custom crossover να κάνουν τα mezzo να κελαιδούν. Ζήτησα πριν ξεκινήσουμε τις ακροάσεις να βάλουμε πρώτα τα ελατήρια.
Μιας και ο χειρισμός ηταν όλος δικός μου θυμηθηκα γιατί πούλησα αυτο το πικάπ, πραγματικά ΠΩΣ καταφερνουν οι χρήστες να κατεβάσουν τη βελόνα σωστά σε ενα πλατό που χορευει??
Βαθιά ανασα και προσγειωνουμε το ελικόπτερο, συγνωμη το βραχίονα πάμε, πολυ ωραίος στογγυλός λαμπάτος ήχος με φοβερή μουσικότητα.
Αλλάζω τα ελατήρια με τα δικά μου και κατεβάζω και πάλι τη βελόνα, καμία απολύτως διαφορά, ακουμε όλο το κομμάτι και πάλι πίσω στα νέα ελατήρια, καμία διαφορά.
Ηρθε και η ώρα των εικονιζόμενων ελαστικών πυλώνων, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μπορω να δουλέψω το βραχίoνα σαν ανθωπος, αλλαγές μεγάλες και όλες τις συχνοτητες προς το καλύτερο.
Αρχικά να τονίσω οτι η μουσικότητα δεν μειώθηκε καθόλου, ο στρογγυλός ήχος απόκτησε ηψηλές και χαμηλές που δεν υπήρχαν ανάλυση και λεπτομέρεια χωρίς να χαθεί τίποτα απο τη μεσαία, ομολογω είναι η πρώτη φορά που ακούω αξεσουάρ που βελτιωνει χωρίς να χαλάει κάτι, και είμαι σίγουρος οτι εχει να κάνει με τη μικρο μετάπτωση που δημιουργουν τα ελατήρια σε σχέση με το κέντρο βάρους του πλατό. Το αποτέλεσμα δικαιωνει.
Οχ και εχω ξεψιλιαστεί τελευταια αλλα τα θέλωωω.
 
Μήτσε, δεν είναι αξεσουάρ.. είναι εξάρτημα (εξαρτήματα αφού είναι 3) που αλλάζουν την γενική φιλοσοφία του πικάπ.
από "ανάρτησης", το κάνουν μάζας ( ή σχεδόν μάζας αν υπάρχει μια στοιχειώδη ελαστικότητα )..

πάρτα χωρίς 2η σκέψη αφού σου αρέσει έτσι !
 
που αλλάζουν την γενική φιλοσοφία του πικάπ.
από "ανάρτησης", το κάνουν μάζας ( ή σχεδόν μάζας αν υπάρχει μια στοιχειώδη ελαστικότητα )..
Αυτό είναι που φοβάμαι και γω και το σκέφτομαι να προχωρήσω σε αντικατάσταση των δικών μου ελατηρίων.
Μάλλον θα μείνω όπως είμαι τώρα, αργότερα βλέπουμε!
 
Αυτό είναι που φοβάμαι και γω και το σκέφτομαι να προχωρήσω σε αντικατάσταση των δικών μου ελατηρίων.
Μάλλον θα μείνω όπως είμαι τώρα, αργότερα βλέπουμε!

κοίταξες αν όλα τα ελατήρια έχουν το ίδιο ύψος ;;
 
Πλαστικό πρέπει να είναι. Εγώ δεν βλέπω να έχουν αλλοιωθεί κι έχω το πικάπ 30 χρόνια.
 
Γιατί χοροπηδάει; Ακόμα κι αν πάει πανω-κατω δεν κινείται οριζόντια, οπότε η βελόνα κατεβαίνει αργά στο αυλάκι.
 
υποτίθεται ότι είναι τα τελευταία απ' τον Ρίτσο,αλλά βλέπω τις προηγούμενες τρεις τριάδες που είναι χρησιμοποιημένες να 'φαίνονται' πιο καινούριες.
Δεν θυμάμαι το υλικό του gyro πριν τόσα χρόνια...
αλλά θυμάμαι ότι δεν έκαναν κάποια το τέλειο 'σφίξιμο'...
Έχω και του Nirvana πριν 40 χρόνια,αλλά πακέτο με τις αναρτήσεις...
 

Attachments

  • IMG_20250210_183609.jpg
    IMG_20250210_183609.jpg
    2.3 MB · Views: 7
Μήτσε, δεν είναι αξεσουάρ.. είναι εξάρτημα (εξαρτήματα αφού είναι 3) που αλλάζουν την γενική φιλοσοφία του πικάπ.
από "ανάρτησης", το κάνουν μάζας ( ή σχεδόν μάζας αν υπάρχει μια στοιχειώδη ελαστικότητα )..

πάρτα χωρίς 2η σκέψη αφού σου αρέσει έτσι !
Λοιπόν vlad ότι θα τα πάρω χωρίς δεύτερη σκέψη το θεωρώ δεδομένο πλέον.
Αλλα μιας και έχουμε ανοίξει chat (μέσο mail) με τον κύριο Charles σχεδιαστη και project manager των Pete's Pylons έκλεψα την παρατηρηση σου και του τη μετέφερα.
Η απάντηση του η εξής, " τα νούμερα όπως και τα αυτιά μου λένε ότι το ιδανικό είναι κάπου στη μέση με το ένα πόδι στη μάζα και το άλλο στην ανάρτηση αυτό ακριβώς πετύχαμε και το μοιραζόμαστε μαζί σας.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Και ένα μικρό off topic
Ακολουθούν φώτο δικές μου από δύο analogis black diamond. Επιτέλους τα κατάφερα.
Ας μας πουν οι ειδικοί για τη φθορά τους
1000019450.jpg
1000019451.jpg
 

Attachments

  • 1000019451.jpg
    1000019451.jpg
    946.5 KB · Views: 7
Γιατί χοροπηδάει; Ακόμα κι αν πάει πανω-κατω δεν κινείται οριζόντια, οπότε η βελόνα κατεβαίνει αργά στο αυλάκι.
Δυστυχώς κάνει και αριστερά δεξιά δημιουργώντας μικρό αλλαγές στο κέντρο ανάγνωσης του δίσκου.
 
η ταπεινή μου γνώμη είναι να το κρατήσεις σαν 'ανάρτησης'.
Linn,Pink,Roksan,Oracle,Thorens ,Ariston, κ.λ.π. είναι για μένα μουσικοτερα
 
Και ένα μικρό off topic
Ακολουθούν φώτο δικές μου από δύο analogis black diamond. Επιτέλους τα κατάφερα.
Ας μας πουν οι ειδικοί για τη φθορά τους
View attachment 247167
View attachment 247168
εμένα καλές μου φαίνονται αλλά ας πει ο AUDIOLYTIC την γνώμη του που έχει μεγαλύτερη πείρα