MidBass Horn

Νομίζω είναι και η πρώτη παρουσίαση της μικρής κόρνας! Καλό–άκουστη και καλή διασκέδαση!
 
Μολις διαβασα το thread.
Συγχαρητηρια!!! :a0210:
Ειναι πολυ ωραια και πρεπει να παιζουν απο οσα διαβασα το ιδιο.
Και παλι μπραβο,πολυ ωραια δουλεια!
 
Πρόεδρε νοίκιασε μια αποθήκη στον ΟΛΠ.
Ασφυκτιάς μάνα μου και πάει στράφι το ταλέντο σου!:grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: MidBass Horn

Ευχαριστώ.

Πρόεδρε νοίκιασε μια αποθήκη στον ΟΛΠ.
Ασφυκτιάς μάνα μου και πάει στράφι το ταλέντο σου!:grinning-smiley-043

Συνάδελφε, μέχρι να ακουμπίσουν τα ηχεία μεταξύ τους και τ αυτιά μου έχω χώρο ακόμα. -bye-
 
@Geovar
Ελπίζω να τα πούμε στο τραπέζωμα 15.02.

Να ρωτησω και κατι.......
Η MidBass Horn, σχεδιαστηκε για καποιο συγκεκριμενο γουφερ??
Τι αλλο 15" θα μπορουσε να "παιξει"??

Οποιοδήποτε γούφερ με κοντινό Qes κάνει. Ισως να θέλει ρύθμιση των πίσω θάλαμο κατά μερικά λίτρα.
 
@Geovar
Ελπίζω να τα πούμε στο τραπέζωμα 15.02.



Οποιοδήποτε γούφερ με κοντινό Qes κάνει. Ισως να θέλει ρύθμιση των πίσω θάλαμο κατά μερικά λίτρα.



Thanks Μανωλη!!!-bye-
 
Μια καινουργια κορνα 60-70ΗΖ απο την Goto.
Τιμη ακομα δεν ξερουμε, αλλα και τι μ' αυτο.

http://www.goodsoundclub.com/Forums/ShowPost.aspx?PostID=5901

http://www.goto-unit.com/3.html





Μηπως θα την αγοραζαμε????

Ερωτηση, απο τι αλλο (εκτος mdf, plywood, Μπετο) μπορει να γινει η κορνα??
Για την ακριβεια, υπαρχει προβλημα αν κατακευαστει απο πλαστικο, ή καποιο ABS, ή πολυεστερικο υλικο, με μεγαλη ακαμψια αλλα οχι μεγαλο βαρος?
(και με σχετικα λογικο κοστος)?
 
Πεφτει λιγο μακρυα Βορ.Ιταλια.Platon μαλλον φευγει απο τη "τσουληθρα" προς
OB,τα Woofers ειναι τα ιδια με τα δικα μου Western Electric 2080A.Υπαρχει και το Horn Theory part 1.Πολυ ενδιαφερον αρθρο γενικα.
 
Ερωτηση, απο τι αλλο (εκτος mdf, plywood, Μπετο) μπορει να γινει η κορνα??
Για την ακριβεια, υπαρχει προβλημα αν κατακευαστει απο πλαστικο, ή καποιο ABS, ή πολυεστερικο υλικο, με μεγαλη ακαμψια αλλα οχι μεγαλο βαρος?
(και με σχετικα λογικο κοστος)?

Αυτό είναι μια πολύ καλή ερώτηση… τον τελευταίο καιρό κάνω μια μικρή έρευνα για κεραμικά αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι απαιτεί πολύ χρόνο το ψάξιμο και τεχνογνωσία που δε βρίσκεται εύκολα.
 
Μετά από τόσο καιρό που είχα λάβει την πρόσκληση από τον Μανώλη να τον επισκεφθώ για να ακούσω το νέο κορνο-σύστημα, επιτέλους εδέησα να κατηφορίσω στα νότια προάστια της πρωτεύουσας, με μεγάλη περιέργεια ομολογώ, για μία ακρόαση.

Τη κόρνα των μεσαίων την είχα ακούσει πριν από λίγο καιρό και, ομολογουμένως, με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Μόνο που το δέσιμό της με την από κάτω και την από πάνω περιοχή ήταν προβληματικό: το μπασορεφλεξοκούτι από κάτω δεν κατάφερνε να ακολουθήσει την μεσαιόκορνα σε ταχύτητα και δυναμικά, η δε (ενσωματωμένη στο 604) υψηλόκορνα δεν ήταν σωστά τοποθετημένη και, αφενός μενη εκπομπή της σκιαζόταν από το χωνί της μεγαλύτερης κόρνας των μεσαίων, αφετέρου δε περιοριζόνταν λόγω του ότι η τοποθέτησή της ήταν αρκετά χαμηλά (εκτός ακουστικού άξονα), με αποτέλεσμα οι υψηλές συχνότητες να είναι πολύ περιορισμένες σε αντιληπτή αίσθηση.

Με αυτήν την τελευταία ανάμνηση κατά νου, έφτασα μαζί με έναν φίλο στο σπίτι του προέδρου αργά το απόγευμα. Κατ' αρχήν, η εικόνα του νέου, ολοκληρωμένου κορνο-συστήματος είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ! Οι μπασόκορνες απλώς υπέροχες. Οι μεσαιόκορνες είχαν υποβληθεί σε μία επεξεργασία και είχαν αποκτήσει (αν και άβαφες ακόμη) ένα πολύ ωραίο φινίρισμα. Οι καινούργιες μικρές των υψηλών ακολουθούν την εικόνα των μεσαίων.

Πρώτο δισκάκι στο Digital (aka BS) και η ακουστική εντύπωση σε αφήνει με το στόμα κρεμασμένο: δίσκος Jazz at the Pawnshop, μία εξαιρετική ζωντανή ηχογράφηση, όπου, πριν αρχίσουν να παίζουν τα όργανα, ακούγεται για λίγα δευτερόλεπτα η ήχος του χώρου - ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ αίσθηση του χώρου, Νομίζεις ότι είσαι μέσα στο κλαμπ. Και αφού μπουν τα όργανα, παθαίνω το δεύτερο σοκ: απερίγραπτη ζωντάνια και φυσικότητα. Ένας ήχος αβίαστος, αληθοφανής, χωρίς περιττούς εντυπωσιασμούς, με ταχύτατη ατάκα και φυσικότατο σβήσιμο. Το σαξόφωνο είχες την αίσθηση ότι έπαιζε ακριβώς μπροστά σου και θα σε πάρουν τα σάλια του σαξοφωνίστα. Όσο δε για το μπάσο, καμία σχέση με ό,τι είχα ακούσει μέχρι τώρα όσον αφορά την απόδοση των χαμηλών: δεν πρόκειται για το μπάσο που σε χτυπάει στο στήθος, αλλά ένα μπάσο φυσικό, με σώμα και μέτωπο, που γεμίζει το χώρο χωρίς να τον μπουκώνει. Και μετά η φωνή, που νόμιζες ότι έβλεπες τις φωνητικές χορδές της τραγουδίστριας να πάλλονται μπροστά σου. Και ακολούθως μεγάλες και μικρές ορχήστρες κλασικής μουσικής, με απίστευτο διαχωρισμό των οργάνων και απερίγραπτη περιγραφή του χώρου και της θέσης των οργάνων. Και όλα αυτά χωρίς να μπερδεύει, χωρίς να μπουκώνει και χωρίς να παραμορφώνει στο ελάχιστο, ακόμη κι όταν γκάζωνες την ένταση.

Δεν θα μιλήσω για "εσωτερικότητα της υφής" και άλλα τέτοια. Το μόνο που έχω να πω, εν κατακλείδι, είναι ότι πρόκειται για μία μοναδική ακουστική εμπειρία, για έναν ήχο που, χωρίς να προκαλεί εντυπωσιασμούς (πυροτεχνήματα κλπ), σε γοητεύει, σε σαγηνεύει και σε προκαλεί με τη φυσικότητά του και, κατά κύριο λόγο, υπηρετεί πιστά τον (κατ' εμέ) ακρογωνιαίο λίθο της μουσικής αναπαραγωγής: να προκαλεί το ρίγος και τη συγκίνηση της μουσικής ακρόασης.

ΕΥΓΕ Μανώλη! Ειλικρινά, τον ζήλεψα πολύ το ήχο που άκουσα χθες από το σύστημά σου. Η προσπάθειά σου αξιέπαινη. Μακάρι να το πετύχω και γω κάποια στιγμή.
 
Τελευταίος και... καταϊδρωμένος βρήκα και γω λίγο χρόνο για να ακούσω το σύστημα του Μανώλη.
Δεν έχω να προσθέσω τίποτα σημαντικό σε όλα αυτά που έχουν γραφτεί.

Πολύ επιγραμματικά:
Η απουσία κουτίλας από το μπάσο μαζί με την στιβαρή αίσθηση όγκου είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό.
Η μεσαία "ζωγραφίζει" με πολύ καλή άρθρωση και ταχύτητα.
Οι υψηλές είναι πλήρεις αρμονικών αλλά βρίσκονται λίγο πιο πίσω, στερώντας από το σύστημα την "σπίθα" των πιατινιών και την "τραγανή" αίσθηση του σαξοφώνου. (ο Μανώλης απ ότι έμαθα έχει στα σκαριά κάτι καινούργιες κόρνες για τις μεσο-υψηλές).


Ταχύτητα, αβίαστη αίσθηση δύναμης, δυναμικές είναι οι λέξεις που περιγράφουν το σύστημά του.
Επίσης θα ήθελα να το ακούσω σε χώρο με το διπλάσιο πλάτος.



Μανώλη, ένα μεγάλο μπράβο και από εμένα.



Υ.Γ. ίσως παραείμαι αυστηρός κριτής, αλλά όταν ένα σύστημα δεν μου αρέσει δεν γράφω τίποτα (έχει συμβεί αρκετές φορές αυτό και μάλιστα για συστήματα ατόμων που το παίζουν χαϊεντάδες με φρύδια:flipout:)- και το σύστημα του μανώλη μου άρεσε πολύ-bye-



:a0210:
 
Τελευταίος και... καταϊδρωμένος βρήκα και γω λίγο χρόνο για να ακούσω το σύστημα του Μανώλη.
Δεν έχω να προσθέσω τίποτα σημαντικό σε όλα αυτά που έχουν γραφτεί.

Πολύ επιγραμματικά:
Η απουσία κουτίλας από το μπάσο μαζί με την στιβαρή αίσθηση όγκου είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό.
Η μεσαία "ζωγραφίζει" με πολύ καλή άρθρωση και ταχύτητα.
Οι υψηλές είναι πλήρεις αρμονικών αλλά βρίσκονται λίγο πιο πίσω, στερώντας από το σύστημα την "σπίθα" των πιατινιών και την "τραγανή" αίσθηση του σαξοφώνου. (ο Μανώλης απ ότι έμαθα έχει στα σκαριά κάτι καινούργιες κόρνες για τις μεσο-υψηλές).


Ταχύτητα, αβίαστη αίσθηση δύναμης, δυναμικές είναι οι λέξεις που περιγράφουν το σύστημά του.
Επίσης θα ήθελα να το ακούσω σε χώρο με το διπλάσιο πλάτος.



Μανώλη, ένα μεγάλο μπράβο και από εμένα.



Υ.Γ. ίσως παραείμαι αυστηρός κριτής, αλλά όταν ένα σύστημα δεν μου αρέσει δεν γράφω τίποτα (έχει συμβεί αρκετές φορές αυτό και μάλιστα για συστήματα ατόμων που το παίζουν χαϊεντάδες με φρύδια:flipout:)- και το σύστημα του μανώλη μου άρεσε πολύ-bye-



:a0210:

Και γω κρίνοντας ΑΥΣΤΗΡΑ, δηλώνω απλά, οτι ειναι οτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΤΕ.
Kαι ΔΥΣΤΥΧΩΣ μαζι και η διαπίστωση, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ν ακούσω καλύτερο, εκτός αν υπάρχει κάπου ανάμεσα μας κανενα "κρυφο" ταλεντο:grinning-smiley-043 που δεν εχει εμφανιστει, ή εκτος εαν φτιαξει καποιος καποιο μεγαλύτερο ή αν ταξιδεψω μερικές χιλιάδες μιλια βόρεια...


Αρχηγε, ευγε -bye-