Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Το προβλημα που ανεφερε ο φιλος σχετικα με το πρατηριο δεν μπορει να εχει σχεση με την διογκωση του καυσιμου.Οι διαφορές υπαρχουν και ειναι σοβαρες κατα την μεταφορα απο τα διυλυστηρια στα πρατηρια,γι αυτο και διαμαρτυρονται οι πρατηριουχοι,αλλα εκει μιλαμε 30.000-40.000 λιτρα βενζινης ,οχι για 50 λιτρα
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Αν κατάλαβα καλά το παρακάτω, αν η θερμοκρασία πάει από 15 σε 30 βαθμούς, ο όγκος αυξάνεται κατά 1%. Δηλαδή τα 50 λίτρα θα γίνουν 50,5 λίτρα. Στην πράξη αυτό έχει σημασία μόνο για τις δεξαμενές των πρατηρίων, όχι για το ρεζερβουάρ.

http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_thermal_expansion_coefficient_for_diesel_fuel
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Αν κατάλαβα καλά το παρακάτω, αν η θερμοκρασία πάει από 15 σε 30 βαθμούς, ο όγκος αυξάνεται κατά 1%. Δηλαδή τα 50 λίτρα θα γίνουν 50,5 λίτρα. Στην πράξη αυτό έχει σημασία μόνο για τις δεξαμενές των πρατηρίων, όχι για το ρεζερβουάρ.

http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_thermal_expansion_coefficient_for_diesel_fuel

Για την ακριβεια οταν φορτωνεται το καυσιμο στο διυλιστηριο ειναι σε μεγαλυτερη θερμοκρασια και επομενως ογκο,στη διαδρομη μεχρι το πρατηριο ψυχεται το καυσιμο και εχει μικροτερο ογκο ,αλλα αν εχω καταλαβει καλα τα πρατηρια χρεωνονται με τον ογκο παραδοσης στο διυλυστηριο και οχι μ αυτο που παραλαμβανουν.Οπως καταλαβαινεις στα 50.000 λιτρα ειναι σημαντικη διαφορα

Βεβαια καποιοι απο τους πρατηριουχους <εξαλειφουν> την διαφορα με τη χρηση αρωματικων υδρογοναθρακων,χαμηλωνοντας ετσι τη θερμοδυναμικη αποδοση του καυσιμου -αλλα παραδιδοντας το σωστο ογκο[π.χ 50 λιτρα].Απο την αλλη πλευρα το ελληνικο δημοσιο δεν <αναρωτηθηκε> ποτε που χρησιμοποιουνται οι τεραστιες ποσοτητες αρωματικων υδρογοναθρακων,ετσι ολοι κανουν πως δεν ξερουν και την πληρωνει ο καταναλωτης
 
Last edited:
Διάβασα με προσοχή όλο το νήμα μιας κι ενδιαφέρομαι κι εγώ για μικρό πετρελαιοκίνητο. Είμαι ανάμεσα στα Toyota Yaris 1.4 D-4D & Opel Corsa 1.3 DTE. Υπάρχει κάποιος που έχει το Yaris (πετρέλαιο) και μπορεί να γράψει κάποιες πληροφορίες επιπλέον ? Για το Corsa έχω καλυφτεί από αυτά που διάβασα στο παρόν thread.
 
Επιτέλους το πακέτο παρελήφθη χθες :a0210: και τώρα ετοιμάζεται για ταξιδάκι ΣΚ, εντυπώσεις την ερχόμενη εβδομάδα...-bye-
 
Μεγειες !!!
(ποιο ηταν το τυχερο τελικα ?)

===============

Εχτες εκτακτως πηγα μεχρι την Πορταρια και επεστρεψα στο καπακι.

Μηδενησα μεση ωριαια και καταναλωση μολις επιασα την περιφεριακη του Βολου και ξεκινησα.
Λιγες ωρες αργοτερα, στην Αναβυσσο, ειχα κανει 370 χλμ, 111 μεση ωριαια, και μεση καταναλωση 5,1 λιτρα

18450 χλμ στο οδομετρο, απο την Παρασκευη 13/1/2012 ....
770 (περιπου) λιτρα πετρελαιο για αυτα τα χιλιομετρα, σχεδον 1150 ευρω το κοστος....
 
Last edited:
Σ' ευχαριστώ Ντίνο -bye- Το τυχερό νομίζω το είχα γράψει ... C3 1.4 e-HDI STT

Πάντως η κατανάλωσή σου δεν είναι καθόλου άσχημη αν σκεφτεί κανείς ότι μάλλον το κυνηγάς φιλαράκι... 111 μέση δεν είναι και λίγα... :hmmmm:
 
Last edited:
Λοιπόν την Παρασκευή το βράδυ έκανε 170 χλμ εθνική με δύο άτομα και A/C έδειξε κατανάλωση 4.8 lt.
Σήμερα το πρωί επιστροφή Αθήνα μόνος μου χωρίς A/C και με cruise control στα 120 -την περισσότερη ώρα- κατανάλωση 4.5 lt.

Μέση ωριαία ξέχασα να μηδενίσω... :furious3:

Βέβαια ακόμα είναι νωρίς ήταν το πρώτο ταξίδι που έκανε, έχει μόλις 400 χλμ στο οδόμετρο.
 
Ωραιοτατα τα 4,8.

Με το cruise control καιει περισσοτερο. (στο δικο μου τουλαχιστον)

Δεν ξερω αν το εχω αναφερει, ειχα οδηγησει για αρκετα χλμ ενα 116d (bmw - F20). Στις ιδεες συνθηκες και τροπου οδηγησης με την κορσαρα, εκαψε λιγοτερο...
 
Καλο θα ηταν καποια στιγμη να μας παραθεστε τις πραγματικες καταναλωσεις γεμισμα-χλμ-γεμισμα,και αυτες νομιζω οτι ειναι και οι ουσιαστικοτερες .Αυτες που δειχνουν τα trip control ειναι μεν ευχρηστα ,αλλα οχι τοσο αξιοπιστα.
Νομιζω βεβαια ο Ντινος το εχει κανει για το δικο του αυτοκινητο
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Καλο θα ηταν καποια στιγμη να μας παραθεστε τις πραγματικες καταναλωσεις γεμισμα-χλμ-γεμισμα,και αυτες νομιζω οτι ειναι και οι ουσιαστικοτερες .Αυτες που δειχνουν τα trip control ειναι μεν ευχρηστα ,αλλα οχι τοσο αξιοπιστα.
Νομιζω βεβαια ο Ντινος το εχει κανει για το δικο του αυτοκινητο


Πολύ σωστό αυτό και βέβαια θα γίνει αρκεί ν' αρχίσω να γεμίζω κάποιες φορές αλλά όπως πάει θ' αργήσω να το κάνω...-bye-


Ντίνο ναι το είχες αναφέρει αυτό για το BMW και σου θυμίζω ότι αυτοί οι κινητήρες είναι γαλλικοί...
 
Last edited:
Τα καύσιμα πάντως με την θερμοκρασία διογκώνονται, και μάλιστα αρκετά. Η πυκνότητα τους αλλάζει. Οι αντλίες όμως μετράνε όγκο.

Στη πραξη τιποτα από όλα αυτά δεν ισχυει γιατι οι δεξαμενες πρατηριων κατά κανονα είναι θαμμενες στη γη και το καυσιμο δεν επηρεαζεται από την θερμοκρασια περιβαλλοντος. Ο χρονος που απαιτειται για την πληρωση ενός ρεζερβουαρ είναι πολύ μικρος για να αλλαξει θερμοκρασια και ογκο το καυσιμο.
 
Μερικες φορες.
Μερικες αλλες αυτο του λαθροθηρα

Απο Σεπτεβρη θα παιρνω και λαθρεπιβατισσες
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Στη πραξη τιποτα από όλα αυτά δεν ισχυει γιατι οι δεξαμενες πρατηριων κατά κανονα είναι θαμμενες στη γη και το καυσιμο δεν επηρεαζεται από την θερμοκρασια περιβαλλοντος. Ο χρονος που απαιτειται για την πληρωση ενός ρεζερβουαρ είναι πολύ μικρος για να αλλαξει θερμοκρασια και ογκο το καυσιμο.

Το προβλημα δεν ειναι στις δεξαμενες των πρατηριων,αλλα στη φορτωση στα διυλιστηρια και την μεταφορα τους στα πρατηρια.
Εξ αλλου σε ενα επιβατικο με 50 λιτρα καυσιμου δεν τιθεται θεμα,αλλα οταν μεταφερει το βυτιο 40.000 λιτρα τοτε υπαρχει προβλημα.

Ντινο 100 χλμ ημερησιως κατα μεσο ορο ,φανταζεσαι να ηταν βενζινοκινητο?
 
Πως δεν το φανταζομαι...

110 το μινιμουμ την μερα (εκτος ΣΚ)
Επι 2 (αλλα τοσα περιπου η συζυγος)

Απο το 2004 μεχρι τον Γεναρη που μας περασε, βενζινα πληρωναμε. Και οχι 4 λιτρα στα 100. Κανα 9αρι...
TRAGIC
 
καπου στους 30 τονους βενζινα...
με 0,75 το 2004 εως 1,70 το 2006.

πανω απο 30.000 καμμενα ευρω....
 
Με citroen C4 (κοντεύει τα 5000 χλμ) η κατανάλωση μέχρι στιγμής είναι 4.3 στις γύρω μετακινήσεις
ενώ σε ταξίδι 720χλμ με 120 ως 140 σε αυτοκινητόδρομο και επιβαίνοντες τέσσερις ενήλικες με τις
αποσκευές μας, έκαψε 5.4 λίτρα/100χλμ με σχεδόν μηδενική απόκλιση του υπολογιστή ταξιδίου και
της πραγματικής κατανάλωσης.
Μου έκανε εντύπωση πάντως που η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο είναι υψηλότερη από αυτή μες
στην πόλη
 
Λογικό δεν είναι με φουλ φορτίο και 120-140...? Και λίγα έκαψε. Πήγαινε μόνος σου ταξίδι μέχρι το πολύ 120 και θα δεις. :music-smiley-005: