Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

^ 22/6

Σημερα 13/8 γραφει 18780.

Το εχω ξεσκισει ... 4.530 χλμ σε 1,5 μηνα...


Φίλε αρχίζω να σε καταλαβαίνω απόλυτα, την περασμένη εβδομάδα μόνο σύνολο 1000 χλμ... για να στρώνει κιόλας-bye-
 
Λοιπόν...

πήγα χθες να γεμίσω στη Shell στην Λαμπράκη όπως πηγαίνεις για το Village του Ρέντη ανάμεσα στο γήπεδο της Προοδευτικής και το Village... χθες ήταν η μέρα που είχε την ίδια τιμή το Diesel Με το V-power Diesel.


Είχα κάνει 450χλμ από το προηγούμενο γέμισμα... το ρεζερβουάρ ήταν στη μέση... λογικά πιο κάτω από τη μέση αλλά δεν είχε φύγει το νταμάκι(ψηφιακό)... συνήθως με ένα ρεζερβουάρ βγάζω 700χλμ... και χωράει 45 λίτρα.... υπέθετα ότι θα χρειαστώ το πολύ 25 λίτρα....


λοιπόν... μου έβαλε 38 λίτρα!!!!

συνήθως 38-40 λίτρα χρειάζεται για να γεμίσει ενώ έχει ανάψει λαμπάκι...


προφανώς και με κλέψανε... πειραγμένη αντλία; του το είπα εκείνη τη στιγμή του υπαλλήλου... ήταν αργά όμως δεν υπήρχε κανένας υπεύθυνος... θα πάω ξανά σήμερα... το βενζινάδικο είναι της Shell... δεν το έχει κάποιος, ανήκει στην εταιρία.

τι μπορώ να κάνω;

την επόμενη φορά θα πάω με ένα τέτοιο... http://www.kanellakis-sa.gr/web/images/stories/products/pdfs/MPS.pdf
 
Καλη φαση


Στο μεταξυ, πιασαμε τα 21.000km

Του έχεις πιει το αίμα!

Λοιπόν

Καστοριά - Αθήνα

600+ χλμ

5 άτομα, φορτωμένο μέχρι αηδίας.... και το air condition συνεχώς ανοιχτό...

50 ευρά..... 32 λίτρα!!!!

120-140 με cruise control
 
Του έχεις πιει το αίμα!

Λοιπόν

Καστοριά - Αθήνα

600+ χλμ

5 άτομα, φορτωμένο μέχρι αηδίας.... και το air condition συνεχώς ανοιχτό...

50 ευρά..... 32 λίτρα!!!!

120-140 με cruise control


Αυτά είναι ωραία πράγματα... :SFGSFGSF:
 
Λοιπόν...

πήγα χθες να γεμίσω στη Shell στην Λαμπράκη όπως πηγαίνεις για το Village του Ρέντη ανάμεσα στο γήπεδο της Προοδευτικής και το Village... χθες ήταν η μέρα που είχε την ίδια τιμή το Diesel Με το V-power Diesel.


Είχα κάνει 450χλμ από το προηγούμενο γέμισμα... το ρεζερβουάρ ήταν στη μέση... λογικά πιο κάτω από τη μέση αλλά δεν είχε φύγει το νταμάκι(ψηφιακό)... συνήθως με ένα ρεζερβουάρ βγάζω 700χλμ... και χωράει 45 λίτρα.... υπέθετα ότι θα χρειαστώ το πολύ 25 λίτρα....


λοιπόν... μου έβαλε 38 λίτρα!!!!

συνήθως 38-40 λίτρα χρειάζεται για να γεμίσει ενώ έχει ανάψει λαμπάκι...


προφανώς και με κλέψανε... πειραγμένη αντλία; του το είπα εκείνη τη στιγμή του υπαλλήλου... ήταν αργά όμως δεν υπήρχε κανένας υπεύθυνος... θα πάω ξανά σήμερα... το βενζινάδικο είναι της Shell... δεν το έχει κάποιος, ανήκει στην εταιρία.

τι μπορώ να κάνω;

Τελικα τι εκανες;

Ειναι δυνατον να πας σε πρατηριο βενζινης με δοχειο (πχ 20 λιτρων) και να ζητησεις να σου το γεμισουν; Ειναι αυτο εναντια στη νομοθεσια;
 
Τελικα τι εκανες;

Ειναι δυνατον να πας σε πρατηριο βενζινης με δοχειο (πχ 20 λιτρων) και να ζητησεις να σου το γεμισουν; Ειναι αυτο εναντια στη νομοθεσια;

τίποτα δεν έκανα, μιας εκείνη την μέρα έφευγα για διακοπές, κάτι καθυστερήσεις κλπ δεν προλάβαμε να περάσουμε και μετά το ξέχασα...

βέβαια καλό θα ήταν να κάνω μια καταγγελία στη μαμά εταιρία και στο υπουργείο...

φυσικά και δεν ξανά έβαλα από εκεί...

μπορείς να πας με μπετόνι και να βάλεις δεν υπάρχει πρόβλημα...


Έκανα 800χλμ με ένα ντεπόζιτο μέχρι τελευταίο νταμάκι, πρέπει να πήγα στο πρατήριο με κανένα λίτρο μέσα σύμφωνα με τα υπολειπόμενα χλμ που έλεγε ο υπολογιστής ...

δεν είχα όμως λεφτά να το γεμίσω οπότε δεν ξέρω πόσο έκαψα ακριβώς...

λιγότερο από 44 λίτρα λογικά γύρω στα 41, το αμάξι έδειχνε 5,1 κατανάλωση... κάπου εκεί πρέπει να είναι μιας και υποθέτω πως όλο και κάτι θα κλέβει σκόπιμα ο υπολογιστής για να μη μείνεις από καύσιμο...

σε αυτά και ένα ταξίδι Αθήνα-Καλαμάτα με 120+ και μέση κατανάλωση ταξιδιού 4,9

παρατήρησα επίσης πως την χαμηλότερη κατανάλωση την έχει σε ταχύτητες 80-100 άντε 110 μετά ζορίζεται και τραβάει πιο πολύ... είναι 1200 για αυτό...

όλα τα χλμ με air-condition

ακόμα ευχαριστημένος δεν είμαι θέλω να το ρίξω και άλλο...

υ/γ. 6000 χλμ :music-smiley-005:
 
Ας πούμε μερικά πράγματα για τα καύσιμα. Λοιπόν το ντίζελ που βάζουμε στο αυτοκίνητό μας περιέχει και βιοντίζελ, αυτό που παράγεται από τα χωράφια και από τα τηγανόλαδα. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται μήκυτες κι άλλα πραγματάκια στα μπεκ. Όσοι έχουν αυτοκίνητα με φίλτρο dpf (μάλλον όλοι σας εκτός από εμένα) να προσέχετε πολύ την καθαριότητα αυτού του φίλτρου και να μην σας ανάψει κόκκινο λαμπάκι. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να ρωτήσετε πόσο στοιχίζει η αλλαγή του dpf . Όταν το μάθετε σίγουρα θα προσέξετε περισσότερο τον κινητήρα σας.

Τί πρέπει να κάνετε; Κυκλοφορούν πολλά καθαριστικά κι ενισχυτικά πετρελαίου. Από πολλές συζητήσεις που έχω κάνει το καλύτερο είναι μάλλον το redex http://www.4x4tyres.gr/eshop.php?tm=21 τουλάχιστον από αυτά που μπορούμε να αγοράσουμε Γιατί και το motul είναι εξαιρετικό, αλλά ο Χαμπής παίρνει κεφάλια. Είτε βάζετε ένα τέτοιο κουτάκι (250 μλ.) σε κάθε γέμισμα (πριν να βάλετε πετρέλαιο) είτε να βάλετε ένα λίτρο κάθε 10.000 χλμ. Πολλά συνεργεία (κι ένας γνωστός μου χημικός) συστήνει κάθε 10.000 χλμ. να βάζουμε 10 λτρ φωτιστικό πετρέλαιο, δηλ. κηροζίνη, σε ένα φουλάρισμα ρεζερβουάρ. Θα αυξήσει την θερμοκρασία καύσης, και θα τα κάψει όλα όσα υπάρχουν στο ρεζερβουάρ και στα μπεκ. Πάντως συστήνεται το φωτιστικό περισσότερο για κινητήρες χωρίς dpf.

Θα μου πείτε, ναι αλλά θα μου αυξήσει το κόστος. Σωστό. Εγώ έβαλα μια φορά redex στο μέσο του καλοκαιριού και μετά μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα η κατανάλωση έπεσε από τα 7,4 στα 7.0 ή 7.1 λίτρα σε σταθερές συνθήκες οδήγησης και στους ίδιους δρόμους. Αυτό σημαίνει ότι μειώθηκε η κατανάλωση άρα το κόστος του καθαριστικού-ενισχυτικού το κέρδισα.

Πότε θέλει αλλαγή το dpf? Μετά τις 150.000 χλμ. Πώς το καταλαβαίνουμε αν δεν ανάψει το λαμπάκι; Αυξάνεται η κατανάλωση και μειώνεται η απόκριση στο γκάζι.
 
Ειναι σιγουρο οτι το ντηζελ περιεχει και βιοντηζελ ?
Δεν υπαρχει δλδ "σκετο" ντηζελ?
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σημερα 13/8 γραφει 18780.

Το εχω ξεσκισει ... 4.530 χλμ σε 1,5 μηνα...

Σημερα 25/11 (10 μηνες και 10 μερες απο τοτε που το πηρα) γραφει 27.682.

=============

Κοστος χρησης:
- 80 ευρω λαδια/φιλτρο στις περιπου 15.000 χλμ
- 1650 ευρω καυσιμα.

(ουτε να σκεφτομαι δεν θελω την διαφορα με αυτο που πουλησα...)
 
Για να κάνεις και μία σύγκριση με το βενζινοκίνητο.....

19.500 km τους τελευταίους 12 μήνες με 2.500 ευρώ βενζίνη...... :flute:


1.400cc Opel Astra του 2005 με σχεδόν αποκλειστική χρήση εντός Αττικής.
 
LOL Κώστα LOL

Με το προηγούμενο για τα ίδια χλμ, θα ήθελα περί τα 2.300 ΛΙΤΡΑ βενζίνη...
Βρες ποσα ευρώ...
 
Ας πούμε μερικά πράγματα για τα καύσιμα. Λοιπόν το ντίζελ που βάζουμε στο αυτοκίνητό μας περιέχει και βιοντίζελ, αυτό που παράγεται από τα χωράφια και από τα τηγανόλαδα. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται μήκυτες κι άλλα πραγματάκια στα μπεκ. Όσοι έχουν αυτοκίνητα με φίλτρο dpf (μάλλον όλοι σας εκτός από εμένα) να προσέχετε πολύ την καθαριότητα αυτού του φίλτρου και να μην σας ανάψει κόκκινο λαμπάκι. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να ρωτήσετε πόσο στοιχίζει η αλλαγή του dpf . Όταν το μάθετε σίγουρα θα προσέξετε περισσότερο τον κινητήρα σας.

Τί πρέπει να κάνετε; Κυκλοφορούν πολλά καθαριστικά κι ενισχυτικά πετρελαίου. Από πολλές συζητήσεις που έχω κάνει το καλύτερο είναι μάλλον το redex http://www.4x4tyres.gr/eshop.php?tm=21 τουλάχιστον από αυτά που μπορούμε να αγοράσουμε Γιατί και το motul είναι εξαιρετικό, αλλά ο Χαμπής παίρνει κεφάλια. Είτε βάζετε ένα τέτοιο κουτάκι (250 μλ.) σε κάθε γέμισμα (πριν να βάλετε πετρέλαιο) είτε να βάλετε ένα λίτρο κάθε 10.000 χλμ. Πολλά συνεργεία (κι ένας γνωστός μου χημικός) συστήνει κάθε 10.000 χλμ. να βάζουμε 10 λτρ φωτιστικό πετρέλαιο, δηλ. κηροζίνη, σε ένα φουλάρισμα ρεζερβουάρ. Θα αυξήσει την θερμοκρασία καύσης, και θα τα κάψει όλα όσα υπάρχουν στο ρεζερβουάρ και στα μπεκ. Πάντως συστήνεται το φωτιστικό περισσότερο για κινητήρες χωρίς dpf.

Θα μου πείτε, ναι αλλά θα μου αυξήσει το κόστος. Σωστό. Εγώ έβαλα μια φορά redex στο μέσο του καλοκαιριού και μετά μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα η κατανάλωση έπεσε από τα 7,4 στα 7.0 ή 7.1 λίτρα σε σταθερές συνθήκες οδήγησης και στους ίδιους δρόμους. Αυτό σημαίνει ότι μειώθηκε η κατανάλωση άρα το κόστος του καθαριστικού-ενισχυτικού το κέρδισα.

Πότε θέλει αλλαγή το dpf? Μετά τις 150.000 χλμ. Πώς το καταλαβαίνουμε αν δεν ανάψει το λαμπάκι; Αυξάνεται η κατανάλωση και μειώνεται η απόκριση στο γκάζι.


Πάντως τα νέα μοντέλα ντήζελ με φίλτρο σωματιδίων λογικά έχουν και το πρόσθετο που χρειάζεται για να μην δημιουργούνται τέτοια προβλήματα. Όταν η στάθμη του πρόσθετου πέσει τότε σε ειδοποιεί με ειδική ένδειξη για πλήρωση (τουλάχιστον απ ότι έχω δει στο βιβλίο του δικού μου). Βέβαια πρέπει να πας σε συνεργείο γι αυτό...
 
Ούτε λίγο ούτε πολύ έχεις κερδίσει σχεδόν 1000-1300 ευρώ σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζινοκίνητο.

Δεν ειχα το ιδιο σε βενζινοκινητο, αλλα ενα αλλο ποιο ενεργοβορο...

Εχω δωσει περι τα 1650 ευρω για πετρελαιο
Θα ειχα δωσει περι τα 3850 ευρω για βενζινη (περι τα 2300 λιτρα)

Ειναι 2200 ευρω λιγοτερα μονο απο τα καυσιμα.
(δεν υπολογιζω τελη, ασφαλειες, σερβις, κλπ)