Μικρό πετρελαιοκίνητο....

To Toyota Auris δηλαδή είναι άσχημο; Ή το Hyundai i20; Νομίζω ότι έχουν κερδίσει και βραβεία σχεδιασμού τα συγκεκριμένα όπως και το KIA Sportage και το Rio. Αντιθέτως τα VW μια εποχή που είχαν τον ασημένιο προφυλακτήρα μπροστά ήταν από τα πιο κιτς αυτοκίνητα. Ακόμη και απο τα σημερινά ειδικά το Tiguan είναι τόσο συντηρητικό που μοιάζει δεκαετίας. Το Golf είναι απλά OK , δεν θα γυρίσει όμως κάποιος να το δει όπως το Clio ή το Megane.
 
Ας μη ξεχνούμε ότι πέρα από τα Ι.Χ ντήζελ ,υπάρχουν και τα επαγγελματικά από ταξι και μικρά φορτηγάκια μέχρι τούς τράκτορες .Αυτά όλα ξοδεύουν εκατοντάδες λίτρα ντήζελ [ενα σχετικά μεγάλο φορτηγό χωράει κάπου στα 400 -600 λίτρα] για ημιαστικές μεταφορές .
Δεν νομίζω ότι οι κινητήρες όλων αυτών λειτουργούν διαφορετικά .
 
το θέμα δυστυχώς (δυστυχώς λεω) για τα ντήζελ και μάλιστα τα σύγχρονα που μας έχουν πλασαριστεί για την τεχνολογία του αιώνα, έχουν ένα σημαντικό μειον και αυτό είναι το dpf.
Και ακόμα χειρότερα οι πωλητές δεν μπαίνουν στη διαδικασία να εξηγήσουν στον κόσμο ότι για να πετύχεις τις τιμές αυτές ρύπων έχεις και πληρώνεις ένα πανάκριβο και ευαίσθητο μηχάνημα.
Και όχι δεν στο λένε, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να σου πουν τι να κάνεις σωστά για να μην έχεις δυσάρεστες εκπληξεις.
Εμένα μου έλεγαν αρχικά αορίστως...
γιατί θες ντήζελ
πάρε μικρό βενζίνης.
αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ...αλλάζει το πράγμα
αν τα κάνεις και εκτός πόλης ....αλλάζει ακόμα πιό πολύ.
λες και τα αμάξια βγαίνουν στον ανοιχτό δρόμο αυτόματα, χωρίς να περάσουν από δρόμους και σπίτια.

Για την διαδικασία αναγέννησης κουβέντα...

ε...που και πού να το πηγαίνεις καμιά βόλτα έξω από την πόλη...

Ενώ υπάρχουν εταιρείες στο εξωτερικό τουλάχιστον (νομίζω subaru) που σε βάζουν να υπογράψεις χαρτί ότι έλαβες γνώση ότι μιά στις τόσες πρέπει να πάς υποχρεωτικά βόλτα σε ανοιχτό δρόμο με 4 ταχύτητα και 2-2500 στροφές επί 15 λεπτά για να προκαλέσεις αναγέννηση.

Εν τω μεταξύ υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν καταλαβαίνεις πότε γίνεται αναγέννηση.
Την καταλαβαίνεις, από την μυρωδιά, από το αν δεις ότι ανέβηκε η κατανάλωση, από το ότι δουλεύει ο ανεμιστήρας χωρίς λόγο, πχ βράδυ με 0 βαθμούς στο περιβάλλον.
Ούτε σου λενε ότι δεν πρέπει να διακόψεις τη διαδικασία.

Τα περι μυκήτων και καθαριστικών είναι δευτερεύοντα.
Κανονικά έπρεπε να υπάρχει περισσότερη ενημέρωση.
Αλλά, αν αυτή η ενημέρωση γινόταν κανονικά κανείς δεν θα τα αγόραζε.
Και μεγάλη ευθύνη έχουν και τα ειδικά περιοδικά.
όσο διάβαζα θυμάμαι μόνο διθυράμβους για τους μικρούς ντήζελ με κατανάλωση 2.5 λιτρα και άλλα ωραία φαιδρά.
Κουβέντα για dpf.

Τώρα που γέμισε η αγορά, αρχισαν τα ειδικά άρθρα, οι κίνδυνοι του dpf και τι να κάνετε κλπ...

Προσωπικά δεν μετανιώνω για την αγορά ντήζελ, ήδη έχω κάνει απόσβεση, ήδη έχω κατεβάσει πολύ το κόστος σε σχέση με το μεγάλο βενζινοβόρο που είχα, και έχω διαβάσει πολύ.
Μου τη δίνει όμως το να έχω άγχος και φυσικά μου τη δίνει η σχεδόν εγκληματική αμέλεια των εταιρειών, πωλητών και τύπου να κάνουν την πρέπουσα ενημέρωση, αντί να μένουν στην καραμέλα το πετρέλαιο είναι η λύση για την οικονομία.
 
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις , αλλά αυτό ισχύει με όλα τα προϊόντα. Πάντα θα μάθεις πρώτα τα θετικά και πολύ αργότερα τα αρνητικά.

Βλέπω πάντως γνωστούς που αγόρασαν αυτοκίνητο diesel για δεύτερο αμάξι να ψάχνονται για να πάρουν βενζινοκίνητο για πρώτο παρότι αν τους ρωτήσεις θα σου πουν ότι κάνουν οικονομία με το ντιζελ κτλ κτλ
 
τα ίδια γίνονταν πχ και στην toyota όπου είχαν φαγωθεί με τα υβριδικά.
Κανείς τους όμως δεν έλεγε για το κόστος της μπαταρίας.

Όπως είπα πιό πάνω εγώ τυχαίνει και κάνω συχνά μεγάλες αποστάσεις.
Όμως πλέον παίρνω και τα μέτρα μου όταν είμαι στην πόλη.
Όταν έχω επιλογή δεν προτιμώ την πόλη, αλλά την διαδρομή που θα μου δώσει μια άνεση σταθερής ταχύτητας και στροφών.
Προσέχω και κοιτάζω για ενδείξεις (που κανονικά δεν έχει το αυτκίνητο) για το πότε γίνεται αναγέννηση.
Φροντίζω να κρατάω τη μηχανή αναμμένη όταν έχει γίνει αναγέννηση και δουλεύει το βεντιλατέρ.
Φουλάρω πάντα και ποτέ δεν κατεβαίνει ο δείκτης κάτω από το 1/4.
Πάντα από ένα ή δυό σταθερά πρατήρια.
Και το συγκεκριμένο το πήρα σχεδόν συνειδητά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εχοντας ήδη διαβάσει για ενδεχόμενα απόσυρσης από μεγάλες πόλεις και εξίσωση τιμής με την βενζίνη.
Η χαμηλή κατανάλωση πάντα θα είναι ένα ατού.
Μετά τα 5-6 χρόνια θα εξαρτηθεί από το τι θα κυκλοφοράει. Μπορεί τότε να καίνε αέρα τα αυτοκίνητα.


Δεν λέω ότι δεν μπορείς να απολαύσεις τις αρετές του πετρελαίου.
Απλά είναι σφάλμα να μην ενημερώνεται σωστα ο καταναλωτής και μετά να τρέχει.
 
ΥΓ. Πάντως το Clio είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο , άνετα θα αγόραζα ένα.

Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι πίσω χώροι και η μεγάλη τυφλή δεξιά γωνία τότε είναι καλό. Μιλώ εκ προσωπικής πείρας μια που το αγόρασε η γυναίκα μου πριν 10 μήνες.
 
Last edited:
τα ίδια γίνονταν πχ και στην toyota όπου είχαν φαγωθεί με τα υβριδικά.
Κανείς τους όμως δεν έλεγε για το κόστος της μπαταρίας.

Όπως είπα πιό πάνω εγώ τυχαίνει και κάνω συχνά μεγάλες αποστάσεις.
Όμως πλέον παίρνω και τα μέτρα μου όταν είμαι στην πόλη.
Όταν έχω επιλογή δεν προτιμώ την πόλη, αλλά την διαδρομή που θα μου δώσει μια άνεση σταθερής ταχύτητας και στροφών.
Προσέχω και κοιτάζω για ενδείξεις (που κανονικά δεν έχει το αυτκίνητο) για το πότε γίνεται αναγέννηση.
Φροντίζω να κρατάω τη μηχανή αναμμένη όταν έχει γίνει αναγέννηση και δουλεύει το βεντιλατέρ.
Φουλάρω πάντα και ποτέ δεν κατεβαίνει ο δείκτης κάτω από το 1/4.
Πάντα από ένα ή δυό σταθερά πρατήρια.
Και το συγκεκριμένο το πήρα σχεδόν συνειδητά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εχοντας ήδη διαβάσει για ενδεχόμενα απόσυρσης από μεγάλες πόλεις και εξίσωση τιμής με την βενζίνη.
Η χαμηλή κατανάλωση πάντα θα είναι ένα ατού.
Μετά τα 5-6 χρόνια θα εξαρτηθεί από το τι θα κυκλοφοράει. Μπορεί τότε να καίνε αέρα τα αυτοκίνητα.


Δεν λέω ότι δεν μπορείς να απολαύσεις τις αρετές του πετρελαίου.
Απλά είναι σφάλμα να μην ενημερώνεται σωστα ο καταναλωτής και μετά να τρέχει.

Μου φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι diesel με leasing. Κάνω 100 χιλιόμετρα την ημέρα περίπου εκ των οποίων τα 90 είναι στην Εθνική και μάλλον η προοπτική του leasing μου φαίνεται η πιο δόκιμη για εμένα.
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Μου φαίνεται ότι η καλύτερη λύση είναι diesel με leasing. Κάνω 100 χιλιόμετρα την ημέρα περίπου εκ των οποίων τα 90 είναι στην Εθνική και μάλλον η προοπτική του leasing μου φαίνεται η πιο δόκιμη για εμένα.



Το έχεις εξετάσει όλο το πακέτο και συμφέρει ; δεν μιλάμε για εταιρικά αυτοκίνητα πωλητών ,όπου είναι σχεδόν μονόδρομος .
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Το έχεις εξετάσει όλο το πακέτο και συμφέρει ; δεν μιλάμε για εταιρικά αυτοκίνητα πωλητών ,όπου είναι σχεδόν μονόδρομος .

Βάζω περίπου 220 ευρώ τον μήνα βενζίνη χώρια την χιλιομετρική επιβάρυνση των αυτοκινήτων και τα λειτουργικά έξοδα (σέρωις κλπ). Αν όντως τα diesel βρίσκονται σε μεταβατική περίοδο όσο αφορά την φορολόγησή τους αλλά και την ύπαρξή τους ακόμα μου φαίνεται λογικό να το κάνω. Δεν μιλώ για εταιρικό, ελεύθερος επαγγελματίας είμαι.
 
Μελέτησε το καλα. Πληρώνεις τον μηνα + προκαταβολή οσο θα αγόραζες καλύτερο αυτοκίνητο που θα σου έμενε και θα μπορούσες να το πουλήσεις . Η αφαίρεση που κάνουν στα παραδείγματα τους οι εταιρείες αφορά την κατώτερη τιμη που μπορεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο ώστε να φαινεται μικρότερη η δόση τους. Οπως και η ασφάλεια αυτοκινήτου δεν βάζουν και την φτηνότερη στην αγορά , ουτε τα service .
Leasing = εταιρία . Ηταν και το θεμα της διπλωματικής μου το 2006 πανω στην Dirent.
Μονο αν μου πεις οτι σου πληρώνουν και μέρος της βενζίνης καθε μηνα, τότε το συζητάμε .
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Μελέτησε το καλα. Πληρώνεις τον μηνα + προκαταβολή οσο θα αγόραζες καλύτερο αυτοκίνητο που θα σου έμενε και θα μπορούσες να το πουλήσεις . Η αφαίρεση που κάνουν στα παραδείγματα τους οι εταιρείες αφορά την κατώτερη τιμη που μπορεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο ώστε να φαινεται μικρότερη η δόση τους. Οπως και η ασφάλεια αυτοκινήτου δεν βάζουν και την φτηνότερη στην αγορά , ουτε τα service .
Leasing = εταιρία . Ηταν και το θεμα της διπλωματικής μου το 2006 πανω στην Dirent.
Μονο αν μου πεις οτι σου πληρώνουν και μέρος της βενζίνης καθε μηνα, τότε το συζητάμε .

Σκέφτομαι να πάρω χωρίς προκαταβολή και όντως στην περίπτωσή μου πληρώνομαι και ένα μέρος της βενζίνης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω περιλαμβάνει στο "νοίκι" ασφάλεια και service.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Σκέφτομαι να πάρω χωρίς προκαταβολή και όντως στην περίπτωσή μου πληρώνομαι και ένα μέρος της βενζίνης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω περιλαμβάνει στο "νοίκι" ασφάλεια και service.

Φίλε μου καλημέρα, μπορείς να μου δώσεις λίγες έξτρα λεπτομέρειες για αυτό που λες? Δηλαδή για τι αυτοκίνητο, ποια εταιρία κλπ? Αν θέλεις και inbox, σε ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Φίλε μου καλημέρα, μπορείς να μου δώσεις λίγες έξτρα λεπτομέρειες για αυτό που λες? Δηλαδή για τι αυτοκίνητο, ποια εταιρία κλπ? Αν θέλεις και inbox, σε ευχαριστώ.

Με p.m., δεν είναι σωστό να κάνουμε και διαφήμιση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Σκέφτομαι να πάρω χωρίς προκαταβολή και όντως στην περίπτωσή μου πληρώνομαι και ένα μέρος της βενζίνης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω περιλαμβάνει στο "νοίκι" ασφάλεια και service.
αν η τιμη που σου είπαν ειναι με βενζίνη , χωρίς προκαταβολή και 30.000 χλμ/ το χρόνο ισως να συμφέρει . Αλλα θα κάτσεις να τα βάλεις και εσυ κατω . Θα δεις ποσο πωλείται μεταχειρισμένο το αμάξι με τα χιλιόμετρα που θα κανεις εσυ , ποσο εχει μια ανάλογη ασφάλεια με τις καλύψεις και απαλλαγές της εταιρείας , service, κέρδος απο την επιδοτούμενη βενζίνη , λάστιχα και τέλη και τα βάζεις κατω .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

αν η τιμη που σου είπαν ειναι με βενζίνη , χωρίς προκαταβολή και 30.000 χλμ/ το χρόνο ισως να συμφέρει . Αλλα θα κάτσεις να τα βάλεις και εσυ κατω . Θα δεις ποσο πωλείται μεταχειρισμένο το αμάξι με τα χιλιόμετρα που θα κανεις εσυ , ποσο εχει μια ανάλογη ασφάλεια με τις καλύψεις και απαλλαγές της εταιρείας , service, κέρδος απο την επιδοτούμενη βενζίνη , λάστιχα και τέλη και τα βάζεις κατω .

Προφανώς και η εταιρία ενοικίασης θα έχει κέρδος, φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν είναι. Η τιμή είναι για 20.000 χιλόμετρα ετησίως. Από την άλλη σκέφτομαι ότι δεν θα με νοιάζουν, όπως έγραψε και πιο πάνω, οι ενδεχόμενες αλλαγές σε φορολογήσεις και τα ενδεχόμενα προβλήματα με την συντήρηση του αυτοκινήτου.
 
Το leasing περνάει στα έξοδα της εταιρίας, το ιδιόκτητο αυτοκίνητο είναι κεφάλαιο και έχει τεκμήρια κλπ. Παίζει κι αυτό τον ρόλο του.
 
Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν στην Ελλάδα και πωλούνται δεύτερο χέρι, έχουν πολύ μεγάλη ζήτηση - η ζήτηση μάλλον ξεπερνά την προσφορά- και πωλούνται σε υψηλότερες τιμές από τα πετρελαιοκίνητα εισαγωγής και σε πολύ υψηλότερες τιμές από εκείνα της βενζίνης. Ειδικά στα μεγάλα κυβικά η διαφορά μπορεί να είναι πολύ μεγάλη ή ακόμη και διπλή τιμή. Σπανίως θα βγει για πώληση ένα πετρελαιοκίνητο ελληνικής αντιπροσωπείας σε λογική τιμή και δεν θα φύγει μέσα σε 10 μέρες, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που οι μάντρες και οι αντιπροσωπείες δεν τα εισάγουν στους καταλόγους τους και τα δίνουν σε επιλεγμένους πελάτες. Σχεδόν ολες οι εταιρείες στη Βόρειο Ελλάδα έχουν λίστα ενδιαφέροντος πελατών είτε για ΙΧΕ είτε για μικρά φορτηγά.
 
Για όσους αρέσκονται να κρατάνε νούμερα, κόστη καταναλώσεις κλπ και θελουν να τηρούν πλήρες αρχείο, μια πολύ καλή (άριστη θα έλεγα) εφαρμογή σε Android είναι το Fuelio

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajda.fuelio&hl=en

Πληρέστατο με μπόλικα στατιστικά τα οποία προφανώς έχουν περισσότερη βαρύτητα όσο αυξάνει το διάστημα χρήσης της εφαρμογής.

Κερασάκι στην τούρτα το backup στο Google cloud ή στο Dropbox αυτόματα ή χειροκίνητα ώστε να μην χάσουμε τα δεδομένα μας.
 
Last edited: