το ρεαλιστικο ειναι στο single player σε elite δυσκολια που το ai φτανει σχεδον το επιπεδο ενος ανθρωπου , οσο για το multiplatform οπιαδηποτε παιχνιδι παιζεις δικτυακα ακομα και σε pc θα εχεις καποιο lag , καποιος παντα θα σε κλεβει η και αντιστοιχα
Με καραμπινα , bazooka , διοπτρα τους κατεβαζεις με την μια αν σημαδευσεις σωστα , με το lmg :smash: παιζεις την μουφα? , οι καλυτεροι παιχτες εχουν το m80 ειναι το καλυτερο αυτοματο , τα υπολοιπα οπλα ειναι ακαταλληλα
Την radec την παιζουν για easy money και ανεβουν γρηγορα βαθμους , με τα spown ισχυει αυτο που λες αλλα μονο στη radec , αλλα και παλι μπορεις να το αποτρεψεις αν εχεις την ιδιοτητα του assault ,με 32 sprites ταυτοχρονα στην οθονη και με τοσο ρεαλιστικα εφφε καπνου , που δεν ξεχωριζεις την μυτη σου απο το πιστολιδι ,που να αντεξει το Frame rate
Εσυ εχεις μαθει μια καμερα να εστιαζει και κινειται σε χρονους dt , ενα οπλο στο χερι να σημαδευει και να τα πετυχαινει ολα χωρις να τρεμει , φανταζομαι μια ατοσφαιρα σε ωραια τοπια τυπου Crysis ,και πανω σε τοσο χαμο απο το πιστολιδι να βλεπεις γυρω σου τα παντα
Ε μιλαμε για τον ορισμο του arcade , μενω και στο unreal ετσι , εχω παιξει ολα τα cod στο pc , απο το πρωτο μεχρι το world war 2 , δεν εχουν αλλαξει σε animation - κινηση απλα τα γραφικα και τα τοπια αλλαζουν , η συνταγη μενει παντα ιδια , περιμενουμε να δουμε το καινουργιο τι θα πει ...