Modern Warfare 2

καλα πληρώνετε για δίκτυο και δεν έχετε ουτε dedicated servers!??? :grinning-smiley-043

Οι σερβερς (οταν υπαρχουν) δεν ειναι της Microsoft ουτε της Sony , ειναι της εταιρειας που βγαζει το παιχνιδι...

YΓ. Απο οτι ειδα σε μερικα forum και στο PS3 το Cod4 με το ιδιο συστημα (host) λειτουργει...
 
Last edited:
Στο XBox σε ολα τα παιχνιδια (εκτος απο αυτα που εχουν server οπως το Battlefield) οριζει καποιον το παιχνιδι host και συνδεονται οι αλλοι σε αυτον , το αποτελεσμα ειναι αυτος να εχει το πλεονεκτημα καθως "βλεπει" τους αντιπαλους νωριτερα...-bye-

Και στο ps3 ετσι λειτουργει. Και το κακο ειναι οτι δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα. Παρα πολλες φορες που ειμαι host δεν εχω καθολου πλεονεκτημα, απεναντιας θα ελεγα, ενω αλλες φορες που εχω 2 γραμμουλες σημα (2 στα 4 ειναι στο ps3) εχω τελεια αποκριση και τα kills πανε με το κιλο. Οποτε αν δεν μπεις στο εκαστοτε παιχνιδι να δεις πως παει, δεν μπορεις να καταλαβεις...

Βεβαια στο WAW εχουν βαλει την επιλογη "local only" ωστε να ψαχνει για αντιπαλους μονο σε γειτονικες (δηλ. Ευρωπαικες) χωρες και να μην βαλει host κανεναν Αμερικανο η Αυστραλο και δεν μπορεις να παιξεις καν απο το πολυ lag...

Αναφερεσε στην εκδοση για xbox? γιατι στο ps3 δεν εχω δει κατι τετοιο...
 
ναι αλλα όλα τα παιχνίδια τις sony είναι σε dedicated (killzone, resistance κτλ)

πληρωωωωωωωωνετεεεεε πληρωνετεεεεεεε :laugh
 
αφου το πηραν κοψοχρονια οταν το πηραν τωρα τους τα παιρνουνε κανονικα εξυπνος ο blllakos

YΠΕΡΙΩΝΑ φιλεμου
νομιζω οτι κανεις λαθος για το cod waw Κ εγω επαιζα το Mp toy cod 4 fanatika k ημουν πολυ επιφυλακτικος για το waw αλλα καποια στιγμη που το βαρεθηκα αγορασα το waw κ δεν θα σταματησω παρα μονο οταν βγει το modern warfare 2 εκτος αν κανουν καμμια μλκ ια κ ζητησουν time card ανα μηνα alla mmmorpg .Εβλεπα καποια στιγμη ενα γαλλικο ντοκιμοντερ για τον 2ο παγκοσμιο πολεμο κ τα οπλα στο waw einai oloidia.Σου δινει το παιχνιδι την αισθηση οτι συμμετεχεις σε εκεινιν τον φοβερο αιματοβαμμμενο πολεμο.Ειναι πραγματικα καταπληκτικο.

ΣΥΓΖΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΡΕΚΟΡ ΣΟΥ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ναι ειναι καταπληκτικο στο καινουργιο θα μπορεις να ξεκοιλιαζεις τους εχθρους , καταπληκτικο! :flipout:
 
Last edited:
ναι αλλα όλα τα παιχνίδια τις sony είναι σε dedicated (killzone, resistance κτλ)

πληρωωωωωωωωνετεεεεε πληρωνετεεεεεεε :laugh

Ναι αλλα για να καλεσεις 4-5 φιλους σου να παιξεις μαζι μπορεις?

Γνωστος μου που παιζει Killzone μου εχει πει οτι το party invite του PS3 ειναι για τα πανηγυρια...-bye-
 
Ναι αλλα για να καλεσεις 4-5 φιλους σου να παιξεις μαζι μπορεις?

Γνωστος μου που παιζει Killzone μου εχει πει οτι το party invite του PS3 ειναι για τα πανηγυρια...-bye-


ααα περίμενε...το party system του κillzone είναι για κλάματα (αν και το έφτιαξαν λιγο με το τελευταίο patch). Ελπίζω στο killzone 3 (2010) να έχουν πάρει το μαθηματάκι τους. :grandpa:
 
γιατι ειχε και party system?? :flipout: εγω γιατι δεν το καταλαβα? φυσικα ενα παιχνιδι δεν μπορει να ειναι 100% τελειο ειπαμε το καλυτερο shooter σε κονσολα αλλα μην τα θελουμε ολα δικα μας!
 
μπορει να μην ειναι το καλυτερο για σενα αλλα για την πλειοψηφια ειναι.. ετσι κι αλλιως τα shooter σε κονσολα ειναι τραγικα εκτος και αν καταργησουν τα χειριστηρια κ παιζεις με mouse... το μοχλακι αντε να χει 600 dpi δεν συγκρινεται με shooter στον υπολογιστη το kz2 γεφυρωνει αυτη την διαφορα με τον χειρισμο του που ειναι πολυ πιο αργος αλλα προσαρμοζεται στο αθλιο για fps χειριστηριο του ps3 το cod πιο πολυ cs θυμιζει.
 
Last edited:
θα διαφωνήσω... για την πλειοψηφία τον καλύτερο shooter είναι το cod4 και σε λίγες μέρες το modern warfare 2.

ο χειρισμός είναι τραγικός και μακράν χειρότερος απο το cod4 (ακόμα και με high precision mode). Το μοχλάκι του ps3 με έχει εντυπωσιάσει με την ακρίβεια και το θεωρώ από τα πλέον καλύτερα input devices για κονσόλα.

όσον αφορά τα τα γραφικά στο killzone 2 είναι απλα θεϊκά, δεν φτάνουν όμως.

τα 30fps δημιουργούν μεγάλο input lag που σε συνδυασμό με το online latency καθώς και το κακό hit detection των servers δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στο online.

(btw έχω παίξει πολύ και τα δυο)
 
Εμενα το cod μαρεσει αλλα δεν μπορω να παιζω ενα παιχνιδι που βγηκε 3 χρονια πριν...
 
Last edited:
2 χρονια πριν....-bye-

Παντως μια χαρα ειναι το χειριστηριο για fps , απλως ειναι θεμα συνηθειας , εγω εχοντας παιξει απειρα τετοια παιχνιδια απο το PS1 και μετα (πχ. Medal of Honor , Quake , Unreal κτλ) δεν εχω κανενα προβλημα...
 
καλα τωρα μην λεμε κουλα , το killzone 2 ειναι αλλου σε χειρισμο και animation τα υπολοιπα fps και ειδικοτερα τα cod ειναι ελαχιστα να συγκριθουν μαζι του ,τωρα βεβαια επειδη οι περισσοτεροι ειναι απειροι απο fps προτιμανε το cyborg στυλ , καμερα να εναλλασεται στο χιλιοστο του sec , χερι να μην τρεμει και ειναι ακινητο οταν βαραει ειδικοτερα στην διοπτρα , και κινηση λες και ειναι ο superman ,τα γνωστα χαρακτηριστικα ολων των αλλων fps



Προσωπικη αποψη για κονσολες ειναι πεταμενα λεφτα να σκασει καποιος να παρει ενα τετοιο multiplatfrom , ενω στο pc θα το χαρει καποιος με καλυτερο χειρισμο και γραφικα , παντως το περιμενω να βγει για να το κατεβασω στο pc
 
προσωπικά παίζω fps από το πρώτο που κυκλοφόρησε (wolfstein 3d) οπότε μάλλον δεν είμαι άπειρος.

παρόλλα αυτα τα controls του killzone 2 κάπως διορθώθηκαν με το high precision mode αλλα εξακολουθουν να είναι πολύ πίσω σε σχέση με COD.

Οσον αφορά το scoping ,απλά δεν υπάρχει...έχει σοβαρά προβλήματα...πρώτη φορά βλέπω fps που σε hipfire έχει λιγότερο recoil από το scope του...


φυσικά αναφέρω πάλι τα λίγα fps για fps.
 
προσωπικά παίζω fps από το πρώτο που κυκλοφόρησε (wolfstein 3d) οπότε μάλλον δεν είμαι άπειρος.

παρόλλα αυτα τα controls του killzone 2 κάπως διορθώθηκαν με το high precision mode αλλα εξακολουθουν να είναι πολύ πίσω σε σχέση με COD.

Οσον αφορά το scoping ,απλά δεν υπάρχει...έχει σοβαρά προβλήματα...πρώτη φορά βλέπω fps που σε hipfire έχει λιγότερο recoil από το scope του...


φυσικά αναφέρω πάλι τα λίγα fps για fps.

Το kilzone 2 εχει το πιο ρεαλιστικο χειρισμο για fps , απλα εχεις μαθει σαν τους περισσοτερους τα ψευτικα ρομποτικα controls των αλλων fps
Ξερεις ποια ειναι η σημαντικοτερη διαφορα , οτι με το killzone δεν μπορεις να περπατας και να σαρωνεις σαν ραμπο ουτε στα 2 μετρα ,χανεται ευκολα ο στοχος επειδη εισαι συνεχεια σε κινηση ειναι ρεαλιστικο , αν δεις αυτο εκνευριζει τους περισσοτερους που εχουν μαθει στο ψευτικο στυλ run @ gun και τα σκοτωνω ολα , και εστιαζει η καμερα σε χρονο dt πανω στους στοχους σαν terminator , αν δεις ολα τα Fps σε αυτο λαθος στυλ εχουν φτιαχτει απο την εποχη του unreal μεχρι σημερα
 
Το kilzone 2 εχει το πιο ρεαλιστικο χειρισμο για fps , απλα εχεις μαθει σαν τους περισσοτερους τα ψευτικα ρομποτικα controls των αλλων fps
Ξερεις ποια ειναι η σημαντικοτερη διαφορα , οτι με το killzone δεν μπορεις να περπατας και να σαρωνεις σαν ραμπο ουτε στα 2 μετρα ,χανεται ευκολα ο στοχος επειδη εισαι συνεχεια σε κινηση ειναι ρεαλιστικο , αν δεις αυτο εκνευριζει τους περισσοτερους που εχουν μαθει στο ψευτικο στυλ run @ gun και τα σκοτωνω ολα , και εστιαζει η καμερα σε χρονο dt πανω στους στοχους σαν terminator , αν δεις ολα τα Fps σε αυτο λαθος στυλ εχουν φτιαχτει απο την εποχη του unreal μεχρι σημερα

την καραμελίτσα "ρεαλιστικο" μας την πασάρουν με το killzone απο τοτε που βγήκε, αλλα δυστηχώς είναι η δικαιολογία που κρύβει τα προβλήματα.
που ειναι το ρεαλιστικο?

1. το πιστολάκι να είναι το πιο δυνατό όπλο (1-2 σφαίρες) του παιχνιδιού ακρίβεια sniper σε hipfire(!!!!!)
2. το scoping είναι πρακτικά άχρηστο αφού με hipfire εχεις μεγαλύτερη ακρίβεια και απόσταση(!!!)
3. το hit detection προβληματικό. ούτε οι μισές σφαίρες γίνονται register από τον server. Πυροβολείς τον αλλον στο μισό μέτρο και δεν τον πιάνει καμία σφαίρα.
4. θέλει τουλάχιστον 10 σφαίρες με LMG

και τέλος κάποια γενικά προβλήματα
1. τα 30 ονομαστικά fps του παιχνιδιου, στο multiplayer γίνονται πολλές φορές 5-10 με αποτέλεσμα να μήν μπορείς να σημαδέψεις ούτε ελέφαντα.
2. οι σκοτεινές πίστες κουράζουν αφάνταστα (να γιατί όλοι παίζουν radec)
3. τα σταθερά home spawn points έχουν ως αποτέλεσμα συνήθως να σε κλείνουν οι αντίπαλοι στην βάση σου και vice versa . Οταν αυτό γίνεται το παιχνίδια ειναι γελοίο.

φυσικά το παιχνίδι έχει πολλές καινοτομοίες για FPS αλλα σε αυτό το post αναφέρω μόνο τα προβλήματα.
 
την καραμελίτσα "ρεαλιστικο" μας την πασάρουν με το killzone απο τοτε που βγήκε, αλλα δυστηχώς είναι η δικαιολογία που κρύβει τα προβλήματα.
που ειναι το ρεαλιστικο?

1. το πιστολάκι να είναι το πιο δυνατό όπλο (1-2 σφαίρες) του παιχνιδιού ακρίβεια sniper σε hipfire(!!!!!)
2. το scoping είναι πρακτικά άχρηστο αφού με hipfire εχεις μεγαλύτερη ακρίβεια και απόσταση(!!!)
3. το hit detection προβληματικό. ούτε οι μισές σφαίρες γίνονται register από τον server. Πυροβολείς τον αλλον στο μισό μέτρο και δεν τον πιάνει καμία σφαίρα.
4. θέλει τουλάχιστον 10 σφαίρες με LMG

και τέλος κάποια γενικά προβλήματα
1. τα 30 ονομαστικά fps του παιχνιδιου, στο multiplayer γίνονται πολλές φορές 5-10 με αποτέλεσμα να μήν μπορείς να σημαδέψεις ούτε ελέφαντα.
2. οι σκοτεινές πίστες κουράζουν αφάνταστα (να γιατί όλοι παίζουν radec)
3. τα σταθερά home spawn points έχουν ως αποτέλεσμα συνήθως να σε κλείνουν οι αντίπαλοι στην βάση σου και vice versa . Οταν αυτό γίνεται το παιχνίδια ειναι γελοίο.

φυσικά το παιχνίδι έχει πολλές καινοτομοίες για FPS αλλα σε αυτό το post αναφέρω μόνο τα προβλήματα.


το ρεαλιστικο ειναι στο single player σε elite δυσκολια που το ai φτανει σχεδον το επιπεδο ενος ανθρωπου , οσο για το multiplatform οπιαδηποτε παιχνιδι παιζεις δικτυακα ακομα και σε pc θα εχεις καποιο lag , καποιος παντα θα σε κλεβει η και αντιστοιχα

Με καραμπινα , bazooka , διοπτρα τους κατεβαζεις με την μια αν σημαδευσεις σωστα , με το lmg :smash: παιζεις την μουφα? , οι καλυτεροι παιχτες εχουν το m80 ειναι το καλυτερο αυτοματο , τα υπολοιπα οπλα ειναι ακαταλληλα

Την radec την παιζουν για easy money και ανεβουν γρηγορα βαθμους , με τα spown ισχυει αυτο που λες αλλα μονο στη radec , αλλα και παλι μπορεις να το αποτρεψεις αν εχεις την ιδιοτητα του assault ,με 32 sprites ταυτοχρονα στην οθονη και με τοσο ρεαλιστικα εφφε καπνου , που δεν ξεχωριζεις την μυτη σου απο το πιστολιδι ,που να αντεξει το Frame rate


Εσυ εχεις μαθει μια καμερα να εστιαζει και κινειται σε χρονους dt , ενα οπλο στο χερι να σημαδευει και να τα πετυχαινει ολα χωρις να τρεμει , φανταζομαι μια ατοσφαιρα σε ωραια τοπια τυπου Crysis ,και πανω σε τοσο χαμο απο το πιστολιδι να βλεπεις γυρω σου τα παντα

Ε μιλαμε για τον ορισμο του arcade , μενω και στο unreal ετσι , εχω παιξει ολα τα cod στο pc , απο το πρωτο μεχρι το world war 2 , δεν εχουν αλλαξει σε animation - κινηση απλα τα γραφικα και τα τοπια αλλαζουν , η συνταγη μενει παντα ιδια , περιμενουμε να δουμε το καινουργιο τι θα πει ...
 
το ρεαλιστικο ειναι στο single player σε elite δυσκολια που το ai φτανει σχεδον το επιπεδο ενος ανθρωπου , οσο για το multiplatform οπιαδηποτε παιχνιδι παιζεις δικτυακα ακομα και σε pc θα εχεις καποιο lag , καποιος παντα θα σε κλεβει η και αντιστοιχα

Με καραμπινα , bazooka , διοπτρα τους κατεβαζεις με την μια αν σημαδευσεις σωστα , με το lmg :smash: παιζεις την μουφα? , οι καλυτεροι παιχτες εχουν το m80 ειναι το καλυτερο αυτοματο , τα υπολοιπα οπλα ειναι ακαταλληλα

Την radec την παιζουν για easy money και ανεβουν γρηγορα βαθμους , με τα spown ισχυει αυτο που λες αλλα μονο στη radec , αλλα και παλι μπορεις να το αποτρεψεις αν εχεις την ιδιοτητα του assault ,με 32 sprites ταυτοχρονα στην οθονη και με τοσο ρεαλιστικα εφφε καπνου , που δεν ξεχωριζεις την μυτη σου απο το πιστολιδι ,που να αντεξει το Frame rate


Εσυ εχεις μαθει μια καμερα να εστιαζει και κινειται σε χρονους dt , ενα οπλο στο χερι να σημαδευει και να τα πετυχαινει ολα χωρις να τρεμει , φανταζομαι μια ατοσφαιρα σε ωραια τοπια τυπου Crysis ,και πανω σε τοσο χαμο απο το πιστολιδι να βλεπεις γυρω σου τα παντα

Ε μιλαμε για τον ορισμο του arcade , μενω και στο unreal ετσι , εχω παιξει ολα τα cod στο pc , απο το πρωτο μεχρι το world war 2 , δεν εχουν αλλαξει σε animation - κινηση απλα τα γραφικα και τα τοπια αλλαζουν , η συνταγη μενει παντα ιδια , περιμενουμε να δουμε το καινουργιο τι θα πει ...

μα τώρα δεν έλεγες ρεαλιστικό τα αργά νωχελικα controls?? τώρα έγινε το single player? ναι πολύ καλό το AI στο campaing, αλλα αυτό που θα παίζεις μήνες έιναι το multiplayer (το campaing τελειώνει σε 1 με 10 μέρες ανάλογα την όρεξή σου!)

με m80 παίζω (έπαιζα δηλαδή γιατι τώρα προπονούμε στο cod4), αλλά πως το βλέπεις το γεγονός οτι μόνο ένα όπλο αξίζει??
Το cod είναι πολυ φιλοσοφημένο σε αυτό το θέμα. τα όπλα έχουν
ρεαλιστικό recoil και το scoping απαραίτητα για να επιζήσεις.

το killzone είναι η χαρά του κάθε πικραμένου αφού δεν χρειάζεται να μάθεις να σημαδεύεις ,απλά βαράς στο περίπου...

δεν με ενδιαφέρει η camera αν κινείτε σε χρόνο dt, εμενα με ενδιαφέρει το παιχνίδια να ακούει το χειριστήριο και να μη με κουράζει... με το killzone είμαι κομμάτια μετά απο 1 ώρα παιχνιδιού την στιγμή που cod4 έχω συμπληρώσει άνετα 4-5ωρα.

όσο για το base camping άστο...γίνεται σε κάθε level ,ακόμα και στην phyrus rise
 
To gameplay του COD4 δεν το εχει φτασει κανενα αλλο παιχνιδι FPS ακομη...το Killzone προσπαθησε και απλα δεν τα καταφερε...

Τα γραφικα σε τετοια παιχνιδια ειναι δευτερευοντα...
 
μα τώρα δεν έλεγες ρεαλιστικό τα αργά νωχελικα controls?? τώρα έγινε το single player? ναι πολύ καλό το AI στο campaing, αλλα αυτό που θα παίζεις μήνες έιναι το multiplayer (το campaing τελειώνει σε 1 με 10 μέρες ανάλογα την όρεξή σου!)

με m80 παίζω (έπαιζα δηλαδή γιατι τώρα προπονούμε στο cod4), αλλά πως το βλέπεις το γεγονός οτι μόνο ένα όπλο αξίζει??
Το cod είναι πολυ φιλοσοφημένο σε αυτό το θέμα. τα όπλα έχουν
ρεαλιστικό recoil και το scoping απαραίτητα για να επιζήσεις.

το killzone είναι η χαρά του κάθε πικραμένου αφού δεν χρειάζεται να μάθεις να σημαδεύεις ,απλά βαράς στο περίπου...

δεν με ενδιαφέρει η camera αν κινείτε σε χρόνο dt, εμενα με ενδιαφέρει το παιχνίδια να ακούει το χειριστήριο και να μη με κουράζει... με το killzone είμαι κομμάτια μετά απο 1 ώρα παιχνιδιού την στιγμή που cod4 έχω συμπληρώσει άνετα 4-5ωρα.

όσο για το base camping άστο...γίνεται σε κάθε level ,ακόμα και στην phyrus rise


Για ποιο ρεαλισμο μιλας , οταν η καμερα και ο στοχος κινειται σε χρονους dt λες και βαραει ο terminator , παιξε και τα unreal το ιδιο πραγμα σε contorls , τοσο που αν δεν ειναι καποιος συνηθισμενος σε fps παθαινει ιλιγγο , μονο και να το βλεπει δηλαδη :smash:

Eχεις ενα εξοπλισμο 20 - 25 κιλων και πας στην μαχη , ε δεν μπορεις να να σημαδευσεις - ελισσεσαι τοσο γρηγορα λες και εισαι ρομποτ , οσο για το στοχο που λες οτι δεν καλος στο killzne ,αν σου δωσω ενα οπλο οσο εμπειρος και να εισαι δεν μπορεις καθως τρεχεις να τους πετυχαινεις ολους χωρις να χασεις το στοχο , καταργωντας και τους νομους της φυσικης παραληλλα , οπως συμβαινει σε ολα τα fps
Mονο με την διοπτρα να δεις σε ολα τα fps βαρας και δεν κουνιεται καθολου ,στο killzone που τρεμει και χανει το στοχο απο την ανακρουση του οπλου , πειραζει βεβαια
Εμ γιαυτο σου λεω οτι το killzone το βριζουνε γιατι δεν μπορουν να το παιξουνε , και προτιμανε τα arcade fps (cod-unreal) που ειναι πανευκολα στο χειρισμο