Μουσείο Ακρόπολης....

off topic....Tα mall ειναι "αμερικανιες",οχι "αγγλικουρες".
Μου αρεσει το τσιπουρακι!:ADFADF1:,ιδιως ενα απο Ευρυτανια μερια,απ'ονα κονακι!:2thumb22sup:
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

Δε γίνετε να δηλώνεις απόγονος του Αβρααμ και ταυτόχρονα να θέλεις πίσω μια κληρονομιά που δε σου ανήκει.

Ενώ, άμα είσαι απόγονος του Καραολή και του Δημητρίου υποκλίνεσαι ως τουρκόγυφτος μπροστά στην ανωτερότητα και την ποιότητα των Δυτικών φωτοδοτών.....
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

Ενώ, άμα είσαι απόγονος του Καραολή και του Δημητρίου υποκλίνεσαι ως τουρκόγυφτος μπροστά στην ανωτερότητα και την ποιότητα των Δυτικών φωτοδοτών.....

´Είχα δυο αγάλματα περίφημα, μια γυναίκα κι ένα βασιλόπουλο, ατόφια - φαίνονταν οι φλέβες, τόση εντέλειαν είχαν. Όταν χάλασαν τον Πόρο, τα´ χαν πάρει κάτι στρατιώτες, και στ´ Άργος θα τα πουλούσαν κάτι Ευρωπαίων· χίλια τάλαρα γύρευαν… Πήρα τους στρατιώτες, τους μίλησα: Αυτά, και δέκα χιλιάδες τάλαρα να σας δώσουνε, να μην το καταδεχτείτε να βγουν από την πατρίδα μας. Γι´ αυτά πολεμήσαμε´...

Κανονικά αφού ο Μακρυγιάννης και οι λοιποί αγωνιστές ήσαν απόγονοι τού Αβραάμ θάπρεπε να πετάξουν τά ντουφέκια τους και νά παραδοθούν τσί Οθωμανοί.
Τι κάθονταν και πολέμαγαν γιά Αγάλματα και Εκκλησιές ταυτόχρονα??
Aειντε τώρα νά σου λύσει τέτοιες απορίες η Μανιχαϊστική σκέψη......:flipout::flipout:.
 
απ'οτι ακουσα οι Ταιμς του Λονδινου μας ειρωνευτηκαν με το σχολιο οτι θα μεινει αδειο το Μουσειο για πολλα χρονια......
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

απ'οτι ακουσα οι Ταιμς του Λονδινου μας ειρωνευτηκαν με το σχολιο οτι θα μεινει αδειο το Μουσειο για πολλα χρονια......

Ναι?
Καμαρώνουν φαίνεται τον "κλεμμένο" πολιτισμό τους !

Στα διάλα νυχτιάτικα...:ADFAD2:
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

Ενώ, άμα είσαι απόγονος του Καραολή και του Δημητρίου υποκλίνεσαι ως τουρκόγυφτος μπροστά στην ανωτερότητα και την ποιότητα των Δυτικών φωτοδοτών.....

Και ακούς διασκευασμένο Μπετόβεν..:BDBDG54:
 
Καθε εποχη ειναι υπεύθυνη και για τον πολιτισμό που παράγει...
Δεν μπορούμε όμως κλείσουμε τα μάτια στο παρελθόν αυτής της χώρας έστω και αν το παρόν δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο..

Το ότι καταφέραμε εν τέλη να βάλουμε πλώρη για την προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς,είναι μεγάλο επίτευγμα,που γίνεται μεγαλύτερο αν το συγκρίνουμε και με τα χάλια που επικρατούν σήμερα σε όλους σχεδόν τους τομείς...από την υγεία την παιδεία μέχρι την κατάσταση στις φυλακές και την μη προστασία των πολιτών...

Βέβαια αν με ρωτούσε κάποιος σε περίπτωση Εγκέλαδου και ενώ γκρεμιζόταν το μισό σπίτι σου τι θα επέλεγες,την αναστήλωση η την κατασκευή αλλού κτίσματος από την αρχή,με το χέρι στην καρδιά θα επέλεγα τον δεύτερο δρόμο...

Για τα μάρμαρα τώρα η φασαρία γίνετε μεταξύ δυο επιχειρήσεων..
Της Βρετανικής και της Ελληνικής...

Το ότι ασέλγησαν οι Βρετανοί είναι γνωστό,,αλλά το γεγονός οτι κάηκε η μισή Αρχαία Ολυμπία,μέρος,που για πολλούς έχει μεγαλύτερη ιστορική σημασία απο τον Παρθενώνα,δεν είναι η ύψιστη μορφή ασέλγειας από Ελληνικής πλευράς??

Το να βανδαλιζω τον τάφο του Παππού μου είναι νομίζω ελαφρώς χειρότερο από το να βανδαλιζω ξένο τάφο ...
Άλλωστε ότι ταμπέλα και να βάλουν οι Βρετανοί πάνω στα μάρμαρα,αυτά δεν θα πάψουν να φωνάζουν από μακριά ότι ανήκουν στην χώρα μας...
 
Eμαθε κανεις τι εγινε με τον Βαγγελη Παπαθανασιου που διατηρει σπιτι σχεδον διπλα στο μουσειο ?
 
Eμαθε κανεις τι εγινε με τον Βαγγελη Παπαθανασιου που διατηρει σπιτι σχεδον διπλα στο μουσειο ?

δεν ξέρω, αλλά τον Οκτώβρη που είχα πάει εγώ, είχε στην πόρτα ένα χαρτί και μάζευε υπογραφές γιά την διάσωσή του.
Πολύ αξιόλογο κτίριο επίσης.
Δεν ξέρω αν είχε κάποιο αποτέλεσμα η υπογραφή, αλλά σίγουρα την άξιζε.
 
Αυτο που ακουσα αλλα με καθε επιφυλαξη ειναι οτι εκανε χθες παρτυ μετα μουσικης την ωρα των εγκαινιων "δηλωνοντας" την αντιθεση του γενικα και προσπαθωντας να τους μπει στο ματι.
 
Αυτο που ακουσα αλλα με καθε επιφυλαξη ειναι οτι εκανε χθες παρτυ μετα μουσικης την ωρα των εγκαινιων "δηλωνοντας" την αντιθεση του γενικα και προσπαθωντας να τους μπει στο ματι.

να σου πω...
όταν πήγα στο μουσείο τον Οκτώβρη, ένα από τα πράγματα που ήθελα να δώ ήταν και τα δυό αυτά νεοκλασικά που τα απειλούσε το μουσείο.
Βασικά ένοιωσα την έλλειψη των άλλων που απαλλοτριώθηκαν με σύντομες διαδικασίες γιά να αποκαλύψουν τα αρχαία πανω από το οποία πατάει το Μουσείο. Την γειτονιά την είχα ζήσει αρκετά όταν στα 15 μου πήγαινα συχνά στην Αθήνα σε συγγενείς μου στου Μακρυγιάννη.
Ναι, τα σπίτια αυτά είναι ακριβώς στο μάτι του κυκλώνα.
Όμως η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι πρέπει να επιβιώσουν.
Η αισθητική τους είναι τουλάχιστον ισάξια με αυτήν του νέου μουσείου.
Και προϋπήρχαν. Εκείνα που απαλλοτριώθηκαν δεν συγκρίνονταν. Αν και πάλι σηκώνει πολλή κουβέντα.
Τώρα αν έγινε παράλληλη "αντιεκδήλωση" δεν το γνωρίζω και δεν το σχολιάζω.

Πάντως αν δες πας Ναθ, δεν βγάζεις συμπέρασμα. Είναι από αυτά που ΠΡΕΠΕΙ να έχεις γνώμη
 
Θα παω συντομα πριν πλακωσουν τα μιλιουνια των τουριστων.

Εγω παντως οτι και να μου εκαναν, οσο και να μου ειχαν απειλησει το νεοκλασικο μου αν ειμουν στην θεση του δεν θα εκανα τιποτα τετοιο.

Οχι γιατι δεν τους αξιζει αλλα γιατι δειχνεις οτι εισαι μικροπρεπης. Ειδικα οταν εισαι αυτος που εισαι.
 
εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το Μουσειο ειναι επιτυχης τροπος πιεσης στους Βρεττανους,τουλαχιστον δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα αλλο.Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα. Για την τοποθεσια πιστευω οτι βοηθαει που ειναι διπλα στην Ακροπολη.
 
Είναι τεράστια συζήτηση αυτή για το νεοκλασσικό... Όπως και είμαι σίγουρος πως αντιδράσεις θα υπήρχαν οποιοδήποτε κτίριο κι αν χρειαζόταν να γκρεμιστεί, ακόμα κι αν ήταν μια μίζερη πολυκατοικία, κι αυτό λογικό είναι. Το ζήτημα είναι ότι έγινε ένα μεγάλο έργο που ήταν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ γι'αυτή την πόλη. Όπως κι αν έγινε αυτό, όπως είπα παραπάνω, ένα κτίριο που έχει προσωπικότητα έχει πάντα θέση σε μια πόλη ως μνημείο, άσχετα αν το θεωρούμε όμορφο ή όχι.

Όσο για τα ελγίνεια, μ'άρεσε αυτή η "γραμμή" που έχουμε υιοθετήσει πλέον. Δεν τα ζητάμε πίσω ως κάτι δικό μας από αντίδραση, κάτι που θα μπορούσε να εκλάβει η διεθνής Κοινή γνώμη σαν εθνικιστική έξαρση ή... απωθημένο, αλλά ως μέρος μνημείου παγκόσμιας κληρονομιάς που πρέπει να συνενωθεί με το υπόλοιπο, και τώρα όπως είναι στο Βρεττανικό Μουσείο ΔΕΝ αναδεικνύεται, χάνει ένα μεγάλο μέρος της ομορφιάς του.
 
Mα ειναι προφανες οτι αυτη ηταν η κινηση Ματ.

Τους αφαιρεσαμε το τελευταιο σοβαρο επιχειρημα για να μην τα επιστρεψουν.(οτι δεν ειχαμε ανταξιο χωρο προφυλαξης και επιδειξης.)
 
Τα μουσεία, και οι συντηρήσεις των έργων και όλα αυτά δεν γίνονται για να σώσουν το δικό μας πολιτισμικό επίπεδο. Αυτό αν έχει χαθεί, χάθηκε πάει... Γίνονται για το μέλλον. Εμείς είμαστε απλά οι διαχειριστές μιάς κληρονομιάς, που δεν μας ανήκει. Ανήκει στις γενιές του μέλλοντος και στον παγκόσμιο πολιτισμό.
Κάθε τέτοιο επίτευγμα του παρελθόντος, είτε είναι ο Παρθενώνας είτε οι πυραμίδες ξεπερνά πλέον τα στενά εθνικά όρια. Έχει γίνει μέρος της ιστορίας του ανθρώπινου γένους και ώς τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Το οτι η η κυριαρχη πολιτιστική εκδήλωση του νεοέλληνα σήμερα είναι τα σκυλάδικα, δεν μειώνει καθόλου την ευθύνη και την υποχρέωση έναντι των μελλοντικών γενιών (όχι μόνο Ελλήνων, ανθρώπινων γενικά) να διατηρηθούν, να προβληθούν σε χώρο που τους αρμόζει, και να βρίσκονται συκεντρωμένα σαν ολοκληρωμένο έργο που είναι.
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

Είναι τεράστια συζήτηση αυτή για το νεοκλασσικό... Όπως και είμαι σίγουρος πως αντιδράσεις θα υπήρχαν οποιοδήποτε κτίριο κι αν χρειαζόταν να γκρεμιστεί, ακόμα κι αν ήταν μια μίζερη πολυκατοικία, κι αυτό λογικό είναι. Το ζήτημα είναι ότι έγινε ένα μεγάλο έργο που ήταν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ γι'αυτή την πόλη. Όπως κι αν έγινε αυτό, όπως είπα παραπάνω, ένα κτίριο που έχει προσωπικότητα έχει πάντα θέση σε μια πόλη ως μνημείο, άσχετα αν το θεωρούμε όμορφο ή όχι.

Όχι μόνο δεν έπρεπε να κάνουν φασαρία αλλά να τα προσφέρουν προς όφελος του συνόλου. Αν και για να είμαι ειληκρινής δεν με χαλάει να συνυπάρχουν.


Όσο για τα ελγίνεια (γλυπτά του ιερού βράχου), μ'άρεσε αυτή η "γραμμή" που έχουμε υιοθετήσει πλέον. Δεν τα ζητάμε πίσω ως κάτι δικό μας από αντίδραση, κάτι που θα μπορούσε να εκλάβει η διεθνής Κοινή γνώμη σαν εθνικιστική έξαρση ή... απωθημένο, αλλά ως μέρος μνημείου παγκόσμιας κληρονομιάς που πρέπει να συνενωθεί με το υπόλοιπο, και τώρα όπως είναι στο Βρεττανικό Μουσείο ΔΕΝ αναδεικνύεται, χάνει ένα μεγάλο μέρος της ομορφιάς του.

Το πιο πιθανό είναι να τους δώσαμε ιδέες να ζητήσουν και την Ακρόπολη, ώστε να συνενοθεί το μνημείο.

Αυτό που νομίζω ότι θα μας απασχολεί στο μέλλον είναι το πως θα χειριστούμε εμείς το Μουσείο και το πολιτιστικό DNA μας.

Τι εννοώ?

1) Για σκεφτείτε όλοι οι πορδυπουργοί και υπουργοί να τοποθετούν με τα λευκά γαντάκια τους τα θραύσματα στους τοίχους. (Ξεπέτσιασα τα δάχτυλά μου ώσπου να το βάλει στη θέση του...)
2) Οι Εγγλέζοι διοργανώνουν gala και dinners στο Μουσείο τους. Εμείς τι θα κάνουμε?
3) Σαν πολλά flash δεν ανάψαν κατά την εκδήλωση? Δεν λέω απαραίτητη η προβολή αλλά έπρεπε να βγάλουν όλους τους καλεσμένους προφίλ και ανφάς επί δύο ώρες?

ΥΓ Κάποιος που αναφέρθηκε στο θέμα της Έκθεσης στις Πανελλήνιες του 1987 μόνο ως προβοκάτορας μπορεί να χαρακτηριστεί. :SFGSFGSF:

Η χαρά μου κατά την ανάγνωση του θέματος ήταν τόση που ξέχασα να αναφερθώ στην Αρχαιοκαπηλία...
 
Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά μουσεία, μερικά εξ'αυτών και κορυφαία.
Το μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού βραβέυτηκε ώς μουσείο της Ευρώπης για το 2005. Αλλα αν μόνο το εστιατόριο του έχει κίνηση και οι κάθε είδους καφετέρειες δεν φταίει το κράτος της Αθήνας...

EDIT : Ειμαι πολλά πόστ πίσω... χεχε
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά μουσεία, μερικά εξ'αυτών και κορυφαία.
Το μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού βραβέυτηκε ώς μουσείο της Ευρώπης για το 2005. Αλλα αν μόνο το εστιατόριο του έχει κίνηση και οι κάθε είδους καφετέρειες δεν φταίει το κράτος της Αθήνας...

EDIT : Ειμαι πολλά πόστ πίσω... χεχε

Όλα είναι Μουσεία τής Ελλάδας ...
 
Απάντηση: Re: Μουσείο Ακρόπολης....

Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά μουσεία, μερικά εξ'αυτών και κορυφαία.
Το μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού βραβέυτηκε ώς μουσείο της Ευρώπης για το 2005.

Eυτυχώς πού το αναφέρεις γιατί έχει περάσει στά Ψιλά.:ernaehrung004:
Και φυσικά ολα αυτά πρέπει να μήν έχουν καμιά σχέση μέ Τοπικισμούς ή βλακώδεις εθνικισμούς.
Απο τήν άλλη βέβαια προσωπικά πιστεύω,πώς η Παγκοσμιότητα στηρίζεται στην καλώς εννοούμενη Πολιτιστική Παράδοση κάθε Τόπου.
Παγκόσμιο χωρίς Ρίζες δέν υπάρχει.Τίποτα δέν είναι μετέωρο στον κόσμο.
Αλλά αυτό απαιτεί Γνώσεις γιατί αλλοιώς δημιουργείται μιά ακατανόητη ´υπερηφάνεια´χωρίς Βάσεις.
Δεν χρειάζονται ´υπερηφάνειες´και ´ανωτερότητες´παρά μόνο Σεβασμός,Διατήρηση και εμβάθυνση στην Ουσία τής Ιστορίας και πώς αυτή αποτυπώνεται στό Παρόν.
Το τελευταίο βέβαια μέσα στον γενικό Αχταρμά τόχουμε ξεχάσει.