MP 4K (ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ)

Κάνεις login στο paypal και πας στην πληρωμή και ανοίγεις dispute. Πολύ απλά:

Ο πωλητης επιμένει ότι έχει 0% Duty κι εδώ επιμένουν ότι θέλουν 190 ευρώ και δεν δέχεται επιστροφή και full refund. Δώς τους και τα link και τα email. Είσαι ξεκάθαρος.

https://www.paypal.com/uk/smarthelp...th-a-seller-when-a-purchase-goes-wrong-faq957
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: MP 4K (ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ)

Μεσα απο το paypal πας επιλεγεις συναλλαγη και το κανεις.

Το μονο που βρισκω ειναι οτι,αφου το στειλω πισω,να τους πω τι εξοδα εκανα.
Δεν βρισκω κατι αλλο.
 
Δεν μπορω να βγαλω ακρη με το πειπαλ.
Προσπαθω να ανοιξω ντισπιουτ,αλλα οι τυποποιημενες ενεργειες που μου εμφανιζει,δεν ανταποκρινονται στη περιπτωση μου.
 
Ε,δεν το εκανα;
Δεν ειδες την απαντηση;
Μου λενε οτι δεν μπορουν να το παρουν πισω.
Πως γινεται αυτο,αφου εχω το δικαιωμα υπαναχωρησης και μαλιστα χωρις να ειμαι υποχρωμενος να το δικαιολογησω.


Πατησα την επιλογη που λες,αλλα δεν με αφηνει να παω παρακατω.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: MP 4K

τα εξοδα επιστροφης ? και να λουστει εκεινος το full refund ?

.

Ποια έξοδα επιστροφής βρε παιδιά;
Καινούργιο είναι πάλι αυτό;
Εφόσον κάνεις άρνηση παραλαβής αυτό επιστρέφει στο αποστολέα χωρίς επιπλέον χρέωση.
Πληρώνεις νέα μεταφορικά όταν έχεις όταν κάνει παραλαβή του πακέτου.
Από την στιγμή που δεν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή με παράδοση πως είναι δυνατόν να γίνει νέα χρεώσει;
 
1. Το έχεις ήδη πληρώσει.
2. Η μεταφορική ζητά από το μαγαζί να πληρώσει τα μεταφορικά της επιστροφής.
3. Αν αρνηθεί, το τελωνείο καταστρέφει το προϊόν.

Μόνο αν δεχτεί το κατάστημα την επιστροφή θα πάρεις τα χρήματα πίσω όταν με το καλό παραλάβει τα αντικείμενα.
 
Είμαι άσχετος με αγορές από το εξωτερικό, αλλά όπως πάμε, και με τα χάλια και την στασιμότητα που έχει η ελληνική αγορά, μάλλον θα τις χρειαστώ. Έχω λοιπόν μερικές απορίες.
Αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα το δημιούργησε η μεταφορική εταιρεία. Αλλά για να το κάνει αυτό η μεταφορική εταιρεία, κάπου πρέπει να πατάει. Αν κάνει κάτι παράνομο μάλλον ξέρει ότι μπορεί να έχει κυρώσεις. Για παράδειγμα, μηνύσεις και αποζημιώσεις από δυσαρεστημένους πελάτες, ή εταιρείες που πλήττονται από επιστροφές προϊόντων, όπως η αγγλική που συζητάμε τώρα.
Που πατάει λοιπόν; Υπάρχει σχετικός νόμος, εγκύκλιος, ΚΥΑ που ορίζει την διαδικασία; Ή είναι απλώς η συμφωνία μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ηνωμένου Βασιλείου; Αυτή η συμφωνία έχει τροποποιηθεί αμέτρητες φορές, και κάθε μορφή της ψηφίζεται και εγκρίνεται από την Αγγλική Βουλή. Και μερικές φορές έχει καταψηφιστεί κιόλας, και ζητάγανε από την κυβέρνηση τους να επανέλθουν στην διαπραγμάτευση για να φέρουν καλύτερη συμφωνία.
Τέλος πάντων, την τελευταία μορφή της συμφωνίας κατάφεραν να την πετύχουν λίγες μέρες πριν το τέλος του 2020 και το οριστικό Brexit.
Αυτή η συμφωνία είναι που ορίζει την διαδικασία αγοράς που ενδιαφέρει τον φίλο με το πρόβλημα; Περιέχει μέσα της αυτή η συμφωνία όρους και ποσά για το πώς θα γίνει ο εκτελωνισμός του προϊόντος του φίλου; Υπάρχει ελληνικός νόμος, διάταξη, ΚΥΑ που ορίζει τέτοια πράγματα; Πότε πρόλαβε να φτιάξει η δυσκίνητη ελληνική γραφειοκρατία αυτόν τον νόμο, διάταξη, ΚΥΑ κτλ;
Ή δεν χρειάζεται καν ελληνικός νόμος, και αρκεί απλά η ευρωπαϊκή οδηγία;
Δηλαδή η μεταφορική εταιρία έχει προλάβει μέσα σε 10-20 μέρες που έχει επιτευχθεί η συμφωνία, να πάρει στα χέρια της την ευρωπαϊκή συμφωνία, αρκετών εκατοντάδων σελίδων, και να βρει μέσα της αναλυτική οδηγία με όλες αυτές τις χρεώσεις;
Κοινώς, μήπως η μεταφορική εταιρία κάνει απλά ότι θέλει; Οπότε όλο αυτό προσβάλλεται σε κάποιο αρμόδιο όργανο, πχ δικαστήριο;
Από την άλλη, υπάρχει όντως συμφωνία Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ηνωμένου Βασιλείου, που ορίζει κάποια πράγματα.
Φαντάζομαι υπάρχει συμφωνία και με άλλες χώρες εκτός ΕΕ.
Όπως για παράδειγμα την Κίνα. Πως γίνεται να επιτρέπεται η εισαγωγή προϊόντων από την Κίνα, που τα ίδια μάλιστα διαφημίζονται ότι έρχονται χωρίς δασμούς; Ενώ από την Αγγλία η μεταφορική σου ζητάει μιάμιση φορά την αξία του προϊόντος; Αν μπορούσε η μεταφορική εταιρεία δεν θα ζητούσε και στην εισαγωγή από Κίνα μιάμιση φορά την αξία του προϊόντος; Αν μπορούσε να κονομήσει και σε αυτήν την περίπτωση γιατί να μην το κάνει;
Οπότε κάπου πατάει η μεταφορική εταιρία. Κάπου στην ίδια την συμφωνία.
Για να αγοράζω λοιπόν εγώ κάτι από το εξωτερικό πρέπει να κοιτάω ποια χώρα είναι, και τι συμφωνία υπάρχει με αυτήν; Και αν η συμφωνία αυτή έγινε καλή τη πίστει, ή όπως στην περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου έγινε τιμωρητικά και ως παραδειγματισμό; Δηλαδή τώρα που φύγατε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να εξάγετε ένα προϊόν σας θα πρέπει να πληρωθεί μιάμιση φορά η αξία του προϊόντος σας στο τελωνείο, με σκοπό να βλάψω τις εξαγωγές σας; Ενώ αντίθετα αν εισαχθεί κάτι από την Κίνα μπορεί να γίνει χωρίς κανέναν δασμό; Με απώτερο σκοπό να παραδειγματιστεί και να φοβηθεί όποιος άλλος σκεφτεί ποτέ να εγκαταλείψει την Ευρωπαϊκή Ένωση;
Οπότε εγώ τι κάνω; Όταν θέλω να παραγγείλω κάτι από το εξωτερικό τι κάνω; Ψάχνω να βρω τι συμφωνία έχει γίνει μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της χώρας αυτής; Και μάλιστα αν η συμφωνία αυτή είναι φιλική ή τιμωρητική; Για να αγοράσω κάτι από το εξωτερικό πρέπει να γίνω πρώτα διεθνολόγος; Για να μην παραγγείλω και εγώ κάτι και μου ζητάνε στην μεταφορική εταιρεία δύο φορές την αξία του προϊόντος.
 
Τα έξοδα που χρεώνουν οι μεταφορικές δεν έχουν σχέση με καμμία συμφωνία. Είναι τιμοκατάλογοι παροχής υπηρεσιών ιδιωτικών εταιρειών. Η απάντηση είναι απλή: εκτός ΕΕ μόνο με ΕΛΤΑ αφού έχουν με διαφορά τα χαμηλότερα έξοδα. Όταν σοβαρευτούν και οι υπόλοιπες για τις χρεώσεις τους το ξανασυζητάμε.
 
Μιλησα σημερα με την εκτελωνιστικη εταιρεια για τους δασμους και μου ειπαν οτι,δεν ειναι δασμοι
αλλα φοροι μεταφορικων και ασφαλειας πακετου.
Χρεωνουν δηλαδη μεταφορικα γιατι στο τιμολογιο δεν αναφερει η φουτεκο μεταφορικα εξοδα.
Οι ανθρωποι ειναι πραγματικη μαφια και κοροιδευουν το κοσμο μες στα μουτρα του.
Εκανα αρνηση εκτελωνισμου και απ'ο,τι μου ειπαν,θα επιστρεψει πισω.
Θα στειλω κι ενα μειλ στη φουτεκο να τους ενημερωσω.
 
Re: Απάντηση: MP 4K (ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ)

Μιλησα σημερα με την εκτελωνιστικη εταιρεια για τους δασμους και μου ειπαν οτι,δεν ειναι δασμοι
αλλα φοροι μεταφορικων και ασφαλειας πακετου.
Χρεωνουν δηλαδη μεταφορικα γιατι στο τιμολογιο δεν αναφερει η φουτεκο μεταφορικα εξοδα.
Οι ανθρωποι ειναι πραγματικη μαφια και κοροιδευουν το κοσμο μες στα μουτρα του.
Εκανα αρνηση εκτελωνισμου και απ'ο,τι μου ειπαν,θα επιστρεψει πισω.
Θα στειλω κι ενα μειλ στη φουτεκο να τους ενημερωσω.



Απατεωνιά ξεκάθαρη.
Ενημέρωσαν δηλαδή τον αποστολέα για εξοδα μεταφορικών και ασφάλεια και τους ειπε χρεωστε τον παραλήπτη?
Ασε που ο αποστολέας τους εχει πληρώσει ήδη απο τη συμφωνία που εχει τοπικά με τον αντίστοιχο Αγγλο.

Οτι είναι ιδιωτική εταιρεία και χρεώνουν ξεχωριστά εξοδα εκτελωνισμού το καταλαβαίνω.
 
Χρηστο,μπουρδες.
Εχουν βαφτίσει το ψαρι,κρεας.
Δεν μπορεις να τους πιασεις πουθενα.
Αμα τους πεις αυτο,θα σου πουν,εκεινο.
Αμα τους πεις εκεινο,θα σου πουν,αυτο.
Εχουν το μαχαιρι,εχουν και τη πιτα.
 
Ελα ρε με τα λαμογια.

Οταν τελειωσουν ολα αυτα και κλεισει η υποθεση κανεις και ενα email στις μητρικες εταιρειες μεταφορας σημειωνοντας τους τις αλλαγες στο τι λενε καθε φορα και την απαραδεκτη προσεγγιση στον πελατη και γιατι δεν θα ξανασυνεργαστεις μαζι τους (οπως και στην φουτεκο) και χαρηκαμε.
 
μιλάνε για φόρους ή έξοδα μεταφορικά; επειδή παραπάνω λέει για φόρους
 
Αν τα 191 ευρώ είναι ΧΩΡΙΣ δασμούς, τι θα γινόταν αν υπήρχαν και δασμοί; 300 ευρώ ;;;;

Τελικά ΔΕΝ υπάρχουν δασμοί;

Αρα βρήκαν ΠΑΤΗΜΑ για τελωνειο κι ότι έρχεται από Αγγλία πετάνε νούμερα ;

Αν έγραφε η Futeko πάνω στο τιμολόγιο σε ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ: Shipping Cost 30 λίρες θα πέρναγε αέρα;

Υ.Γ. κοιτάζω την δική μου αγορά από Futeko και δεν αναγράφει ξεχωριστά Shipping Cost. Μέσα στην τιμή περιλαμβάνει και τα μεταφορικά !
 
Last edited:
ΛΟΙΠΟΝ εχω νεωτερα .

Διασταυρωμενα και απο CVP και απο αλλες 2 μεγαλες εταιρειες του χωρου με εισαγωγες ηλεκτρονικων/ φωτογραφικων κλπ.


1) Αγορα απο Αμερικη εχουμε επιβολη ΦΠΑ , δασμων και κοστος εκτελωνισμου (οπως ειχαμε παντα)

2) Αγορα απο ΕΕ δεν εχουμε επιβολη ΦΠΑ ουτε δασμων ουτε και κοστος εκτελωνισμου.

3) Αγορα απο UK εχουμε επιβολη ΦΠΑ (που δεν ειχαμε εως τωρα , κοστος εκτελωνισμου (που δεν ειχαμε εως τωρα) . Δεν εχουμε δασμους οπως δεν ειχαμε μεχρι τωρα.




Α) Επομενως η διαφορα πλεον στις αγορες απο UK ειναι η επιβολη ΦΠΑ και κοστους εκτελωνισμου αλλα οχι δασμων (διαφορετικα κοστη)

Β) Σε ερωτηση μου γιατι στα ΕΛΤΑ το κοστος εκτελωνισμου ειναι μικροτερο η απαντηση ηταν: " Γιατι το 150αρι μοιραζεται σε πολλα διαφορετικα δεματα,αποστολες ενω στις ιδιωτικες εταιρειες το επιβαλουν ανα αποστολη"





Σας τα ελυσα ολα ?