Καλησπέρες. Επιτέλους (όχι πως ανυπομονούσα, αλλά κράτησε περισσότερο από όσο νόμιζα), με άφησε από μπαταρία το Audi A3 (2018), 6μιση ολόκληρα χρόνια μετά την αγορά του. Επειδή εδώ που είμαι τα πράγματα είναι άγρια (η τιμή που μου έδωσαν για αλλαγή ήταν... $600
), ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής:
Καταρχήν, πάμε για αλλαγή όπως είμαστε, ή μια και είναι η πρώτη φορά που κάνει κιχ (και μάλιστα έγινε μετά από κοντά 2 μέρες ακινησίας στους -8) το αφήνω λίγο ακόμα να δω; Δεν είχε πεθάνει τελείως, όλα φαίνονταν φυσιολογικά, άναβαν φώτα, ραδιόφωνα κλπ, απλά δεν μπορούσε να εκκινήσει.
Δεύτερον, αν πάμε για αλλαγή επιτόπου, και την αλλάξω μόνος μου για να γλιτώσω τα 2 κατοστάρικα των εργατικών, συν το καπέλο της Audi στο ίδιο ανταλλακτικό (άλλα 100-200$):
α. μια και αυτή που είχε OEM φαίνεται να μην υπάρχει πουθενά ακριβώς ίδια ως specs, πως ακριβώς επιλέγω αντικαταστάτρια; Πχ, τα CCA και τα Αh πρέπει να είναι ίδια ή μεγαλύτερα της προηγούμενης; Επίσης, αυτά τα H5, H6 κλπ?
β. αν κατάλαβα καλά πρέπει να τη δηλώσω στον εγκέφαλο με κάποιο OBD2 εργαλείο, διότι αλλιώς αρχίζει να στέλνει λάθος ρεύματα και πέφτει η ζωή της, κάνει trigger error codes κλπ. Δε θα με χάλαγε να πάρω ένα σκαννεράκι να υπάρχει, μια και το άλλο αμάξι είναι επίσης του ίδιου group (VW). Όμως, κάνει οποιοδήποτε scanner για αυτή τη δουλειά ή θέλει κάτι παραπάνω από απλό scanner; Γιατί βλέπω οι τιμές τους παίζουν μεταξύ 25 και 200$, χωρίς εμφανείς διαφορές στα specs.
Έρχομαι και Ελλάδα λίαν συντόμως, άρα θα μείνει κάνα μήνα ακούνητο σε μη θερμαινόμενο γκαράζ, οπότε έλεγα να το φτιάξω πριν φύγω.

Καταρχήν, πάμε για αλλαγή όπως είμαστε, ή μια και είναι η πρώτη φορά που κάνει κιχ (και μάλιστα έγινε μετά από κοντά 2 μέρες ακινησίας στους -8) το αφήνω λίγο ακόμα να δω; Δεν είχε πεθάνει τελείως, όλα φαίνονταν φυσιολογικά, άναβαν φώτα, ραδιόφωνα κλπ, απλά δεν μπορούσε να εκκινήσει.
Δεύτερον, αν πάμε για αλλαγή επιτόπου, και την αλλάξω μόνος μου για να γλιτώσω τα 2 κατοστάρικα των εργατικών, συν το καπέλο της Audi στο ίδιο ανταλλακτικό (άλλα 100-200$):
α. μια και αυτή που είχε OEM φαίνεται να μην υπάρχει πουθενά ακριβώς ίδια ως specs, πως ακριβώς επιλέγω αντικαταστάτρια; Πχ, τα CCA και τα Αh πρέπει να είναι ίδια ή μεγαλύτερα της προηγούμενης; Επίσης, αυτά τα H5, H6 κλπ?
β. αν κατάλαβα καλά πρέπει να τη δηλώσω στον εγκέφαλο με κάποιο OBD2 εργαλείο, διότι αλλιώς αρχίζει να στέλνει λάθος ρεύματα και πέφτει η ζωή της, κάνει trigger error codes κλπ. Δε θα με χάλαγε να πάρω ένα σκαννεράκι να υπάρχει, μια και το άλλο αμάξι είναι επίσης του ίδιου group (VW). Όμως, κάνει οποιοδήποτε scanner για αυτή τη δουλειά ή θέλει κάτι παραπάνω από απλό scanner; Γιατί βλέπω οι τιμές τους παίζουν μεταξύ 25 και 200$, χωρίς εμφανείς διαφορές στα specs.
Έρχομαι και Ελλάδα λίαν συντόμως, άρα θα μείνει κάνα μήνα ακούνητο σε μη θερμαινόμενο γκαράζ, οπότε έλεγα να το φτιάξω πριν φύγω.
Last edited: