MPC-HC thread

Για ρίχτου και λίγο interpolation μέσα να δεις για πότε 100ρίζει το σύμπαν!!!:D:D


το θεμα ειναι να παμε προς τα κατω οχι προς τα πανω (σε CPu/GPu Load)
το ρωσικο χωρις πολλη προσπαθεια
εχω την εντυπωση οτι μπορει να τερματισει τα παντα.
 
Re: Απάντηση: Re: MPC-HC thread

αν κανεις passthrough(bitstream) δεν χρειάζεται.
αν δεν εχεις χικ-απ παλι δεν χρειάζεται
αν εικονα - ηχος πανε μαζί πάλι δεν χρειάζεται
αν παιζεις με madVR θελει λιγο προσοχή οπότε καλυτερα να μην το βαλλεις.
αν δεν βλεπεις DVD 50αρια Παλι δεν χρειάζεται.

αν πάλι θες να το βάλλεις απο περιέργεια
διαβασε μονο αυτό απο το doom9

επειδη λειπουν πολλες εικόνες ριξε και εδω μια ματια που λεει τι κανει καθε ρυθμιση.


τιποτα παραπανω δεν χρειάζεται

Να 'σαι καλά! Τίποτα απο αυτά δεν ισχύει αλλά...από την ώρα που το έβαλα, σαν να βλέπω λιγο πιο ομαλή κίνηση...ίσως να είναι και placebo effect, δεν ξέρω. Το σίγουρο ειναι οτι με το reclock έχει μια μικρή απόκλιση ο ήχος.
 
να κάνω και γω λίγο το κομάτι μου? (... να την πω και λιγο στους nvidi-άκηδες?)

ειναι μεγαλη η φωτο, λιγο υπομονή θέλει!
μια προσοχή στα κοκκινα τετραγωνα

MerAs.jpg


Portioli, εννοείτε πως αν και εγώ χρησιμοποιήσω άλλον Decoder που υποστηρίζει Hardware Acceleration θα πέσει κατα πολύ η χρήση GPU. Όμως η επαναστατική, για την ώρα λειτουργία,είναι η πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας Cuda για παιχνίδια,για Video.

Στα μεγάλα σύν το "Full Adaptive Deinterlacing, including Frame Doubling" σε επίπεδο Hardware, γι' αυτό και η μεγάλη χρήση GPU. Εϊναι πραγματικά μεγάλη η βελτίωση στην ποιότητα της εικόνας και μακάρι να είχα μια πιο δυνατή καρτούλα, να ξεκουράζεται και λίγο.

Ας ελπίσουμε να βγεί και κάτι παρόμοιο σε ATI υλικό για να έχουμε και ποικιλία στις επιλογές.
 
το cuda κανει decoding και deinterlacing και δουλευει με MAdVR,
το DXVA δεν κανει τιποτα δεν δουλευει με madvr,
το HAM τουλαχιστον κανει decoding ιδιας ποιοτητας με CoreAVC (σε software acceleration)
και δουλευει με madvr.

η καλυτερη επιλογη ειναι cuda (nvidia) σαφως,
ο ιδιος ο Nevcairiel ομως Προτεινει απο GTS 450 με 1 GB ram & GTX 550 Και πανω
δηλαδή παιζουμε στα 100 και 130 ευρω αντιστοιχα.

προς το παρον, αν καποιος θελει να παραμένει με ΑΤΙ
τουλάχιστον αξίζει το κόπο να δοκιμάσει αυτό που λέω.
 
Last edited:
το cuda κανει decoding και deinterlacing και δουλευει με MAdVR,
το DXVA δεν κανει τιποτα δεν δουλευει με madvr,
το HAM τουλαχιστον κανει decoding ιδιας ποιοτητας με CoreAVC (σε software acceleration)
και δουλευει με madvr.

η καλυτερη επιλογη ειναι cuda (nvidia) σαφως,
ο ιδιος ο Nevcairiel ομως Προτεινει απο GTS 450 με 1 GB ram & GTX 550 Και πανω
δηλαδή παιζουμε στα 100 και 130 ευρω αντιστοιχα.

προς το παρον, αν καποιος θελει να παραμένει με ΑΤΙ
τουλάχιστον αξίζει το κόπο να δοκιμάσει αυτό που λέω.

Σωστά όλα και όντως δεν νομίζω πως είμαστε για να δίνουμε 150άρια έτσι αέρα για λίγο καλύτερη ποιότητα εικόνας και μόνο. Εγώ έτυχε λόγω Linux και την πήρα και μου έκατσε και η ιστορία με τον Lav Cuvid. Εντάξει βαράει κοντά 90% με Avatar, αλλά στα περισσότερα 1080p .mkv είναι κοντά στο 65-70%. Πάντως καρτούλες GTS 450 μεταχειρισμένες βρίσκει κάποιος στα μισά από καινούργια, οπότε δεν είναι κακή αγορά.

Ευτυχισμένος θα ήμουν και με έναν Zacate ή ION με XBMC, μην σου πω και παραπάνω, από τώρα που τρώγομαι με τα ρούχα μου καθημερινά.
 
παιδια δεν ξερω αν εχει απαντηθει, αλλα

Πως μπορω να παιξω με τον mplayer εξωτερικους υποτιτλους σε ενα blu ray movie?
 
παιδια δεν ξερω αν εχει απαντηθει, αλλα

Πως μπορω να παιξω με τον mplayer εξωτερικους υποτιτλους σε ενα blu ray movie?

Πρώτα απ' όλα, άλλο mplayer άλλο MPC :smile:

Στο MPC δοκίμασε File>Load subtitle
 
Πάντως μετά απο πολύ ψάξιμο συνειδητοποίησα ότι τα ρυθμιστικά της ati μου έκαναν μεγάλη ζημιά. Μόλις τα απενεργοποίησα είδα επιτέλους φως! Με ισχυρό επεξεργαστή και κάρτα δε μπορούσα να καταλάβω τι δεν πήγαινε καλά...
 
Πρώτα απ' όλα, άλλο mplayer άλλο MPC :smile:

Στο MPC δοκίμασε File>Load subtitle

Thanks για την αμεση απαντηση αλλά, εχοντας ενεργοποιημενα d3d fullscreen, δεν μου εμφανιζεται το παραθυρο επιλογης του υποτιτλου. Με τα mkv, απλά εβαζα το ιδιο ονομα αρχειου υποτιτλου με video και δεν εμπαινα στη διαδικασια να κανω load subtitle... Υπαρχει λυση ?
 
Thanks για την αμεση απαντηση αλλά, εχοντας ενεργοποιημενα d3d fullscreen, δεν μου εμφανιζεται το παραθυρο επιλογης του υποτιτλου. Με τα mkv, απλά εβαζα το ιδιο ονομα αρχειου υποτιτλου με video και δεν εμπαινα στη διαδικασια να κανω load subtitle... Υπαρχει λυση ?

Γιατί δεν βάζεις D3DFullscreen with GUI? Έχει διαφορά στην εικόνα?
 
Γιατί δεν βάζεις D3DFullscreen with GUI? Έχει διαφορά στην εικόνα?

εχω επιλεξει και τα δυο ( d3d full screen mode και d3d fullscreen gui support), ακολουθωντας τον οδηγο... btw προβάλλω σε projector μεσω του pc...
 
Παιδια, να ρωτησω κι εγω κατι που μου συμβαινει πρωτη φορα?

Με το παρακατω αρχειο μου συμβαινει το εξης: ξεκιναει να παιζει και μετα απο 15 λεπτα χανεται ξαφνικα ο ηχος και αμεσως αρχιζει να ανεβαινει το CPU load στα 60-70-80%... Μετα ο MPC-HC παγωνει και σταματαει να λειτουργει...

Παρομοιως και με τον Windows Media Player. Επισης το δοκιμασα και με τον VLC και αντιμετωπιζει και αυτος προβληματα! Γιατι, ξερετε?

Complete name : The Adjustment Bureau 2011.BluRay.1080p.DTS-HDMA.VC-1.REMUX.mkv
Format : Matroska
File size : 25.5 GiB
Duration : 1h 45mn
Overall bit rate : 34.5 Mbps
Encoded date : UTC 2011-06-12 10:45:02
Writing application : mkvmerge v4.6.0 ('Still Crazy After All These Years') built on Mar 10 2011 02:50:32
Writing library : libebml v1.2.0 + libmatroska v1.1.0

Video
ID : 1
Format : VC-1
Format profile : AP@L3
Codec ID : WVC1
Codec ID/Hint : Microsoft
Duration : 1h 45mn
Bit rate : 32.2 Mbps
Width : 1 920 pixels
Height : 1 080 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 23.976 fps
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Compression mode : Lossy
Bits/(Pixel*Frame) : 0.648
Stream size : 23.8 GiB (93%)

Audio
ID : 2
Format : DTS
Format/Info : Digital Theater Systems
Format profile : MA / Core
Codec ID : A_DTS
Duration : 1h 45mn
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 1 576 Kbps / 1 510 Kbps
Channel(s) : 6 channels
Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate : 48.0 KHz
Bit depth : 24 bits
Compression mode : Lossless / Lossy
 
Καλημέρα...

Αυτό συμβαίνει σε συγκεκριμένο σημείο του αρχείου ή σε συγκεκριμένη ώρα θέασης (15 λεπτά); Αν παίξεις μετά το σημείο που κολλάει συνεχίζει κανονικά; Αν κάνεις παύση στα 12 λεπτά και μετά από 1 λεπτό το ξεκινήσεις θα ξανακολλήσει σε 3 λεπτά;

Βέβαια το γεγονός ότι το κάνουν όλοι οι players με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αναφέρεσαι σε συγκεκριμένο σημείο της ταινίας και θεωρώ ότι απλά έχει γίνει λάθος είτε στην κωδικοποίηση του αρχείου είτε σε κάποια μεταφορά.

Πες μας αν ξεπεράσεις το σημείο που κολλάει αν συνεχίζει να παίζει...
 
εχω επιλεξει και τα δυο ( d3d full screen mode και d3d fullscreen gui support), ακολουθωντας τον οδηγο... btw προβάλλω σε projector μεσω του pc...

Δοκίμασα το D3DFullscreen with GUI και βγάζει κανονικά το παράθυρο για επιλογή υποτίτλου. Αν δεν δουλεύει στο δικό σου ίσως χρειάζεσαι νεότερη έκδοση. Απ' ότι ακούω, κάτι έχει αλλάξει στην υποστήριξη υποτίτλων.
 
Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό;
Θεωρείς ότι δουλεύει καλύτερα με directdraw?
 
Όχι όχι δεν εννοώ αυτο.
Απο τη "μάνα" του είναι κατασκευασμενος να αλλάζει σε full screen d3d.
Αυτο άλλωστε είναι το μεγάλο του προτερήμα ότι κάνει full hardware d3d .
Βαζωντας d3d στον player δεν κερδίζεις τίποτα αφού την κάνει ο mdvr αυτή τη δουλεια. Απλά χάνεις το μενού του mpc-hc
 
Χαιρετώ.

Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα και κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Τρέχω το XBMC σε Win7 x64 σε σύστημα AMD E350. Skin: Cirrus Extended. (Δοκίμασα AEON MQ2 αλλά μου άφησε την εντύπωση πως του πέφτει βαρύ, είχα για λίγο καιρό ΝΕΟΝ το οποίο τρώει κάτι ψιλοκοληματάκια σε ορισμένα σημεία και τώρα με το Cirrus πάει προς το παρόν καλά).

Ολα τα αρχεία παίζουν με τον εσωτερικό player ok, εκτός καποιων SD mkv (μίας σειράς) στα οποία εμφανίζεται τραγικό macroblocking (αν είναι ο σωστός όρος).

Στο MPC-HC και στο VLC παίζουν σωστά, οπότε τους όρισα σαν εξωτερικούς players και δοκίμασα να παίξω τα αρχεία.

Ενώ λοιπόν όταν παίζουν standalone είναι οκ, και στους δύο μέσα από το XBMC παίζουν με συνεχή σπασίματα στην κίνηση και αυτό γίνεται σε όλα τα αρχεία.

Μπορεί να τρώει το XBMC στο background τόση ισχύ; Συμβαίνει κάτι άλλο; :huh2: