MSB DAC IV & SIGNATURE

Για τους θερμόαιμους συνιστάται θαλασσινό μπάνιο.:FSGSFGS4:

Για τους καθ' έξιν θερμόαιμους θα πέσει επιτόπιο μπάνιο...:7SFGSFG:

Απο εδώ και πέρα αυστηρά μόνο στο θέμα.Προσωπικές αντιπαραθέσεις θα σβήνονται άμεσα.Επί προσωπικού συνέχιση με pm μόνο.

Ημαρτον πιά...
 
Last edited:
Δε μου λετε ρε παιδια απο το Xindak του Internet King επαιξε σαφως καλυτερα κανενα απο τα δυο DAC που δοκιμασατε?
 
επισης μπορει καποιος αλλος να μας πει εαν ακουσε διαφορες στο ευρος σκηνης?
 
Απάντηση: Re: MSB DAC IV & SIGNATURE

@ΙΚ τι προγραμμα ακουσατε? και απο ποιες πηγες?

H ακρόαση ξεκίνησε με το δίσκο "Night and The City", με τον Charlie Haden στο μπάσο και τον Kenny Barron στο πιάνο. Ζωντανή ηχογράφηση που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέβριο του 1996 στο Iridium New York City.

To CD τοποθετήθηκε στο Tascam CD-01 U PRO και η διασύνδεση με το MSB αρχικώς και στη συνέχεια με το Antelope έγινε με χρήση της AES/EBU ψηφιακής που διέθεταν τα μηχανήματα.

Το Antelope ήταν αναμμένο και σε κατάσταση αναμονής, με το ενδεικτικό λευκό led να αναβοσβήνει λόγω της έλλειψης χρονισμού από την πηγή.

Πρώτο ξεκίνησε το MSB και από τα πρώτα λεπτά κατάλαβα ότι έχουμε μπροστά μας ένα εξαιρετικό δείγμα σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας με πολύ ψαγμένα αναλογικά στάδια και τροφοδοσία.

Ο ήχος του πιάνου ήταν εντυπωσιακός με άριστη απόδοση των δυναμικών αντιθέσων. Το μπάσο μια βαθμίδα καλύτερο από οτιδήποτε έχω ακούσει στο χώρο μου. Η ομοιογένεια του συστήματος φαντάζομαι ότι άγγιξε τα όρια της μέγιστης δυνατότητας που διαθέτει ως σύνολο.

Ενα λεμόνι όταν το στύβεις ποτέ δεν φαντάζεσαι ότι την επόμενη ημέρα θα μπορείς να το ξαναστύψεις και να μαζέψεις μισό ποτήρι επιπλέον χυμό.
 
Επι τέλους. Ενα κάρο σελίδες γιά να καταφέρουμε να πάρουμε 5 γραμμές ουσίας.
Λυπάμαι αφάνταστα που φιλοξενούνται στο χώρο μας άτομα που μας υβρίζουν, μας λοιδωρούν, μας θεωρούν παρακατιανούς και εν ολίγοις ...μας κάνουν τη χάρη.



Λυπάμαι που πριν από λίγους μήνες που είχε δοθεί η σχετική αφορμή δεν γλυτώσαμε γιά πάντα απο δαύτους.

Γιώργη (ΙΚ) ευχαριστούμε γιά το κουράγιο σου.
 
Λίγο πριν το τέλος του δεύτερου track, πάτησα το stop στο CD player, επειδή ο DOLFON μου έδειξε ότι άρχισε να συγκινείται από τις "δουλειές" των άλλων -στο πιάνο- για πρώτη φορά. Πως είναι δυνατόν να παίζουν και άλλοι τόσο καλά στο πιάνο, με τόσο λεπτά δάκτυλα.
Αμέσως μετά συνδέθηκε το Antelope Zodiac+ με το transport, μέσω της AES/EBU. Το Antelope είναι μια θαυμάσιο μικρών διαστάσεων κατασκευή που φέρει αρκετούς συνδετήρες/διεπαφές όλων των γνωστών τύπων στην πίσω πλευρά του.
 
Το Antelope Zodiac+ το είχα φέρει στο σπίτι από την Παρασκευή. Οταν συναντήθηκα με τον αντιπρόσωπο Γιώργο ΚΟΨ. (Ultra Audio) για την παραλαβή της συσκευής, μου συνέστησε απλώς να το συνδέσω στο σύστημα με τα ίδια ψηφιακά και line καλώδια που θα συνέδεα και το MSB. Μου είπε απλώς να γράψω τη γνώμη μου για το Antelope με ειλικρίνεια επειδή πολλοί αναγνώστες δεν θα έχουν την ευκαιρία να το ακούσουν, είτε λόγω περιορισμένου ελεύθερου χρόνου είτε λόγω του ότι διαμένουν μακρυά από την Αθήνα.

Το Antelope δεν παίζει τόσο καλά όσο το MSB, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι παίζει κακά. Απεναντίας, θα έλεγα ότι παίζει όπως ακριβώς έχει σχεδιαστεί να παίζει. Είναι απλό ως κατασκευή και αυτή η απλότητα το φέρνει ένα επίπεδο πιο πίσω από τα πανάκριβα DACs με τους ισχυρούς αλγορύθμους "αναδιάταξης" των bits που συναντάμε όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην high-end αγορά των πολύ ακριβών ψηφιακών συσκευών αναπαραγωγής ήχου. Το παιχνίδι των εντυπώσεων τελικά "πουλάει" περισσότερο από την απλότητα. θα μάθουμε ποτέ πιο ήταν τελικά το σωστό, υπό την έννοια της πιστότητας στο format ή δεν μας ενδιαφέρει καθόλου να μάθουμε την αλήθεια αφού δεν πιστεύουμε ούτως ή άλλως στις παρθένες και στα βαμπίρ ;
 
Re: Απάντηση: Re: MSB DAC IV & SIGNATURE

H ακρόαση ξεκίνησε με το δίσκο "Night and The City", με τον Charlie Haden στο μπάσο και τον Kenny Barron στο πιάνο. Ζωντανή ηχογράφηση που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέβριο του 1996 στο Iridium New York City.

To CD τοποθετήθηκε στο Tascam CD-01 U PRO και η διασύνδεση με το MSB αρχικώς και στη συνέχεια με το Antelope έγινε με χρήση της AES/EBU ψηφιακής που διέθεταν τα μηχανήματα.

Το Antelope ήταν αναμμένο και σε κατάσταση αναμονής, με το ενδεικτικό λευκό led να αναβοσβήνει λόγω της έλλειψης χρονισμού από την πηγή.

Πρώτο ξεκίνησε το MSB και από τα πρώτα λεπτά κατάλαβα ότι έχουμε μπροστά μας ένα εξαιρετικό δείγμα σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας με πολύ ψαγμένα αναλογικά στάδια και τροφοδοσία.

Ο ήχος του πιάνου ήταν εντυπωσιακός με άριστη απόδοση των δυναμικών αντιθέσων. Το μπάσο μια βαθμίδα καλύτερο από οτιδήποτε έχω ακούσει στο χώρο μου. Η ομοιογένεια του συστήματος φαντάζομαι ότι άγγιξε τα όρια της μέγιστης δυνατότητας που διαθέτει ως σύνολο.

Ενα λεμόνι όταν το στύβεις ποτέ δεν φαντάζεσαι ότι την επόμενη ημέρα θα μπορείς να το ξαναστύψεις και να μαζέψεις μισό ποτήρι επιπλέον χυμό.
Δεν ξερω ρε παιδια,μπορει να ειμαι μονο εγω,αλλα δεν νομιζετε οτι το "Look"του το υποβιβαζει λιγο σαν μηχανημα?
Σαν παιχνιδομηχανη ειναι,η μου φενεται?
δεν αμφισβητω την γνωμη σας για τον ηχο του,for 10000 it better play good!!Ισως οταν το δω μπροστα μου να αλαξω γνωμη.-bye-
 
Τo MSB αδικείται από τις φωτογραφίες. Αν το δεις από κοντά μπορεί να αλλάξεις γνώμη. Σε stack, με το εξωτερικό τροφοδοτικό ως βάση, είναι πολύ εντυπωσιακό, αλλά προφανώς δεν είναι για όλα τα γούστα !
 
Θα δανειστώ κάποια λόγια του Γιώργου.."επειδή πολλοί αναγνώστες δεν θα έχουν την ευκαιρία να το ακούσουν, είτε λόγω περιορισμένου ελεύθερου χρόνου είτε λόγω του ότι διαμένουν μακρυά από την Αθήνα" .... Αυτή είναι η αλήθεια... Όταν για ένα μηχάνημα διαβαζεις "3d","Avatar" καθώς και άλλες απόψεις που απογειώνουν επικίνδυνα ένα μηχάνημα στα μάτια του κόσμου ... τότε η προσγείωση μπορεί να είναι ανώμαλη... Απλά ήμουν ευθύς στην άποψη μου.
 
Οι ακροάσεις συνεχίστηκαν με πηγή ένα τροποποιημένο POPCORN Α-110 media player. Το συγκεκριμένο διαθέτει και ψηφιακή coaxial s/pdif δικής μου υλοποίησης που περιλαμβάνει και το στάδιο της γαλβανικής απομόνωσης με χρήση ειδικού pulse transformer. Η τροφοδοσία της συσκευής αλλά και των σκληρών δίσκων ανατίθεται σε εξωτερικό τροφοδοτικό διπλής σταθεροποίησης με ειδικά φίλτρα καταστολής θορύβων. Με αυτό τον τρόπο αποδίδει πολύ καλύτερα, trust me guys !

Το μουσικό πρόγραμμα συνεχίστηκε με υλικό υψηλής ανάλυσης 24/96, αλλά στο τέλος κολλήσαμε με τους Dire Straits στα 16/44.1, επειδή μας αρέσει !
 
Το Antelope Zodiac+ όπως και το MSB φαίνεται ότι διαθέτουν άριστα κυκλώματα χρονισμού και καταστολής του jitter, αφού η μετάβαση από το Tascam CD-01U PRO στο media player δεν παρουσίασε κάποια αδυναμία ή κάποια ηχητική διαφοροποίηση που να γίνεται αντιληπτή. Τα κυκλώματα αυτά βρίσκονται στα πρώτα στάδια επεξεργασίας σήματος και πρακτικά εκμηδενίζουν την πιθανότητα αύξησης του jitter που μπορεί να οφείλεται ακόμα και σε κάποια μέτρια διασύνδεση.
 
Το έχω ξαναπεί και παλιά.Από εμένα μην περιμένετε ποτέ ξανά να πω άσχημη κουβέντα για μηχάνημα, αλλά εύκολα ούτε και καλή να μην πάρω κανέναν ευκολόπιστο στον λαιμό μου.Έχουν γίνει παρεξηγήσεις με φίλους μου αντιπροσώπους εκεί που δεν υπήρχε λόγος στο κοντινό παρελθόν και για την ακρίβεια δεν ήθελα να έγραφα τίποτα ούτως ή άλλως από πριν ξεκινήσει η χτεσινή μας ακρόαση σήμερα.Για έναν μυστήριο λόγο κάπως μπλέχτηκα τώρα και αισθάνομαι λες και είμαι υποχρεωμένος να γράψω κάτι..(που δεν είμαι)..

Και τα 2 dac ήτανε καλά.Το ένα είχε κόστος 2.300 ευρώ χωρίς τροφοδοτικό, άντε πες κανά 3.000ρο με κάποιο εξωτερικό τροφοδοτικό χάι-εντ (εάν υπάρχει κάπου έτοιμο - δεν γνωρίζω) κι ένα dac που είχε γύρω στα 10.000 ευρώ χωρίς το i-pod αλλά με προενισχυτή πάνω - για να συγκρίνουμε ωμοειδή προιόντα..

Κατά την ταπεινή μου άποψη το MSB ήτανε καλύτερο σε όλα τα επίπεδα από την Αντιλόπη.Η Αντιλόπη είχε πιο ανοιχτή υψηλομεσαία αλλά το MSB μου φάνηκε πιο σωστό.Τώρα μην γυρίσει κανείς και μου πει πως δεν το περίμενε δηλαδή...Αν θέλετε να κρίνουμε την Αντιλόπη κάνουμε ένα άλλο συγκριτικό με κάποιο dac στην κατηγορία μέχρι κάπου 3.000 ευρώ.Αν θέλετε να κρίνετε το MSB φέρτε ένα MEDEA,DCS,EMM LABS να το συγκρίνετε με κάτι αντίστοιχο.

Στο τέλος (εκτός συγκριτικού) βάλαμε το τροποποιημένο Xindak του Γιώργου να παίξει κανά 2 κομμάτια μιας και θα ήτανε το dac που θα έμενε στο ρακ του.Ήτανε Παρασκευή,ήμουνα πτώμα,είχε μόλις τελειώσει μία ακρόαση μέσα στην ζέστη,πεινούσα, ίσως η αντίληψή μου να ήτανε μειωμένη..Ζούσα άνετα μαζί του και δεν μου έλειπε τίποτα ιδαίτερο.Όσο μάπα είναι η Αντιλόπη τόσο μάπα είναι και το MSB εάν θέλετε να είσαστε ισοπεδωτικοί.Όσοι καταλάβανε καταλάβανε..Ήτανε μία ακρόαση με ένα άλφα σύστημα σε έναν άλφα χώρο..

Υ.Γ1: Καλώδια όλα ίδια, συνθήκες ίδιες, απλά η στάθμη ήτανε διαφορετική και το βρίσκαμε στο περίπου με το αυτί.

Υ.Γ2: Ο αντιπρόσωπος της MSB ο Παναγιώτης εξαιρετικός. Μετρημένος,σοβαρός, σε άφηνε να ακούσεις χωρίς να σε επηρεάσει στο ελάχιστο.Πραγματικά υποδειγματική συμπεριφορά.Μακάρι να κατέβει στην έκθεση να τον ξαναδούμε από κοντά..
 
3 μέρες ban στους wind και hka1 από εμένα.
Είναι και Σαββατόβραδο, όταν θα επιστρέψουν οι συνάδελφοι συζητάμε για τα περεταίρω.
 
Μαλλον αυτη ειναι η επιθυμια του κοινου. Στην ουσια ολοι ψαχνουν να βρουν το νικητη του Weiss με λιγοτερα χρηματα.
 
Re: Απάντηση: MSB DAC IV & SIGNATURE

Με τα λίγα στον κινέζο
και με τα πολλά στον εγγλέζο

Μπα... στον Αμερικάνο θα έλεγα... Όταν τον γνώρισα φόραγε πεδιλάκι με κάλτσα.... Από ήχο πετάει αλλά...πέδιλο με κάλτσα...
 
Last edited:
Άκουσα το MSB Platinum Data IV CD/DVD transport... παίζει πολύ καλά...Το άκουσα τόσο σαν CD audio transport όσο και σαν DVD data transport με wav files... Δοκιμάστηκε τόσο με το MSB DAC IV signature όσο και με ένα Theta Gen V. Έπαιξε πολύ καλά με το αδερφάκι του (με msb network σύνδεση) αλλά και με το Theta...(bnc).......