My Little Pony , my little pony .....

Εχουμε διαφορετικη εκτιμηση στο θεμα Αισθηση Ασφαλειας.
Ισως να ειμαι πιο chicken ... και να αφηνω το πενταλ γρηγοροτερα.

Παντως, το θεμα της κλισης των Citroen ειναι ενα θεμα που απασχολησε
τους περισσοτερους σιτροεναδες. Γυρω στο 90 με 92 (λογω αποσυρσης)
τα BX και ZX πουλησαν σαν ζεστα ψωμακια και εχω ουκ ολιγο κοσμο
που εκμυστηρευθηκαμε το ιδιο πραγμα. Ουκ ολιγο .... :gossip:
 
Last edited:
Θες μαθήματα, έχει να κάνει απλά με το πόσο καλά γνωρίζεις τα όρια ενός αυτοκινήτου. Δεν έχει να κάνει με kfc !!!!
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Αν μιλάμε για fun αμάξι αυτό ήταν το κατρελάκι.Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει. Το 2cv μπορεί να είχε το όνομα αλλά ήταν ψιλο-γελοίο.

r4l.jpg

Aυτό στην κυριολεξία πήγαινε παντού!
Σε κάτι κακοτράχαλους δρόμους/καλντρερίμια στην Εύβοια τα καλοκαίρια έσκιζε....
Αν κλείδωνες μέσα τα κλειδιά, έδινες μια γερή στο παράθυρο και άνοιγε!:flipout:
Πιτσιρικάς το έκλεβα κρυφά απο τον πατέρα μου, πλάκα είχε ο λεβιές ταχυτήτων, η σωλήνα δίπλα στο τιμόνι.!!!!:flipout:

Κι όμως κυκλοφορούν ακόμη!!!
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

H ΒΧ και η DS έχουν περάσει από την οικογένεια. Σε πληροφορώ ότι θα έπρεπε να χτυπήσεις σε πεζοδρόμιο πάνω σε στροφή με χιλιόμετρα για να μπορέσεις έστω και να σηκώσεις μερικά εκατοστά το αμάξι από το δρόμο...

Η κλίση είχε να κάνει με την ανάρτηση και την άνεση που έπρεπε να σου προσφέρει. Και την προσέφερε σε μέγιστο βαθμό !!!

+ πολλα...

@Μανο στο ΖΧ οι κλισεις ηταν πολυ μικροτερες σε σχεση με BX.
Αλλη βεβαια αναρτηση,με παθητικη τετραδιευθυνση...
 
Last edited:
Οντως !
Αναφερθηκα στην ΖΧ λογω αποσυρσης (οχι κρατηματος).

Παιδες, καθε αμαξι εχει κατι πολυ δυνατο (ως ατου) και κατι αναιμικο.
Εαν ειναι να επανερθουμε στο Pony, ποιο ειναι το αναιμικο του στοιχειο ?
(η μαλλον, ποια ? ....)

Τα θετικα, μαλλον, ακουστηκαν (φθηνο, με φτηνα ανταλλακτικα, μαλακη αναρτηση, κλπ κλπ)
 
Last edited:
Προφανώς αν εμπλακείς σε ατύχημα με Pony θα σε κάνουν κομμάτια οι λαμαρίνες. Από παθητική ασφάλεια όπως φαίνεται εμφανισιακά, πρέπει να είναι πάτος. Σιγά μην έχει ζώνες απορρόφησης και τέτοια. Στο παραμικρό τρακάρισμα οι λαμαρίνες θα διαλύουν το σώμα του οδηγού -επιβάτη.
 
Προφανώς αν εμπλακείς σε ατύχημα με Pony θα σε κάνουν κομμάτια οι λαμαρίνες. Από παθητική ασφάλεια όπως φαίνεται εμφανισιακά, πρέπει να είναι πάτος. Σιγά μην έχει ζώνες απορρόφησης και τέτοια. Στο παραμικρό τρακάρισμα οι λαμαρίνες θα διαλύουν το σώμα του οδηγού -επιβάτη.

+1 -bye-
 
Δεν ξέρω τι ακριβώς θα βγάλουν και αν βγάλουν τελικά το Pony, αλλά οι προδιαγραφές του 2014 είναι τελείως διαφορετικές από το 1980.

Πάντως νομίζω και σχεδιαστικά και από πλευράς ασφάλειας, αν είναι έξυπνοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν πάμφθηνα συστήματα, προγράμματα προσομοιώσεων κλπ και να φτιάξουν κάτι αξιοπρεπές, με μικρό κόστος. Όλοι ξέρουμε παράδειγμα ότι τα σασί των γνωστών εταιριών VW, Seat, Skoda χρησιμοποιούν ακριβώς το ίδιο σασί παράδειγμα Polo, Ibiza, Fabia έχουν ίδια σκελετό και απλά αλλάζει η εμφάνιση ανάλογα με την θυγατρική για να διαλέγει ο πελάτης.....

Το εγχείρημα είναι δύσκολο πολύ δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Τόσους μηχανικούς έχει η Ελλάδα, το θέμα είναι η κατασκευή της γραμμής παραγωγής.
Ένα θέμα που μου με εκνευρίζει αφάνταστα είναι στα σημερινά αυτοκίνητα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά με τα λαμπάκια που ανάβουν ανάλογα με το πόσα λεφτά θέλει να πάρει η εταιρία από τον πελάτη. Ακόμα και ένα λάστιχο να ξεφουσκώσει πρέπει να πας συνεργείο να μηδενίσεις τον εγκέφαλο να μη σου αναβοσβήνει το ταμπλό.
 
H ΒΧ και η DS έχουν περάσει από την οικογένεια. Σε πληροφορώ ότι θα έπρεπε να χτυπήσεις σε πεζοδρόμιο πάνω σε στροφή με χιλιόμετρα για να μπορέσεις έστω και να σηκώσεις μερικά εκατοστά το αμάξι από το δρόμο...

Η κλίση είχε να κάνει με την ανάρτηση και την άνεση που έπρεπε να σου προσφέρει. Και την προσέφερε σε μέγιστο βαθμό !!!

Για τα τρένα του Λιονταριού που έχουν περάσει από τα δικά μου χέρια δεν μιλάω... ο opsim ξέρει !!!

Πρώτη φορά που οδήγησα ΖΧ ήθελε λίγο χρόνο να συνηθίσεις το πως θα μπαίνεις στις στροφές λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης, η τεχνολογία αυτή μου ήρθε πιο βολική στο 106 που είχα αργότερα ίσως γιατί έμαθα το πως να βάζω το αυτοκίνητο. Το 306 που είχες ήταν απλά η καλύτερη εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής πάνω σε αυτοκίνητο. Δεν οδήγησα ποτέ μου το 309 το οποίου όσο άσχημο ήταν εξωτερικά διάβαζα ότ η GTI εκδοχή του ήταν φοβερή. "Ugly until you drive it" έγρφαν τα αγγλικά περιοδικά τότε.
H DX είναι μεγάλη αγάπη, μακάρι να έβρισκα μια καλή και θα την χτύπαγα στη στιγμή.
Υδροπνευματική ανάρτηση αν δεν κάνω λάθος είχε και η Citroen XM, πολύ ακριβό αυτοκίνητο για την Ελλάδα τότε που πούλησε λίγο εδώ.
 
Στην Άρτα οικογενειακός φίλος ο αντιπρόσωπος το είχε φέρει για επίδειξη σε off road για να δούμε οτι δεν τουμπαρει. Τουμπαρε.

Ε καλά εδώ τα Windows πέταξαν μπλέ οθόνη σε επίσημη παρουσίαση,η volvo τράκαρε αμάξι σε παρούσιαση συστήματος φρεναρίσματος και ο CEO της Archos έβαλε ένα κινητό στο νερό για να δείξει ότι είναι water resistance και χάλασε... :flipout:

http://www.gizchina.com/2014/02/25/epic-fail-water-resistant-phone-dies-archos-ceo-demo/
https://www.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg
https://www.youtube.com/watch?v=eKtGXPfabLQ
 
Σχετικά με τις κλίσεις που παίρνουν τα αυτοκίνητα στις στροφές εγώ είχα τεράστιο θέμα όταν πρωτοπήρα το Discovery της Land Rover (ίσως το χειρότερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ).
Έγερνε υπερβολικά, λόγω μαλακών αναρτήσεων και ύψους, και σε κάθε στροφή που έμπαινα με κάμποσα χιλιόμετρα μου πήγαινε η ψυχή στην Κούλουρη. Μέχρι που κάποιος φίλος, επαγγελματίας δημισιογράφος του χώρου, μου είπε "- Μην φοβάσαι, απλά αγνόησέ το".
Δίκιο είχε αλλά άλλο να το λές κι άλλο να το κάνεις, μου πήρε κάμποσο καιρό μέχρι να το συνηθίσω. Κράταγε πολύ καλύτερα απ´ ότι νόμιζα αλλά καμία σχέση βέβαια με τα Γαλλικά που συζητάμε.
 
Υδροπνευματική ανάρτηση αν δεν κάνω λάθος είχε και η Citroen XM

Eνα απο τα αναριθμητα τεστ που αποκαλυπταν την ανωτεροτητα της υδροπνευματικης αναρτησης.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

(Yποψιν οτι το Elan ειναι ελαφρυτερο της ΧΜ ... κατα 320 κιλα !!!!!!
Οι ροπες που αναπτυχθηκαν στο Citroen θα ειχαν πεταξει το Lotus ... στα χωραφια.)
 
Last edited:
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Πρώτη φορά που οδήγησα ΖΧ ήθελε λίγο χρόνο να συνηθίσεις το πως θα μπαίνεις στις στροφές λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης, η τεχνολογία αυτή μου ήρθε πιο βολική στο 106 που είχα αργότερα ίσως γιατί έμαθα το πως να βάζω το αυτοκίνητο. Το 306 που είχες ήταν απλά η καλύτερη εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής πάνω σε αυτοκίνητο. Δεν οδήγησα ποτέ μου το 309 το οποίου όσο άσχημο ήταν εξωτερικά διάβαζα ότ η GTI εκδοχή του ήταν φοβερή. "Ugly until you drive it" έγρφαν τα αγγλικά περιοδικά τότε.
H DX είναι μεγάλη αγάπη, μακάρι να έβρισκα μια καλή και θα την χτύπαγα στη στιγμή.
Υδροπνευματική ανάρτηση αν δεν κάνω λάθος είχε και η Citroen XM, πολύ ακριβό αυτοκίνητο για την Ελλάδα τότε που πούλησε λίγο εδώ.

H XM ηταν η αντικαταστατρια της CX.Και βεβαια ειχε υδροπνευματικη.Space αυτοκινητο-Bertone σχεδιαση (οπως και ολα τα Citroen εκεινη την εποχη).
Και που να βλεπες την Xantia Activa.Η οποια ειχε υδροενεργητικη πλεον,οπως και τα C5...

Σιγα μην ηταν το 306 καλυτερο απο τη ΖΧ...:aetsch:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

H XM ηταν η αντικαταστατρια της CX.Και βεβαια ειχε υδροπνευματικη.Space αυτοκινητο-Bertone σχεδιαση (οπως και ολα τα Citroen εκεινη την εποχη).
Και που να βλεπες την Xantia Activa.Η οποια ειχε υδροενεργητικη πλεον,οπως και τα C5...

Σιγα μην ηταν το 306 καλυτερο απο τη ΖΧ...:aetsch:

Α μπράβο, μου είχε κολλήσει το μυαλό πως λεγόταν το μοντέλο της Citroen με την ενεργητική ανάρτηση, η Activa ήταν.
 
Re: Απάντηση: My Little Pony , my little pony .....

Μέχρι που κάποιος φίλος, επαγγελματίας δημισιογράφος του χώρου, μου είπε "- Μην φοβάσαι, απλά αγνόησέ το".

Δεν ειναι οπως τα λενε οι φιλοι μας ... οχι παντα.
Παρα πολλες φορες, μερικοι απο τους φιλους μας, εχουν 12ωρη καθημερινη εμπειρια με ενα συγκεκριμενο μοντελο
(ταξιτζηδες) και δεινοτατη οδηγικη αισθηση (που για καποιο λογο, εμεις ΔΕΝ διαθετουμε). Παμε να κανουμε πραξη
την συμβουλη τους .... και βρισκομαστε εξ'απροοπτου (ΙΔΙΩΣ εκει κοντα στις ηλικιες 18 με 28 .... !!!)

Καλο ειναι, ο καθεις να μαθαινει με τον δικο του αντιληπτικο ρυθμο (και τριβη με το αντικειμενο).
Δανεικες εμπειριες στην οδηγηση = Νοσοκομειο (... δεν θελω να γραψω το "παραπερα" ...)
 
Last edited: