My Little Pony , my little pony .....

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Α μπράβο, μου είχε κολλήσει το μυαλό πως λεγόταν το μοντέλο της Citroen με την ενεργητική ανάρτηση, η Activa ήταν.

Πανο ακυρο αυτο που εγραψα παραπανω.Το Hydractive πρωτοεφαρμοστηκε στην XM...
 
Το πρόλαβες, θα σε διόρθωνα...

Το ΖΧ ήταν λιμουζίνα :D, το 306 τρένο από τα λίγα και απλά δεν είχαν καμία σχέση.. το δεύτερο ήταν αυτοκίνητο που με στην GTI race έκδοση έκανε χοντρή πλάκα σε αυτοκίνητα με διπλάσια ιπποδύναμη
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Το πρόλαβες, θα σε διόρθωνα...

Η συγκεκριμενη Χantia Αctiva (δεν ηταν ολες Activa) παντως που ανεφερα στην αρχη,ηταν απειρως πιο βελτιωμενη απο την ΧΜ.

Κατσε ρε οχι και λιμουζινα το ΖΧ...Ενα κομπακτ οικογενειακο ηταν.
Και περα απο πλακα το "κακο" 306 ηταν αυτοκινηταρα.Δεν ειχα την τυχη να ποτε να μπω ουτε σαν συνοδηγος.
Απο ΖΧ βεβαια ειχα μπει στο διλιτρο...(Εκανα παρεα μονο με Σιτροεναδες :flipout:)
 
πλάκα κάνω ντε για τη λιμουζίνα..:flipout: ίδιο πάτωμα είχαν όπως και πολλά άλλα μέρη απλά εκείνη την εποχή το λιοντάρι ήταν στημένο για μαγκιές και η κυρία για ταξιδάκια...

Κάτι βέβαια που δεν έχει αλλάξει και πολύ.. αλλά λέμε....

p.s. ήμουν ευτυχισμένος κάτοχος τριών 306, 1.4 - 1.8 και 2.0 gti race που ποτέ μου δεν είχα πρόβλημα με κανένα από τα τρία....
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

πλάκα κάνω ντε για τη λιμουζίνα..:flipout: ίδιο πάτωμα είχαν όπως και πολλά άλλα μέρη απλά εκείνη την εποχή το λιοντάρι ήταν στημένο για μαγκιές και η κυρία για ταξιδάκια...

Ειπα και γω...
Ολα ιδια ηταν πατως.Πατωμα,κινητηρες,αναρτηση,τετραδιευθυνση....
Η...κυρια ηταν οντως για ταξιδια,αλλα γουσταρε πολυ τα παιχνιδια...Στις στροφες της Επιδαυρου εχει πεσει πολυ γελιο...
Το ειχα λατρεψει αυτο το αυτοκινητο και μου λειπει πολυ.

Εντελως απροβληματιστα αυτοκινητα.Δεν ειναι τυχαιο οτι κυκλοφορουν ακομη πολλα.
 
(Tι διαβαζω ο καψερος :laugh: ... λιμουζινα το ΖΧ ...)

Oι σιτροεναδες ολως εσχατως (2006) μετονομαστηκαν σε CitroFans (.... ανεμιστηρες κιτρου :flipout:)

Ενημερωνω οτι η δικια μας ΒΧ κυκλοφορει καπου στην δυτικη θεσσαλονικη, στα χερια του νεου της κατοχου,
βεβαιως-βεβαιως. Δεν ειχα την διαθεση να ρωτησω εντυπωσεις (γιατι την "χαρισαμε" σε τιμη 32αρας LCD :icon15: γμτ)
 
Last edited:
Αν τά Dacia έχουν ανεκτή ποιότητα κατασκευής πιθανόν θά αποτελούν κάποια επιλογή.Δυστυχώς τό κάκιστο παρελθόν τούς ακολουθεί μέχρι νά τό αναστρέψουν όπως η Skoda
Βέβαια η μάμα εταιρία -Ρενω-δέ φημίζεται γιά τίς επιδόσεις σ αυτό τό τομέα,αν καί είναι πολύ βελτιωμένη σέ σχέση μέ τό παρελθόν
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Skoda = VW -bye-

(ισως το καλυτερο και πιο δυναμικο κομματι της Volkswagen)

Ακριβώς η μεταστροφή υπήρξε χάρις στη VW ,θα μπορέσει η Ρενω [θά θελήσει;] νά τό κάνει;
Ο όμιλος VAG είχε σαφείς προσανατολισμούς γιά τό ρόλο των εταιριών πού αγόρασε ,αν καί αδίκησε καταφανέστατα τήν Seat πού είναι στό βυθό...
 
Εμας δεν μας ενδιαφερει η εταιρια ... μονο το προϊον !!!
Ετσι δεν ειναι ? :p

(αυτονοητη επισημανση ... αλλα οχι τοσο αυτονοητη την παραμονη της αγορας !! :icon15:)
 
Πάντως η Skoda ήταν σπουδαία εταιρία πριν το 1945 με εξαιρετικά προϊόντα και ποιότητα κατασκευής. Βέβαια επί κομουνισμού έγινε ανέκδοτο, όμοιο με τα Lada και τα Yugo, και όπως σωστά γράφηκε παραπάνω την έσωσε η VW. Όμως και πάλι κάπου μετράει ότι είχαν από παλιά μια περηφάνια ότι είναι από τους κορυφαίους στον κόσμο. Τέτοιες παραδόσεις έχουν σημασία!
 
Δεν ξερουμε αν η VW ηρθε και την ανεστησε για αυτον τον λογο ....
Βασικα ΔΕΝ ξερουμε τιποτα απο το παρασκηνιο της "αναστασης".

Τα ιδρυτικα μελη της Skoda, επι εποχης 1991 (που εγινε η συγχωνευση)
μαλλον βρισκονταν σε αρκουντως προχωρημενη ηλικια για να προωθησουν
τοσο κρισιμες επιλογες και αποφασεις.

Το παιχνιδι (απο οσο διαβαζω) το ανελαβε πληρως η τσεχικη κυβερνηση.
Αυτη σκουντηξε τις συγχωνευσεις. Στην αρχη δοθηκε μονο το 30% των
μεριδιων της Skoda στην VW ... οποτε δεν εγινε ελληνικου τυπου ξεπουλημα.
Ομως, μεχρι το 1995 η VW απεκτησε πλειοψηφια του 70% των μεριδιων.

Παραδοσιακη υπερισχυση μεσω της θρυλικης γερμανικης Yπομονης και Mεθοδικοτητας.
 
Δεν ξερουμε αν η VW ηρθε και την ανεστησε για αυτον τον λογο ....
Βασικα ΔΕΝ ξερουμε τιποτα απο το παρασκηνιο της "αναστασης".

Τα ιδρυτικα μελη της Skoda, επι εποχης 1991 (που εγινε η συγχωνευση)
μαλλον βρισκονταν σε αρκουντως προχωρημενη ηλικια για να προωθησουν
τοσο κρισιμες επιλογες και αποφασεις.

Το παιχνιδι (απο οσο διαβαζω) το ανελαβε πληρως η τσεχικη κυβερνηση.
Αυτη σκουντηξε τις συγχωνευσεις. Στην αρχη δοθηκε μονο το 30% των
μεριδιων της Skoda στην VW ... οποτε δεν εγινε ελληνικου τυπου ξεπουλημα.
Ομως, μεχρι το 1995 η VW απεκτησε πλειοψηφια του 70% των μεριδιων.

Παραδοσιακη υπερισχυση μεσω της θρυλικης γερμανικης Yπομονης και Mεθοδικοτητας.

Πρέπει να έπαιξε ρόλο. Οι λαοί έχουν μνήμη. Και οι Γερμανοί θυμόνταν ότι το όνομα Skoda κάποτε ήταν πολύ σπουδαίο. Οπότε ήταν λογικό να περιμένουν ότι μετά από ένα λιφτινγκ θα πουλήσει και πάλι. Ενώ για παράδειγμα δεν θα έπαιρναν τέτοιο ρίσκο για τα Yugo που ποτέ δεν σήμαιναν τίποτα.
 
Πρέπει να έπαιξε ρόλο. Οι λαοί έχουν μνήμη. Και οι Γερμανοί θυμόνταν ότι το όνομα Skoda κάποτε ήταν πολύ σπουδαίο. Οπότε ήταν λογικό να περιμένουν ότι μετά από ένα λιφτινγκ θα πουλήσει και πάλι. Ενώ για παράδειγμα δεν θα έπαιρναν τέτοιο ρίσκο για τα Yugo που ποτέ δεν σήμαιναν τίποτα.

Σωστό αυτό. Αλλωστε η SKODA κατασκεύαζε και τα πρώτα Panzer I και II.
 
Off topic Σχετικά με VW και Skoda όπως και Seat.

H VW έψαχνε τρόπους να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά, εξαγοράζοντας τις φίρμες (εργοστάσια, υποδομές κλπ) απόκτησε πρόσβαση σε πολύ φτηνότερο εργατικό δυναμικό, εκμεταλεύτηκε τα σχεδιαστικά της τμήματα δημιουργώντας ευρύτερη αγορά διατηρώντας τα brandnames. Είναι πιο εύκολο για έναν Ισπανό να αγοράσει Seat, για ένα κεντροανατολικό ευρωπαίο να αγοράσει Skoda.

Eίναι σαν παράδειγμα όπως εμείς αισθανόμαστε ότι όταν βάζουμε ΟΤΕ υπηρεσίες είναι "ελληνικές" "αξιόπιστες" ενώ στην ουσία είναι DT (Deutch Telecom). Aυτά είναι πονηρά κόλπα "διείσδυσης" σε αγορές με διαφορετική νοοτροπία...

Δεν ξέρω ακριβώς αν ισχύει στα τελευταία μοντέλα, αλλά γύρω στις αρχές του 2000, τα σασσί των VW, Seat, Skoda ήταν σχεδόν πανομοιότυπα σε κάθε κατηγορία και άλλαζε η εξωτερική εμφάνιση.
 
Φτηνό εργατικό δυναμικό θα είχαν και με τα Lada.

Υπάρχουν πολλές παράμετροι.
 
Δεν αντιλεγω.
Απλα δεν ξερω ποιες παραμετροι ηρθαν πρωτες και ποιες δευτερες.
Υποθεση κανω. Δεν ειμαι συμβουλος επιχειρησεων.