Nagaoka JT555

και μιλαει για αυτους ολη η υφιλιος οτι ειναι value for money κλπ κλπ?
με πιανεις αδιαβαστο

γιά ένα φεγγάρι ήταν κάτι σαν το κελεπούρι του χαιεντ.(και φυσικά δεν θα τα είχε κανείς, περιορισμένη σειρά, περιορισμένα ανταλλακτικά...!)
Μέχρι που γέμισε το ebay από δαύτα.
 
Το να δώσει κάποιος 50 ευρώ και να πάρει μιά κεφαλή έκπληξη που παίζει αρκετά καλά δεν είναι πρόβλημα.

Πρόβλημα αντίθετα θα ήταν γιά κάποιον που έχει αποδεδειγμένα περιορισμένο budget να διαβάσει ένα απαξιωτικό σχόλιο του στυλ "μπράβο πετάξτε τη Lyra και βάλτε αυτήν" και να μην την αγοράσει
 
Το να δώσει κάποιος 50 ευρώ και να πάρει μιά κεφαλή έκπληξη που παίζει αρκετά καλά δεν είναι πρόβλημα.

Πρόβλημα αντίθετα θα ήταν γιά κάποιον που έχει αποδεδειγμένα περιορισμένο budget να διαβάσει ένα απαξιωτικό σχόλιο του στυλ "μπράβο πετάξτε τη Lyra και βάλτε αυτήν" και να μην την αγοράσει
εαν το βλεπεις απο αυτη την σκοπια ενταξει μαζι σου
 
Το να δώσει κάποιος 50 ευρώ και να πάρει μιά κεφαλή έκπληξη που παίζει αρκετά καλά δεν είναι πρόβλημα.........

Eτσι ειναι.Φτανει να σκεφτει κανεις οτι σημερα η ιδια η Nagaoka πουλαει την φθηνοτερη της κεφαλη ΜΡ-100 με σφαιρικη βελονα και στελεχος αλουμινιου σε ψηλοτερη τιμη απο την NOS JT-555.
 
αν ειχατε 700 στην τσεπη nagaoka θα περνατε ???

Όχι τη συγκεκριμένη, αλλά τώρα πλέον θα σκεφτόμουνα σοβαρά την ΝΜ500 που έρχεται γύρω στα 500 ευρώ.

ειναι value for money μεχρι αυτο το ποσο ?
η ειναι καλυτερη μια denon103 με 60 ακομα

'Οχι για μένα που το phono μου παίρνει μόνο ΜΜ. Στο γερμανικό aaaforum όπου μπαίνω συχνά υπάρχουν άπειροι φανατικοί της 103...και άλλοι τόσοι εχθροί. Κάθε τόσο βρίσκω στις αγγελίες πωλητήρια για ελάχιστα μεταχειρισμένες DL 103 από κάποιον που την αγόρασε, άκουσε λίγο κα την πουλάει απογοητευμένος. Είναι δύσκολη κεφαλή τελικά, θέλει βαρύ βραχίονα και phono με την κατάλληλη αντίσταση και κέρδος, σε αντίθεση με την Nagaoka. Άσχημα λόγια για την 103 άκουσα και από τον Μορφέα, τότε που μαζευτήκαμε στο σπίτι του geovar. Από ότι θυμάμαι τη δοκίμασε σε 3 βραχίονες και δε θυμάμαι πόσα phono και απογοητεύτηκε πολύ. Είχε καλές μεσαίες, άλλα πέραν τούτου ουδέν.
 
απλα να πω και κατι αλλο
αυτος ο ιταλος πουλαει παρα πολυ καιρο αυτες τις κεφαλες μπορει εδω και 9 μηνες τουλαχιστον
τι στο καλο τοσο πολυ NOS διαθεσιμο και στη ιδια τιμη πρωτη φορα βλεπω
ολη την παραγωγη ειχε αγορασει ?
 
Τελικά που οφείλονται γενικώς οι giant killers???
Mήπως στην τιμολογιακή πολιτική?
Ή κάτι άλλο?

Τι έχει η 555 και δεν έχουν οι άλλες Ναγκαόκες?
Υλικοτεχνικά δηλαδή, τι την κάνει να παίζει καλά και σε διαφορετικά συστήματα?
 
απλα να πω και κατι αλλο
αυτος ο ιταλος πουλαει παρα πολυ καιρο αυτες τις κεφαλες μπορει εδω και 9 μηνες τουλαχιστον
τι στο καλο τοσο πολυ NOS διαθεσιμο και στη ιδια τιμη πρωτη φορα βλεπω
ολη την παραγωγη ειχε αγορασει ?
Yπαρχει αντιπροσωπος Ευρωπης.Αυτος λοιπον,οταν η Nagaoka αποφασισε να σταματησει την παραγωγη της 555,αγορασε ολα τα αποθεματα,και επιπλεον,ζητησε απο την Nagaoka να φτιαχνει για λογαριασμο του πλεον την 555 (Tonar 555),γι αυτο και υπαρχουν μεχρι σημερα.Νομιζω ομως οτι θα ειναι και οι τελευταιες.
 
Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Τελικά που οφείλονται γενικώς οι giant killers???
Mήπως στην τιμολογιακή πολιτική?
Ή κάτι άλλο?

Τι έχει η 555 και δεν έχουν οι άλλες Ναγκαόκες?
Υλικοτεχνικά δηλαδή, τι την κάνει να παίζει καλά και σε διαφορετικά συστήματα?

Ειναι μια απλη,καλα σχεδιασμενη ΜΜ με ιδιεταιρα καλο στελεχος απο carbon fiber και απιστευτα καθαρη βελονα Shibata.H μαζα της σε σχεση με την ενδοτικοτητα της,την καθιστουν "ευκολοταιριαστη" με πολλους βραχιωνες.Βεβαια και τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα που εχει φαινεται να βοηθουν επισης.Η τιμη ασφαλως ειναι χαμηλη διοτι εκτος του οτι ειναι καποιας ηλικιας,πιθανον να προκυψει και θεμα ανταλλακτικων βελονων στο μελλον.
 
'Οχι για μένα που το phono μου παίρνει μόνο ΜΜ. Στο γερμανικό aaaforum όπου μπαίνω συχνά υπάρχουν άπειροι φανατικοί της 103...και άλλοι τόσοι εχθροί. Κάθε τόσο βρίσκω στις αγγελίες πωλητήρια για ελάχιστα μεταχειρισμένες DL 103 από κάποιον που την αγόρασε, άκουσε λίγο κα την πουλάει απογοητευμένος. Είναι δύσκολη κεφαλή τελικά, θέλει βαρύ βραχίονα και phono με την κατάλληλη αντίσταση και κέρδος, σε αντίθεση με την Nagaoka. Άσχημα λόγια για την 103 άκουσα και από τον Μορφέα, τότε που μαζευτήκαμε στο σπίτι του geovar. Από ότι θυμάμαι τη δοκίμασε σε 3 βραχίονες και δε θυμάμαι πόσα phono και απογοητεύτηκε πολύ. Είχε καλές μεσαίες, άλλα πέραν τούτου ουδέν.

πάντως εγώ γιά αρκετό καιρό την είχα πάνω σε ελαφρύ βραχίονα (με προσθήκη βάρους) .
Επίσης γιά τουλάχιστον 3 μήνες την είχα δανείσει σε φίλο σε αντικατάσταση μιας clearaudio όπου έπαιξε εξαιρετικά γιά το μπόι της πριν καταλήξει τελικά σε shelter 501
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Ειναι μια απλη,καλα σχεδιασμενη ΜΜ με ιδιεταιρα καλο στελεχος απο carbon fiber και απιστευτα καθαρη βελονα Shibata.H μαζα της σε σχεση με την ενδοτικοτητα της,την καθιστουν "ευκολοταιριαστη" με πολλους βραχιωνες.Βεβαια και τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα που εχει φαινεται να βοηθουν επισης.Η τιμη ασφαλως ειναι χαμηλη διοτι εκτος του οτι ειναι καποιας ηλικιας,πιθανον να προκυψει και θεμα ανταλλακτικων βελονων στο μελλον.

Πολύ ωραία.

Το ερώτημα είναι τι εμποδίζει τους άλλους κατασκευαστές να κάνουν το ίδιο με ανάλογο χαμηλό κόστος καθώς θυμάμαι από παλιά πως οι Ναγκαόκες πάντα ήταν φθηνές με αποτέλεσμα να μην τις δίνουμε την δέουσα σημασία...
Μήπως το μέγεθος της παραγωγής και των εταιριών παίζει ρόλο στο κόστος?
 
κανείς δεν εμποδίζει.
Απλά η κατασκευή κεφαλών στην ιαπωνία είναι κάτι σαν οικιακή βιοτεχνία.
Και μη νομίζεις ότι έχει διαφορά πχ το "εργοστάσιο" koetsu από το nagaoka.
Κάθε καλός Ιάπωνας μπορεί να τυλίγει πηνία κεφαλών στην κουζίνα του.

Εξ άλλου πολλές φορές κάτι, σχεδιασμένο απλά, μας κάθεται καλύτερα στο χέρι και τελικά στο αυτί.
Ίσως να είναι τέτοια περίπτωση.

θέλω να πω, είναι μιά παραλλαγή της ίδιας συνταγής.
όλοι το κάνουν, αλλά ίσως κάποια είναι καλύτερα.
Και οι ευρωπαίοι μεσα στο σωρό, αδιαφορούν
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Πολύ ωραία.

Το ερώτημα είναι τι εμποδίζει τους άλλους κατασκευαστές να κάνουν το ίδιο με ανάλογο χαμηλό κόστος καθώς θυμάμαι από παλιά πως οι Ναγκαόκες πάντα ήταν φθηνές με αποτέλεσμα να μην τις δίνουμε την δέουσα σημασία...
Μήπως το μέγεθος της παραγωγής και των εταιριών παίζει ρόλο στο κόστος?
H Νagaoka παντοτε ειχε τουλαχιστον μια σειρα κεφαλων απο περιπου 80-600 ευρω,οπως και σημερα.Πολυ πετυχεμενη φτηνη,η παλια ΜΡ-11.Παρα πολλες κεφαλες που αρεσουν σημερα,ειναι γεγονος οτι κατασκευαζονται απο την Nagaoka απλα εχουν αλλο ονομα.....
Τιποτα δεν εμποδιζει τους κατασκευαστες κεφαλων να κανουν καλυτερες κεφαλες σε πιο χαμηλες τιμες,παρα μονον οι πολυ χαμηλες πωλησεις σε σχεση με το παρελθον.Αν σου πω οτι μια κεφαλη κινητου πηνιου των 3000 ευρω και μια των 500 απο τον ιδιο κατασκευαστη εχει διαφορα πραγματικου κοστους 50-60,αντε 100 ευρω θα με πιστεψεις;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

απο τον ιδιο κατασκευαστη εχει διαφορα πραγματικου κοστους 50-60,αντε 100 ευρω θα με πιστεψεις;

νομίζω και πολλά έβαλες...
 
5.5 αν θυμάμαι...
αντίστοιχα χαρακτηριστικά είχε πάνω κάτω και η dl 103 που με το βαρίδι έπαιξε ικανοποιητικότατα θα έλεγα.

To εχει αυτο το "περιεργο" η 103 να ακουγεται συνηθως καλα η αν θελεις εχει μια συνεπεια στον ηχο της σε πολλους βραχιωνες.Αποκτα μια εξτρα "σοβαροτητα" ομως σε πολυ βαριους βραχιωνες.Την βοηθανε πολυ στο tracking ειδικα στις ψηλες συχνοτητες καθως επισης και στις αρμονικες.Δεν ειναι κακη,απλα λιγο "γερασμενη".....
 
Απάντηση: Re: Nagaoka JT555

κανείς δεν εμποδίζει.
Απλά η κατασκευή κεφαλών στην ιαπωνία είναι κάτι σαν οικιακή βιοτεχνία.
Και μη νομίζεις ότι έχει διαφορά πχ το "εργοστάσιο" koetsu από το nagaoka.
Κάθε καλός Ιάπωνας μπορεί να τυλίγει πηνία κεφαλών στην κουζίνα του.

Εξ άλλου πολλές φορές κάτι, σχεδιασμένο απλά, μας κάθεται καλύτερα στο χέρι και τελικά στο αυτί.
Ίσως να είναι τέτοια περίπτωση.

θέλω να πω, είναι μιά παραλλαγή της ίδιας συνταγής.
όλοι το κάνουν, αλλά ίσως κάποια είναι καλύτερα.
Και οι ευρωπαίοι μεσα στο σωρό, αδιαφορούν

Oπότε παρασυρόμενος και από το διπλανό... θέμα με το γιαπωνέζικο πικάπ, μαθαίνω από τους αγαπητούς συνφορουμίτες πως οι γιάπωνες φτιάχνουν καλές κεφαλές και οι ευρωπαίοι καλά πικαπ.
Έτσι η αναλογική σχολή ήχου λέγεται ευρωιαπωνική και ευτυχής όποιος την έχει!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Αν σου πω οτι μια κεφαλη κινητου πηνιου των 3000 ευρω και μια των 500 απο τον ιδιο κατασκευαστη εχει διαφορα πραγματικου κοστους 50-60,αντε 100 ευρω θα με πιστεψεις;

Η κοστολόγηση είναι απλή:
1. Οι διαφορετικές ποιότητες κεφαλών βγαίνουν από την ίδια αλυσίδα παραγωγής. Μετά τις μετράνε και τις ξεχωρίζουν σε κατηγορίες. Αυτές που έχουν καλύτερη ακρίβεια κατασκευής πωλούνται πιο ακριβά. Όσες τους έχουν ξεφύγει φθηνότερα.
2. Βάζουν διαφορετικά διαμάντια: ελλειπτικά, γραμμικά, κοκ. Άλλη μία παράμετρος κοστολόγησης.
3. Ε, και το διακοσμητικό παίζει ρόλο. Ξύλο αντί για πλαστικό στις ακριβές, ή γυμνές για περισσότερη φιγούρα.

Αυτό είναι όλο.
 
πάντως εγώ γιά αρκετό καιρό την είχα πάνω σε ελαφρύ βραχίονα (με προσθήκη βάρους) .
Επίσης γιά τουλάχιστον 3 μήνες την είχα δανείσει σε φίλο σε αντικατάσταση μιας clearaudio όπου έπαιξε εξαιρετικά γιά το μπόι της πριν καταλήξει τελικά σε shelter 501

Να διευκρινίσω ότι δεν έχω ακούσει ποτέ την 103 για να έχω άποψη για τον ήχο της. Απλά δεν αρέσει σε όλους.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Η κοστολόγηση είναι απλή:
1. Οι διαφορετικές ποιότητες κεφαλών βγαίνουν από την ίδια αλυσίδα παραγωγής. Μετά τις μετράνε και τις ξεχωρίζουν σε κατηγορίες. Αυτές που έχουν καλύτερη ακρίβεια κατασκευής πωλούνται πιο ακριβά. Όσες τους έχουν ξεφύγει φθηνότερα.
2. Βάζουν διαφορετικά διαμάντια: ελλειπτικά, γραμμικά, κοκ. Άλλη μία παράμετρος κοστολόγησης.
3. Ε, και το διακοσμητικό παίζει ρόλο. Ξύλο αντί για πλαστικό στις ακριβές, ή γυμνές για περισσότερη φιγούρα.

Αυτό είναι όλο.

Σε μεγαλο βαθμο ειναι οπως τα λες.Οταν τα laser "κοβουν"τα διαμαντια το κοστος της γραμμικης βελονας δεν ειναι μεγαλυτερο απο αυτο της ελλειπτικης κλπ....οπως επισης το κοστος των μερικων εκατοστων συρματος για τα πηνια,μαγνητες κλπ.Ο τροπος που λειτουργουν οι πλειστοι high-end κατασκευαστες του ειδους ειναι απλος.Φτιαχνουν την "καλυτερη" που μπορουν και ακολουθως "σαμποταρουν" τις πιο "φθηνες" για να μεγαλωσει η σειρα.Τα υπολοιπα τα αναλαμβανει το μαρκετινκ.Αυτο το σαμποταζ δουλευει αμφιδρομα και γι αυτους που ψαχνουν και ακουνε βοηθα στο να πετυχουν αυτο που τους αρεσει η προτιμουν αγνοωντας τα "top of the line" μοντελα.