Δεν πειράζει, ας ακουστεί και λίγος αντίλογος. Βοηθάει να μπουν τα πράγματα σε σωστότερες βάσεις.
Σε καμία (μα καμία) περίπτωση δεν είναι αθόρυβο το qnap. Είναι το πιο θορυβώδες μηχάνημα που έχω.
Τι θα πει ποιότητα κατασκευής, με έμφαση στην μεταλλική κατασκευή; Καλά είναι τα σιδερένια κουτιά (αν και υπάρχει και το αλουμίνιο), αλλά ποιο σημαντική είναι η αρτιότητα των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Τα οποία τι αξιοπιστία έχουν;
Επίσης, ποια είναι η αντιμετώπιση της εταιρίας (της QNAP) στην βλάβη της συσκευής της, που υποτίθεται απευθύνεται στις επιχειρήσεις; Είναι πάρε ένα άλλο και δώσε μου αυτό πίσω, ώστε η ενόχληση να είναι 1-2 μέρες, ή είναι στείλε μου να στο φτιάξω και να στο στείλω πίσω; Και περίμενε κανένα μήνα;
Ίσως τελικά το μεγάλο ατού των qnap να είναι το μεταλλικό κουτί...
(Σε επιδόσεις κοντά στην κορυφή αλλά σπάνια η κορυφή, σε λογισμικό ακολουθούν τις εξελίξεις, η υποστήριξη στην Ελλάδα πάσχει - όπως φυσικά και των synology. Μας έμεινε το κουτί... :smile
Σε καμία (μα καμία) περίπτωση δεν είναι αθόρυβο το qnap. Είναι το πιο θορυβώδες μηχάνημα που έχω.
Τι θα πει ποιότητα κατασκευής, με έμφαση στην μεταλλική κατασκευή; Καλά είναι τα σιδερένια κουτιά (αν και υπάρχει και το αλουμίνιο), αλλά ποιο σημαντική είναι η αρτιότητα των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Τα οποία τι αξιοπιστία έχουν;
Επίσης, ποια είναι η αντιμετώπιση της εταιρίας (της QNAP) στην βλάβη της συσκευής της, που υποτίθεται απευθύνεται στις επιχειρήσεις; Είναι πάρε ένα άλλο και δώσε μου αυτό πίσω, ώστε η ενόχληση να είναι 1-2 μέρες, ή είναι στείλε μου να στο φτιάξω και να στο στείλω πίσω; Και περίμενε κανένα μήνα;
Ίσως τελικά το μεγάλο ατού των qnap να είναι το μεταλλικό κουτί...
(Σε επιδόσεις κοντά στην κορυφή αλλά σπάνια η κορυφή, σε λογισμικό ακολουθούν τις εξελίξεις, η υποστήριξη στην Ελλάδα πάσχει - όπως φυσικά και των synology. Μας έμεινε το κουτί... :smile
