Naval Force Ships

Το Αβέρωφ βασικά ήταν καταδρομικό, όχι θωρηκτό.Απλά όταν κατασκευάστηκε ήταν μπροστά από την εποχή του και ήταν το μεγαλύτερο που είχε ο στόλος μας, γι'αυτό έγινε και η ναυαρχίδα του στόλου. Και επειδή ήταν η ναυαρχίδα, που ως είθισται στα πολεμικά ναυτικά μεγαλύτερων χωρών την εποχή εκείνη να είναι θωρηκτά, συχνά μπερδευεται με θωρηκτό.

Mε τα οποια ... συμφωνω !

(Αν εγραφε ο Βλασσης, θα ειχαμε περισσοτερες πληροφοριες επι του θεματος !)
 
super_vita-roussen6.jpg








super-vita-karathanasis-1.jpg




Την 1η Ιουνίου υψώθηκε η Ελληνική Σημαία στη έκτη πυραλαύκατο του Πολεμικού Ναυτικού κλάσης Super Vita ΤΠΚ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ (P78).

Η τελευτή πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία Ελευσίνας. Πρόκειται για την 6η πυραυλάκατο Super Vita που παραδίδεται από τους εργαζόμενους στα ναυπηγεία Ελευσίνας, που παρά το οξύ οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.




super-vita-karathanasis-2-720x400.jpg




Ετοιμαζεται και θαναι συντομα ετοιμη και η πυραυλάκατος "ΒΛΑΧΑΚΟΣ"οπου θα αποτελεσει την έβδομη και τελευταια SUPER VITA του στολου μας.
 
Ναυκρατούσα L-153

l153-4b.jpg
l153-3b.jpg


Ετούτο το πλοίο αποτελούσε μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 80 το καμάρι της διοίκησης πλοίων αποβάσεων του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού Δ/Π Ναυκρατούσα.
Πρώην ΥΠΕΡΙΩΝ, πρώην HMS EASTWAY F130, πρώην USS LSD9 ΑΠΟΒΑΤΙΚΟ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟ,
Αγοράσθηκε από το Ελληνικό Ναυτικό το 1953. Προέρχεται από τα πλεονάσματα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Έτος ναυπηγήσεως 1944.
Παροπλίσθηκε το 1971 με την παραλαβή του ομώνυμου του από τις ΗΠΑ.

Πρώην USS FORT-MANDAN LSD 21.
Ναυαρχίς του Στόλου Αποβατικών.
Εναυπηγήθη: 16 Δεκεμβρίου 1944 στα ναυπηγεία BOSTON Navy Yard, USA.
Καθειλκύσθη: 6 Απριλίου 1945.
Ενετάγη στον Αμερικανικό Στόλο: 31 Οκτωβρίου 1945.
Εδώθη με ενοίκιο στον Ελληνικό Στόλο: 23 Ιανουαρίου 1971 με πρώτο κυβερνήτη τον Πχη Ι. Παπανδρέου.
Κατέπλευσε στην Ελλάδα: 30 Μαρτίου 1971.
Αγοράσθηκε από την Ελλάδα: 5 Φεβρουαρίου 1980.
Υπέστη εκσυγχρονισμό FRAM II μεταξύ 1960-1962.
Παρωπλίσθη το 2000.
Είχα την τιμή να υπηρετήσω την θητεία στο πλοίο θρύλο.
https://www.hellenicnavy.gr/el/isto...olemika-ploia/apovatika-dexamenoploia/8-l-153
 
Οταν μιλαμε για τα "βαρια πολυβολα" που κανουν τεραστεια ζημεια σε θωρακισμενους στοχους, μιλαμε στην ουσια για ταχαιας βολης πυροβολα.
Εγω θα χρησιμοποιουσα ενα δικο μου νεολογισμο : Ταχυ-πυροβολα. Λογω της διπλης αυτης ικανοτητας τους και με την προσθεση ενος συστηματος αυτοματισμου, αναγνωρισης ιχνηλατησης και λοκαρισματος γινονται και καταπληκτικα οπλα αντιαεροπορικης και αντιπυραυλικης αμυνας.

Και φυσικα υπαρχουν παντα και ισως πρωτα απ'ολα στο Ναυτικο.

Προσεξτε το ρωσσικο ΑΚ6-630Μ-2 Duet

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Φυσικα καθως αυτα τα οπλα εχουν διαμορφωσεις τοσο πλωτου οσο και σταθερου υποβαθρου θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν και σαν μια αλυσιδα προστασιας πανω σε αβυθιστα πλοια...δηλ. τα νησια. Και με δυνατοτητα χρησιμοποιησης ειτε ΑΑ ειτε σε στοχους επφανειας εδαφους.
Και ολα αυτα με μικρη (σχετικα με αλλα συστηματα) δαπανη. Και μικρο κοστος καταριψης... παραδειγμα ενα drone. Αντι για πυραυλους που στοιχιζουν μια περιουσια για ενα φτηνο ιπταμενο.

Το επομενο βημα πρεπει να ειναι τα πυροβολα Λεηζερ. Εννοω για την Ελλαδα γιατι σε αλλες ναυτικες δυναμεις υπαρχουν ηδη σε δοκιμαστικες αφαρμογες, βλεπε σε επιχειρησιμοτητα.
 
Ouff.... Παλι καλα. Γλυτωσαμε τα χειροτερα.

Χτες στην Τουλον επιασε φωτια σε ενα πυρηνοκινητο υποβρυχιο το Περλ. Εκατο πυροσβεστες και 50 με 100 βοηθητικοι της βασης παλεψαν με την πυρκαγια επι 14 ωρες.

Δεν φαινεται μεγαλη η πυρκαγια αλλα σιγουρα θα ηταν πολυ `τεχνικη` και ιδιαιτερη. Το υποβρυχιο ηταν σε χωρο επιδιορθωσεων και βελιτωσεων ( δεχοταν μια τεραστεια αναβαθμιση απο ενα απο τους γιγαντες της Ναυπηγικης ) Οποτε δεν ειχε ουτε πυρηνικα οπλα μεσα ουτε πυρηνικα καυσιμα. Παλι καλα. Ελπιζω να βγει παλι υγειες και βελτιωμενο γιατι θα το εχουμε αναγκη.
Ειναι της σειρας Ρουμπινι γνωστη και ως σειρα των πετραδιων.
Τρεις σταθμοι επιτηρησης της ατομικης ενεργειας στην περιοχη εκαναν μετρησεις. Οι ενδειξεις ανεβηκαν σε 139 nsiv/h αλλα δεν ειναι ανησυχητικο. Ετσι ελπιςω τουλαχιστον.
Παντως ουτε οι σειρηνες χτυπησαν. Θα ελεγα περασε απαρατηρητο στις τηλεοπτικες ειδησεις.

SNA-Perle-fire-790x400.jpg


image.jpg


Το Περλ επιστρεφει στο λιμανι μετα απο πολλους μηνες σε αποστολη (100 ημερες χωρις καμμια επαφη). 2018

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Με γειες και σιδεροκεφαλος.
Αυτο το συστημα στην πρυμνη μοιαζει πολυ ενδιαφερον. Πολυ... χαϊ τεκ.
Αντιαεροπορικο ειναι ;

Edit :

Τωρα ενημερωνομαι στην Αγγλικη βικι. Μαλον για το συστημα RAM προκειται.

Διαβαζοντας τον οπλισμο, ειναι πολυ εντυπωσιακος και σε σχεση με το μικρο μεγεθος και την μεγαλη ταχυτητα...
Μπορει να κανει πολυ ζημια.

7 πλοια προγραμματισμενα. Γιατι 7, Και οχι 8 ;

Κλασσικα κατα ζευγη δεν παραγγειλονται τα πλοια ;

Μακαρι να γινουν και δεκα.
 
Επιπλεον ο Kosh ειχε βαλει απο πανω ολοκληρο πινακα με ολα τα χαρακτηριστικα με γραφικες ενδειξης...
Που εχω το μυαλο μου...

Πολυ εντυπωσιακο πλοιο για το μεγεθος του και τις ικανοτητες του. Και οτι πρεπει για κλειστες θαλασσες αρχιπελαγους πιστευω...

Thanks :music-smiley-005: :fahne90:
 
Μαλλον για το συστημα RAM προκειται.


Ναι για το RAM μιλαμε.

Ειναι ας πουμε μια καλυτερη λυση για αντιβληματικη προστασια απο το Phalanx CIWS

Eχει καλυτερες επιδοσεις σε επιθεση κορεσμου οπως λεγεται.

Το καλυτερο βεβαια θαταν να τα εχει και τα δυο αλλα στα σκαφη μας βλεπεις ή το ενα ή το αλλο.


https://www.youtube.com/watch?v=dKrpEfNaQO8


https://www.youtube.com/watch?v=wJZ6OLv1E7U
 
Νίκο διαψεύσθηκε από την αμερικανική πρεσβεία.
Για τις γαλλικές θα πάμε σε 2 πλοία και όχι 4, οπότε μπαίνουν στο παιχνίδι και οι Αμερικανοί.
Με την εξαγορά των ναυπηγείων της Σύρου και όπως δείχνει της Ελευσίνας μπαίνουν δυνατά στο παιχνίδι.
Και μάλλον θα ζητήσουμε ενδιάμεσες λύσεις και άμεσα.
 
Προφανώς για Μπεργκ και για Τικοντερογκα.
Το βλέπω πολύ δύσκολο.
Γενικά υπάρχει κίνηση στο παζάρι
 
Αν βάλουμε χέρι σε Burke μιλάμε για ανατροπή ισορροπιών. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον,ευχαριστούμε για την ενημέρωση.


Δεν συντηρουνται ευκολα τετοια πλοια με τοσο κοσμο.

Ισως ειναι καλυτερη λυση αυτα που μπορουμε να χτισουμε εμεις στην Συρο ιδανικα.
 
Το ταξίδι του υπουργού αναβλήθηκε με πρωτοβουλία της Αθήνας, άγνωστο γιατί. Για τις Bellhara φημολογείται ότι θα υπάρχει δικαίωμα προαίρεσης για άλλα δυο πλοία, μεγαλύτερου μήκους, εκτοπίσματος και ταχύτητας, που θα παίρνουν και περισσότερους πυραύλους. Θα πρόκειται για καθαρόαιμα πλοία αεράμυνας περιοχής. Μακάρι.
 
Δυστυχώς ο χρόνος τρέχει...και θέλουμε ενδιάμεση λύση μεταχειρισμένων πλοίων, μέχρι να παραληφθούν οι νέες μονάδες σε 5-6 χρόνια.
Τα αμερικανικά είναι κοστοβορα, θέλουν πολύ κόσμο για πλήρωμα και σίγουρα οι Αμερικανοί δεν θα μας τα δώσουν όπως πρέπει αλλά με εκπτώσεις τόσο σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό όσο και σε οπλισμό.
Και οι λύσεις εκτός ΗΠΑ είναι πολύ περιορισμένες.
Εκκρεμούν ο εκσυγχρονισμός των ΜΕΚΟ,οι τορπίλες των υποβρυχίων, καθώς και η αγορά νέων ελικοπτέρων.
 
Ένα ωραίο που διάβασα για το Scapa Flow. Για όσους δεν γνωρίζουν εκεί το 1919 αυτοβυθίστηκε ο Γερμανικός Στόλος που περίμενε τις τελικές αποφάσεις ώστε να μοιραστεί ανάμεσα στις νικήτριες δυνάμεις.

Επειδή μετά το 1945 και τις πυρηνικές δοκιμές αυξήθηκε η ραδιενέργεια στον πλανήτη υπάρχει δυσκολία στο να βρουν "καθαρό" μέταλλο για κατυασκευή οργάνων ραδιενεργών μετρήσεων. Τα πλοία εκεί είναι βυθισμένα στο νερό με αποτέλεσμα να είναι κάπως προστατευμένα από την ραδιενέργεια και ως εκτούτου καθαρά.

Στο μεταξύ το κυρίως θέμα είναι μιας πρώτης τάξης ανάγνωσμα για το πως οδηγηθήκαμε στην άνοδο του Ναζισμού. Η άνευ όρων παράδοση και πλήρης διάλυση του στρατού χαλύβδωσε το πατριωτικό αίσθημα των Γερμανών. Ο δε στόλος επιφανείας ήταν ότι καλύτερο υπήρχε μέχρι τότε στον κόσμο και η Αντάντ τον ήθελε δικό της. Αυτή η καθυστέρηση επέτρεψε τη δημιουργία σχεδίου και την τελική πράξη.