Nέα Cosmote IP TV - OTT

Αυτό θα στο πει η εφαρμογή της Cosmote. Εκεί θα δεις ποια προγράμματα μπορείς να ενεργοποιήσεις επάνω στην κάρτα σου. Το έχεις κοιτάξει ποτέ;

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι,στο what's up app έχει κανονικά το πακέτο play now unlimited διαθέσιμο να το ενεργοποιήσω. Και εκτός αυτό το γνωρίζω ότι γίνεται αφού το έχω διαβάσει και στη σελίδα της cosmote.
Το θέμα όμως όπως σου είπα που θα κολλήσει ίσως με την twin sim.
Απ ότι φαίνεται μάλλον έχω δύο επιλογές :

1. Χρησιμοποιώ την υφισταμενη κάρτα μου και ενεργοποιώ το PNU. Κάνω tethering από το κινητό μου.
2. Αγοράζω μια νέα απλή κάρτα sim για καρτοκινητο cosmote π.χ. What's up, ενεργοποιώ πάνω στη νέα sim (νέος αριθμός) το PNU και τέλος την τοποθετω σε ένα 4G router ή 4G Ηotspot.
Απλά θα χρειαστεί να αγοράσω 4G router αν θέλω να έχω και δυνατότητα για ενσύρματη σύνδεση.

Βλέπεις φίλε μου κάποια/κάποιες καλύτερες λύσεις που δεν έχω σκεφτεί ?
Από Mobile Internet με κάρτα από cosmote αν πάρω, υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι ?
 
Ναι,στο what's up app έχει κανονικά το πακέτο play now unlimited διαθέσιμο να το ενεργοποιήσω. Και εκτός αυτό το γνωρίζω ότι γίνεται αφού το έχω διαβάσει και στη σελίδα της cosmote.
Το θέμα όμως όπως σου είπα που θα κολλήσει ίσως με την twin sim.
Απ ότι φαίνεται μάλλον έχω δύο επιλογές :

1. Χρησιμοποιώ την υφισταμενη κάρτα μου και ενεργοποιώ το PNU. Κάνω tethering από το κινητό μου.
2. Αγοράζω μια νέα απλή κάρτα sim για καρτοκινητο cosmote π.χ. What's up, ενεργοποιώ πάνω στη νέα sim (νέος αριθμός) το PNU και τέλος την τοποθετω σε ένα 4G router ή 4G Ηotspot.
Απλά θα χρειαστεί να αγοράσω 4G router αν θέλω να έχω και δυνατότητα για ενσύρματη σύνδεση.

Βλέπεις φίλε μου κάποια/κάποιες καλύτερες λύσεις που δεν έχω σκεφτεί ?
Από Mobile Internet με κάρτα από cosmote αν πάρω, υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι ?

1. Αυτή είναι η πιο οικονομική λύση. Αν είσαι single και όχι married, σε συμφέρει.

2. Λέει η Cosmote ότι το PNU εξασφαλίζει δωρεάν μόνο το streaming. Αυτό σημαίνει ότι όταν είσαι μέσα στην εφαρμογή του YouTube ή του Netflix ή της Cosmote TV OTT, το scrolling που κάνεις μέχρι να βρεις αυτό που θέλεις, θέλει δεδομένα τα οποία εξαιρούνται του streaming. Άρα θα πρέπει να ταΐζεις με δεδομένα και τις 2 κάρτες συν ένα επιπλέον πρόγραμμα. Αλλά και πάλι θα έχεις limitations όσον αφορά τα δεδομένα.
Η καλύτερη λύση για μένα είναι να ρωτήσεις την Cosmote πόσο σου δίνει το μικρότερο απεριόριστο data πρόγραμμα της (αυτό που έχει 55 ευρώ), για την μετάβαση σου από κάρτα σε συμβόλαιο. Διότι αν είναι να πληρώνεις 2 κάρτες + 15 ευρώ, δίνεις κάτι παραπάνω και έχεις πραγματικά απεριόριστα. Και από κει και πέρα ή θα κάνεις tethering ή θα βγάλεις μια extra SIM με 3 ευρώ την οποία θα την βάλεις σε ένα 4G ρούτερ. Θα έχει και αυτή απεριόριστα δεδομένα.

3. Αν πάρεις mobile internet με κάρτα, ανεβάζεις το κόστος σε επίπεδα συμβολαίου. Οπότε δεν λέει.

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ναι,στο what's up app έχει κανονικά το πακέτο play now unlimited διαθέσιμο να το ενεργοποιήσω. Και εκτός αυτό το γνωρίζω ότι γίνεται αφού το έχω διαβάσει και στη σελίδα της cosmote.
Το θέμα όμως όπως σου είπα που θα κολλήσει ίσως με την twin sim.
Απ ότι φαίνεται μάλλον έχω δύο επιλογές :

1. Χρησιμοποιώ την υφισταμενη κάρτα μου και ενεργοποιώ το PNU. Κάνω tethering από το κινητό μου.
2. Αγοράζω μια νέα απλή κάρτα sim για καρτοκινητο cosmote π.χ. What's up, ενεργοποιώ πάνω στη νέα sim (νέος αριθμός) το PNU και τέλος την τοποθετω σε ένα 4G router ή 4G Ηotspot.
Απλά θα χρειαστεί να αγοράσω 4G router αν θέλω να έχω και δυνατότητα για ενσύρματη σύνδεση.

Βλέπεις φίλε μου κάποια/κάποιες καλύτερες λύσεις που δεν έχω σκεφτεί ?
Από Mobile Internet με κάρτα από cosmote αν πάρω, υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι ?
79 4g modem με 50gb για 6 μήνες(cosmote-germano), όταν τα τελειώσεις παίρνεις μια watch up και συνεχίζεις με PNU και ένα έξτρα πακέτο DATA που χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το pnu, δες τι πακέτα έχει, τωρα έχει 15gb 10 .

Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μίλησα με εξυπηρετηση σχετικά με τη δυνατότητα ζοομ σε κινητό, γιατί ορισμένες ταινίες εχουν μαύρες μπάρες δεξια αριστερά πάνω και κάτω.
Μου είπε ότι είναι στα σχέδια η δυνατότητα ζοομ. Για να δούμε...

Στάλθηκε από το SM-N770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έχει τύχει σε κανεναν να μην αντικαθηστει το go με το ott? Μου λέει ότι υπάρχει άλλη παραγγελία..
 
Κάποιος που είχε αγοράσει mini pack και το ακύρωσε ίσως θα μπορούσε να με βοηθήσει.Θυμάμαι τον καλό μας φίλο panos- μας είχε αναφέρει ότι είχε ακυρώσει mini pack και μάλιστα στην περίπτωση του συνέχιζε και να λειτουργεί και μετά!

Στο σχετικό pdf με τους όρους "Όροι αγοράς υπηρεσιών COSMOTE TV OTT Mini Packs & COSMOTE TV Sport Daily Pass με χρέωση κάρτας" ανάμεσα στα άλλα αναφέρει τα εξής πολύ σημαντικά μέσα στον όρο 6:

Για την υπηρεσία COSMOTE TV OTT Mini Packs, η κάρτα που έχει ορίσει ο Συνδρομητής
χρεώνεται κάθε μήνα αυτόματα με το τίμημα του κάθε πακέτου ή/και της πρόσθετης υπηρεσίας,
που έχει επιλέξει ο Συνδρομητής. Η χρέωση πραγματοποιείται για κάθε πακέτο ξεχωριστά, την
ίδια ημέρα κάθε μήνα, σύμφωνα με την αρχική ημερομηνία χρέωσης /αγοράς του πακέτου.

Στην περίπτωση που ο Συνδρομητής επιλέξει να διαγράψει την κάρτα μέσω της οποίας
πραγματοποιείται η πληρωμή της υπηρεσίας COSMOTE TV OTT Mini Packs, η Yπηρεσία θα
τερματίζεται μετά την πάροδο της προπληρωμένης διάρκειας χρήσης.

Στην περίπτωση που ζητηθεί από το Συνδρομητή διακοπή της υπηρεσίας COSMOTE TV OTT
Mini Pack ή κάποιου πακέτου αυτής, η Yπηρεσία ή το πακέτο παραμένει ενεργό μέχρι την λήξη
της προπληρωμένης διάρκειας χρήσης. Το προκαταβληθέν ποσό δεν επιστρέφεται.

Εγώ είχα κάνει την αγορά των mini packs στης 03/07.Επομένως φαντάζομαι ότι στις 03/08 λογικά θα χρεώσει πάλι την κάρτα μου,αν δεν ακυρώσω.Σύμφωνα και με τα παραπάνω τι θα προτείνατε να κάνω:

1. Να μπω απλά στην εφαρμογή my cosmote app από το κινητό μου και να επιλέξω διαγραφή της αποθηκευμένης πιστωτικής κάρτας και τέλος?
2. Μήπως απλά να τους πάρω τηλεφωνο και να τους ζητήσω τη διακοπή της υπηρεσίας COSMOTE TV OTT Mini Pack?
3. Ή μήπως καλύτερα να κάνω και τα δυο παραπάνω,δηλαδή πρώτα να μπω στο my cosmote app από το κινητό μου και να επιλέξω διαγραφή της αποθηκευμένης πιστωτικής κάρτας και στη συνέχεια να τους πάρω και ένα τηλεφωνο και να τους ζητήσω τη διακοπή της υπηρεσίας COSMOTE TV OTT Mini Pack?

Να σημειώσω ότι μόνο στο my cosmote app βρήκα επιλογή (ένα εικονίδιο με κάλαθο σκουπιδιών) για να κάνω διαγραφή της αποθηκευμένης κάρτας. Στο my cosmote από browser υπολογιστή δεν μπόρεσα να βρω κάπου αντίστοιχη επιλογή για να διαγράψω την κάρτα! Επίσης ούτε τις αποθηκευμένες κάρτες βρήκα κάπου να μου τις εμφανίζει.
Παρόλα αυτά βέβαια παρατήρησα ότι όταν πάω να πληρώσω κάποιο λογαριασμό από το my cosmote από browser υπολογιστή εκεί αν επιλέξω πληρωμή με αποθηκευμένη κάρτα,εμφανίζει (ως δια μαγείας) την συγκεκριμένη αποθηκευμένη κάρτα ώστε να κάνω άμεση πληρωμή χωρίς να καταχωρώ από την αρχή τα στοιχεία της κάρτας.

Υ.Γ. : Αγαπητέ φίλε panos- αν δεις το post,αν σου είναι εύκολο να μου έλεγες εσύ πως έκανες την ακύρωση του mini pack: Με διαγραφή κάρτας από το my cosmote app,τους πήρες τηλέφωνο και το ζήτησες ή και τα δύο?
 
Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Δεν έκανα την ακύρωση. Δεν μπορούν να το βρουν πουθενά στο σύστημα, ούτε εγώ στο my cosmote. Παίζει κανονικα, και η μόνη χρέωση που είχα ήταν τα 0,02 κατά την ενεργοποίηση τότε. Έχω κανονικα συνδεδεμένη κάρτα στο cosmote id με την οποία πληρώνω λογαριασμούς και ανανεώνω χρόνο σε καρτοκινητά.

Βλέπεις το Ott mini pack στο my cosmote; Αν ναι, τότε μπορείς να το ακυρώσεις έτσι, αλλιώς κάλεσε τους. Αν δεν το ακυρώσεις θα χρεωθεί ξανα.
Καλο θα ήταν να το ακυρώσεις, και οχι απλά να σβήσεις την κάρτα. Η κάρτα συνδέεται με το COSMOTE ID σου, και μπορείς να πληρώνεις λογαριασμούς ή να ανανεώσεις χρόνο ομιλίας χωρίς να βάζεις ξανα τα στοιχεια. Από υπολογιστή, μπορείς να τη σβήσεις μπαίνοντας με τους κωδικούς σου στο account.cosmote.gr
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Δεν έκανα την ακύρωση. Δεν μπορούν να το βρουν πουθενά στο σύστημα, ούτε εγώ στο my cosmote. Παίζει κανονικα, και η μόνη χρέωση που είχα ήταν τα 0,02 κατά την ενεργοποίηση τότε. Έχω κανονικα συνδεδεμένη κάρτα στο cosmote id με την οποία πληρώνω λογαριασμούς και ανανεώνω χρόνο σε καρτοκινητά.

Βλέπεις το Ott mini pack στο my cosmote; Αν ναι, τότε μπορείς να το ακυρώσεις έτσι, αλλιώς κάλεσε τους. Αν δεν το ακυρώσεις θα χρεωθεί ξανα.
Καλο θα ήταν να το ακυρώσεις, και οχι απλά να σβήσεις την κάρτα. Η κάρτα συνδέεται με το COSMOTE ID σου, και μπορείς να πληρώνεις λογαριασμούς ή να ανανεώσεις χρόνο ομιλίας χωρίς να βάζεις ξανα τα στοιχεια. Από υπολογιστή, μπορείς να τη σβήσεις μπαίνοντας με τους κωδικούς σου στο account.cosmote.gr

Αγαπητέ φίλε panos- σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου! Μόλις έκανα login στο account.cosmote.gr με τα στοιχεία του cosmote id μου και εκεί σε κάποια από τις καρτέλες εμφανίζεται και η πιστωτική κάρτα που έχει αποθηκευτεί και έχει μπει ως πάγια εντολή για τα mini packs και τα ίδια τα mini packs που έχω.Αναφέρει μάλιστα ως ημερομηνία ανανέωσης 03/08.
Επίσης είδα ότι στην πιστωτική κάρτα μου εμφανίζει την επιλογή "Διαγραφή" και στα mini packs μου εμφανίζει ένα σηματακάκι με καλάθι σκουπιδιών.Άραγε να πατήσω και στην κάρτα διαγραφή και το καλαθάκι των σκουπιδιών στα mini packs ? Θα ακυρωθούν λες έτσι?

Ωστόσο ούτε στο my cosmote από υπολογιστή ,ούτε στο my cosmote app από το κινητό μου βλέπω να φαίνονται κάπου τα mini packs μου!
Επίσης η αποθηκευμένη πιστωτική μου κάρτα για τα mini packs μου εμφανίζεται μόνο στο my cosmote app από το κινητό μου.Στο my cosmote από υπολογιστή δεν εμφανίζεται καθόλου!
Τα mini packs μου τα είδα όπως σου περιέγραψα παραπάνω για πρώτη φορά μόνο στο account.cosmote.gr κάνοντας login με το cosmote id μου από browser σταθερού υπολογιστή!
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Τελικά μπήκα στο account.cosmote.gr και πάτησα το καλαθάκι των σκουπιδιών (Διαγραφή πάγιας εντολής) όπου και στη συνέχεια μου εμφάνισε το παρακάτω πλαίσιο διαλόγου:

Διαγραφή πάγιας εντολής

Έχεις επιλέξει να διαγράψεις την πάγια εντολή της υπηρεσίας COSMOTE TV OTT Mini Pack
με το ακόλουθο Αναγνωριστικό Σύνδεσης. ΠΡΟΣΟΧΗ! Η διαγραφή της πάγιας εντολής θα
επιφέρει τερματισμό της υπηρεσίας η οποία θα είναι διαθέσιμη μέχρι και την ημέρα που έχει πληρωθεί.

Πάτησα Επιβεβαίωση και στη συνέχεια με ενημέρωσε ότι πραγματοποιήθηκε η διαγραφή της πάγιας εντολής!Επίσης το πινακάκι με τα mini packs που είχα αγοράσει και ήταν ακριβώς από κάτω εξαφανίστηκε.Επομένως λογικά θα πρέπει να μην ανανεωθούν τα mini packs δηλαδή να μη χρεωθεί η κάρτα μου.

Αυτό που ακόμα έχω ένα μικρό ενδιασμό είναι το εξής:

Η κάρτα που είχα βάλει κατά την πληρωμή των mini packs παραμένει αποθηκευμένη (μπορώ έτσι να πληρώσω λογαριασμούς και να κάνω ανανεώσεις χρόνου ομιλίας σε καρτοκινητά χωρίς να χρειάζεται να καταχωρώ κάθε φορά από την αρχή τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας).
Άραγε να επιλέξω "Διαγραφή" και να διαγράψω τη συγκεκριμένη κάρτα ώστε να μην είναι αποθηκευμένη ? 'Η είμαι ΟΚ απλά με τη διαγραφή της πάγιας εντολής των mini packs ? Την άφησα προς το παρόν ακόμα αποθηκευμένη,αλλά κλείνω στο να τη διαγράψω και αυτήν και όταν πληρώσω λογαριασμό την ξαναπερνάω.Τι γνώμη έχετε εσείς?

Υ.Γ. Μόλις δοκίμασα να πάρω στο 13888 για το συγκεκριμένο θέμα,αλλά αφού με ρώτησε ο αυτόματος τι θέλω,στη συνέχεια ανάφερε πως "όλες οι γραμμές είναι κατηλειμμένες" και να προσπαθήσω αργότερα...Τραγικό το θέμα τηλ.εξυπηρέτηση cosmote...Αύριο Κυριακή λέτε να κάνω δουλειά?
 
Καλησπέρα στη παρέα, αν και έχει ψιλό ερωτηθεί με διάφορες παραλλαγές, παρόλα αυτά θα ταλαιπωρήσω πάλι την ομάδα με την ίδιες σχεδόν απορίες μου: Είμαι συνδρομητής Cosmote TV μέσω δορυφόρου, ζήτηςα να μου ενεργοποιήσουν την νέα υπηρεσία OTT έναντι του GO ώστε να μπορώ να την χρησιμοποιώ στην Smart TV. Ερώτηση: θα μπορώ να βλέπω τα σπορ κανάλια και από τον αποκωδικοποιητη στην μια TV αλλά και μέσω της εφαρμογής στην άλλη Smart ΤV???? Ευχαριστώ!
 
Εννοώ να τα παρακολουθώ παράλληλα, δλδ να παίζει ταυτόχρονα το OTESPORT1 στην μια TV μέσω δορυφόρου & την ίδια στιγμή η άλλη TV να παίζει OTESPORT 2 από το app ??????
 
Εννοώ να τα παρακολουθώ παράλληλα, δλδ να παίζει ταυτόχρονα το OTESPORT1 στην μια TV μέσω δορυφόρου & την ίδια στιγμή η άλλη TV να παίζει OTESPORT 2 από το app ??????

Ναι. Μπορείς να βλέπει το ίδιο, και εννοείται διαφορετικό, και στις δύο TV.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Φίλε keraki, θα διαγράψεις την κάρτα σου ώστε να ακυρωθεί και το ΟΤΤ και θα την περάσεις ξανα στην επόμενη συναλλαγή.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Φίλε keraki, θα διαγράψεις την κάρτα σου ώστε να ακυρωθεί και το ΟΤΤ και θα την περάσεις ξανα στην επόμενη συναλλαγή.

Αγαπητέ φίλε panos- και λοιποί συμφορουμίτες για μια ακόμα φορά ο παραλογισμός στο μεγαλείο του...Χθες λοιπόν μέσα από τη σελίδα account.cosmote.gr ,όπως μου είπε ο καλός μας φίλος panos- από το υπομενού "Πληρωμές & Συνδρομές" όπου σου εμφανίζει όλες τις αποθηκευμένες κάρτες σου καθώς και τις ενεργές πάγιες εντολές που έχεις έκανα το εξής:

Πάτησα το σηματάκι με το καλαθάκι των σκουπιδιών και ακύρωσα την πάγια εντολή που υπήρχε για τα mini packs μου.Στη συνέχεια σήμερα για επιπλέον ασφάλεια πάτησα και "Διαγραφή" στην αποθηκευμένη κάρτα με την οποία είχα αγοράσει τα mini packs.Περιττό ίσως,αφού είχε ακυρωθεί η πάγια εντολή, αλλά για να είμαστε σίγουροι.

Πριν από λίγο λοιπόν πήρα στο 13888 για να μου επιβεβαιώσουν ότι η ακύρωση έχει γίνει όντως σωστά.Εξήγησα αναλυτικά στην υπάλληλο το τι έκανα: Τις είπα ότι έψαξα τόσο στο my cosmote μέσω σταθερού υπολογιστή,όσο και στo my cosmote app από το κινητό μου,αλλά δεν μπορούσα να βρω κάπου να μου εμφανίσει τα mini packs που είχα αγοράσει ώστε να ακωρώσω τη συνδρομή.Τελικά της είπα μπήκα στη σελίδα account.cosmote.gr και στο υπομενού "Πληρωμές & Συνδρομές" εμφανίστηκε η πάγια εντολή για τα mini packs,την οποία και ακύρωσα πατώντας το σηματάκι με το καλάθι σκουπιδιών.

Η υπάλληλος λοιπόν αφού τα άκουσε όλα αυτά μου ζήτησε το password (!) για να μπει στο mycosmote μου και να κάνει την ακύρωση.Σκεφτόμουν να μην της δώσω το password αλλά λέω σε υπάλληλο ΟΤΕ μιλάω,τι στο καλό και της το έδωσα.Με έβαλε στην αναμονή για λίγη ώρα για να μου πει όταν επανήλθε ότι δεν το βρίσκει για να το ακυρώσει καθώς και ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την ακύρωση καθώς τα πακέτα σε αυτήν εμφανίζονται ως ενεργά!

Της απαντάω ευγενικά ότι για να μην καθυστερούμε από την αρχή της είχα αναφέρει τις ενέργειες που είχα κάνει και ότι τα mini packs δεν εμφανίζονται κάπου ούτε στο my cosmote από σταθερό υπολογιστή ,ούτε στο my cosmote app από το κινητό μου! Της είπα επίσης ότι πιθανόν να φαίνονται σε αυτήν τα πακέτα ως ενεργά (και επομένως να μην μπορεί να μου επιβεβαιώσει την ακύρωση) επειδή όπως μου έγραψε και το πλαίσιο διαλόγου όταν ακύρωσα την σχετική πάγια εντολή,ότι τα mini packs μου θα παραμείνουν ενεργά μέχρι τη λήξη του προπληρωμένου χρόνου!

Μου απάντησε,"πιθανόν να είναι κι έτσι,εγώ πάντως δεν μπορώ να επιβεβαιώσω την ακύρωση και το έχω στείλει να το δουν,καλέστε μας αύριο να σας πούμε τι έχει γίνει".Μου είπε μάλιστα το τραγικό ότι: "Μάλλον δεν μπορεί να γίνει η ακύρωση ακόμα γιατί κάνατε 03/07 την αγορά και δεν έχει περάσει ο ελάχιστος χρόνος παραμονής" Εκεί της απαντάω,μα το αντίθετο,αύριο στις 03/08 μου έγραφε πως θα γίνει η ανανέωση,δηλαδή η κάρτα μου θα χρεωθεί εκ νέου!Δεν γίνεται να μην μπορεί να ακυρωθεί πιο μπροστά!

Εκεί είδα και από το ύφος της ότι ήθελε να με κλείσει αφού μου είπε ότι "το έχω δώσει να το δουν ,καλέστε μας αύριο!"

Προφανώς η υπάλληλος είναι επηρεασμένη από όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις συμβολαίων,όπου τη στιγμή που ακυρώνεις σταματάς την ίδια στιγμή να έχεις πρόσβαση στην υπηρεσία.Το συγκεκριμένο δουλεύει με τη λογική prepaid,και άρα θα βλέπεις μέχρι την ημέρα της λήξης.Εγώ με αυτήν την επικοινωνία ήθελα να γνωρίζω και για τις επόμενες φορές μελλοντικά ποιά είναι η ορθή διαδικασία για να ακυρώνω τα mini packs μου αλλά που τέτοια τύχη να μου δώσει κάποιο μπούσουλα.

Επίσης όταν της είπα για την σελίδα account.cosmote.gr όπου μπήκα και ακύρωσα (αφού της είχα δώσει το password μου και μου είχε πει ότι δεν βρίσκει στο my cosmote τα mini packs) με ρώτησε από που τη βρήκα αυτή τη σελίδα.Της είπα στο internet από κάποιο γνωστό μου όπου το έκανε και αυτός και τη ρώτησα τι σελίδα είναι αυτή και γιατί δεν υπάρχει στο my cosmote? Μου λέει του mycosmote είναι και "καλέστε μας αύριο να σας πούμε για την ακύρωση" είδα ότι ήθελε να με κλείσει αμέσως μετά τη στιγμή που έψαξε στο my cosmote και δεν το βρήκε...

Δηλαδή για μια ακόμα φορά τα παιδιά εδώ στο φόρουμ τα γνωρίζουν καλύτερα...και έγκυρη επιβεβαίωση της ακύρωσης δεν μπόρεσα να πάρω...
Ένα τελικό σχόλιο από εμένα: Μπορεί να σφάλλω αλλά αυτές οι ασαφείς και όχι καθαρές διαδικασίες για την ακύρωση δείχνουν ότι το πράγμα είναι στημένο από τον ΟΤΕ ώστε "να το αφήσεις και τον άλλο μήνα..." Απόδειξη για αυτό και το γεγονός ότι μόλις κάνεις αγορά mini packs με κάρτα π.χ. στις 03/07,αναφέρει και στους όρους ότι αυτόματα μπαίνει πάγια εντολή για την ίδια ημερομηνία κάθε επόμενου μήνα (03/08,03/09 κλπ).Μόνο αν ακυρώσεις πριν τη συγκεκριμένη ημερομηνία της αρχικής αγοράς ακυρώνεται η πάγια εντολή.
Τα πράγματα θα ήταν πιο καθαρά αν ήταν πραγματικά εφάπαξ η συναλλαγή: Θέλω να αγοράσω ένα μήνα υπηρεσία:Τελεία και παύλα.Τον άλλο μήνα θέλω πάλι: Αγοράζω ξανά εκ νέου κοκ Αλλά ξέρουμε χρόνια τώρα πως όλες αυτές η εταιρείες έχουν λόξυγκα με τη λογική του "καρτοκινητού" και θέλουν πελάτες δεμένους χειροπόδαρα να τους στάζουν κάθε μήνα εγγυημένα...Και τώρα που τα καρτοκινητά γίνανε πλέον πολλά αρχίσανε και αυξάνουν τις τιμές στα πακέτα: Πάει το πακέτο call them all plusi με τα 8.5 ευρώ/μήνα από τον Ιούλιο,όπως φαντάζομαι αρκετοί θα παρατηρήσατε!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Αγαπητέ φίλε panos- και λοιποί συμφορουμίτες για μια ακόμα φορά ο παραλογισμός στο μεγαλείο του...Χθες λοιπόν μέσα από τη σελίδα account.cosmote.gr ,όπως μου είπε ο καλός μας φίλος panos- από το υπομενού "Πληρωμές & Συνδρομές" όπου σου εμφανίζει όλες τις αποθηκευμένες κάρτες σου καθώς και τις ενεργές πάγιες εντολές που έχεις έκανα το εξής:

Πάτησα το σηματάκι με το καλαθάκι των σκουπιδιών και ακύρωσα την πάγια εντολή που υπήρχε για τα mini packs μου.Στη συνέχεια σήμερα για επιπλέον ασφάλεια πάτησα και "Διαγραφή" στην αποθηκευμένη κάρτα με την οποία είχα αγοράσει τα mini packs.Περιττό ίσως,αφού είχε ακυρωθεί η πάγια εντολή, αλλά για να είμαστε σίγουροι.

Πριν από λίγο λοιπόν πήρα στο 13888 για να μου επιβεβαιώσουν ότι η ακύρωση έχει γίνει όντως σωστά.Εξήγησα αναλυτικά στην υπάλληλο το τι έκανα: Τις είπα ότι έψαξα τόσο στο my cosmote μέσω σταθερού υπολογιστή,όσο και στo my cosmote app από το κινητό μου,αλλά δεν μπορούσα να βρω κάπου να μου εμφανίσει τα mini packs που είχα αγοράσει ώστε να ακωρώσω τη συνδρομή.Τελικά της είπα μπήκα στη σελίδα account.cosmote.gr και στο υπομενού "Πληρωμές & Συνδρομές" εμφανίστηκε η πάγια εντολή για τα mini packs,την οποία και ακύρωσα πατώντας το σηματάκι με το καλάθι σκουπιδιών.

Η υπάλληλος λοιπόν αφού τα άκουσε όλα αυτά μου ζήτησε το password (!) για να μπει στο mycosmote μου και να κάνει την ακύρωση.Σκεφτόμουν να μην της δώσω το password αλλά λέω σε υπάλληλο ΟΤΕ μιλάω,τι στο καλό και της το έδωσα.Με έβαλε στην αναμονή για λίγη ώρα για να μου πει όταν επανήλθε ότι δεν το βρίσκει για να το ακυρώσει καθώς και ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την ακύρωση καθώς τα πακέτα σε αυτήν εμφανίζονται ως ενεργά!

Της απαντάω ευγενικά ότι για να μην καθυστερούμε από την αρχή της είχα αναφέρει τις ενέργειες που είχα κάνει και ότι τα mini packs δεν εμφανίζονται κάπου ούτε στο my cosmote από σταθερό υπολογιστή ,ούτε στο my cosmote app από το κινητό μου! Της είπα επίσης ότι πιθανόν να φαίνονται σε αυτήν τα πακέτα ως ενεργά (και επομένως να μην μπορεί να μου επιβεβαιώσει την ακύρωση) επειδή όπως μου έγραψε και το πλαίσιο διαλόγου όταν ακύρωσα την σχετική πάγια εντολή,ότι τα mini packs μου θα παραμείνουν ενεργά μέχρι τη λήξη του προπληρωμένου χρόνου!

Μου απάντησε,"πιθανόν να είναι κι έτσι,εγώ πάντως δεν μπορώ να επιβεβαιώσω την ακύρωση και το έχω στείλει να το δουν,καλέστε μας αύριο να σας πούμε τι έχει γίνει".Μου είπε μάλιστα το τραγικό ότι: "Μάλλον δεν μπορεί να γίνει η ακύρωση ακόμα γιατί κάνατε 03/07 την αγορά και δεν έχει περάσει ο ελάχιστος χρόνος παραμονής" Εκεί της απαντάω,μα το αντίθετο,αύριο στις 03/08 μου έγραφε πως θα γίνει η ανανέωση,δηλαδή η κάρτα μου θα χρεωθεί εκ νέου!Δεν γίνεται να μην μπορεί να ακυρωθεί πιο μπροστά!

Εκεί είδα και από το ύφος της ότι ήθελε να με κλείσει αφού μου είπε ότι "το έχω δώσει να το δουν ,καλέστε μας αύριο!"

Προφανώς η υπάλληλος είναι επηρεασμένη από όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις συμβολαίων,όπου τη στιγμή που ακυρώνεις σταματάς την ίδια στιγμή να έχεις πρόσβαση στην υπηρεσία.Το συγκεκριμένο δουλεύει με τη λογική prepaid,και άρα θα βλέπεις μέχρι την ημέρα της λήξης.Εγώ με αυτήν την επικοινωνία ήθελα να γνωρίζω και για τις επόμενες φορές μελλοντικά ποιά είναι η ορθή διαδικασία για να ακυρώνω τα mini packs μου αλλά που τέτοια τύχη να μου δώσει κάποιο μπούσουλα.

Επίσης όταν της είπα για την σελίδα account.cosmote.gr όπου μπήκα και ακύρωσα (αφού της είχα δώσει το password μου και μου είχε πει ότι δεν βρίσκει στο my cosmote τα mini packs) με ρώτησε από που τη βρήκα αυτή τη σελίδα.Της είπα στο internet από κάποιο γνωστό μου όπου το έκανε και αυτός και τη ρώτησα τι σελίδα είναι αυτή και γιατί δεν υπάρχει στο my cosmote? Μου λέει του mycosmote είναι και "καλέστε μας αύριο να σας πούμε για την ακύρωση" είδα ότι ήθελε να με κλείσει αμέσως μετά τη στιγμή που έψαξε στο my cosmote και δεν το βρήκε...

Δηλαδή για μια ακόμα φορά τα παιδιά εδώ στο φόρουμ τα γνωρίζουν καλύτερα...και έγκυρη επιβεβαίωση της ακύρωσης δεν μπόρεσα να πάρω...
Ένα τελικό σχόλιο από εμένα: Μπορεί να σφάλλω αλλά αυτές οι ασαφείς και όχι καθαρές διαδικασίες για την ακύρωση δείχνουν ότι το πράγμα είναι στημένο από τον ΟΤΕ ώστε "να το αφήσεις και τον άλλο μήνα..." Απόδειξη για αυτό και το γεγονός ότι μόλις κάνεις αγορά mini packs με κάρτα π.χ. στις 03/07,αναφέρει και στους όρους ότι αυτόματα μπαίνει πάγια εντολή για την ίδια ημερομηνία κάθε επόμενου μήνα (03/08,03/09 κλπ).Μόνο αν ακυρώσεις πριν τη συγκεκριμένη ημερομηνία της αρχικής αγοράς ακυρώνεται η πάγια εντολή.
Τα πράγματα θα ήταν πιο καθαρά αν ήταν πραγματικά εφάπαξ η συναλλαγή: Θέλω να αγοράσω ένα μήνα υπηρεσία:Τελεία και παύλα.Τον άλλο μήνα θέλω πάλι: Αγοράζω ξανά εκ νέου κοκ Αλλά ξέρουμε χρόνια τώρα πως όλες αυτές η εταιρείες έχουν λόξυγκα με τη λογική του "καρτοκινητού" και θέλουν πελάτες δεμένους χειροπόδαρα να τους στάζουν κάθε μήνα εγγυημένα...Και τώρα που τα καρτοκινητά γίνανε πλέον πολλά αρχίσανε και αυξάνουν τις τιμές στα πακέτα: Πάει το πακέτο call them all plusi με τα 8.5 ευρώ/μήνα από τον Ιούλιο,όπως φαντάζομαι αρκετοί θα παρατηρήσατε!

Τα mini pack εμφανίζονται κανονικά στην αρχική σελίδα του mycosmote κάτω από το μενού αφμ πατάς πάνω στον αριθμό και έχει επιλογή για αλλαγή και ακύρωση της συνδρομής . κάνεις λοιπόν αίτημα ακύρωσης από το κουμπάκι και η επιλογές από εκεί και πέρα γκριζάρουν δε σε αφήνει να κάνεις τπτ άλλο μέχρι να περάσει ο μήνας που έχεις αγοράσει μετά εξαφανίζεται εντελώς και φτου και από την αρχή. Σ έμενα έτσι έγινε .Φυσικά είχα βγάλει μετά την ακύρωση και την πάγια εντολή για σιγουριά. Τα πακέτα είναι λογικό να τα εμφανίζει ενεργά στο 13888 μιας και ισχύουν μέχρι να λήξει ο μήνας. Αυτό το είχα διευκρινίσει με υπάλληλο σε κατάστημα γιατί είχα ακυρώσει τα mini pack και καπάκι έκανα συμβόλαιο, οπότε για κάποιο διάστημα είχα πρόσβαση και στα δυο .

Η τακτική με την πάγια εντολή είναι ίδια παντού ακόμα και το νετφλίξ το κάνει ακριβώς έτσι,πρέπει να ακυρώσεις τη συνδρομή πριν τη λήξη αλλιώς χρεώνεσαι και επιπλέον μήνα .
 
Είχα ενεργοποιησει τα mini packs που έδινε σε προσφορά με ένα λεπτό τον Μάρτιο. Την επόμενη της ενεργοποίησης τα ακύρωσα. Με πήραν τηλέφωνο πριν 15 μέρες να μου πουν ότι άλλαξε η τιμή τους. Απάντησα ότι τα έχω ακυρώσει πριν από μήνες και μου είπαν ότι θα με καλέσουν από άλλο τμήμα για την ακύρωση. Την επόμενη μέρα με κάλεσαν για να κάνουμε την ακύρωση ( που ήδη είχα κάνει από το site ) . Μου είπαν ότι φαίνονται ενεργά και μου είπαν ότι τα ακύρωσαν . ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΖΟΥΝ !!!! ευτυχώς δεν μπορούν να με χρεώσουν .
 
Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Το account.cosmote.gr πάντως υπάρχει κανονικα στο my cosmote, από πάνω δεξιά στην εικόνα σου πατάς cosmote id και σε πάει
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Το account.cosmote.gr πάντως υπάρχει κανονικα στο my cosmote, από πάνω δεξιά στην εικόνα σου πατάς cosmote id και σε πάει

Ακριβώς,έτσι! Πρέπει να πατήσεις στο ανθρωπάκι σου και αμέσως μετά στο μικρό πλαίσιο που σου εμφανίζει πατώντας το "Ρυθμίσεις Προφίλ" σου ανοίγει σε νέο tab το account.cosmote.gr Επιμελώς κρυμμένο...Απόδειξη ότι στη δικιά μου περίπτωση ούτε η ίδια η υπάλληλος που έψαξε στο my cosmote σκέφτηκε να πατήσει εκεί!

Τα mini pack εμφανίζονται κανονικά στην αρχική σελίδα του mycosmote κάτω από το μενού αφμ πατάς πάνω στον αριθμό και έχει επιλογή για αλλαγή και ακύρωση της συνδρομής . κάνεις λοιπόν αίτημα ακύρωσης από το κουμπάκι και η επιλογές από εκεί και πέρα γκριζάρουν δε σε αφήνει να κάνεις τπτ άλλο μέχρι να περάσει ο μήνας που έχεις αγοράσει μετά εξαφανίζεται εντελώς και φτου και από την αρχή. Σ έμενα έτσι έγινε .Φυσικά είχα βγάλει μετά την ακύρωση και την πάγια εντολή για σιγουριά. Τα πακέτα είναι λογικό να τα εμφανίζει ενεργά στο 13888 μιας και ισχύουν μέχρι να λήξει ο μήνας. Αυτό το είχα διευκρινίσει με υπάλληλο σε κατάστημα γιατί είχα ακυρώσει τα mini pack και καπάκι έκανα συμβόλαιο, οπότε για κάποιο διάστημα είχα πρόσβαση και στα δυο .

Η τακτική με την πάγια εντολή είναι ίδια παντού ακόμα και το νετφλίξ το κάνει ακριβώς έτσι,πρέπει να ακυρώσεις τη συνδρομή πριν τη λήξη αλλιώς χρεώνεσαι και επιπλέον μήνα .

Στο my cosmote,στο μενού στα αριστερά "Οι συνδέσεις μου" Προσωπικές (ΑΦΜ χχχχχ) εμένα δεν εμφανίζει τα mini packs.Που ακριβώς εμφανίζονται σε εσένα δεν έχω καταλάβει!Σε ποιόν αριθμό πάνω πατάς κάτω από το μενού αφμ ? Γιατί δεν βλέπω ποιόν αριθμό εννοείς!
 
Είχα ενεργοποιησει τα mini packs που έδινε σε προσφορά με ένα λεπτό τον Μάρτιο. Την επόμενη της ενεργοποίησης τα ακύρωσα. Με πήραν τηλέφωνο πριν 15 μέρες να μου πουν ότι άλλαξε η τιμή τους. Απάντησα ότι τα έχω ακυρώσει πριν από μήνες και μου είπαν ότι θα με καλέσουν από άλλο τμήμα για την ακύρωση. Την επόμενη μέρα με κάλεσαν για να κάνουμε την ακύρωση ( που ήδη είχα κάνει από το site ) . Μου είπαν ότι φαίνονται ενεργά και μου είπαν ότι τα ακύρωσαν . ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΖΟΥΝ !!!! ευτυχώς δεν μπορούν να με χρεώσουν .

Αυτό τα λέει όλα! Φίλε μου,μήπως έχεις την καλοσύνη να μας αναφέρεις πως ακριβώς τα ακύρωσες εσύ? Δηλαδή τη διαδικασία μου ακολούθησες.Τα ακύρωσες μέσα από το account.cosmote.gr και στη συνέχεια από το υπομενού "Πληρωμές & Συνδρομές" ή κάπως αλλιώς?

Τα mini packs τα αγόρασες με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής σου κάρτας?
Στον ΟΤΕ έχεις σταθερό/internet ή όχι?

Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
 
Τα αγόρασα σε καινούργιο cosmote id με κάρτα revolut μιας χρήσης . Τα ακύρωσα από το site της cosmote από browser ύστερα από πολύ ψάξιμο γιατί δεν φαίνονταν στις συνδέσεις μου . Μάλλον έκανα την διαδικασία που έχετε ήδη περιγράψει . Δυστυχώς δεν θυμάμαι ακριβώς. Μετά την ακύρωση έλεγε ότι δεν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια γιατί υπήρχε κάποιο αίτημα σε εξέλιξη. Το ίδιο έλεγε και πριν λίγες μέρες . Στο id έχω μόνο ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο καταχωρημένα , και όταν με πήραν τηλέφωνο είχαν μια αμφιβολία αν βρήκαν το σωστό άτομο . Ίσως υπήρχε - υπάρχει κάποιο πρόβλημα όταν ενεργοποιούνται mini packs από το site σε ημιτελές id και δεν μπορούν ούτε να σε χρεώσουν ούτε να το διακόψουν.