Προσωπικα πιστευω οτι ο ΟΤΕ αναγκαστηκε να αλλαξει στρατηγικη στο θεμα της τιμης της συνδρομης, μετα απο εισηγησεις-παρατηρησεις των Γερμανων (ιδιοκτητων της Deutche Telekom). Το επενδυτικο πλανο που ακολουθει ο ΟΤΕTV ειναι περαν καθε λογικης εξηγησης, και ηδη αρχισε να διαφαινεται στον οριζοντα τεραστια αλλαγη...
Τα σημαντικοτερα λαθη των στελεχων του, τα οποια πολλα προερχονται απο τη NOVA, ή αλλα μεταπηδησαν απο θυγατρικες του ΟΤΕ και ειναι απειροι στο χωρο των ΜΜΕ.
α) Σε εποχες κρισης, καταφερε να αποσπα τηλεοπτικα δικαιωματα με υπερβολικα υψηλες τιμες.
β) Αποκτα ακομη και δικαιωματα αθλητικων διοργανωσεων, χωρις κανενα ενδιαφερον, πχ Ιταλικο μπασκετ, το οποιο μπορει καποιος να δει ελευθερα απο τη RAI Hotbird 13 east..
γ) Μεγαλες επενδυσεις σε τεχνικο εξοπλισμο, υψηλες αμοιβες σε δημοσιογραφους τους οποιος αμοιβει ως μισθωτους, χωρις δηλαδη μπλοκακι οπως συμβαινει στα ΜΜΕ.
δ) Τα πολλα καναλια HD, ειναι υπερβολη, διοτι αναγκαζεται να νοικιαζει διπλασιους αναμεταδοτες σε δορυφορους, και ταυτοχρονα εκτοξευει τα κοστη στα υψη.
ε) Πανευρωπαικα, δεν υπαρχει αλλη ψηφιακη πλατφορμα που να ξοδευει τοσα πολλα λεφτα στο χωρο της αποκτησης δικαιωματων αθλητικων και μη. Υπαρχει μονο τα καναλια BEIN sports, αλλα αυτα χρηματοδοτουνται απο τον εμιρη του Καταρ.
στ) Ο ΟΤΕTV θα επρεπε απο καιρο να αναπροσαρμοσει στην στρατηγικη του με βαση τα δεδομενα της μικρης Ελληνικης αγορας, της τεραστιας υφεσης που υπαρχει αλλα και τις δυσοιωνες προοπτικες που διαφενονται στον οριζοντα ... Δεν μπορει να αντεξει ο Ελληνας συνδρομητης να πληρωνει συνδρομη με τοσα πολλα HD καναλια και περιττο προγραμμα.
Το πιθανοτερο σεναριο, ειναι οτι μεσομακροπροθεσμα θα αναγκαστει να αλλαξει την στρατηγικη του, διοτι οι Γερμανοι δεν θα δεχθουν μελλοντικα να βαζουν το χερι στην τσεπη. Τα πρωτα χρονια χρηματοδοτησε την επεκταση του ΟΤΕ TV, μεσω της πωλησης θυγατρικων στα Βαλκανια. Τα επομενα χρονια αποκλειεται να βρει τα χρηματα να συνεχισει την ιδια στρατηγικη.
Δυστυχως, ο ΟΤΕ επεδιωξε να κερδισει τα φωτα της δημοσιοτητας, με την αποκτηση πολλων τηλεοπτικων δικαιωματων και συνδρομητων ομως και καταφερε να χανει χρηματα με τη σεσουλα διοτι τα εσοδα ειναι πολυ λιγα, και η ανασχεση των μειωσεων απο τις απωλειες στη σταθερη τηλεφωνια δεν ευννουν μαροπροθεσμα την κερδοφορια.
Συμπερασμα ΟΤΕTV=case study λανθασμανης εταιρικης στρατηγικης, σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα.