Από ότι βλέπω αναιρεί κάθε επίσημο site που έχει γράψει ότι δικαιούται το κοινό να προβεί σε πιλοτικό πρόγραμμα .ούτως ώστε να μπορέσει να σχολιάσει και να διατηρήσει τα οποιαδήποτε προβλήματα έχει υπηρεσία .βλέπω εδώ ότι μας κοροϊδεύουν ασύστολα .Δεν ξέρω Πρέπει κάποιος να παρέμβει για αυτό το πράγμα δεν μπορεί μία εταιρεία να μας κοροϊδεύει με αυτό τον τρόπο είναι απαράδεκτη και Πρέπει με κάποιον τρόπο κάποιος από μας να προβεί σε κάποιο αποτέλεσμα .με καταγγελία ή με καποιο αλλο τροπο.το φορουμε δεν εχει απο οτι ξερω η νοβα καποιο που απανταει σε ερωτησεις δικες μας αρμοδιο τμημα .δηλαδη θελει μεσον για να εχουμε την συνδεση ΕΛΕΟΣ.