Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Αγαπητέ φίλε...Ατυχέστατη η τοποθέτησή σου, ατυχέστατα σχόλια, ατυχέστατες γενικεύσεις.
Επίτηδες άφησα ορισμένες "άτυχες" δικές μου εκφράσεις για να καταλάβεις 5 πράγματα.

Γνώμες. Και εγώ θεωρώ ατυχέστατες τις απαντήσεις σου. Πχ είπα σε κάποιο σημείο ότι υπάρχουν και μερικοί που όντως το χρειάζονται το αμάξι με δυνατό κινητήρα αλλά δυστυχώς και ατυχώς η κυβέρνηση δεν έχει προβλέψει κάτι για αυτό. Επίσης...28.000 ευρώ...για αμάξι καινούριο φυσικά. Το λες σαν να είναι φθηνό. Δεν έχεις μάλλον καταλάβει ότι αυτά τα λεφτά υπάρχουν άνθρωποι που τα βγάζουν σε 4 χρόνια και αν...Μπράβο σου που τα βγάζεις αλλά σε παρακαλώ μην τα θεωρείς και μικρό ποσό για αμάξι. Το ότι υπάρχουν 1200αρια πιο ακριβά (δλδ 1-2 μοντέλα) δεν σημαίνει ότι τα λεφτά είναι λίγα. Έδωσες το 1600αρι στον πατέρα σου μετά από 170.000 χιλιόμετρα...προφανώς "αφού δεν μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου με το 1600" να φανταστώ ότι τα 170.000 χιλιόμετρα ήταν για βόλτες? Και για ένα ταξίδι ναι να πάρεις το 14ετίας. Εγώ έπαιρνα το 650 το Citroen Visa κάποτε το φόρτωνα και πήγαινα ταξίδι. και όχι 14ετίας...25ετίας και βάλε. Ναι μια χαρά πήγαινα στον προορισμό μου. Αλλά στο φινάλε δεν σου είπα να πάρεις smart. Με 1600αρι δεν πας ταξίδι? Σε ενοχλεί κάπου? Τις ειρωνείες περί "πανέξυπνων" και "βιογραφικών" προτιμώ να μην τις σχολιάσω. Αν σε ενοχλούν αυτά που έγραψα, χωρίς να ειρωνευτώ ή να προσβάλλω κάποιον, είναι δικό σου θέμα...αλλά θα σε παρακαλούσα να αφήσεις κατα μέρους τις ειρωνείες.
 
Συμφωνώ απόλυτα.

Νομίζω ότι η συζήτηση έχει πάρει την τροπή του «να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα».

Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα αν κάποιοι ανεγκέφαλοι έχουν κόμπλεξ επίδειξης (όταν τα αποκτούν).

Όπως δεν φταίνε τα ηχοσυστήματα όταν κάποιοι ηλίθιοι ακούν μέσα στο αυτοκίνητο 120 db.
Με ένα μαχαίρι κόβεις ένα μήλο / κόβεις και ένα λαρύγγι. Το μαχαίρι φταίει.?

Δηλαδή ιδανική κοινωνία για την Ελλάδα ήταν το 1975 που στην Εθνική έβλεπες Fiat 124 φορτωμένα .?

Και όμως...ίσως και να ήταν ιδανική κοινωνία τότε...σκέψου απλά πόσα άχρηστα πράγματα σε σχέση με τότε έχουμε και ακόμα δεν μας φτάνουν και θέλουμε και άλλα...Μάθαμε στην αφθονία αλλά ποτέ δεν μάθαμε πως να τη διαχειριστούμε
 
Γνώμες. Και εγώ θεωρώ ατυχέστατες τις απαντήσεις σου. Πχ είπα σε κάποιο σημείο ότι υπάρχουν και μερικοί που όντως το χρειάζονται το αμάξι με δυνατό κινητήρα αλλά δυστυχώς και ατυχώς η κυβέρνηση δεν έχει προβλέψει κάτι για αυτό. Επίσης...28.000 ευρώ...για αμάξι καινούριο φυσικά. Το λες σαν να είναι φθηνό. Δεν έχεις μάλλον καταλάβει ότι αυτά τα λεφτά υπάρχουν άνθρωποι που τα βγάζουν σε 4 χρόνια και αν...Μπράβο σου που τα βγάζεις αλλά σε παρακαλώ μην τα θεωρείς και μικρό ποσό για αμάξι. Το ότι υπάρχουν 1200αρια πιο ακριβά (δλδ 1-2 μοντέλα) δεν σημαίνει ότι τα λεφτά είναι λίγα. Έδωσες το 1600αρι στον πατέρα σου μετά από 170.000 χιλιόμετρα...προφανώς "αφού δεν μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου με το 1600" να φανταστώ ότι τα 170.000 χιλιόμετρα ήταν για βόλτες? Και για ένα ταξίδι ναι να πάρεις το 14ετίας. Εγώ έπαιρνα το 650 το Citroen Visa κάποτε το φόρτωνα και πήγαινα ταξίδι. και όχι 14ετίας...25ετίας και βάλε. Ναι μια χαρά πήγαινα στον προορισμό μου. Αλλά στο φινάλε δεν σου είπα να πάρεις smart. Με 1600αρι δεν πας ταξίδι? Σε ενοχλεί κάπου? Τις ειρωνείες περί "πανέξυπνων" και "βιογραφικών" προτιμώ να μην τις σχολιάσω. Αν σε ενοχλούν αυτά που έγραψα, χωρίς να ειρωνευτώ ή να προσβάλλω κάποιον, είναι δικό σου θέμα...αλλά θα σε παρακαλούσα να αφήσεις κατα μέρους τις ειρωνείες.



βλέπω συνεχίζεις....
28000. Πολλά είναι?
Τι θες να πεις? Ότι τα έβγαλα σε ένα μήνα? ή σε έξι?
Σε 8 χρόνια τα έβγαλα.

Με το 1600 δυστυχώς δεν αισθανόμουνα την ίδια ασφάλεια όταν έπρεπε να περάσω φορτωμένος τις νταλίκες. Πρέπει να σου δώσω λογαριασμό γιά το πως αισθανόμουνα με ένα 1600 του 1998? Να σου δώσω ένα να πας βόλτα και να πας εκεί που πάω.
Εκεί που μένω και εκεί που δουλεύω το χιόνι είναι φαινόμενο του κάθε χειμώνα, ενώ όπως είπες δεν το έχεις δει ποτέ σου.
Το αυτοκίνητο που πήρα δεν κάνει 28000 επειδή είναι μόστρα, αλλά επειδή είναι και 4Χ4 και αυτό επειδή το χρειάζομαι και επειδή το κράτος δεν μου δίνει επαγγελματικό. Κάθε μέρα κάνω 50 χιλιόμετρα πάνε έλα μόνο στο γραφείο μου, και όχι γιά να εργαστώ. Η εργασία είναι πιό πέρα.
Βρες μου εσύ τρόπο να χωρέσω 500 λίτρα και 4 άτομα στο σμαρτ και τα λέμε.

Και πήγαινε και με το visa ταξείδι.
Όταν δεν έχεις επιχειρήματα γιά την ληστρική επιδρομή των ανεγκέφαλων μην ξεκινάς το τροπάρι "να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα"
Γιατί σου είπα, αύριο μπορεί κάλλιστα να σου πουν ότι τα smart πρέπει να πληρώνουν περισσότερο.
 
βλέπω συνεχίζεις....
28000. Πολλά είναι?
Τι θες να πεις? Ότι τα έβγαλα σε ένα μήνα? ή σε έξι?
Σε 8 χρόνια τα έβγαλα.

Με το 1600 δυστυχώς δεν αισθανόμουνα την ίδια ασφάλεια όταν έπρεπε να περάσω φορτωμένος τις νταλίκες. Πρέπει να σου δώσω λογαριασμό γιά το πως αισθανόμουνα με ένα 1600 του 1998? Να σου δώσω ένα να πας βόλτα και να πας εκεί που πάω.
Εκεί που μένω και εκεί που δουλεύω το χιόνι είναι φαινόμενο του κάθε χειμώνα, ενώ όπως είπες δεν το έχεις δει ποτέ σου.
Το αυτοκίνητο που πήρα δεν κάνει 28000 επειδή είναι μόστρα, αλλά επειδή είναι και 4Χ4 και αυτό επειδή το χρειάζομαι και επειδή το κράτος δεν μου δίνει επαγγελματικό. Κάθε μέρα κάνω 50 χιλιόμετρα πάνε έλα μόνο στο γραφείο μου, και όχι γιά να εργαστώ. Η εργασία είναι πιό πέρα.
Βρες μου εσύ τρόπο να χωρέσω 500 λίτρα και 4 άτομα στο σμαρτ και τα λέμε.

Και πήγαινε και με το visa ταξείδι.
Όταν δεν έχεις επιχειρήματα γιά την ληστρική επιδρομή των ανεγκέφαλων μην ξεκινάς το τροπάρι "να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα"
Γιατί σου είπα, αύριο μπορεί κάλλιστα να σου πουν ότι τα smart πρέπει να πληρώνουν περισσότερο.

Εδωσες 28.000 για αμάξι. Σόρρυ που θα σε στεναχωρήσω αλλά λίγα δεν είναι. Δεν ξέρω πολλούς που μπορούν να δώσουν 28.000 για αμάξι. Και ξεκίνησε σε παρακαλώ να διαβάζεις. Είπα ότι υπάρχουν και μερικοί που το μέτρο είναι άδικο. Γιατί το παραβλέπεις αυτό?
Επίσης δεν σου ζήτησα λογαριασμό για τίποτα. Το πως νιώθεις είναι δικό σου θέμα. Καλά κάνεις και δεν νιώθεις ασφάλεια. Δικαίωμα σου. Και δικαίωμα σου να πάρεις ότι αμάξι θες. Δεν με απασχολεί. Αλλά μην κάθεσαι μετά να λες για το πόσο πληρώνεις τέλη.
Εγώ όπως λες σύμφωνα με σένα μπορεί να μην έχω επιχειρήματα αλλά τουλάχιστον γνωρίζω να συνδιαλέγομαι και να μην βάζω στο στόμα των άλλων λέξεις που δεν έχουν πει. Κράτα τα αυθαίρετα συμπεράσματα για τις κατσίκες του γείτονα για τον ευατό σου. Γιατί εγώ δεν είπα ούτε το ότι χαίρομαι ούτε τπτ. Απλά δεν με απασχολεί αν κάποιος που δίνει τόσα λεφτά για αμάξι παραπονιέται για τα τέλη. Και να σου πω και κάτι τελευταίο. Και σου μιλάω με κάθε ειλικρίνεια δεν σε στοχοποιώ ακόμα και αν βρεις ομοιότητες. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δώσει 30.000 για αμάξι και 20.000 για ηχοσύστημα. Συγγνώμη αλλά να τους λυπηθώ που θα πληρώσουν 600 ευρώ τέλη το χρόνο δεν μπορώ...Μπράβο τους που τα έχουν καταφέρει στον οικονομικό τομέα αλλά δεν τους λυπάμαι αν πληρώνουν μεγαλύτερους φόρους από τους άλλους.
 
Δεν υπαρχουν ακριβα και φτηνα αυτοκινητα.

Υπαρχουν βαθιες και ρηχες τσεπες. Για καποιον ειναι φτηνο καποιο που κοστιζει 60.οοο για καποιον αλλον πανακριβο.

Ο καθενας - οφειλει - να απλωνει μεχρι εκει που μπορει, κανοντας τον σχεδιασμο του / κουμαντα του.

Εαν καποιος πληρωνε μεχρι σημερα 270, και αυριο πληρωσει 600, δεν σημαινει οτι απλωσε εκει που δεν τον επαιρνε, αλλα δυστυχως λογαριασε χωρις τον - ασυνεπη - ξενοδοχο.

Αυτος ομως που τωρα χαιρεται, με το αγγουρι που υποχρεουται να καβαλησει ο προηγουμενος, λεγετε χαιρεκακος
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Ποδήλατο καλύτερα ακόμα
κανει καλό και στην υγεία
αν σε πατήσουν....ε ενταξει την πάτησες

Συμφωνώ απόλυτα.

Νομίζω ότι η συζήτηση έχει πάρει την τροπή του «να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα».

Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα αν κάποιοι ανεγκέφαλοι έχουν κόμπλεξ επίδειξης (όταν τα αποκτούν).

Όπως δεν φταίνε τα ηχοσυστήματα όταν κάποιοι ηλίθιοι ακούν μέσα στο αυτοκίνητο 120 db.
Με ένα μαχαίρι κόβεις ένα μήλο / κόβεις και ένα λαρύγγι. Το μαχαίρι φταίει.?

Δηλαδή ιδανική κοινωνία για την Ελλάδα ήταν το 1975 που στην Εθνική έβλεπες Fiat 124 φορτωμένα .?

Προφανώς πετάτε την μπάλα στην εξέδρα, λόγω απουσίας επιχειρημάτων (δεν βρίσκω άλλο τρόπο για να σας τα αλιεύσω - μη παρεξηγηθείτε...)

Ρωτάω λοιπόν... Μίλησε κάποιος εδώ μέσα για ποδήλατα αντί αυτοκινήτου στο ταξίδι ή για να πας στη δουλειά σου?

Είπε κανείς ότι φταίει το μέσο και όχι ο οδηγός του?

Είπε κανείς ότι η ασφάλεια που προσφέρει ένα καλό δίλιτρο δεν είναι καλύτερη από ένα fiat 124?

Eίπε κανείς να μην πωλούνται ή αγοράζονται αυτοκίνητα των 100.000Ε...?

Αδέρφια η ερώτηση είναι μία...

Πόσο πρέπει να πληρώνει το smart, πόσο τα δίλιτρα του Βλασίδη και του υπέρηχα και πόσο η CLK, η Χ6 και η Καγιέν του φούφουτου...

έχετε μια πρόταση, τεκμηριωμένη και εφικτή? Αν ναι να την ακούσουμε, αν όχι να το γυρίσω και εγώ (ίσως και άλλοι...) στη πλάκα και στο ότι νά 'ναι δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα...

:ernaehrung004:
 
φίλε μου στα 50 μου και μετά από 30 χρόνια δουλειά νομίζω ότι μπορώ να πάρω αυτό που πήρα.
Αυτό χρειάζομαι αυτό πήρα.

Αυτό πήρα ΚΑΙ με βάση τα τέλη κυκλοφορίας. Που τότε ήταν 340 ευρώ.
Και πήρα και αυτό που ήταν κατηγορίας euro4 και όχι το 1800 turbo που ήταν euro3 γιατί η κυβέρνηση έλεγε ότι έρχονται τα πράσινα τέλη και επειδή σκέφτηκα και το περιβάλλον τρομάρα μου.
Τελικά ούτε πράσινα ούτε κόκκινα ήρθαν.

Και ξυπνάς ένα πρωί και βλέπεις τα πάνω κάτω γιατί ορισμένοι που κάθονται στις καρέκλες δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν δυό γαϊδάρων άχυρα και σκέφτονται όπως εσύ, "τις κουφάλες με τα δίλιτρα" "να πάρουν όλοι σμαρτ"
Αντί να χρησιμοποιήσουν ορθολογικά κριτήρια όπως: αναλογικότητα, ιππδύναμη, κυβικά, ρύπους, διανυόμενα χιλιόμετρα, κόστος απόκτησης.

Στο ξαναλέω μην παραξενευτείς αν ένα πρωί ξυπνήσεις και διαβάσεις ότι τα σμαρτ είναι ειδος πολυτελείας. Γιατί το κράτος δεν έχει μπέσα.
 
Δεν υπαρχουν ακριβα και φτηνα αυτοκινητα.

Υπαρχουν βαθιες και ρηχες τσεπες. Για καποιον ειναι φτηνο καποιο που κοστιζει 60.οοο για καποιον αλλον πανακριβο.

Ο καθενας - οφειλει - να απλωνει μεχρι εκει που μπορει, κανοντας τον σχεδιασμο του / κουμαντα του.

Εαν καποιος πληρωνε μεχρι σημερα 270, και αυριο πληρωσει 600, δεν σημαινει οτι απλωσε εκει που δεν τον επαιρνε, αλλα δυστυχως λογαριασε χωρις τον - ασυνεπη - ξενοδοχο.

Αυτος ομως που τωρα χαιρεται, με το αγγουρι που υποχρεουται να καβαλησει ο προηγουμενος, λεγετε χαιρεκακος

Γενικά δεν μπορώ να πω ότι έχεις άδικο. Απλά εγώ θεωρώ ότι υπάρχουν κάποιες ας πούμε "αντικειμενικές" θέσεις. Πχ τα 60.000 για αμάξι μπορεί σίγουρα σε κάποιον να φαίνονται λίγα αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι λίγα λεφτά. Όταν ένα πολύ μεγάλο μέρος των εργαζομένων μπορεί να θέλει και 10 χρόνια για να τα βγάλει.
Στην Ελλάδα γενικότερα έχουμε γεμίσει χαιρέκακους. Δυστυχώς. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει εδώ στην κουβεντα μας ως τώρα κάποιος που να χαίρεται με τα τέλη που πληρώνει ο άλλος.
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

φίλε μου στα 50 μου και μετά από 30 χρόνια δουλειά νομίζω ότι μπορώ να πάρω αυτό που πήρα.
Αυτό χρειάζομαι αυτό πήρα.

Αυτό πήρα ΚΑΙ με βάση τα τέλη κυκλοφορίας. Που τότε ήταν 340 ευρώ.
Και πήρα και αυτό που ήταν κατηγορίας euro4 και όχι το 1800 turbo που ήταν euro3 γιατί η κυβέρνηση έλεγε ότι έρχονται τα πράσινα τέλη και επειδή σκέφτηκα και το περιβάλλον τρομάρα μου.
Τελικά ούτε πράσινα ούτε κόκκινα ήρθαν.

Και ξυπνάς ένα πρωί και βλέπεις τα πάνω κάτω γιατί ορισμένοι που κάθονται στις καρέκλες δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν δυό γαϊδάρων άχυρα και σκέφτονται όπως εσύ, "τις κουφάλες με τα δίλιτρα" "να πάρουν όλοι σμαρτ"
Αντί να χρησιμοποιήσουν ορθολογικά κριτήρια όπως: αναλογικότητα, ιππδύναμη, κυβικά, ρύπους, διανυόμενα χιλιόμετρα, κόστος απόκτησης.

Στο ξαναλέω μην παραξενευτείς αν ένα πρωί ξυπνήσεις και διαβάσεις ότι τα σμαρτ είναι ειδος πολυτελείας. Γιατί το κράτος δεν έχει μπέσα.

+1
(αν και διαφωνώ με τα διανυόμενα χιλιόμετρα... αυτά τα πληρώνουμε στην βενζίνη και έτσι μπορεί να ελεγχθεί ασφαλέστερα το θέμα χιλιομέτρων... τα κοντέρ πειράζονται εύκολα...)

Με την πρότασή μου πόσα θα πλήρωνες Δημήτρη?
 
φίλε μου στα 50 μου και μετά από 30 χρόνια δουλειά νομίζω ότι μπορώ να πάρω αυτό που πήρα.
Αυτό χρειάζομαι αυτό πήρα.

Αυτό πήρα ΚΑΙ με βάση τα τέλη κυκλοφορίας. Που τότε ήταν 340 ευρώ.
Και πήρα και αυτό που ήταν κατηγορίας euro4 και όχι το 1800 turbo που ήταν euro3 γιατί η κυβέρνηση έλεγε ότι έρχονται τα πράσινα τέλη και επειδή σκέφτηκα και το περιβάλλον τρομάρα μου.
Τελικά ούτε πράσινα ούτε κόκκινα ήρθαν.

Και ξυπνάς ένα πρωί και βλέπεις τα πάνω κάτω γιατί ορισμένοι που κάθονται στις καρέκλες δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν δυό γαϊδάρων άχυρα και σκέφτονται όπως εσύ, "τις κουφάλες με τα δίλιτρα" "να πάρουν όλοι σμαρτ"
Αντί να χρησιμοποιήσουν ορθολογικά κριτήρια όπως: αναλογικότητα, ιππδύναμη, κυβικά, ρύπους, διανυόμενα χιλιόμετρα, κόστος απόκτησης.

Στο ξαναλέω μην παραξενευτείς αν ένα πρωί ξυπνήσεις και διαβάσεις ότι τα σμαρτ είναι ειδος πολυτελείας. Γιατί το κράτος δεν έχει μπέσα.

Δεν περιμένω μπέσα από το κράτος. Και ιδιαίτερα από ένα τέτοιο "κράτος". Ούτε είπα ότι δεν δικαιούσε το αμάξι σου. Φυσικά και το δικαιούσε. Με τη δουλειά σου το πήρες και δεν το έκλεψες και για μένα όπως είπα και πάνω ειλικρινά μπράβο σου που τα έχεις καταφέρει οικονομικά.
Το μέτρο των τελών είναι άδικο για μερικούς που όντως χρειάζονται το αμάξι τους και τον κινητήρα του να είναι δυνατό. Αλλά ελπίζω να συμφωνείς και εσύ ότι το 90% των ανθρώπων που παίρνουν δίλιτρο είναι για μόστρα. προφανώς και δεν μιλάω για όσους πρέπει να τρέχουν στα βουνά και έχουν δύσκολες διαδρομές κτλ κτλ κτλ. Νομίζω ήμουν καθαρός σε αυτό. Τους μοστράκηδες είναι που δεν λυπάμαι που πληρώνουν. Οι υπόλοιποι ήταν δυστυχώς άτυχοι και το μέτρο έχει πολλές ατέλειες. Και φυσικά όπως λες δεν έχουν χρησιμοποιήσει ορθολογικά κριτήρια.
Βέβαια δεν σκέφτομαι τις κουφάλες με τα δίλιτρα να πάρουν όλοι σμαρτ. Αλλά δεν λυπάμαι όπως είπα το 90% που είναι όντως "κουφάλες με δίλιτρα για μόστρα".
 
Dalanik said:
έχετε μια πρόταση, τεκμηριωμένη και εφικτή? Αν ναι να την ακούσουμε,

Πριν από πολλά post έκανα μια αναφορά στο Γερμανικό σύστημα, αλλά αγνοήθηκε...

Στην Γερμανία λοιπόν, τα τέλη κυκλοφορίας, από την 1η Ιουλίου του 2009, υπολογίζονται ως εξής:

2 ευρώ για κάθε 100 κυβικά εκατοστά κυλινδρισμού + 2 ευρώ για κάθε γραμμάριο εκπομπής CO2 παραπάνω από το αφορολόγητο όριο των 120 γρ/χλμ.

http://www1.adac.de/images/Steuer_otto_tcm8-260149.pdf

Με αυτό το σύστημα, ένα αυτοκίνητο 2000 κυβικών, πληρώνει τέλη κυκλοφορίας από 40 έως 400 ευρώ, αναλόγως των εκπομπών CO2 που έχει.

Αν το Γερμανικό κράτος αρκείται με αυτές τις εισφορές και χωρίς διόδια να συντηρεί το οδικό του δίκτυο, πώς θα χαρακτηρίζατε τα ποσά που καλούμαστε να πληρώσουμε στη χώρα μας και κατά πόσο είναι πραγματικά τέλη κυκλοφορίας;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Προφανώς πετάτε την μπάλα στην εξέδρα, λόγω απουσίας επιχειρημάτων (δεν βρίσκω άλλο τρόπο για να σας τα αλιεύσω - μη παρεξηγηθείτε...)

Ρωτάω λοιπόν... Μίλησε κάποιος εδώ μέσα για ποδήλατα αντί αυτοκινήτου στο ταξίδι ή για να πας στη δουλειά σου?

Είπε κανείς ότι φταίει το μέσο και όχι ο οδηγός του?

Είπε κανείς ότι η ασφάλεια που προσφέρει ένα καλό δίλιτρο δεν είναι καλύτερη από ένα fiat 124?

Eίπε κανείς να μην πωλούνται ή αγοράζονται αυτοκίνητα των 100.000Ε...?

Αδέρφια η ερώτηση είναι μία...

Πόσο πρέπει να πληρώνει το smart, πόσο τα δίλιτρα του Βλασίδη και του υπέρηχα και πόσο η CLK, η Χ6 και η Καγιέν του φούφουτου...

έχετε μια πρόταση, τεκμηριωμένη και εφικτή? Αν ναι να την ακούσουμε, αν όχι να το γυρίσω και εγώ (ίσως και άλλοι...) στη πλάκα και στο ότι νά 'ναι δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα...

:ernaehrung004:


Νικο, ο κατοχος του 2λιτρου των 28.000 (πχ) εχει πληρωσει ηδη κατι για το κρατος.
Εκεινος του 2λιτρου των 55.000 εχει πληρωσει ηδη, πολυ περισσοτερα (αν κανω λαθος, ας με διορθωσει καποιος)

Τα τελη κυκλοφοριας, αφορουν (ας πουμε) την "κυκλοφορια" του αυτοκινητου. Ας καθοριζονταν λοιπον τα τέλη με βαση εκπομπες καυσαεριων/χιλιομετρα, αντε και μεγεθος.
 
δεν με ενδιαφέρει πόσα θα πλήρωνα Νίκο.
Και 1000 να πλήρωνα αρκεί αυτός που έχει πχ 4λιτρο να πληρώνει ανάλογα και αυτός που έχει μισόλιτρο ανάλογα.
Και φυσικά το μέτρο να ισχύσει στο εξής. Όχι αύριο να έρθει ο Σαμαράς και να πεί ότι τα δίλιτρα ξοδεύουν και ρυπάινουν ενώ τα 4λιτρα είναι τα καθαρά.

Τα διανυόμενα χιλιόμετρα ελέγχονται μόνο με την βενζίνη που καις.
Ας γίνει 2 ευρώ το λίτρο.
Αλλά να μην υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας.
Τώρα εγώ...
1. στη δουλειά μου με λεωφορείο δεν μπορώ να πάω. Θέλω 2 ώρες + 2 ώρες + μετά δεν έχω μέσον να πάω να εργαστώ
2. Να το κλειδώσω δεν λέει γιατί τα 600 πάλι τα πληρώνω
3. Να το πουλήσω δεν λέει, γιατί και την ασφάλειά μου χάνω και οι φωστήρες έχουν απαξιώσει τα μεγάλα και ασφαλή αυτοκίνητα και θα κυκλοφοράνε σε λίγο πάλι τα 1200 bx atout...Αν
4. Να πάρω σμαρτ δε λέει, γιατί ίσα ίσα αν το πουλήσω ένα καινούργιο φουλ έξτρα σμαρτ ίσως....

Αυτά δεν είναι τέλη κυκλοφορίας. Είναι τέλη κατοχής. Διότι κυκλοφορείς δεν κυκλοφορείς ρυπαίνεις δεν ρυπαίνεις πληρώνεις.
Ελληνικές πατέντες
 
Πιθανόν να έχεις δίκιο Ντίνο...

Ας δούμε ένα παράδειγμα...

- Lexus suv, υβριδικό, 3500κε, βάρος 2,5Τ, αξία 100.000Ε... καίει 10-12λτρ εντός πόλης - ρύπους δεν θυμάμαι... χαμηλούς πάντως...
- ΑSX Mitsubishi, Euro5, 1600κε... Βάρος 1.5Τ, αξία 23.000Ε... καίει 9-11λιτρα εντός πόλης - ρύποι 135γρCO2/χιλ.

Πρότεινε Ντίνο... Πόσο νομίζεις ότι πρέπει να πληρώσει ο ένας και πόσο ο άλλος... ονομαστικά, με συντελεστές όπως θέλεις...

:ernaehrung004:
 
Δ Με τη δουλειά σου το πήρες και δεν το έκλεψες και για μένα όπως είπα και πάνω ειλικρινά μπράβο σου που τα έχεις καταφέρει οικονομικά.

σιγά το κατόρθωμα.
Σε λίγο θα μετράμε την αξία του ανθρώπου από το αυτοκίνητο.
Και λίγο είναι αν βάλεις κάτω 25 σχεδόν χρόνια στα θρανία.

Αλλά είπαμε.
Δεν υπάρχει μπέσα.

Ενα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι σήμερα το ελάχιστο γιά ασφαλές ταξίδι.
Για ατμοσφαιρικά μιλάμε.
αν μπορούσα και πιό ισχυρό θα έπαιρνα.
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Πιθανόν να έχεις δίκιο Ντίνο...

Ας δούμε ένα παράδειγμα...

- Lexus suv, υβριδικό, 3500κε, βάρος 2,5Τ, αξία 100.000Ε... καίει 10-12λτρ εντός πόλης - ρύπους δεν θυμάμαι... χαμηλούς πάντως...
- ΑSX Mitsubishi, Euro5, 1600κε... Βάρος 1.5Τ, αξία 23.000Ε... καίει 9-11λιτρα εντός πόλης - ρύποι 135γρCO2/χιλ.

Πρότεινε Ντίνο... Πόσο νομίζεις ότι πρέπει να πληρώσει ο ένας και πόσο ο άλλος... ονομαστικά, με συντελεστές όπως θέλεις...

:ernaehrung004:

2 κατοσταρικα το mitsubishi, 1 χιλιαρικο το lexus.

Δωσε παρακατω :flipout:
 
Βρε φίλε Eddy έχει λογική αυτό που λές.?

Εγώ θέλω ένα αμάξι 7000 κυβικά , για να κάνω φιγούρα , μόστρα , μπας και βρω γκόμενα.
ΑΝ έχω φορολογηθεί , για το εισόδημα που απαιτείται , πρέπει να με τιμωρεί το κράτος για τη φιγούρα μου.?
Δεν είμαι κατά των τεκμηρίων , είμαι κατά των πρόσθετων φόρων που δεν έχουν λογική.
Γιατί να πληρώνει περισσότερα τέλη κυκλοφορίας .? Κυκλοφορεί περισσότερο.? Μήπως ο φιγουρατζής θα πληρώνει και περισσότερο ..ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ.

Άλλος κάνει φιγούρα με τους κοιλιακούς του, άλλος με το σερφ του , άλλος με το ρολόι του , άλλος με το κουστούμι του , άλλος με την μηχανή του.


Μήπως σε ενοχλεί η …φιγούρα.? (Δεν σε αδικώ και ..εμένα:elefant: )

Προς Dalanik. Η πρόταση μου.

Το Smart και το Cayenne και το ταξί και το αγροτικό και η Corvette πρέπει να πληρώνει ΑΝΑΛΟΓΑ με την κυκλοφορία και τη ρύπανση που προκαλεί.
Αλλιώς δεν είναι τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΪΑΣ είναι τέλη ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
(Και θεωρώ απαράδεκτο να δεχόμαστε τέλη ιδιοκτησίας σε καταναλωτικά αγαθά - πέρα του τεκμηρίου απόκτησης - χρήσης)

Ερώτημα δικό μου αν μπούμε στη λογική των τελών ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ , γιατί να πληρώνει το δίλιτρο των 35.000 και να μην πληρώνει και το ηχοσύστημα των 35,000.?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Ας δούμε ένα παράδειγμα...

- Lexus suv, υβριδικό, 3500κε, βάρος 2,5Τ, αξία 100.000Ε... καίει 10-12λτρ εντός πόλης - ρύπους 148γρCO2/χιλ.
- ΑSX Mitsubishi, Euro5, 1600κε... Βάρος 1.5Τ, αξία 23.000Ε... καίει 9-11λιτρα εντός πόλης - ρύποι 135γρCO2/χιλ.

Με το Γερμανικό σύστημα, το Lexus πληρώνει 126 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και το Mitsubishi 62 ευρώ.

Με το Ελληνικό σύστημα, Νίκο, πόσο;
 
Και η δική μου απάντηση τελικά στο ερώτημα σου , φίλε Dalanik, είναι ότι πρέπει να επιβαρυνθεί η τιμή μονάδας καυσίμου.

Ξέρω δεν αρέσει σε εμάς , ούτε σε επαγγελματίες και έχουμε και ένα κράτος καρνάβαλο που θα πάρει τα λεφτά αλλά είναι ότι πιο δίκαιο .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

2 κατοσταρικα το mitsubishi, 1 χιλιαρικο το lexus.

Δωσε παρακατω :flipout:

Και όμως Ντίνο... Με την πρότασή σου για την κατανάλωση θα πλήρωναν σχεδόν το ίδιο... Αν το βλέπεις φυσιολογικό και δίκαιο πάω πάσο... Δεν είναι όμως...

Η πρότασή μου δεν είναι καλή η κακή... Έτσι το βλέπω έτσι το πρότεινα για να μην συνεχίσουμε την αερολογία, τα ευχολόγια και τις κατάρες...

Η πρόταση του Γιάννη είναι και αυτή, κατά τη γνώμη μου, στη σωστή κατεύθυνση και σε συνδυασμό με την κατάλληλη τιμή της βενζίνης θα οδηγούσε σίγουρα το δίκαιο προς το "δίκαιο"... (αν και δεν συμφωνώ πλήρως γιατί αφήνει έξω τα άλογα και θα γεμίζαμε τουρμπάτα bravo kai siroco...)
Αλλά όπως λέει και ο Γιάννης δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά η λύση... Πιθανώς γιατί θέλετε να έχετε ακριβά αυτοκίνητα χωρίς να πληρώνετε ΤΚ...
Ε αυτό δεν γίνεται... Είτε έτσι... είτε γιουβέτσι... η μόστρα πληρώνεται... Πρέπει να μάθουμε να πληρώνουμε τα γούστα μας... Το τσάμπα μάγκας πρέπει κάποια στιγμή να πεθάνει σε αυτή τη χώρα...
Τώρα βέβαια πληρώνουμε και οι υπόλοιποι... Αυτό είναι το ζήτημα και μόνον...
Το σύστημα δεν επιβραβεύει το καθαρό αυτοκίνητο, ούτε διευκολύνει τον οικογενειάρχη να κινηθεί με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια...
Εξαιτίας του τσάμπα μάγκα....



Δημήτρη αν υπολόγιζες σύμφωνα με την πρότασή μου, θα έβλεπες ότι θα πλήρωνες λιγότερο από σήμερα (όπως και ο Βλασης) και μάλιστα αναλογικά σε σχέση με αυτόν που θα πλήρωνε ακόμα λιγότερα και αυτόν που θα πλήρωνε περισσότερα... Και δεν δίνεις και αντεπιχειρήματα...