Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

ΑΝ έχω φορολογηθεί , για το εισόδημα που απαιτείται , πρέπει να με τιμωρεί το κράτος για τη φιγούρα μου.?
Δεν είμαι κατά των τεκμηρίων , είμαι κατά των πρόσθετων φόρων που δεν έχουν λογική.


Προς Dalanik. Η πρόταση μου.

Το Smart και το Cayenne και το ταξί και το αγροτικό και η Corvette πρέπει να πληρώνει ΑΝΑΛΟΓΑ με την κυκλοφορία και τη ρύπανση που προκαλεί.
Αλλιώς δεν είναι τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΪΑΣ είναι τέλη ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
(Και θεωρώ απαράδεκτο να δεχόμαστε τέλη ιδιοκτησίας σε καταναλωτικά αγαθά - πέρα του τεκμηρίου απόκτησης - χρήσης)

Ερώτημα δικό μου αν μπούμε στη λογική των τελών ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ , γιατί να πληρώνει το δίλιτρο των 35.000 και να μην πληρώνει και το ηχοσύστημα των 35,000.?

Αυτό που λέω είναι να πληρώνει αναλογικά και με την τιμή αγοράς... Ουσιαστικά να σε αποτρέπει (όχι εσένα φυσικά) διπλά... να μολύνεις και να καταναλώνεις... και να γλυτώσουμε και οι υπόλοιποι από την καγκούρικη φιγούρα της διπλής εξάτμισης...:furious3:

Θεωρώ πιο φυσιολογικό το κράτος να καλύπτει τις ανάγκες του από φιγουρατζήδες ή πολίτες που τα έχουν παρά από τον οικογενειάρχη. Αυτό είναι όλο!



Με το Γερμανικό σύστημα, το Lexus πληρώνει 126 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και το Mitsubishi 62 ευρώ.

Με το Ελληνικό σύστημα, Νίκο, πόσο;

184 το ΑSX και περίπου 600 το Lexus... Όσα και Υπέρηχας με το 2λιτρο των 28000Ε... Δίκαιο?

Και η δική μου απάντηση τελικά στο ερώτημα σου , φίλε Dalanik, είναι ότι πρέπει να επιβαρυνθεί η τιμή μονάδας καυσίμου.

Ξέρω δεν αρέσει σε εμάς , ούτε σε επαγγελματίες και έχουμε και ένα κράτος καρνάβαλο που θα πάρει τα λεφτά αλλά είναι ότι πιο δίκαιο .

σαφώς και να την επιβαρύνει... Το έχω γράψει και εγώ... 3 Ε να πάει για τους ιδιώτες και να γίνει άλλη ρύθμιση (πιθανώς με αποδείξεις και επιστροφές) στους επαγγελματίες...

Αλλά δεν φτάνει αυτό... Για μένα σωστότερο θα ήταν ο πλουσιότερος να συνεισφέρει παραπάνω από τον ασθενέστερο...

:ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Η πρόταση του Γιάννη είναι και αυτή, κατά τη γνώμη μου, στη σωστή κατεύθυνση και σε συνδυασμό με την κατάλληλη τιμή της βενζίνης θα οδηγούσε σίγουρα το δίκαιο προς το "δίκαιο"... (αν και δεν συμφωνώ πλήρως γιατί αφήνει έξω τα άλογα και θα γεμίζαμε τουρμπάτα bravo kai siroco...)

Διαφωνώ. Η αντιμετώπιση του αυτοκινήτου από το ελληνικό κράτος ως αντικείμενο ένδειξης πλούτου και η συνεπακόλουθη "δίκαιη" φορολόγηση είναι που οδήγησε σε αυτές τις νοοτροπίες.

Κάποια στιγμή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως το αυτοκίνητο είναι ένα καταναλωτικό προϊόν με συγκεκριμένη βασική χρησιμότητα και όχι επένδυση...

Και η ελληνική φορολογία του και τα ελληνικά τέλη κυκλοφορίας, δεν βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση...
 
Βέβαια δεν σκέφτομαι τις κουφάλες με τα δίλιτρα να πάρουν όλοι σμαρτ. Αλλά δεν λυπάμαι όπως είπα το 90% που είναι όντως "κουφάλες με δίλιτρα για μόστρα".

Φίλε μου εχεις μείνει πίσω...
αν νομίζεις οτι ενα διλιτρο ειναι μόστρα και φιγούρα......:firstprize::SFGSFGSF:
Τι πρεπει να πούνε τα καλά αυτοκίνητα!!!
Μια Veyron να πάρεις 8000 κυβικών πληρωνει ελάχιστα περισσότερα απο ενα απλό διλιτρο το οποίο πληρωνει τριπλά απο ενα 1900:worshippy::worshippy:
(θα πάρω ρε πούστη ενα 205 1,9GTi του '89 και θα πληρωνω το τίποτα:flipout::flipout:)

Τα διλιτρα ειναι τα μικρότερα σοβαρά αυτοκίνητα
ασε τις τουρμπίνες

Αυτην την αδικία με τα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας τη βιωνουμε μονο στην Ελλάδα από ολες τις χωρες της ενωσης.

Αν το προβλημα ηταν σοβαρό και υπαρκτό οι χώρες και αυτοκ/νιες θα ειχαν προσαρμοστεί στη πραγματικότητα

Οι δικοί μας τι κάνουν....
''ποσα μέχρι 1300 εχουμε.....παρα πολλά
1600 ..... πολλά
1800 .....μμμμμ λίγα
διλιτρα....μμμμμ μπόλικα:idea:
μέχρι 3000...οχι πολλά
παραπάνω....λίγα (ασε μη τα πειραξουμε τα παιδια αυτά)

Γ@μηστε τους από τα 2000 και πάνω!!!!
ποσα θα πάρουμε φετος???''

Αυτό πρεπει να σε απασχολεί

Αυριο θα το κάνουν για το σπίτι σου....μμμμμ100 τερραγωνικά σκίστον!!!!
:fahne90:



Οι Γερμανοί καλά το κανουν
+ ειναι φοροαπαλλαγή η απόκτηση στο εισόδημα με 3 χρόνια απόσβεση
Για βαλτε ποσα λεφτα ειναι
 
Last edited:
Το ξεφτιλίσαμε το θέμα πάντως, σε τελική...όλοι δίκιο έχουν, ανάλογα με την οπτική γωνία!
Αυτό που ειναι διαχρονικά λάθος στην Ελλάδα είναι οι....οβιδιακές αλλαγές πολιτικής απο κυβέρνηση σε κυβέρνηση που έχουν αποκλειστικό στόχο...να αρπάξουν χρήματα που δεν μπορούμε να αποφύγουμε να πληρώνουμε και το φαινόμενο θα ενταθεί ακόμη περισσότερο την σημερινή εποχή του ΔΝΤ όπου ο υπουργός οικονομικών διαπιστώνει....πως καταφέρνουμε να ξεγλιστράμε σε ορισμένες περιπτώσεις (βλέπε περυσινές καταθέσεις πινακίδων) ενω αυτός θέλει σίγουρα έσοδα, ασχέτως αν τα παίρνει δικαίως ή αδίκως!
Η ιστορία ξεκίνησε απο την πρώτη φορά που μπήκαν τα παλαιά τεκμήρια (επι παπού Καραμανλή, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς) όπου απο την μία μέρα στην άλλη κάτοχοι δίλιτρων αυτοκινήτων τα ξεπουλούσαν όσο όσο γιατι ξαφνικά η πολιτεία σκέφτηκε ότι αφού έχουν δίλιτρα μπορούν να πληρώνουν!
Θυμάμαι επίσης πως σε όσους αγόραζαν υβριδικά έλεγαν ότι δεν θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας εφ όρου ζωής και ήδη πέρυσι πλήρωσαν το 50% με βάση τον κυβισμό, ενω φέτος πληρώνουν κανονικά, αλλά...το 2011 τα νεα υβριδικά που θα κυκλοφορήσουν θα πληρώνουν βάσει ρύπων!
Σιγά να μην τους πιστέψουμε, ο επόμενος υπουργός θα το αλλάξει πάλι!
Με λίγα λόγια το βασικό πρόβλημα του συστήματος είναι η...κλασσική αναξιοπιστία του ελληνικού κράτους, που δεν γνωρίζεις απο που θα σου την φέρει και φυσικά δικαίως διαμαρτύρεται και ο supersonic! Ας βάλουν ενα σύστημα, αλλά να ειναι σταθερό και να μην αλλάζει, εδω άλλαξε 2 φορες σε 1 χρόνο απο την ίδια κυβέρνηση!
 
Διαφωνώ. Η αντιμετώπιση του αυτοκινήτου από το ελληνικό κράτος ως αντικείμενο ένδειξης πλούτου και η συνεπακόλουθη "δίκαιη" φορολόγηση είναι που οδήγησε σε αυτές τις νοοτροπίες.

Κάποια στιγμή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως το αυτοκίνητο είναι ένα καταναλωτικό προϊόν με συγκεκριμένη βασική χρησιμότητα και όχι επένδυση...

Και η ελληνική φορολογία του και τα ελληνικά τέλη κυκλοφορίας, δεν βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση...

Σε τι διαφωνείς? Πρέπει τα 1400 120ps να πληρώνουν σχεδόν τα ίδια με τα 180ps του τύπου που την έχει στημένη στα φανάρια?

Όσο για το άλλο περί ένδειξης πλούτου αυτή θα υπάρχει έτσι κι αλλιώς...
Όσο θα υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορούν να αγοράσουν ελάχιστοι...

Κατά τα άλλα η ελληνική φορολογία και τέλη κυκλοφορίας είναι για τα μπάζα... Συμφωνώ απόλυτα... Μπακάλης σε λαδόκολλα τα έφτιαξε, όταν του είπε κάποιος αξιωματούχος ότι πρέπει να μαζέψει το "α" ποσόν...
Φυσικά ούτε αυτό δεν μπόρεσε να κάνει ο μπακάλης και κάθε χρόνο το αλλάζει, μέχρι να το πετύχει... Ο κλασικός μ@λ@κας "μπακάλης" που ανεβοκατεβάζει κάθε μέρα τις τιμές και σε κλέβει στο ζύγι ανάλογα με τα έξοδα της γυναίκας του...
 
Δεν ξερω αν επιασες και το.....
περναμε πρωτα την ''εξαιρεση'' (μην τα πειραξουμε τα παιδια πάνω απο τα 3000)
και εφαρμόζουμε ''σοσιαλιστικό'' νόμο (γ@μησε τους από 2) για να πάρουμε τον κόσμο

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να εισαι δίκαιος
θέλει ενα πράγμα ακόμα....οι ανθρωποι που θα βάλουν κάτω το θέμα να μην ειναι οδοντιατροι!!!!!!!
 
Last edited:
Και κάτι ακόμα γιατί με προβληματίσατε (θετικά)

Τι τεκμήριο πρέπει να έχεις για αγορά αυτοκινήτου 100.000 Ε και τι εφορία πληρώνεις? ξέρει κανείς τις κλιμακες?
Γιατί σαν να θυμάμαι από παλαιότερα ότι δεν είναι δα και κάτι σπουδαίο...
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Πρέπει τα 1400 120ps να πληρώνουν σχεδόν τα ίδια με τα 180ps του τύπου που την έχει στημένη στα φανάρια?

Aυτό είναι λίγο τσουβάλιασμα, Νίκο...

Αν κάποιος σκοπεύει να οδηγεί αντικοινωνικώς, ας είναι πιο αυστηρός ο έλεγχος για την τήρηση του ΚΟΚ και όχι να "νομιμοποιείται" τρόπον τινά ο οποιοσδήποτε, επειδή πλήρωσε περισσότερα.

Αν ο 1400 120ps κάνει 50.000 χλμ. το χρόνο και ο 1400 180ps 5.000, τότε τί γίνεται;

Εγώ θα μείνω στο εξής: αν του γερμανικού κράτους, του αρκούν τα 126 ευρώ που θα πάρει από το Lexus και τα 62 από το Mitsubishi για να συντηρεί το οδικό του δίκτυο, χωρίς να απαιτεί διόδια, τότε έχω την αίσθηση ότι εδώ με κλέβουν και χοντρά μάλιστα...
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Και κάτι ακόμα γιατί με προβληματίσατε (θετικά)

Τι τεκμήριο πρέπει να έχεις για αγορά αυτοκινήτου 100.000 Ε και τι εφορία πληρώνεις? ξέρει κανείς τις κλιμακες?
Γιατί σαν να θυμάμαι από παλαιότερα ότι δεν είναι δα και κάτι σπουδαίο...

Για την αγορά θα πρέπει να δικαιολογήσεις περίσσευμα 100χιλ. ευρώ την τελευταία δεκαετία στις δηλώσεις σου (ή να "αναλώσεις" κάποιο ήδη φορολογημένο και δηλωθέν ποσό). Το τεκμήριο χρήσης πάει φυσικά....με τα κυβικά, απο τον επόμενο χρόνο που θα εφαρμοστει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο (αλλά ακόμη και για 4000 κυβικά ειναι πολύ βατό ποσόν, αφού αφορά τεκμήριο συντήρησης και δεν σχετίζεται με τα παλιά τεκμήρια που ειχαμε ως το 2002-2003)
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Aυτό είναι λίγο τσουβάλιασμα, Νίκο...

Αν κάποιος σκοπεύει να οδηγεί αντικοινωνικώς, ας είναι πιο αυστηρός ο έλεγχος για την τήρηση του ΚΟΚ και όχι να "νομιμοποιείται" τρόπον τινά ο οποιοσδήποτε, επειδή πλήρωσε περισσότερα.

Αν ο 1400 120ps κάνει 50.000 χλμ. το χρόνο και ο 1400 180ps 5.000, τότε τί γίνεται;

Εγώ θα μείνω στο εξής: αν του γερμανικού κράτους, του αρκούν τα 126 ευρώ που θα πάρει από το Lexus και τα 62 από το Mitsubishi για να συντηρεί το οδικό του δίκτυο, χωρίς να απαιτεί διόδια, τότε έχω την αίσθηση ότι εδώ με κλέβουν και χοντρά μάλιστα...

Υπάρχει και μια ακόμη σημαντική διαφορά με την Γερμανία όμως...'Εκείνοι παράγουν αυτοκίνητα και όσο ανεβαίνουν οι πωλήσεις τόσο αυξάνει το ΑΕΠ ης χώρας, οι θέσεις εργασίας, οι μισθοί κλπ κλπ
Σε μας ναι μεν χάνονται θέσεις εργασίας στο κλάδο με τις μειωμένες πωλήσεις, αλλά και όσο αυξάνουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων, τόσο αυξάνουν και τα ελλείμματα, αφου ειναι όλα εισαγόμενα....
Στην ουσία το γερμανικό κράτος έχει συμφέρον...ακόμη και να επιδοτεί τα αυτοκίνητα, εμείς όχι!
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Aυτό είναι λίγο τσουβάλιασμα, Νίκο...

Αν κάποιος σκοπεύει να οδηγεί αντικοινωνικώς, ας είναι πιο αυστηρός ο έλεγχος για την τήρηση του ΚΟΚ και όχι να "νομιμοποιείται" τρόπον τινά ο οποιοσδήποτε, επειδή πλήρωσε περισσότερα.

Αν ο 1400 120ps κάνει 50.000 χλμ. το χρόνο και ο 1400 180ps 5.000, τότε τί γίνεται;

Εγώ θα μείνω στο εξής: αν του γερμανικού κράτους, του αρκούν τα 126 ευρώ που θα πάρει από το Lexus και τα 62 από το Mitsubishi για να συντηρεί το οδικό του δίκτυο, χωρίς να απαιτεί διόδια, τότε έχω την αίσθηση ότι εδώ με κλέβουν και χοντρά μάλιστα...

Και δεν τα λες καν όλα !

1. Το οδικό δίκτυο στη Γερμανία είναι πολλαπλασίως μεγαλύτερο σε μήκος απο το δικό μας και "αντέχει" πολλαπλασίως περισσότερα οχήματα. Αλλά - αναλογικά να το δεί κανείς - τα χρηματοδοτούμενα χιλιόμετρα οδικού δικτύου ανα όχημα είναι πάνω-κάτω τα ίδια...

2. Ακόμα και το επαρχιακό τους δίκτυο είναι Α-ΨΟ-ΓΟ.

3. Η ασφάλεια στα οχήματά τους υπολογίζεται ΚΑΙ με βάση το πόσα χιλιόμετρα διανύουν ετησίως (αλλά εκεί κανείς δεν διανοείται να "κλέψει" στο κοντέρ !)
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Εγώ θα μείνω στο εξής: αν του γερμανικού κράτους, του αρκούν τα 126 ευρώ που θα πάρει από το Lexus και τα 62 από το Mitsubishi για να συντηρεί το οδικό του δίκτυο, χωρίς να απαιτεί διόδια, τότε έχω την αίσθηση ότι εδώ με κλέβουν και χοντρά μάλιστα...


ΟΛΕ!!!!!

Το μόνο κίνητρο μέχρι τωρα να κοψω το τσιγαρο μου το εδωσε ενας συνάδελφος από την Ερμιόνη αν δεν κάνω λάθος
απο τα 3,8 τα 3,15 ειναι φορος
οχι τιποτα αλλο γιατι πληρωνουμε να βάλουν πισίνα στο προ διετίας αγορασμένο ρετιρε με θέα τον Αγ.Γιωργη....
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Υπάρχει και μια ακόμη σημαντική διαφορά με την Γερμανία όμως...'Εκείνοι παράγουν αυτοκίνητα και όσο ανεβαίνουν οι πωλήσεις τόσο αυξάνει το ΑΕΠ ης χώρας, οι θέσεις εργασίας, οι μισθοί κλπ κλπ
Σε μας ναι μεν χάνονται θέσεις εργασίας στο κλάδο με τις μειωμένες πωλήσεις, αλλά και όσο αυξάνουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων, τόσο αυξάνουν και τα ελλείμματα, αφου ειναι όλα εισαγόμενα....
Στην ουσία το γερμανικό κράτος έχει συμφέρον...ακόμη και να επιδοτεί τα αυτοκίνητα, εμείς όχι!

O συντριπτικός όγκος πωλήσεων στη Γερμανία, προέρχεται πλέον και αυτός από εισαγωγές, Φίλιππε. Τα εναπομείναντα εργοστάσια κατασκευής επί γερμανικού εδάφους, κατασκευάζουν ως επί τω πλείστω, μοντέλα πολυτελείας, με μικρό μερίδιο πωλήσεων στην εγχώρια αγορά...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Δημήτρη αν υπολόγιζες σύμφωνα με την πρότασή μου, θα έβλεπες ότι θα πλήρωνες λιγότερο από σήμερα (όπως και ο Βλασης) και μάλιστα αναλογικά σε σχέση με αυτόν που θα πλήρωνε ακόμα λιγότερα και αυτόν που θα πλήρωνε περισσότερα... Και δεν δίνεις και αντεπιχειρήματα...

Δεν κατάλαβα
τι δεν δίνω αντεπιχειρήματα.

Να σου δώσω όσα θες
1. Αύξηση τιμής λίτρου. Τίμιο. Αν δεν γουστάρεις κάτσε και βλέπε το. Τζάμπα θάναι
2. Με τους ρύπους. Τους εργοστασιακούς + το κτέο της προηγούμενης χρονιάς /2. Αναλογικά. 10mg 10 ευρώ. 200 2000.
3. Με τα κυβικά αλλά και την αξία κτήσης και τους ίππους /3
4. Πιό τίμιο ακόμα? Μετην παλαιότητα και το κτέο και το προηγούμενο /5


Το θέμα είναι σαν το ανέκδοτο. Κ...λους έχουμε. Λεφτά δεν έχουμε.
Που στην συγκεκριμένη σημαίνει αμάξια έχουμε (δηλαδή στείλαμε ανθρώπους να πάρουνε λέγοντάς τους ότι η Ελλάδα του 2004 είναι το τοπ) λεφτά δεν έχουμε.

όσα πήρανε από τις γιαγιάδες απ τις συντάξεις τα τρώει η τρύπα του ΟΣΕ σε μισό χρόνο....

Την πρώτη μέρα της κυβέρνησης πριν ένα χρόνο οι υπουργοί πήγανε στα γραφεία τους με γκολφάκια και ποδήλατα και φιέστα και γκρίνιαζαν ότι δεν βρήκαν μολύβια και κουρτίνες στα γραφεία τους που είχαν ανακαινιστεί πριν από έξι μήνες με τα ακριβότερα έπιπλα.
Πάτε τώρα να δείτε με τι πηγαίνουν στα υπουργεία.
Όλες οι ευρωπαικές χώρες έχουν 15 υπουργούς μαξιμουμ και δεν ξέρουν τι είναι υφυπουργός.
Εμείς έχουμε 42 ζωή νάχονε, γιατί εμείς δεν έχουμε.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Aυτό είναι λίγο τσουβάλιασμα, Νίκο...

Αν κάποιος σκοπεύει να οδηγεί αντικοινωνικώς, ας είναι πιο αυστηρός ο έλεγχος για την τήρηση του ΚΟΚ και όχι να "νομιμοποιείται" τρόπον τινά ο οποιοσδήποτε, επειδή πλήρωσε περισσότερα.

Αν ο 1400 120ps κάνει 50.000 χλμ. το χρόνο και ο 1400 180ps 5.000, τότε τί γίνεται;

Εγώ θα μείνω στο εξής: αν του γερμανικού κράτους, του αρκούν τα 126 ευρώ που θα πάρει από το Lexus και τα 62 από το Mitsubishi για να συντηρεί το οδικό του δίκτυο, χωρίς να απαιτεί διόδια, τότε έχω την αίσθηση ότι εδώ με κλέβουν και χοντρά μάλιστα...

Γιάννη μου ποιος είπε το αντίθετο?
Φυσικά πρέπει να γίνεται αυστηρώς έλεγχος για την τήρηση των κανόνων...
Φυσικά και δεν πρέπει να νομιμοποιείται κάποιος βάση του πορτοφολιού του...

Αυτά είναι αυτονόητα, όπως και ότι τα έσοδα πρέπει να επενδύονται στη βελτίωση του οδικού δικτύου... Δεν τα συζητάμε αυτά... Θεωρούνται πιστεύω αυτονόητα...

Αυτό που δεν είναι αυτονόητο είναι γιατί να φορολογούμε μόνο τον όγκο του κινητήρα και όχι τα άλογα... στη πραγματικότητα αυτά είναι που καθορίζουν την τιμή και την τελική ταχύτητά (βλ. μαγκιά, γούστα... πές το όπως θέλεις...)

Αυτός που κάνει λίγα χιλιόμετρα θα πληρώνει λιγότερο βενζίνη... τι άλλο να γίνει? Να του δώσουμε βραβείο που έχει παρκάρει την porche στο γκαράζ γιατί δεν μπορεί να την συντηρήσει??? :flipout:


Επίσης είπα και πριν ότι συμφωνώ με το σύστημα της Γερμανίας.
Προτιμώ βέβαια τα ΤΚ να καθορίζονται από τους ρύπους και τα PS (αντί του κυβισμού) + ΤΙΜΗ Αγοράς. Επιμένω... να βάλουν λίγο παραπάνω το χέρι στην τσέπη όσοι μπορούν... Κρίση έχουμε... Δεν μπορεί να πληρώνουν συνεχώς οι φτωχότεροι... Στο κάτω κάτω αν δεν μπορούν ας πάρουν φτηνότερο αυτοκίνητο ή μεταχειρισμένο...
Όσον αφορά δε την αναλογία και τελική τιμή των ΤΚ, θα πρέπει να ξέρω πρώτα τα Km του εθνικού τους δυκτίου, καθώς και τον αριθμό των αυτοκινήτων της Γερμανίας και της Ελλάδας, γιατί τα μεγέθη και οι ανάγκες πιθανόν να είναι διαφορετικές...
Ίσως πρέπει αναλογικά να πληρώνουμε και λιγότερο... Δεν ξέρω και γι' αυτό δεν μπορώ να έχω γνώμη!

Όπως και να έχει το είπαμε... Όχι απλά μας υπερχρεώνουν αλλά τρώνε και τα έσοδα... και εξυπηρετούν εαυτούς και φίλους με το υπάρχων άδικο σύστημα.

:ernaehrung004:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Δεν κατάλαβα
τι δεν δίνω αντεπιχειρήματα.

Δεν είχες αντεπιχειρήματα για τις προτάσεις που ακούστηκαν ως τώρα...
άνοιξες ένα νήμα με παράπονα και δεν αντιπρότεινες τίποτα... Δεν έχεις ιδέα για κάποια δράση ώστε να προωθηθεί ένα καλύτερο σύστημα!


Να σου δώσω όσα θες
1. Αύξηση τιμής λίτρου. Τίμιο. Αν δεν γουστάρεις κάτσε και βλέπε το. Τζάμπα θάναι
2. Με τους ρύπους. Τους εργοστασιακούς + το κτέο της προηγούμενης χρονιάς /2. Αναλογικά. 10mg 10 ευρώ. 200 2000.
3. Με τα κυβικά αλλά και την αξία κτήσης και τους ίππους /3
4. Πιό τίμιο ακόμα? Μετην παλαιότητα και το κτέο και το προηγούμενο /5

Επιτέλους!!!
Κάνε υπολογισμούς και πες μας τι βγαίνει για 2-3 συγκεκριμένα μοντέλα όλου του φάσματος να το αξιολογήσουμε...

Το θέμα είναι σαν το ανέκδοτο. Κ...λους έχουμε. Λεφτά δεν έχουμε.
Που στην συγκεκριμένη σημαίνει αμάξια έχουμε (δηλαδή στείλαμε ανθρώπους να πάρουνε λέγοντάς τους ότι η Ελλάδα του 2004 είναι το τοπ) λεφτά δεν έχουμε.

όσα πήρανε από τις γιαγιάδες απ τις συντάξεις τα τρώει η τρύπα του ΟΣΕ σε μισό χρόνο....

Την πρώτη μέρα της κυβέρνησης πριν ένα χρόνο οι υπουργοί πήγανε στα γραφεία τους με γκολφάκια και ποδήλατα και φιέστα και γκρίνιαζαν ότι δεν βρήκαν μολύβια και κουρτίνες στα γραφεία τους που είχαν ανακαινιστεί πριν από έξι μήνες με τα ακριβότερα έπιπλα.
Πάτε τώρα να δείτε με τι πηγαίνουν στα υπουργεία.
Όλες οι ευρωπαικές χώρες έχουν 15 υπουργούς μαξιμουμ και δεν ξέρουν τι είναι υφυπουργός.
Εμείς έχουμε 42 ζωή νάχονε, γιατί εμείς δεν έχουμε.

+1 Και στα υπόλοιπα...
 
Δεν με ενδιαφέρει ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ.

Ας βγαίνει πχ το σμαρτ 100 και η μερκ 2000.
Εκείνο που με ενδιαφέρει και μου αρμόζει ως πολίτης μιάς χώρας που με σέβεται είναι η συνέχεια και η συνέπεια του κράτους.

όταν σκεφτώ να αποφασίσω να πάρω αυτοκίνητο που θα το κρατήσω πχ 5 χρόνια να μην έρθουν τον δεύτερο χρόνο και να μου πουν 2000 το σμαρτ και 100 η μερκ ή 50 το σμαρτ και 3000 η μερκ.

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ
 
ή να μην με κοροιδεύτουν οι Πρετεντέρηδες ότι τώρα τα τέλη είναι πράσινα και δικαιώτερα από περσι.
Μπούλσιτ.