simplektis
Senior Member
- 30 September 2012
- 567
Το τι έκανε κάποιος ιδιώτης και το τι μετάνιωσε, αν μετάνιωσε και οτιδήποτε άλλο, αφορά αυτόν. Ποσώς με αφορά. Αυτά είναι για εκείνους που κοιτούν από την κλειδαρότρυπα και τους ενδιαφέρουν μόνο τα κουτσομπολιά.
Εμένα η δική μου γνώμη δεν αλλάζει. Θα αλλάξει όταν θα μπορέσει να φτάσει στα στάνταρ που απαιτούνται για ένα review. Αλλά όταν κατ' εξακολούθηση ισχύουν τα ίδια, ε όπως και να το κάνουμε εγείρει αντιδράσεις. Και όχι μόνο από εμένα, αλλά από όλους.
Εγώ του δίνω το benefit of doubt και φυσικά επειδή πιστεύω στο τεκμήριο της αθωότητας, θέλω να πιστεύω ότι θα ακολουθήσει το δρόμο των σωστών review. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά δυστυχώς υπάρχει το κατ' εξακολούθηση που τον βαραίνει. Στο χέρι του είναι. Έχω δώσει παραδείγματα σωστών review ας μην επανέλθω σε αυτά, καθώς κατά πάσα πιθανότητα θα αδικήσω και άλλους αξιόλογους reviewers μη αναφέροντάς τους.
Η ταμπακιέρα είναι ότι αυτό το πράμα δεν είναι review. Έτερον ουδέν. Ή για να το πω πιο καλά, θα επαναλάβω εκείνο που έγραψα στη δοκιμή του 3600. Με το να δοκιμάσεις 2 από τα 14 μπουλόνια των τροχών ενός αυτοκινήτου, δεν λέει τίποτε για το αυτοκίνητο στο σύνολό του. Και αυτό αν πιστέψουμε ότι όντως τα δοκίμασες... .
Τόσο η Sound United, όσο και η Yamaha έχουν αποδείξει ότι ακούνε τους reviewers. Το έχω γράψει κι όλας. Τους reviewers όμως, όχι τους ό,τι νά ναι. Μάλιστα στην περίπτωση της Sound United ο σχεδιασμός είναι να έρθει πιο κοντά το κοινό στον τρόπο που σχεδιάζουν τα προϊόντα της.
Έχουμε μάλιστα παράδειγμα εδώ μέσα: Πέρυσι, που ξεκίνησαν τα webinars στους dealers, με την ευκαιρία της διάθεσης πληροφοριών που δεν υπήρχαν πριν διαθέσιμες, άνοιξα το θέμα για τα μοντέλα του 19-20. Αυτό αποδείχτηκε πολύ ενδιαφέρον για το κοινό, τα μέλη εδώ μέσα. Πολύ απλά, αφού είχα τις πληροφορίες τις μοιράστηκα.
Από τότε η Sound United, μάλιστα πριν λίγο καιρό, αποφάσισε να ανοίξει και κατ' ευθείαν στο κοινό κανάλια επικοινωνίας. Απόδειξη όλων αυτών ήταν ότι το παρόν νήμα δεν το άνοιξα εγώ, αλλά μέλος. Είχα σχεδιάσει να το ανοίξω εγώ, αλλά με πρόλαβε άλλος. Και καλά έκανε. Γι' αυτό και βάζω τις πληροφορίες εδώ. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Kudos to Sound United λοιπόν και μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι.
Για να ξεμπερδεύουμε λοιπόν, το συννεφάκι που έχει δημιουργήσει ο amirm στο κοινό του και τους ακόλουθους του, θα έχει νόημα όταν ο ίδιος αποφασίσει να έρθει πιο κοντά στην πραγματικότητα. Να δοκιμάσει τους ενισχυτές AV ως αυτό που είναι και όχι ως εκείνο που θα ήθελε να είναι. Δυστυχώς, όσο επιμένει σε αυτό, τόσο απομακρύνεται από το στόχο που υποτίθεται ότι ο ίδιος λέει ότι έχει. "Να δίνουν καλύτερα προϊόντα οι εταιρίες".
Ας κοιτάξει να γίνει καλύτερος reviewer πρώτα. Τo να γράφεις review στον τίτλο και να είναι κάτι άλλο, είναι παραπλανητικό.
Ας μην υποτιμούμε την δυναμική του ASR. Έχει τρελό γκελ το τελευταίο εξάμηνο/χρόνο, και είναι σχετικά νέο σάιτ. Συμφωνώ ότι η sound United φαίνεται να έχει απλωμένες κεραίες για να κάνει address το feedback χρηστών/reviewers. Αρχίζουν και καταλαβαίνουν ότι με οικονομικοτεχνικους όρους (που είναι και η βασική τους γλώσσα), κάτι θα κερδίσουν σε πωλήσεις αν μπορέσουν να ικανοποιήσουν εύκολα (απλά τρέχοντας μια σουίτα μετρήσεων πριν φύγει ο AVR από το εργοστάσιο) ΚΑΙ το κοινό που νοιάζεται για μετρήσεις.