Νέοι Epson 2024 (για γερά πορτοφόλια)

Επειδη διαβάζω συνεχως για τους Valerion ειπα να ψαξω δυο πραγματα για να δω περι τινος προκειται (τονιζω οτι δεν εχω δει κανεναν να παιζει απο κοντά) στην θεωρία.

Μπηκα στο site τους και εψαχνα να βρω βασικα specs στην σελιδα του κάθε προιοντος, ειδικοτερα σε οτι εχει να κανει με τον φακο και την τοποθέτηση του. Δεν βρηκα κατι, και ουτε ιχνος specsheet. Κάπου έχουν κατηγορια explore->product manual και πηγα εκει. Για ολα τα μοντέλα εχουν ενα PDF. Oh well, αλλα δεν πειράζει.

Στο κομμάτι του lens shift (το εχει μονο ο MAX) εχουν μονο την παρακατω επική φωτογραφία που αναθεμα αν βγαζει σωστή ακρη κάποιος:

.
.
.

Ας εδραιωθεί πρώτα η Valerion ως παιχτης στον χώρο και μετά το ξανασυζητάμε για σοβαρα setup.

ΥΓ. Μας εχει φάει το hype και θα ξεχάσουμε και τα βασικά σε λιγο οπως πάμε.
ΥΓ2. Αν κανω λάθος απολογούμαι. Αλλα αυτα αντιλαμβάνομαι απο τον τροπο που οι ίδιοι προωθούν τα προιοντα τους.
ΥΓ3. Θα μπορούσαν τουλάχιστον στον ΜΑΧ να ειχαν βαλει το 0.65" DMD με το καλύτερο native contrast αλλα και εκει φανηκαν τσίπηδες. Πρoφανώς εξαιτίας παρομοιου σασί και αυξημενου R&D κόστους.

Πω πω ρε φίλε, τι επικό rant ήταν αυτό; :D :D

Δεν βλέπω το πρόβλημα που βλέπεις με το lens shift.

Ο δικός μου π.χ. έχει αυτό, ως κατακόρυφο lens shift:

1763031799974.png

O Valerion (Max) έχει ακόμα μεγαλύτερο.

Που είναι το πρόβλημα;
 
  • Haha
Reactions: takisot
Πω πω ρε φίλε, τι επικό rant ήταν αυτό; :D :D

Δεν βλέπω το πρόβλημα που βλέπεις με το lens shift.

Ο δικός μου π.χ. έχει αυτό, ως κατακόρυφο lens shift:

View attachment 260778

O Valerion (Max) έχει ακόμα μεγαλύτερο.

Που είναι το πρόβλημα;

Μόλις ειδα το ακόλουθο

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και μάλλον το lens shift δεν ειναι 5% :P που ειναι παρα πολύ καλό και ισως και πρωτοφανές σε DLP, αν και στο βίντεο δεν φαινεται το κέντρο του φακου για να κρινω το offset.
Αν όμως ισχύει αυτο, τοτε βάσει της πρωτης φωτογραφίας, στα απλα μοντέλα το κέντρο του φακού και ειναι και το κέντρο της εικονας?
Αν ναι, fail και καλα εκαναν και εβαλαν ποδαράκι και image correction :D
 
Αν κατάλαβα καλά από το κινεζοπινακάκι, ο "φτηνός" έχει lens shift το οποίο δεν είναι motorized, είναι μόνο προς τα πάνω και είναι +100%.

Οπότε δεν είναι τόσο κακός.

O φθηνος ναι. Οπως εγραψα. Απο το κεντρο του φακου και ανω.
Ο ΜΑΧ ομως?
 
Καλα ρωταει ο Χρηστος βρε, πως θα υπολογίσεις που θα πέσει η εικόνα / ποσο lens shift θα χρειαστείς αν δεν το ξέρεις αυτό;

Να και ενας ανθρωπος με αντιληψη! (pun intended :P )

Και καπως ετσι το 105% γινεται επι της ουσίας 52.5%

ΥΓ. Αν στα υπολοιπα μοντελα κεντρο φακού ειναι και κέντρο εικονας, ειναι προβλημα.
 
Τη στιγμή που σου λέει ότι μπορεί να κάνει shift την εικόνα έως 105% είτε πάνω είτε κάτω, ποιο είναι το πρόβλημά σου με το lens shift?

Δεν ειναι το ιδιο 50% με 100% lens shift....

Πέραν του οτι μπορει να επηρεάσει την ποιότητα (ειδικά σε μηχανάκια με φτηνούς φακούς), συνηθως οσο ανεβάζεις το lens shift στον εναν αξονα, μειώνεται στον άλλον (ανεξάρτητα αν εδω δεν εχει πιθανόν στον άλλον / δεν το εχω τσεκάρει).

Οσο πιο λιγο το χρησιμοποιείς, τόσο το καλύτερο.
 
  • Like
Reactions: vadergr
Πρέπει να ασχοληθούμε με σοβαρούς προβολείς όπως Epson.Jvc sony είναι.δυνατον ένας οποία έχει επενδύσει σε Home Cinema να ασχοληθεί με ένα κουτί.συγνωμη που το.λεω αυτό.αλλα έτσι.ειναι
 
Τη στιγμή που σου λέει ότι μπορεί να κάνει shift την εικόνα έως 105% είτε πάνω είτε κάτω, ποιο είναι το πρόβλημά σου με το lens shift?

Μήπως εννοείτε ότι σας λείπει η πληροφορία για το throw ratio?

Για αρχη, βασει τεχνολογίας, το lens shift στους DLP ηταν παντα πιο περιορισμένο απο τους LCD/DILA

Δες παρακατω για ποιον λογο το κανω θεμα, οχι πλεον για τον ΜΑΧ που εχει μπολικο (και το 50% ειναι υπερ του δεοντως εξυπηρετικο), αλλα κυρίως για τους υπολοιπους.

Πχ ο Benq W2700 εχει ενα "μικρο" lens shift της ταξης του 10%. Αυτο ομως εφαρμοζεται όλο απο το κεντρο του φακου και άνω και δεν μοιράζεται ανω και κάτω αυτου οπως στον ΜΑΧ (και στον δικο σου).

1763043527984.png

Εχω και την εντύπωση οτι παλαιότερα υπήρχαν και μοντελα που εφάρμοζαν/υπολογιζαν την μετατόπιση του φακού επιπροσθέτως του ηδη φιξαρισμένου offset. Βαριέμαι να ψάξω ομως.
Update: Δεν βαριέμαι :P Δες στον Optoma HD83:

1763044214771.png

Με αυτον τον τροπο, μπορεις να υπολογίσεις το υψος που θα κρεμάσεις τον προβολέα σου.

Βάσει φωτογραφίας στο manual των Valerion, κατσε εσυ να βγαλεις ακρη αν αυτοι (εκτος του ΜΑΧ) προβάλλουν ετσι:

1763043770238.png

Η ετσι:

1763043800521.png

Προφανώς ιδανικό ειναι το πρώτο σενάριο για προβολή σε οποιαδηποτε συνθηκη στοιχειωδώς σοβαρα στημένου Home Cinema.
Αν το πραττουν με τον δευτερο τρόπο, ειναι απλα για τα σκουπίδια η για θέαση το καλοκαιρι σε τοιχο (που το σεβομαι απολύτως σαν use case μιας και το κανω :D )

Εχω και εσωτερική πληροφόρηση οτι οι μηχανικοι της Valerion τοποθέτησαν επίτηδες έκκεντρα τον φακό για να ξεχωρίσουν τους σοβαρούς εγκαταστάτες :ROFLMAO:😎🥸
 
Δεν ειναι το ιδιο 50% με 100% lens shift....

Πέραν του οτι μπορει να επηρεάσει την ποιότητα (ειδικά σε μηχανάκια με φτηνούς φακούς), συνηθως οσο ανεβάζεις το lens shift στον εναν αξονα, μειώνεται στον άλλον (ανεξάρτητα αν εδω δεν εχει πιθανόν στον άλλον / δεν το εχω τσεκάρει).

Οσο πιο λιγο το χρησιμοποιείς, τόσο το καλύτερο.

Ισχύει αυτό, διαχρονικά, αλλά ο αγαπητός vadergr μας λέει ότι δεν μπορεί να βρει το κέντρο της εικόνας σε σχέση με τον φακό ενώ ο φίλτατος Κινέζος μας λέει ξεκάθαρα ότι χωρίς χρήση lens shift ο φακός είναι στο κέντρο του εικόνας.
 
Για αρχη, βασει τεχνολογίας, το lens shift στους DLP ηταν παντα πιο περιορισμένο απο τους LCD/DILA

Δες παρακατω για ποιον λογο το κανω θεμα, οχι πλεον για τον ΜΑΧ που εχει μπολικο (και το 50% ειναι υπερ του δεοντως εξυπηρετικο), αλλα κυρίως για τους υπολοιπους.

Πχ ο Benq W2700 εχει ενα "μικρο" lens shift της ταξης του 10%. Αυτο ομως εφαρμοζεται όλο απο το κεντρο του φακου και άνω και δεν μοιράζεται ανω και κάτω αυτου οπως στον ΜΑΧ (και στον δικο σου).

View attachment 260789

Εχω και την εντύπωση οτι παλαιότερα υπήρχαν και μοντελα που εφάρμοζαν/υπολογιζαν την μετατόπιση του φακού επιπροσθέτως του ηδη φιξαρισμένου offset. Βαριέμαι να ψάξω ομως.
Update: Δεν βαριέμαι :P Δες στον Optoma HD83:

View attachment 260794

Με αυτον τον τροπο, μπορεις να υπολογίσεις το υψος που θα κρεμάσεις τον προβολέα σου.

Βάσει φωτογραφίας στο manual των Valerion, κατσε εσυ να βγαλεις ακρη αν αυτοι (εκτος του ΜΑΧ) προβάλλουν ετσι:

View attachment 260790

Η ετσι:

View attachment 260791

Προφανώς ιδανικό ειναι το πρώτο σενάριο για προβολή σε οποιαδηποτε συνθηκη στοιχειωδώς σοβαρα στημένου Home Cinema.
Αν το πραττουν με τον δευτερο τρόπο, ειναι απλα για τα σκουπίδια η για θέαση το καλοκαιρι σε τοιχο (που το σεβομαι απολύτως σαν use case μιας και το κανω :D )

Εχω και εσωτερική πληροφόρηση οτι οι μηχανικοι της Valerion τοποθέτησαν επίτηδες έκκεντρα τον φακό για να ξεχωρίσουν τους σοβαρούς εγκαταστάτες :ROFLMAO:😎🥸

Μπερδεύεσαι επειδή παλιά οι προβολείς μέτραγαν το offset από το κάτω μέρος της εικόνας.

Οπότε το τότε 10% ήταν σαν να λέμε 110% με τον τρόπο που το μετράνε / εκφράζουν τώρα.

(με μια επιφύλαξη για το 80% της JVC, γιατί θα ορκιζόμουν ότι έχω τον προβολέα μονταρισμένο πάνω από το πάνω μέρος της εικόνας)
 
Σε σχέση με το θέμα των Lens Shift o Optoma HD80 μου , μου ειχε βγαλει την πίστη να τον τοποθετησω κ να γεμισω το πανί...Ηθελε απόσταση ακριβείας κ κεντρο καρφί...Δεν προσέφερε κανενα lens shift...

Ο Μετεπειτα LG μου ηταν τοσο βολικός π παίζει ελαφρώς για 5 εκατοστά εκτος κεντρου αλλα με το Lens Shift π εχει ηταν παιχνιδακι το σωστό κεντραρισμα κ γεμισμα της οθονης.

Οπότε φαντάζομαι ποσο πιο βολικο θα ειναι για καποιον να τοποθετησει ενα μαξ Valerion τωρα.

IMG_0342.jpeg
 
Μπερδεύεσαι επειδή παλιά οι προβολείς μέτραγαν το offset από το κάτω μέρος της εικόνας.

Οπότε το τότε 10% ήταν σαν να λέμε 110% με τον τρόπο που το μετράνε / εκφράζουν τώρα.

(με μια επιφύλαξη για το 80% της JVC, γιατί θα ορκιζόμουν ότι έχω τον προβολέα μονταρισμένο πάνω από το πάνω μέρος της εικόνας)

Ποσους DLP εχεις δει χωρις lens shift που κεντρο φακου ειναι και κέντρο εικόνας?