Νέοι Onkyo Integra.

Pleo νομιζω οτι δουλευεις σε μαγαζι σωστα?Αν ναι σε ποιο??Μηπως Ultimate audio?

Ποτε δεν επικροτεις αγορες απεξω και προπαθεις να πεισεις τον κοσμο οτι ειναι παγιδα....
Τα επιχειρηματα σου τα βρισκω τουλαχιστον ΑΣΤΕΙΑ οταν μιλαμε για 300-500 ευρω διαφορα.
Επισης να αναφερω οτι σε εμενα χαλασε η πλακετα Hdmi τοτε ,και επειδη βγηκε πανευρωπαικη οδηγια απο την Οnkyo, μου την επισκευασε δωρεαν η Οnkyo Ελλαδος.Δεν σε χαλασε?

Πηρα τηλεφωνο την Ultimate audio πριν αρκετο καιρο,να ρωτησω για svs sub, και οταν ρωτησα τι τιμη δινει τον 3800h δεν μου απαντησε μου ειπε ελα απο εδω και οτι δεν ισχουν οι τιμες στο Σκρουτζ.
Οταν του ανεφερα την Γερμανια αν ειναι κοντα σε τιμη,ανεβασε τον τονο της φωνης του,νευριασε και αρχιζε να φωναζει"δεν υπαρχουν οι γερμανικες τιμες ειναι ψεμματα"Κοροιδευουν τον κομο" κλπ
Του λεω τι ειναι αυτα που λες ο κολλητος μου πηρε τον cinema 70 300 ευρω κατω στην πορτα του. Σε παρακαλω πολυ εκτιθεσαι με αυτα που λες.Συνεχιζε να λεει ασυναρτησιες και καπου εκει του το εκλεισα.

Να δωσω τα συγχαρητηρια μου στον πωλητη που καταφερε 3 πραγματα.

1: Τον υπεροχο τροπο του να κερδισει εναν νεο πελατη.(γελαει ο κοσμος)
2:Μετετρεψε το 4ωροφο μαγαζι σε "μαγαζακι"
3:Δεν προκειτα να πατησω το ποδι μου(και ηθελα να ψωνισω SVS) και εννοειται εχω κανει την απαραιτητη δυσφημιση σε ολους τους γνωστους μου να μην περασουν ουτε απεξω.

Tην Onkyo την εχει η Onkyo-Βosse AUDIOGROUP και ειναι στην μεσογειων.(εκει μου επισκευασαν δωρεαν το Onkyo 807) Δεν ξερω αν εχει αλλαξει χερια.
 
To να λέει κάποιος ότι οι τιμές του εξωτερικού δεν ισχύουν όταν μιλάμε για μαγαζιά με εκατοντάδες κριτικές ειδικά από Γερμανία που όλοι γνωρίζουμε πόσο αυστηροί είναι στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αστείο.
Προσωπικά έχω κάνει διάφορες δεκάδες αγορές από έξω πάντα με κριτήριο την τιμή όταν μιλάμε για 5-10% δεν το συζητώ αλλά για αυτές τις τεράστιες διάφορες που βλέπουμε σε κάποιους ενισχυτές, όχι σε όλους και όχι πάντα, είναι αστείο να φέρνουμε αντεπιχειρηματα... Οι διαφορές σε κάποιους είναι τόσο μεγάλες που σε παίρνει μέχρι και λεφτά να βγάλεις μεταπωλωντας τους εδώ.
Σίγουρα ο εμπορας ο τοπικός δεν μπορεί να ανταγωνιστει τον Γερμανό που παίρνει δεκάδες παραγγελίες καθημερινά και είναι πιο κοντά στις αποθήκες αλλά όπως μπορεί τον 505 να το έχει 90 ευρώ μόνο ακριβότερα από την Γερμανία ας είχε τόσο και τους ντενον μαραντζ και ονκυο...
Προφανως είναι θέμα εισαγωγέα καθώς κανείς ποτέ δεν πουλά σε ανταγωνιστικες τιμές εδώ και χρόνια κάποια από αυτές τις μάρκες...
Και αυτό το επιχείρημα έλα να σου πω την τιμή από κοντά δεν ισχύει το σκρουτζ τι σημαίνει πάλι;
Δλδ οποιος δεν έρχεται από κοντά του τα παίρνουμε γιατί τον θεωρούμε κορόιδο;
 
Last edited:
Οι αγορές ενισχυτών πρέπει να καταλάβουν ότι δεν είναι αγορές που γίνονται κάθε τρεις και λίγο ή βιαστικά.

Ο περισσότερος κόσμος έχει υπομονή και περιμένει την καλύτερη τιμή.

Αν εσύ έχεις σταθερά μια τιμή μαρκε 365 μέρες τον χρόνο τι περιμένεις να αρχίσει ο αγοραστής τα παρακάλια και πόσο θα μου τον αφήσεις;

Βάζει alert Στα σκρουτζομαγαζα της Γερμανίας και ψωνίζει όταν ωριμασει η τιμη.
 
Pleo νομιζω οτι δουλευεις σε μαγαζι σωστα?Αν ναι σε ποιο??Μηπως Ultimate audio?

Ποτε δεν επικροτεις αγορες απεξω και προπαθεις να πεισεις τον κοσμο οτι ειναι παγιδα....
Τα επιχειρηματα σου τα βρισκω τουλαχιστον ΑΣΤΕΙΑ οταν μιλαμε για 300-500 ευρω διαφορα.
Επισης να αναφερω οτι σε εμενα χαλασε η πλακετα Hdmi τοτε ,και επειδη βγηκε πανευρωπαικη οδηγια απο την Οnkyo, μου την επισκευασε δωρεαν η Οnkyo Ελλαδος.Δεν σε χαλασε?

Πηρα τηλεφωνο την Ultimate audio πριν αρκετο καιρο,να ρωτησω για svs sub, και οταν ρωτησα τι τιμη δινει τον 3800h δεν μου απαντησε μου ειπε ελα απο εδω και οτι δεν ισχουν οι τιμες στο Σκρουτζ.
Οταν του ανεφερα την Γερμανια αν ειναι κοντα σε τιμη,ανεβασε τον τονο της φωνης του,νευριασε και αρχιζε να φωναζει"δεν υπαρχουν οι γερμανικες τιμες ειναι ψεμματα"Κοροιδευουν τον κομο" κλπ
Του λεω τι ειναι αυτα που λες ο κολλητος μου πηρε τον cinema 70 300 ευρω κατω στην πορτα του. Σε παρακαλω πολυ εκτιθεσαι με αυτα που λες.Συνεχιζε να λεει ασυναρτησιες και καπου εκει του το εκλεισα.

Να δωσω τα συγχαρητηρια μου στον πωλητη που καταφερε 3 πραγματα.

1: Τον υπεροχο τροπο του να κερδισει εναν νεο πελατη.(γελαει ο κοσμος)
2:Μετετρεψε το 4ωροφο μαγαζι σε "μαγαζακι"
3:Δεν προκειτα να πατησω το ποδι μου(και ηθελα να ψωνισω SVS) και εννοειται εχω κανει την απαραιτητη δυσφημιση σε ολους τους γνωστους μου να μην περασουν ουτε απεξω.

Tην Onkyo την εχει η Onkyo-Βosse AUDIOGROUP και ειναι στην μεσογειων.(εκει μου επισκευασαν δωρεαν το Onkyo 807) Δεν ξερω αν εχει αλλαξει χερια.

Βασικά γράφω στην υπογραφή μου που εργάζομαι, για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να σου απαντήσω καθώς αφορά άλλο κατάστημα.

Δεν επικροτώ ποτέ αγορές απ' έξω πλην των περιπτώσεων που ανέφερα, αιτιολογόντας μάλιστα τη γνώμη μου.

Αστεία δεν ήταν πάντως η περίπτωση που αφορούσε τους Onkyo με το HDMI. Είναι γνωστή ιστορία, οι παλιοί την θυμούνται. Τέτοιες περιπτώσεις είναι αρκετές. Άλλο αν δεν αναφέρονται αφού κανείς δεν θέλει να παραδεχτεί ότι την πάτησε.
 
Last edited:
Και αυτό το επιχείρημα έλα να σου πω την τιμή από κοντά δεν ισχύει το σκρουτζ τι σημαίνει πάλι;

Ότι δεν είναι ενημερωμένα τα e-shop για τις τρέχουσες τιμές η μία περίπτωση ή είναι σπασμένη η τιμή στην άλλη περίπτωση που σημαίνει ότι όλοι έχουν την ίδια σπασμένη τιμή.

Αυτά είναι γνωστά πράγματα. Το περίεργο είναι να σου κάνει εντύπωση.
 
Ομολογώ ότι σε παρακολουθώ χρόνια και έχω βοηθηθεί πάρα πολύ από τις γνώσεις σου και από την πειθώ σου. Τώρα αν μπορούσες να κατευθύνεις αυτή την πειθώ και προς την άλλη πλευρά ( των εισαγωγέων - εμπόρων κλπ) θα σε ευγνωμονούσαμε όλοι εδώ μέσα. Ο 4800 που με ενδιαφέρει έχει 1999 εδώ (άντε στο μαγαζί να κατέβει στα 1900) και στην πόρτα του σπιτιού μου από Γερμανία 1560. Τώρα αν χαλάσει, οι γερμανοί δεν ρωτάνε περισσότερα από τους εδώ. Πίστεψε με μπορεί να ξεμπλέξεις και πιο εύκολα. Αυτά με όλο τον σεβασμό στις γνώσεις σου
 
Τώρα αν χαλάσει, οι γερμανοί δεν ρωτάνε περισσότερα από τους εδώ. Πίστεψε με μπορεί να ξεμπλέξεις και πιο εύκολα. Αυτά με όλο τον σεβασμό στις γνώσεις σου

Ρωτάνε, αλλά κυρίως δεν μπορούν να βοηθήσουν. Ούτε καταλαβαίνουν τι τους λες. Δεν υπάρχει support.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως υποστηρίζω ότι είναι όλα ρόδινα και εδώ. Αυτό έχει να κάνει με την αντιπροσωπεία και την πολιτική της. Πάντως εγώ όσες φορές είχα ανάγκη να βρω άκρη σε πρόβλημα, μόνο από εδώ κατάφερα να βρω.
Από έξω.... σιγά μην καταλάβει ο ινδός στο chat τι του λες...
 
Επισης να αναφερω οτι σε εμενα χαλασε η πλακετα Hdmi τοτε ,και επειδη βγηκε πανευρωπαικη οδηγια απο την Οnkyo, μου την επισκευασε δωρεαν η Οnkyo Ελλαδος.Δεν σε χαλασε?

Αυτό τώρα το είδα.

Κατ' αρχάς για να μην μπερδεύεσαι. Σε εμένα δεν χάλασε τίποτε. Σε εσένα χάλασε. Ο Onkyo.

Πάμε παρακάτω. Αυτό με την επισκευή έγινε ως εξής. Ο κατασκευαστής κάλυψε για το συγκεκριμένο θέμα τον αντιπρόσωπο, ο οποίος φυσικά δεν είχε καμία υποχρέωση να καλύψει τον Γερμανό έμπορο. Δεν θα έκανε δηλαδή την κουτσουκέλα ο Γερμανός για να την πληρώσει ο Έλληνας. Αν και αυτό μπορεί να φέρει περίεργους συνειρμούς... 🙃

Η επισκευή έγινε μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία όσων είχαν την ατυχία να ψωνίσουν απ' έξω, τέτοια που εγώ προσωπικά για λόγους αυτοσεβασμού δεν θα υπέβαλα τον εαυτό μου ποτέ.

Bottom line. Όσοι αγόρασαν από Ελλάδα δεν ταλαιπωρήθηκαν, όσοι αγόρασαν από το εξωτερικό, τραβήξανε τον παθών τους τον τάραχο. Και όχι μόνο αυτό, στην τελική έβγαλε και λεφτά ο Έλληνας αντιπρόσωπος από όλο αυτό, γιατί όπως καταλαβαίνεις όταν δεν υπάρχει τέτοια συμφωνία και ο κατασκευαστής (λόγω της υποχρέωσης που έχει να έχει πανευρωπαϊκό service) ψάχνει να βρει λύση, θα πληρώσει αδρά για να τη βρει.

Έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι. Ο κάτοχος γιατί νομίζει ότι πέτυχε καλό deal και νομίζει ότι κάτι έγινε που του κάνανε service δωρεάν μετά από 10 τέρμενα, ο κατασκευαστής γιατί βρήκε λύση και ο αντιπρόσωπος γιατί πληρώθηκε για τη λύση.

Πρέπει να σκέφτεσαι έξω από τα κουτάκια, και... να έχεις και γνώση του χώρου και τι συμβαίνει. 😉
 
Η ουσία παραμένει ότι κάποια προϊόντα είναι υπερκοστολογημενα στην Ελλάδα και κάτι πρέπει να γίνει είτε σε επίπεδο αντιπροσωπείας είτε καταστημάτων. Γιατί εντάξει τι πιθανότητες υπάρχουν να βγει βλάβη; Υποθέτω πολύ μικρές γιατί αλλιώς μπαίνει θέμα αξιοπιστίας της κατασκευάστριας. Και αυτό δεν το θέλουμε έτσι δεν είναι;
 
  • Like
Reactions: chocbhed
Η ουσία παραμένει ότι κάποια προϊόντα είναι υπερκοστολογημενα στην Ελλάδα και κάτι πρέπει να γίνει είτε σε επίπεδο αντιπροσωπείας είτε καταστημάτων. Γιατί εντάξει τι πιθανότητες υπάρχουν να βγει βλάβη; Υποθέτω πολύ μικρές γιατί αλλιώς μπαίνει θέμα αξιοπιστίας της κατασκευάστριας. Και αυτό δεν το θέλουμε έτσι δεν είναι;

Επειδή εγώ βαριέμαι γενικότερα να λέω τα ίδια κάθε φορά, κάθε τέτοιο καιρό είναι το ξεστοκάρισμα που αποφασίζουν μεγάλοι έμποροι (βλ. Amazon) κάθε τέτοιο καιρό θα βγει κάποιος να γκρινιάξει και να πει - όπως πέρσι - ότι συμφέρει να κάνεις εισαγωγή από εκεί και να πουλάς εδώ φτηνότερα ως παραεισαγωγέας.

Λογικό να το πει, αλλά επειδή δεν γνωρίζει και πρόκειται απλώς για μια ενστικτώδη αντίδραση, γι' αυτό δεν παίζει και μεγάλο ρόλο στις πωλήσεις και στη γενικότερη εικόνα της αγοράς.

Μετά βέβαια καταλαβαίνουν ότι το Black Friday είναι κοντά και πως οι τιμές αυτές είναι περιστασιακές.

Τώρα για το τι πρέπει να γίνει, αν εγώ θα πρέπει ή όχι να κατευθύνω την πειθώ προς τους κατασκευαστές, επειδή αυτό αφενός υπερβαίνει τις γνώσεις μου στις συνθήκες της αγοράς και αφετέρου είναι αυτό που λένε beyond my paycheck, προτιμώ να μην προσπαθώ να εφευρίσκω τον τροχό από την αρχή και επαφίεμαι σε εκείνους που τον έχουν ανακαλύψει, γιατί κάτι παραπάνω θα ξέρουν σίγουρα. ;)

Ιδανικά, θα θέλαμε όλοι να είναι δωρεάν το προϊόν. Δεν υπάρχει τέλος σε αυτό το θέμα με τις τιμές.
 
Ναι μια χαρά είναι οι περιστασιακες τιμές, που μόνο περιστασιακες δεν είναι, στις μάρκες που αναφέρθηκαν όλη την χρόνια είναι σταθερά αισθητά πιο χαμηλά από Ελλάδα και απλά Οκτώβρη με Νοέμβριο γίνονται προκλητικά πιο φθηνές σταθερά τα τελευταία χρόνια που κάποιος που θέλει να αγοράσει ενισχυτή απλά περιμένει αυτή την περίοδο...
Δυστυχώς η όποια ελληνική υποστήριξη κοστίζει πολυ ακριβά και σε όποιον περισσεύουν τα λεφτά ας την πληρώσει, βγάλει δεν βγάλει θέμα η συσκευή του για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Προσωπικά 500αρια για ελληνική εγγύηση 2 ετών δεν δίνω. Με τόσα λεφτά παίρνεις επέκταση εγγύησης σε αμάξια των 30Κ όχι των 1.5Κ.
To ότι με τα λεφτά που ζητούν Ελλάδα για τον 3800 έξω παίρνεις τον 4800, το ίδιο για Cinema 50 παίρνεις τον 40 είναι ακραίο
 
Last edited:
  • Like
Reactions: FABIAWRC
Το πιθανότερο είναι να μην δίνεις καθόλου, αλλά κουβέντα να γίνεται.

Δεν είναι όλα για όλους δυστυχώς. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είναι δωρεάν τα προϊόντα, αλλά δεν γίνεται.
 
Να σου πω ένα παράδειγμα. Πήρα πρόσφατα ένα GPS tracker, το οποίο τελικώς δεν έκανε σωστά τη δουλειά του γιατί είτε το είχα στο ντουλαπάκι, είτε κάτω από τη σέλα, έβγαινε συνεχώς offline. Μόνο σε bagpack όταν το είχα δούλευε. Ε, λοιπόν το συγκεκριμένο αν το είχα πάρει π.χ. από την Amazon, ακόμα θα έτρεχα, να βρουν τι φταίει, γιατί δεν δουλεύει, άντε να συνεννοηθείς στο chat κλπ. Και μόνο τη διαδικασία που σκέφτομαι, αρκεί.
Ενώ επειδή το πήρα από κατάστημα στην Ελλάδα, αφού το δοκίμασε ο τεχνικός, μου έδωσε επιλογή ή επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό για άλλο προϊόν. Την ίδια μέρα όλα αυτά.
Ειδικά για το Amazon, η πραγματικότητα είναι εντελώς αντίθετη από αυτή που περιγράφεις.

Συνήθως με το Amazon βγάζεις άκρη σε 5 λεπτά χωρίς μα μου (κάτι (μα μου και ταλαιπωρίες) που συμβαίνει πάρα πολλές φορές στην Ελλάδα).

Κατά τα άλλα, προφανώς και πρέπει να στηρίζουμε την Ελληνική αγορά (αλλα, όπως ειπώθηκε, όταν οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες, δύσκολο να το κάνεις / ακόμα κι αν θες).
 
1:Το "δεν σε χαλσε¨ ειναι εκφραση που μαλλον δεν την ξερεις.Καμια σχεση με βλαβη.Εννοω "δεν σε χαλασε" που μου το εφτιαξαν δωρεαν στην Ελλαδα.

Εκεινη η σειρά της Οnkyo ειχε μεγαλα θεματα με τις πλακετες hdmi και εγινε χαμος.Δεν θυμαμαι να εχει γινει τοσος ντορος απο κακη παρτιδα σε av.Eτσι αποφασισε η εταιρεια να αλλαχτουν δωρεαν οι πλακετες hdmi ακομα και σε μοντελα εκτος εγγυησης οπως εμενα αν θυμαμαι καλα στα 3.5 με 4 χρονια.

2: Συνεχιζεις με τα αστεια σου επιχειρήματα. "δεν είχε καμία υποχρέωση να καλύψει τον Γερμανό έμπορο" ΕΧΩ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?.

3: Δεν πειραζει ας μην τον εφτιαχνες.Μας τον εφτιαξε η Onkyo δωρεαν ομως.

4: Οι ενισχυτες ξερεις μπορει να χαλασουν και μετα την εγγυηση.Εμενα ο Οnkyo που χαλασε εκτος εγγυησης ,ασχετα που ημουν τυχερος και εδωσε οδηγια,εαν δεν υπηρχη αυτη, θα ειχα χασει 750 ευρω και οχι 1250 εαν δεν τον εφτιαχνα.

5: ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΤΙΜΕΣ! Ειλικρινα ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΑΣΧΗΜΑ...Τις τιμες τις παρακολουθω συνεχεια σε Marantz-Denon απο Γερμανια και ειναι ΜΟΝΙΜΑ καλυτερες και ΧΑΟΤΙΚΕΣ στα ακριβα μοντελα.

Για παμε λιγο τιμες να δουμε τις περιστασιακες τιμες.
Σημερινες Τιμες με 24% φπα και εξοδα αποστολης τελικη τιμη στην πορτα σου σε σχεση με Σκρουτζ.

Cinema 40=1953 Ελλαδα=2949!!!!
Cinema 50=1569 Eλλαδα=1889(Μονο ο Πετροπουλος ολοι οι αλλοι 2099)
4800=1580 Ελλαδα=2000
3800=986 Ελλαδα=1386 (τωρα επεσε 100 ευρω απο 1 οκτωβριου πριν 1499...)

6: Εχεις αναγαγει την αγορα av απο εξωτερικο οτι θα κανουμε το μεγαλυτερο λαθος της ζωης μας.Προφανως και δεν μου αρεσει να τα ακουμπαω στον Γερμανο αλλα συγγνωμη την τσεπη μου θα κοιταξω.
Λογικο απο την μια αφου πουλας Denon και θα χασεις πωλησεις και παροτρυνεις τον κοσμο να μην ψωνισει απο το εξωτερικο,,αλλα απο την αλλη δεν αντεχω τα ψεμματα και τα αστεια επχειρηματα.

Τιμια και παντελονατη απαντηση ειναι να πεις:

"Αγοραζω απο τον εισαγωγεα,ακριβοτερα απο την υπολοιπη ευρωπη,+λειτουργικα εξοδα+μεγαλη εφορια κλπ δεν μπορω να ειμαι ανταγωνιστικος.
Ας κρινει λοιπον ο καθε αγοραστης αν αξιζει για 2 χρονια να πληρωσει τεραστιες διαφορες,μονο και μονο για να μην στειλει τον ενισχυτη εξωτερικο ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ χαλασει.

Ολα τα αλλα ειναι παπατζιλικια.
 
Να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη σχετικα με τις αγορες από εξω.. Άρχισα να ψωνιζω και εγω απο το εξωτερικο απο το 2004 , αρχικα απο Αμερική μεσω ebay (αλλα λογω των έξτρα φορων των τελωνειων τα παρατησα πια) και εν συνεχεια απο aliexpress και αλλα site ευρωπαικων eshop .

Ψωνιζα απ εξω ειτε γιατι δεν υπηρχε ακομα στην Ελληνικη αγορα καποιο προιον γκατζετικου ενδιαφεροντος οπως το πρωτο media player DVICO M6500 στα 400€ με ενσωματωμενο Hard disk drive 3.5 που σε εποχη 2004 ήταν κατι το εξωπραγματικο απο site στον Καναδα , ειτε γιατι οντως υπηρχε μεγαλη διαφορα σε τιμες από εδω σε αρκετα προιοντα κυριως σε συγκριση skroutz / alliexpress ωπου ψωνιζε ο εμπορας ενα gps tracker που ενω εγω το ειχα παρει 50 και εδω το εδιναν 100€...

Παντα ειχα σαν μετρο προσωπικα να μην αγοράζω προιόντα αξίας πάνω από ενα οριο που στην δικη μου περίπτωση ήταν τα 300 με βαρια τα 400€ για τους κατωθι λογους :

- Αν ερχοταν διαλυμμενος ενας ενισχυτης πχ απο το ταχυδρομειο για τον οποιο θα ειχα δωσει κανα 1500€ θα ειχα αρρωστησει....αν ερχοταν μια τετοια συσκευη και χαλαγε ή κουφια η ωρα παθαινε κατι θα ειχα αρρωστησει..κρυος ιδρωτας και με νευρα απιστευτα με φανταζομαι...

Αν ειναι κ στον χαρακτηρα σου να εισαι ανυπομονος στο να βρεθει αμεσα λυση με επιστροφη χρηματων και συσκευης τοτε γινονται ακομα χειροτερα τα πραγματα.

Γρηγορα να στελνεις απροσωπα email , να περιμενεις απαντησεις για το ποτε θα δρομολογηθει μια επιστροφη , ποτε θα παρεις πισω τα χρηματα ή την συσκευη σου ειτε επισκευασμενη είτε νέα παρτιδα. Μπειτε λιγο στο mood αυτο.

Σιγουρα νιωθεις γαματα γιατι βρηκες κατι σε ξεφτιλα τιμη αλλα από την στιγμη που πατας το κουμπι "buy it now" ξεκιναει το αγχος και η πιεση μεχρι να ερθει η στιγμη να σου ερθει ανεπαφο και φυσικα να παιζει αψεγαδιαστα ωπου και θα ηρεμησεις μια και καλη. Ειναι να μην σου τυχει που λεμε..

Ετσι παρολο που εγω δεν εχω λεφτα να τρεχουν απο τις τσεπες μου ή να ειμαι καποιος χομπιστας χαχα , προτιμω παρολα αυτα για συσκευες αξιας 500 και πανω να τα αγορεσω απο εδω γιατι η ψυχικη μου υγεια ξεπερναει την οικονομικη αγαλιαση που θα ενιωθα αν εδινα λιγοτερα για αγορα απο το εξωτερικο.

Μου χαλασε , μου ηρθε διαλυμμενο;; Αυριο το πρωι πρωι τηλεφωνο και σφαιρα στο μαγαζι...Ουτε την νυχτα δεν θα εβγαζα ...καταλαβαινεται τι εννοω.....αν μου τυχαινε εμενα αυτο για αγορα απο εξω..

Αυτος ήταν και ο λογος που δεν ειχα παρει τοτε τους τελικους της emotiva πριν κανα χρονο απο υποκαταστημα της στην ευρωπη και σε ξεφτιλα τιμη!!!

Τελικα ολα αυτα ειναι ενα μεγαλο ρισκο και σιγουρα σε περιπτωση που κατι δεν παει καλα κρυβει μια ταλαιπωρια μεσα του. Για εμενα δεν.. απλα.

Υγ.Αν βρειτε τιμες χαμηλοτερες στο εξωτερικο και τις αναφερετε σ ενα πωλητη εδω ειτε για να μπουμε σε διαδικασια εκπτωσης ειτε για να του την μπουμε γενικα δεν νομιζω κατα την γνωμη μου πως ειναι και η καλυτερη πρακτικη.. Ολα θελουν τροπο.

Αν ημουν ο πωλητης δεν θα νευριαζα αν μου λεγανε για τιμες εξωτερικού...απλα θα ελεγα στον πελατη μου πως αυτη ειναι η τιμη που το δινουμε εδω , θα εχεις καποια εκπτωση σιγουρα και θα εχεις και την αμεσοτητα αν σου συμβει το οτιδηποτε να σε εξυπηρετησω. Διαφορετικα αν το βρηκατε χαμηλοτερα στο εξωτερικο ας το προμηθευτειτε απο εκει με τις οποιες συνεπειες μπορει να εχει αυτο.

Αντί επιλόγου , Επικροτω και τους δυο τροπους αγοράς , αλλα προσωπικα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο προτιμω να αγοραζω απο εδω και ας ειναι πιο τσιμπημενα , οπως εγινε και με τους 3 Anthem MCA gen 2 και τον Denon 4700 και το προβολικο laser LG 810PW που ευτυχως ειναι αγορασμενα απο καταστημα εδω του οποιου το προφιλ και ο πωλητης ειναι ακρως επαγγελματιας που σου βγαζει μια ασφαλεια. Μεγαλο πραγμα να κοιμασαι ξεγνοιαστος το βραδυ...και φυσικα Προσωπικος χρονος δεν υπαρχει πια για χασιμο ετσι οπως τρεχουν στις μερες μας οι ρυθμοι της ζωης....
 
  • Like
Reactions: Pleo
1:Το "δεν σε χαλσε¨ ειναι εκφραση που μαλλον δεν την ξερεις.Καμια σχεση με βλαβη.Εννοω "δεν σε χαλασε" που μου το εφτιαξαν δωρεαν στην Ελλαδα.

Εκεινη η σειρά της Οnkyo ειχε μεγαλα θεματα με τις πλακετες hdmi και εγινε χαμος.Δεν θυμαμαι να εχει γινει τοσος ντορος απο κακη παρτιδα σε av.Eτσι αποφασισε η εταιρεια να αλλαχτουν δωρεαν οι πλακετες hdmi ακομα και σε μοντελα εκτος εγγυησης οπως εμενα αν θυμαμαι καλα στα 3.5 με 4 χρονια.

2: Συνεχιζεις με τα αστεια σου επιχειρήματα. "δεν είχε καμία υποχρέωση να καλύψει τον Γερμανό έμπορο" ΕΧΩ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?.

3: Δεν πειραζει ας μην τον εφτιαχνες.Μας τον εφτιαξε η Onkyo δωρεαν ομως.

4: Οι ενισχυτες ξερεις μπορει να χαλασουν και μετα την εγγυηση.Εμενα ο Οnkyo που χαλασε εκτος εγγυησης ,ασχετα που ημουν τυχερος και εδωσε οδηγια,εαν δεν υπηρχη αυτη, θα ειχα χασει 750 ευρω και οχι 1250 εαν δεν τον εφτιαχνα.

5: ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΤΙΜΕΣ! Ειλικρινα ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΑΣΧΗΜΑ...Τις τιμες τις παρακολουθω συνεχεια σε Marantz-Denon απο Γερμανια και ειναι ΜΟΝΙΜΑ καλυτερες και ΧΑΟΤΙΚΕΣ στα ακριβα μοντελα.

Για παμε λιγο τιμες να δουμε τις περιστασιακες τιμες.
Σημερινες Τιμες με 24% φπα και εξοδα αποστολης τελικη τιμη στην πορτα σου σε σχεση με Σκρουτζ.

Cinema 40=1953 Ελλαδα=2949!!!!
Cinema 50=1569 Eλλαδα=1889(Μονο ο Πετροπουλος ολοι οι αλλοι 2099)
4800=1580 Ελλαδα=2000
3800=986 Ελλαδα=1386 (τωρα επεσε 100 ευρω απο 1 οκτωβριου πριν 1499...)

6: Εχεις αναγαγει την αγορα av απο εξωτερικο οτι θα κανουμε το μεγαλυτερο λαθος της ζωης μας.Προφανως και δεν μου αρεσει να τα ακουμπαω στον Γερμανο αλλα συγγνωμη την τσεπη μου θα κοιταξω.
Λογικο απο την μια αφου πουλας Denon και θα χασεις πωλησεις και παροτρυνεις τον κοσμο να μην ψωνισει απο το εξωτερικο,,αλλα απο την αλλη δεν αντεχω τα ψεμματα και τα αστεια επχειρηματα.

Τιμια και παντελονατη απαντηση ειναι να πεις:

"Αγοραζω απο τον εισαγωγεα,ακριβοτερα απο την υπολοιπη ευρωπη,+λειτουργικα εξοδα+μεγαλη εφορια κλπ δεν μπορω να ειμαι ανταγωνιστικος.
Ας κρινει λοιπον ο καθε αγοραστης αν αξιζει για 2 χρονια να πληρωσει τεραστιες διαφορες,μονο και μονο για να μην στειλει τον ενισχυτη εξωτερικο ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ χαλασει.

Ολα τα αλλα ειναι παπατζιλικια.

Ένα ολόκληρο post παπατζιλίκι, για να χρησιμοποιήσω δικές σου λέξεις, το οποίο βγάζει πόνο γιατί ταλαιπωρήθηκες από την αγορά σου στο εξωτερικό.

Ενημερώσου παντελονάτε... :p (άλλη δική σου λέξη) εγώ δεν πουλάω Denon.

Όλα αυτά που γράφεις είναι απόρροια του πως την πάτησες και πόσο ταλαιπωρήθηκες.

Έτσι έγιναν τα πράγματα όπως τα περιγράφω. Αν σου έκατσε και έμαθες ότι τελικά δεν έκανες τίποτε σε κανέναν, πολλώ δε μάλλον τελικά κατέληξε το όλο θέμα να είναι και επικερδές εκεί που δεν ήθελες να δώσεις χρήματα, ε τι να κάνουμε; Τα ίδια εργαλεία έχουν όλοι και τα χρησιμοποιούν και παρακολουθούν τις τιμές. Δεν περίμεναν εσένα να τους το πεις. :ROFLMAO:
Επειδή εσύ μια εικόνα που αφορά εσένα, δεν σημαίνει ότι είναι έτσι όλος ο κόσμος. Τι θα πει παρακολουθείς τις τιμές; Τίποτε δεν θα πει.

Επειδή είμαι στις καλές μου, κρατάω σε screenshot αυτά που έγραψες για να τα προωθήσω περεταίρω.
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: chocbhed
Ειδικά για το Amazon, η πραγματικότητα είναι εντελώς αντίθετη από αυτή που περιγράφεις.

Συνήθως με το Amazon βγάζεις άκρη σε 5 λεπτά χωρίς μα μου (κάτι (μα μου και ταλαιπωρίες) που συμβαίνει πάρα πολλές φορές στην Ελλάδα).

Κατά τα άλλα, προφανώς και πρέπει να στηρίζουμε την Ελληνική αγορά (αλλα, όπως ειπώθηκε, όταν οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες, δύσκολο να το κάνεις / ακόμα κι αν θες).

Ειδικά στην Amazon σε προϊόν που δεν υπήρχε στην Ελληνική αγορά, μου πήρε έναν ολόκληρο μήνα για να βρω άκρη σε προϊόν που είχε πρόβλημα. Μεγάλη ταλαιπωρία, άπειρες ώρες στο chat, ο επόμενος δεν ήξερε τι έλεγε ο προηγούμενος, 200 φορές από την αρχή να λένε τα ίδια και φτου από την αρχή, μέχρι να αρχίσεις να τα παίρνεις στο κρανίο.

Γενικά ένα μπάχαλο, το οποίο δυστυχώς είναι επαναλαμβανόμενο από την αρχή ως το τέλος, κάποια στιγμή θα βρεις την άκρη, αλλά δεν αξίζει η ταλαιπωρία.
 
2: Συνεχιζεις με τα αστεια σου επιχειρήματα. "δεν είχε καμία υποχρέωση να καλύψει τον Γερμανό έμπορο" ΕΧΩ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?.

Ο μόνος που συνεχίζει να λέει αστεία, είσαι εσύ. Πανευρωπαϊκή εγγύηση έχεις από τον κατασκευαστή. Από τον έμπορο για να έχεις θα πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη συμφωνία με τον κατασκευαστή.

Αν κρίνω από αυτά που γράφεις, δεν γνωρίζεις τι ισχύει για τις εγγυήσεις. Είναι καταφανέστατο ότι καταλήγεις σε συμπεράσματα βάσει εκείνων που δεν γνωρίζεις.

Όπως και να έχει, το να συζητάμε για τις τιμές είναι σαν να συζητάμε γιατί η φέτα στο supermarket κοστίζει τόσο, ή πόσο κόστιζε η φέτα επί... ορθόδοξου πασόκ. 🥳


Στην τελική υπάρχουν δύο αντικρουόμενα συμφέροντα, το ένα είναι του αγοραστή και το άλλο του πωλητή. Αυτά τα δύο δεν γεφυρώνονται. Ο αγοραστής ιδανικά θα ήθελε να το πάρει δωρεάν και ο πωλητής να βγάλει το περισσότερο κέρδος που μπορεί.

Είναι μια ατελέσφορη συζήτηση αυτή. Ο καθένας ψωνίζει ανάλογα με το ρίσκο που είναι διατεθειμένος να πάρει. Εσύ το πήρες, το πλήρωσες και είναι στη δική σου ψυχοσύνθεση να το ξαναπάρεις. Δεν σκέφτονται όμως όλοι έτσι.
 
Όπως ξαναέγραψα σε προηγούμενο ποστ οι εμπειρίες μου από αγορές στο εξωτερικό είναι ακριβώς αντίθετες από αυτές που περιγράφει ο φίλος που εργάζεται στο κατάστημα εμπορίας.
Οποτε χρειάστηκα υποστήριξη από έξω η ανταπόκριση ήταν χωρίς μα και μου...
Οπως έγραψα για την σκούπα από πωλητή του αμαζον κατευθείαν μετά από ένα δύο μέιλ που ανταλλάξαμε μου έστειλαν νέο σώμα σκούπας χωρίς να ελέγξουν οι ίδιοι το παλιό εννοείται με δικη τους χρέωση.
Φυσικά τους είχα στείλει βίντεο με την σκούπα που δεν φόρτιζε.
Τώρα για το άγχος και τον κρύο ιδρώτα που λέει ο φίλος παραπάνω και εγώ αγχωτικος είμαι μέχρι να μου έρθει η νέα ήμουν απογοητευμένος...
Από την άλλη όλοι έχουμε ακούσει από άλλους ή έχουμε δικά μας παραδείγματα από ελληνικές αντιπροσωπείες που πρώτα σου βγάζουν το λαδι για να αποδείξεις ότι δεν φταις εσύ για την δυσλειτουργια και μετά τρως βδομάδες και μήνες αναμονής για να επισκευάσεις τα ανεπισκευαστα στην προσπάθεια του αντιπροσώπου να μην χρεωθεί ούτε σεντς...
Κακά τα ψέματα οι ξένοι λόγω του τεράστιου όγκου πωλήσεων σε όλο τον κόσμο είναι πιο δεκτικοι σε προβλήματα καθώς η αναλογία πωλήσεων μπορεί να είναι και 100/ 1 από Γερμανό σε Ελληνα εμπορα συνεπώς ότι πρόβλημα βγαζουν οι συσκευές αυτοί το συναντούν, είναι προετοιμασμενοι λαμβάνουν καθημερινά αιτήματα με προβλήματα και έχουν και προσωπικό για να τα διεκπεραιωνουν και την κουλτούρα να κλείσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα το τικετ...
Το τελευταίο που θέλει ένας Γερμανός εμπορας είναι να ανοίξει θεμα σε ευρωπαϊκό φόρουμ τεχνολογίας για κατάστημα που δεν εξυπηρετεί μετά την πωληση όταν αυτοί στηρίζονται αποκλειστικά σχεδόν σε ον λαιν πωλήσεις...
Επίσης η δική μου πρακτική σε προβλήματα συσκευών δεν είναι το chat Όταν θες να εξηγησεις σε κάποιον ένα πρόβλημα τραβάς ένα μικρό βίντεο όσων δευτερολεπτων χρειάζεται και το στέλνεις και δεν χρειάζεται να πεις ούτε λέξη...
 
Last edited: