ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

απλα τον πουλανε διπλη τιμη στην Ευρωπη απ'οτι στην Αμερικη.Ψαχνουνε για λαλακες?
 
..........

- Στο reviewαναφέρεται αναλυτικά και στο Panel Alignment System του 60ρη το οποιο επιτρέπει την ευθυγράμμιση των πανελ σε επιπεδο 0,5 pixel.
..........


Τακη , μια μικρη διορθωση αν μου επιτρεπεις.....

Στο ριβιου αναφερει ρυθμιση σε βηματα των 0.1 pixel ( οπως εχουμε πει και παλαιοτερα ) και συνολικη μετατοπιση 20 βηματων(δηλ 2 pixel) .

Η ρυθμιση αφορα μονο τα δυο πανελ αυτα του μπλε και του κοκκινου. Το πρασινο παραμενει σταθερο.

Ισως μπερδευτηκες με την εξηγηση του πως γινεται αυτη η ρυθμιση.

Με δυο απλα λογια κι οπως το καταλαβα, γινεται ως εξης.....

Βασικα χρησιμοποιουνται 2 πιξελ για την αναπαρασταση ενος ( προσοχη, αυτο δεν σημαινει οτι εχει τα διπλα πιξελ, αλλα οπως το καταλαβα η εικονα ειναι shifted κατα μισο πιξελ και τους δυο αξονες) .
Η φωτεινοτητα αυτων των δυο native pixel μεταβαλετε με τετοιον τροπο ωστε το «ρυθμισμενο» να φαινεται αναμεσα απο τα δυο πραγματικα.
Τα πιξελ φωτιζονται με την ιδια φωτεινοτητα αρχικα ( οταν η ρυθμιση δηλαδη ειναι στο 0) , και στη συνεχεια μεταβαλλοντας τη φωτεινοτητα τους , φαινεται οτι γινεται η μετακινηση. Για παραδειγμα αν θελεις να μετακινησεις προς τα δεξια το προβαλομενο πιξελ , φωτιζεις λιγο παραπανω το δεξι και υποφωτιζεις το αριστερο πραγματικο πιξελ.
 
Κι εγώ κάτι τέτοιο είχα φανταστεί αρχικά. Αλλά αυτό δεν είναι ψιλοαπάτη; Δεν μειώνεται (θεωρητικά στο μισό, για να μην πω στο ένα τέταρτο) η ευκρίνεια έτσι;

Το 1:1 pixel mapping δεν πηγαίνει περίπατο;
 
Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Κι εγώ κάτι τέτοιο είχα φανταστεί αρχικά. Αλλά αυτό δεν είναι ψιλοαπάτη; Δεν μειώνεται (θεωρητικά στο μισό, για να μην πω στο ένα τέταρτο) η ευκρίνεια έτσι;

Το 1:1 pixel mapping δεν πηγαίνει περίπατο;


Απο που προκυπτει η μειωση της ευκρινειας ?


Το 1/1 οχι, δεν παει νομιζω !
 
Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Το 1/1 οχι, δεν παει νομιζω !

Δεν ανησυχώ για το κλείδωμα - ανησυχώ για το τελικό αποτέλεσμα στο πανί. Φοβάμαι ότι από κοντά θα φαίνεται κάπως πιο smooth σε σχέση με έναν μονότσιπο, παρότι θεωρητικά θα έχει τέλεια σύγκλιση.

Βέβαια, θα πρέπει να πλησιάσεις πολύ στο πανί για να το καταλάβεις.

Αλλά επειδή είμαστε και λίγο "βλαμμένοι" με τέτοια θέματα, διατηρώ επιφυλάξεις..
 
Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Είσαι και γρήγορος! :)

Αυτό που εννοώ είναι αυτό που προσέθεσα παραπάνω, για το 1:1 pixel mapping.

Αν για να δημιουργήσει ένα pixel η Sony "φωτίζει" 2 ή 4, δεν έχει κάνει ζημιά;


Αυτο που περιγραφει ο Ροτζερς , ειναι σαφεστατη βελτιωση του φαινομενου με ελαχιστη μειωση του σαρπνες της εικονας. Αυτα σε θεαση απο κοντα. Απο αποσταση θεασης θεωρει οτι δεν μειωνει overall την εικονα, αντιθετως αφαιρει τα μειωνεκτηματα της "συγκλισης" ας πουμε.

Σημειωνει δε, οτι η παραπανω διορθωση , επειδη γινεται σε ολη την επιφανεια το ιδιο, δεν "φερνει" προβληματα ομοιομορφιας του φαινομενου (μαλλον μπηχτη ειναι αυτο για τον vw200 που θα εχει σε πανω απο 100 διαφορετικα σημεια την συγκεκριμενη ρυθμιση!).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Δεν ανησυχώ για το κλείδωμα - ανησυχώ για το τελικό αποτέλεσμα στο πανί. Φοβάμαι ότι από κοντά θα φαίνεται κάπως πιο smooth σε σχέση με έναν μονότσιπο, παρότι θεωρητικά θα έχει τέλεια σύγκλιση.

Βέβαια, θα πρέπει να πλησιάσεις πολύ στο πανί για να το καταλάβεις.

Αλλά επειδή είμαστε και λίγο "βλαμμένοι" με τέτοια θέματα, διατηρώ επιφυλάξεις..


Μπα, βλαμμενοι δεν θεωρω οτι ειμαστε. Το αν το βλεπουμε η οχι απο κοντα η μακρια ειναι καθαρα θεμα ματιου !
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Μπα, βλαμμενοι δεν θεωρω οτι ειμαστε. Το αν το βλεπουμε η οχι απο κοντα η μακρια ειναι καθαρα θεμα ματιου !

Άσε την μπηχτή του ρότζερς τώρα και κοίτα τις δικιές σου...

Επι την ευκαιρία δεν το εξηγείτε λίγο αυτό με τη μετακίνηση και τα διπλά πίξελ και σε μας, σαν να μασταν παιδάκια δημοτικού;;; (ωραίες μέρες)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Άσε την μπηχτή του ρότζερς τώρα και κοίτα τις δικιές σου...

Επι την ευκαιρία δεν το εξηγείτε λίγο αυτό με τη μετακίνηση και τα διπλά πίξελ και σε μας, σαν να μασταν παιδάκια δημοτικού;;; (ωραίες μέρες)



Βρε δε με χε....

Εγω φταιω που δεν δινεις σημασια. Ειχα πει τις προαλλες στο αλλο θεμα του vw200 που εχει την ιδια και πιο εξεληγμενη δυνατοτητα , οτι το sxrd εχει τροπο και φωτιζει μερος του πιξελ .

Τωρα βοηθησα ?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Βρε δε με χε....

Εγω φταιω που δεν δινεις σημασια. Ειχα πει τις προαλλες στο αλλο θεμα του vw200 που εχει την ιδια και πιο εξεληγμενη δυνατοτητα , οτι το sxrd εχει τροπο και φωτιζει μερος του πιξελ .

Τωρα βοηθησα ?

όχι... μήπως υπάρχει κανένα σχήμα πουθενα που να περιγράφει αυτή τη διαδικασία του υποφωτισμού και υπερφωτισμού του μισού πιξελ με αποτέλεσμα τη σύγκλιση;;;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

όχι... μήπως υπάρχει κανένα σχήμα πουθενα που να περιγράφει αυτή τη διαδικασία του υποφωτισμού και υπερφωτισμού του μισού πιξελ με αποτέλεσμα τη σύγκλιση;;;


Δεν ξερω αν βοηθαει καθολου αυτο που εφτιαξα...........
 

Attachments

  • Untitled-2 copy.jpg
    Untitled-2 copy.jpg
    66.3 KB · Views: 40
Τακη , μια μικρη διορθωση αν μου επιτρεπεις.....

Στο ριβιου αναφερει ρυθμιση σε βηματα των 0.1 pixel ( οπως εχουμε πει και παλαιοτερα ) και συνολικη μετατοπιση 20 βηματων(δηλ 2 pixel) .

Η ρυθμιση αφορα μονο τα δυο πανελ αυτα του μπλε και του κοκκινου. Το πρασινο παραμενει σταθερο.

Ισως μπερδευτηκες με την εξηγηση του πως γινεται αυτη η ρυθμιση.

Με δυο απλα λογια κι οπως το καταλαβα, γινεται ως εξης.....

Βασικα χρησιμοποιουνται 2 πιξελ για την αναπαρασταση ενος ( προσοχη, αυτο δεν σημαινει οτι εχει τα διπλα πιξελ, αλλα οπως το καταλαβα η εικονα ειναι shifted κατα μισο πιξελ και τους δυο αξονες) .
Η φωτεινοτητα αυτων των δυο native pixel μεταβαλετε με τετοιον τροπο ωστε το «ρυθμισμενο» να φαινεται αναμεσα απο τα δυο πραγματικα.
Τα πιξελ φωτιζονται με την ιδια φωτεινοτητα αρχικα ( οταν η ρυθμιση δηλαδη ειναι στο 0) , και στη συνεχεια μεταβαλλοντας τη φωτεινοτητα τους , φαινεται οτι γινεται η μετακινηση. Για παραδειγμα αν θελεις να μετακινησεις προς τα δεξια το προβαλομενο πιξελ , φωτιζεις λιγο παραπανω το δεξι και υποφωτιζεις το αριστερο πραγματικο πιξελ.

Χρηστο ορθως μιλησες..
I stand corrected.:worshippy:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-VW60

Δεν ξερω αν βοηθαει καθολου αυτο που εφτιαξα...........

Εσύ τι λες...
Αυτό εννοούσα ακριβώς...

Τώρα πιστεύεις ότι αυτό γίνεται με χάρντουερ κίνηση...
Απ' ότι καταλαβαίνω....όχι...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΝΕΟΣ SONY VPL-V

Εσύ τι λες...
Αυτό εννοούσα ακριβώς...

Τώρα πιστεύεις ότι αυτό γίνεται με χάρντουερ κίνηση...
Απ' ότι καταλαβαίνω....όχι...


Απ'οτι φαινεται τα sxrd εχουν δυνατοτητα ημιφωτισμου του πανελ, κατι που δεν το εχω ξαναδιαβασει πουθενα για κανενα αλλο πανελ. Κι οταν λεμε ημιφωτισμο, δεν εννοουμε μισο φως, αλλα μισο πανελ και υποδιαιρεσεις του.

Προφανως αυτο εννοουσε και σε προηγουμενο αρθρο που ειχα διαβασει και ειχα αναφερθει στο θεμα στο vw200.

Παντως αν δεν την εχει αυτη τη δυνατοτητα το πανελ (hardware), δεν νομιζω να μπορεις να το κανεις μονο softwερικα !
 
ΟΚ με τον άξονα χ.. με τον ψ τι γίνεται; το ίδιο;

Δηλαδή η τεχνολογία SXRD μπορεί να φωτίζει τα pixels επιλεκτικά και στις 2 διαστάσεις; Δηλαδή ουσιαστικά χωρίζουν το κάθε pixel σε 10 χ 10 = 100 υπο-pixel; Και το addressing πως το κάνουν;

Πολλές οι ερωτήσεις.. Υπάρχει πουθενά τίποτα να διαβάσουμε;
 
Ιδου ολη η σχετικη παραγραφος απο το review του Greg Rogers για τους Αγγλομαθεις:

Panel Alignment
The VPL-VW60 has an innovative new feature that allows the user
to adjust RGB image convergence in sub-pixel steps. All three-panel
projectors are susceptible to convergence errors from panel misalignment.
Panel mounting tolerances can result in several pixels of
horizontal or vertical misalignment for a red or blue panel image relative
to the green panel image. Panels can also be tipped or angled
slightly to produce convergence errors that are not uniform across
the entire screen. The panel-mounting problem has become worse
with 1080p projectors because the pixels have become smaller.
Manufacturers are striving to reduce the mounting tolerances but the
convergence you get when buying a three-panel projector is mostly a
matter of luck. Buyers sometimes feel like they are playing Russian
roulette with a .44 Magnum. As Clint said in Dirty Harry (1971),
“You’ve got to ask yourself one question: “‛Do I feel lucky?’ Well, do
ya punk?”
Fortunately, Sony’s new Panel Alignment feature is designed to
make you lucky. It is easy to electronically shift an image by singlepixel
increments on a projector’s red or blue display panels to
improve convergence; Sony and other manufacturers have provided
that feature on other products. But since panel misalignment is a
mechanical tolerance, the red and blue images really need to be
shifted in sub-pixel increments to match the green image and fully
correct convergence. Since the panel’s native pixels are fixed in
place and can’t be moved electronically, Sony uses two native pixels
to represent each adjusted pixel, and varies the brightness of the two
pixels to make it appear as though the adjusted pixel is located
vary based on whether you apply correction to both the red and blue
images, whether you use both horizontal and vertical correction, and
the precise amount of correction as discussed above. Since the panels
were exceptionally well aligned in the review projector, I only had
to apply 0.2 pixels of vertical correction to the red panel. That was
perceived as a slight reduction in sharpness standing close to the
screen, but it was nearly insignificant from my normal viewing position.
But it is impossible to estimate how much the sharpness and
detail would have been affected if I had needed other levels of correction
in both directions and on both panels.
The Panel Alignment adjustments shift the entire red or blue
images, but for reasons I noted earlier, convergence errors may not
be uniform across the entire screen. In that case some of the convergence
error will not be fully correctable with this function.
 
Για μενα το θεμα δεν ειναι τοσο το sharpness (και η μειωση του) οσο το uniformity of alignment.
Σε οσους προβολεις εχω δει, το προβλημα γινεται εντονοτερο στα ακρα, που σημαινει οτι θελεις πολλα σημεια διορθωσης και οχι συνολικα ολου του πανελ.