Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

andreas_a

Senior Member
24 November 2009
413
Αθήνα
Καλημέρα στην όμορφη κοινότητα σας!
Τους επόμενους μήνες θα προβώ στην πρώτη μου αγορά βιντεοπροβολέα. Ενα όνειρο που ήθελα χρονια να πραγματοποιησω αλλα νομιζω οτι πλεον έχει φτασει η στιγμη. Οι 46 ιντες της tv μου μου φαινονται ελαχιστες, και επειδη σκεφτομουν ή βιντεοποροβολεα ή αγορα μεγαλης tv(65''), κατεληξα στην αγορα προβολέα.
Δε νομιζω οτι οσο μεγαλη και αν ειναι μια tv δεν προκειται ποτε να σου δωσει αυτη την κινιματογραφικη αισθηση που δινει ο προβολεας.
Επι του θεματος λοιπον. Εχω πολλα ερωτηματα που θελω να με βοηθησετε, θα παραθεσω μερικα παρακατω και με την συζητηση μαζι σας σιγουρα θα μου γεννηθουν κι αλλα.

Ο προβολεας θα τοποθετηθει σε αποσταση 5,1μ απο την οθονη προβολης ενω η αποσταση θεασης θα ειναι στα 4,8-4,7 απο την οθόνη.

1ο) Υστερα απο αναζητηση και καποια review που έχω διαβασει ειμαι μεταξυ Benq W7500 πρωτη προτιμηση, Optoma HD83. θα ηθελα τη γνωμη σας ποιον απ τους δυο να επιλεξω ή αν εχετε κι εσεις καποια αλλη προταση σε DLP μεχρι 2000 . Κατα το πλειστον θα χρησιμοποιηθει για ταινιες 2D αλλα και καποια 3D. Αν εχετε καποια προταση που αξιζει και δεν υπερβαινουμε κατα πολυ τα 2000 ευχαριστως να την ακουσω.

2ο) Το μεγαλο αγκαθι και εκει που εχω χαθει τελειως ειναι με τις οθόνες. Αρχικα να αναφέρω οτι θα ηθελα μια οθονη στις 130'' ηλεκτροκινητη καθως θελω να ανεβοκατεβαινει γτ απο πισω θα ειναι η tv. Εχω διαβασει σε καποιο review οτι η ποιοτητα της οθονης δεν παιζει σημαντικο ρολο στην ποιοτητα παραμονο τα υλικα απο τα οποια ειναι κατασκευασμενη. Εχω δει οθονες που ξεκινανε απο 500 μεχρι 5000 . θα ηθελα να κινηθουμε κοντα στο κατω ακρο.
Ο Benq w7500 ειναι ενας φωτεινος προβολεας 2000 lumens αρα λογικα θα χρειαστω μια οθονη με gain απο 0,8-1. Σωστα??
Ελα όμως που παιζουν και σε χρωματα τα πανια. Ασπρο ή γκρι για αυξηση contrast και καλυτερο μαυρο με πτωση της φωτεινοτητας.
Πραγματικα δεν ξερω τι να κοιταξω. Ειμαι τελειως μπερδεμενος Και θελω τη βοηθειας.

Αυτο που θελω να αναφερω ειναι οτι οι εποχες που διανυουμε ειναι δυσκολες και καθε ευρω μετραει. Επειδη ο βιντεοπροβολεας ειναι κατι που θα με συνοδεψει για τα επομενα 5-7 χρονια θα ηθελα να ειναι οσο το δυνατο πιο σωστο το στησιμο και να μην απογοητευτω απο το αποτελεσμα.

Ευχαριστω και παλι και περιμενω τη βοηθεια σας.
 
Χαιρετώ σε.

Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό (δεν υπάρχει πρόβλημα με τα προβόλια που επέλεξες).

Μια ηλεκτροκίνητη 130 ιντσών είναι αναγκαίο να διαθέτει εντατήρες, αλλιώς σε λίγο καιρό θα βρεθείς με πιο πολλά κύματα και από αυτά του Δουνάβεως. Αυτό σημαίνει ότι, δυστυχώς, το 500ρικο είναι out of the question. Εκτός αν θέλεις να πας σε φθηνή λύση με τη σκέψη στο μυαλό σου ότι σε λίγο καιρό ίσως να χρειαστεί αλλαγή είτε να συμβιβαστείς με την ιδέα θέασης σε οθόνη με ζάρες. (δεν είναι κάτι απολύτως τραγικό, ούτε καθιστά τη θέαση απαγορευτική, ωστόσο, πιθανότατα να ενοχλεί)
 
Μηπως μπορεις να μου προτεινεις καποια που κατα τη γνωμη σου ειναι value for money.
Ερωτηση : Αν τις περισσοτερες ωρες της ημερας ειναι κατεβασμενη και ανεβαινει μονο για καποιες ωρες που θελω να δω στην tv εξακολουθει να υπαρχει προβλημα με ζαρες ή οι ζαρες δημιουργουνται περισσοτερο οταν ειναι τυλιγμενο το πανι?

Επισης ασπρο ή γκρι γι αυτο το μεγεθος ?

Με gain 1.0 - 1.1 ειναι καλα?
 
Ακόμα δεν έχω συναντήσει 130άρα ηλεκτρική χωρίς εντατήρες που να μην κάνει ζάρες. Δεν μπορώ να είμαι κατηγορηματικός στο τι φταίει. Προφανώς λόγω μεγάλης επιφάνειας σε συνδυασμό με μέτριους μηχανισμούς και μελέτη, προκαλούνται οι ζάρες. Μπορείς να πας και σε γκρι μιας που τα προβόλια είναι πολύ δυνατά σε φως.
 
Μαλλον με βλεπω προς σταθερη. Αλλα ειναι λιγο περιοριστικη εφοσον δεν υπαρχει καποιο δωματιο αποκλειστικα γι αυτο το σκοπο. Δε βλεπω σε Ελληνικα καταστηματα διαθεσιμοτητα σε γκρι οθονες, μονο ασπρες πουλανε! υπαρχει καποιος που να εχει?
 
Απάντηση: Re: Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

καποιο μελος πουλαει μια 120 γρι ισως θα μπορουσαμε να εχουμε καποιες εντυπωσεις η πληροφοριες σχετικα με την αγορα (μεταφορικα κλπ).
http://avclub.gr/forum/showthread.php/142628-Οθονη-120-γκριζα-με-προεντατηρες


Παραδοση κανει μονο σε Γερμανια δεν στελνει Ελλαδα λογω του μηκους της οθονης ...
Το γραφει και εδω http://esmart-store.de/Shipping-Returns:_:1.html

Der Versand von Projektionsleinwänden und Lautsprecher Sets ist nur innerhalb Deutschlands und nach Österreich möglich.

Μεταφραση οθονες μονο σε Αυστρια και Γερμανια .


Οσο για τις εντυπωσεις ειναι πολυ καλη για τα λεφτα της με αριστα το 10 της δινω 8 .
Γρηγορος μηχανισμος , το πανι δεν ειναι λεπτο , ρουφαει τις αντανακλασεις εχει λιγες ζαρες που δεν ειναι αισθητες και ισως φταιει οτι φοβαμαι να τεντωσω πολυ τους προεντατηρες .

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Καλημέρα στην όμορφη κοινότητα σας!
Τους επόμενους μήνες θα προβώ στην πρώτη μου αγορά βιντεοπροβολέα. Ενα όνειρο που ήθελα χρονια να πραγματοποιησω αλλα νομιζω οτι πλεον έχει φτασει η στιγμη. Οι 46 ιντες της tv μου μου φαινονται ελαχιστες, και επειδη σκεφτομουν ή βιντεοποροβολεα ή αγορα μεγαλης tv(65''), κατεληξα στην αγορα προβολέα.
Δε νομιζω οτι οσο μεγαλη και αν ειναι μια tv δεν προκειται ποτε να σου δωσει αυτη την κινιματογραφικη αισθηση που δινει ο προβολεας.
Επι του θεματος λοιπον. Εχω πολλα ερωτηματα που θελω να με βοηθησετε, θα παραθεσω μερικα παρακατω και με την συζητηση μαζι σας σιγουρα θα μου γεννηθουν κι αλλα.

Ο προβολεας θα τοποθετηθει σε αποσταση 5,1μ απο την οθονη προβολης ενω η αποσταση θεασης θα ειναι στα 4,8-4,7 απο την οθόνη.

1ο) Υστερα απο αναζητηση και καποια review που έχω διαβασει ειμαι μεταξυ Benq W7500 πρωτη προτιμηση, Optoma HD83. θα ηθελα τη γνωμη σας ποιον απ τους δυο να επιλεξω ή αν εχετε κι εσεις καποια αλλη προταση σε DLP μεχρι 2000 . Κατα το πλειστον θα χρησιμοποιηθει για ταινιες 2D αλλα και καποια 3D. Αν εχετε καποια προταση που αξιζει και δεν υπερβαινουμε κατα πολυ τα 2000 ευχαριστως να την ακουσω.

2ο) Το μεγαλο αγκαθι και εκει που εχω χαθει τελειως ειναι με τις οθόνες. Αρχικα να αναφέρω οτι θα ηθελα μια οθονη στις 130'' ηλεκτροκινητη καθως θελω να ανεβοκατεβαινει γτ απο πισω θα ειναι η tv. Εχω διαβασει σε καποιο review οτι η ποιοτητα της οθονης δεν παιζει σημαντικο ρολο στην ποιοτητα παραμονο τα υλικα απο τα οποια ειναι κατασκευασμενη. Εχω δει οθονες που ξεκινανε απο 500 μεχρι 5000 . θα ηθελα να κινηθουμε κοντα στο κατω ακρο.
Ο Benq w7500 ειναι ενας φωτεινος προβολεας 2000 lumens αρα λογικα θα χρειαστω μια οθονη με gain απο 0,8-1. Σωστα??
Ελα όμως που παιζουν και σε χρωματα τα πανια. Ασπρο ή γκρι για αυξηση contrast και καλυτερο μαυρο με πτωση της φωτεινοτητας.
Πραγματικα δεν ξερω τι να κοιταξω. Ειμαι τελειως μπερδεμενος Και θελω τη βοηθειας.

Αυτο που θελω να αναφερω ειναι οτι οι εποχες που διανυουμε ειναι δυσκολες και καθε ευρω μετραει. Επειδη ο βιντεοπροβολεας ειναι κατι που θα με συνοδεψει για τα επομενα 5-7 χρονια θα ηθελα να ειναι οσο το δυνατο πιο σωστο το στησιμο και να μην απογοητευτω απο το αποτελεσμα.

Ευχαριστω και παλι και περιμενω τη βοηθεια σας.



Optoma hd83 βρισκεις μονο μεταχειρισμενο τρια κομματια που ειδα hd82 και hd83 με απογοητευσαν λογω της ανομοιομορφιας σε λευκη καρτελα και του color aberration που παρουσιαζαν η ανομοιομορφια δεν νομιζω να ηταν θεμα καθαρισμου μαλλον η λαμπα το δημιουργουσε
Για τον benq εχω ακουσει τα καλυτερα με εξαιρεση την αισθηση που δινει η δυναμικη ιριδα αυτο ομως λυνεται μεσα απο το service menu
 
Η τιμη της δεν υπαρχει, κριμα που δεν μπορει να ερθει Ελλαδα! Κατι τετοιο χρειαζομουν.
Δηστυχως οι Elite, lumene και καποιες αλλες με εντατηρες που πουλανε ειναι 1000 - 1500+.
Νομιζω οτι ειναι λιγο παραλογες αυτες οι τιμες. Δεν ειναι δα και και τα υλικα τετοιου κοστους για να ζητουν τοσα πολλα χρηματα.
Πρεπει να σκεφτω και την περιπτωση της σταθερης (να πω την αληθεια εγω σταθερη θελω) αλλα μαλλον θα με κυνηγησει η γυναικα αν βαλω αυτο το πραγμα στο σαλονι!!!
Αn καποιος εχει καποια προταση απο αντιστοιχο παραδειγμα με του φιλου ας στειλει ενα link!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μια ερωτηση ακομα! 130 ιντσες για αποσταση θεασης απο τα 4.5-4.7μ θα ειναι κουραστικο ? Τι λετε ?
 
Ακριβώς στο ίδιο κάδρο και την ίδια απόσταση βλέπω...trust me, είναι μια χαρά. (ειδικά στις 2,35 ταινίες...στο 1,78 υλικό είναι λίγο μεγάλο αλλά τίποτα τραγικό)
 
Ειδα απο κοντα να παιζει τις προαλλες ο benq w7500 σε γκρι οθονη σε μαγαζι της Αθηνας και εντυπωσιαστηκα! Κρατηθηκα λιγο πριν τους τα δωσω γτ θα ηθελα να παρω και μια γνωμη απο το αντιπαλο στρατοπεδο της epson και τον 9200.
Γνωριζετε αν μπορω να τον δω καπου να παιζει? θα ηθελα να εχω ενα συγκριτικο με τα ματια μου περα απο τα review και τα forum!
 
Ευρηκα! θα τον δω τελικα απο κοντα! Ειναι τοσο καλος ο epson εναντι του benq 7500. Μου τον παρουσιαζουν σαν υπερεργαλειο! Ενα πωλητη που ρωτησα στο πρωτο καταστημα για 135'' που θελω μου προτεινε τον benq. Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με ενα πολυ ευγενικο πωλητη για να δω τον epson απο κοντα, μου ειπε ακριβως ''τι συγκρινεις?? ο epson ειναι 10 σκαλια πανω'' Τα χρηματα ειναι σχεδον τα ιδια. Συνεπως σε ενα απο τους δυο θα κατασταλαξω.
Απλα εχω αρχισει να γινομαι λιγο καχυποπτος με το τι θελει να μου πουλησει ο καθενας!
Επειδη δεν εχω εμπειρια γι αυτο ζητω τη γνωμη σας!
 
Θα τους δεις και θα κρίνεις μόνος σου. Ασφαλώς τα ανέκδοτα των πωλητών με τα σκαλιά, τα σκαλοπάτια και τις σκάλες δεν έχουν καμμία βάση.
 
Απάντηση: Re: Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

Ειδα απο κοντα να παιζει τις προαλλες ο benq w7500 σε γκρι οθονη σε μαγαζι της Αθηνας και εντυπωσιαστηκα!


Θα μπορουσες σε παρακαλω να μου πεις σε p.m. σε ποιο καταστημα ειδες τον benq w7500. ? :smile:
 
Εχθές είδα και τον epson 9200 να παιζει σε showroom καταστηματος των Αθηνων. Εχω λοιπον σχηματισει πλεον τη δική μου αποψη πανω στους δυο.
Κατ' αρχην να πω οτι προκειται για δυο πολύ δυνατα προβολικα που εχουν τα καλα τους αλλα και τα κακά τους.

Τι μου αρέσε στον Benq w7500: Αυτη η κινιματογραφικη υφή που έχουν τα dlp προβολικα είναι απίστευτη. Νομιζεις ότι βλέπεις είκονα κατευθείαν απο κινιματογραφικη αίθουσα. Τα χρώματα οργίαζαν. Πανδεσία χρωμάτων. Frame interpolation απλά απίστευτο. Η εικόνα είχε μια ομαλότητα στη κινηση που δεν είχα ξαναδεί. Η οξύτητα του πολύ καλη αν και νομιζω οτι θα μπορούσε και λιγο καλυτερη. Το μαύρο του που γίνεται και τοσος χαμος γύρο απ αυτο το θεμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό, όχι το καλύτερο αλλα βλεποντας κλιπάκια για 1 ωρα περίπου σε δυσκολες σκηνές απο gravity, james bond κτλ το συνολο της εικόνας ηταν τετοιο που την ελαφρία απώλεια του μαυρου απλά την ξεχνουσες.
Τι δε μου αρεσε: Νομιζω οτι η εικονα είχε λιγο noise που λέμε ε´μεις στη φωτογραφία κόκκο να σας το πω, δεν ξέρω. Δεν ξέρω απο τι προκαλείται αυτό ή αν ηταν καποιος αλλός ο παραγοντας που το προκαλούσε αλλά μπορουσα να το διακρίνω και δεν μου πολυαρεσε!
Γενικά έφυγα με μια πάρα πολυ καλη εντύπωση από το χωρό έχοντας πειστει ότι μαλλον εκεί θα κατασταλαξω.
Μήπως είμαι dlpακιας τελικα και δεν το ξέρω??

Επόμενο showroom και πρωτη επαφη με τον epson 9200. Καθόμαστε στο καναπέ και ξεκινάει να παιζει το Avatar. Πρωτη εντύπωση, σα να εβλεπα την lcd μου σε 130'' ιντζες. Μια τεραστια τηλεοραση. Καμια κινηματογραφική αίσθηση. Κανω την επισύμανση αυτή στον ανθρωπο που μας τον παρουσίασε και με κάποιες αλλαγές στα settings απ οτι προλαβα να δω, αλλαγη σε cinema mode, κλεισιμο της ιριδας, eco mode και καποια αλλα η εικόνα απέκτησε μια πιο κινηματογραφική αισθηση, δεν με αφησε ομως με τη γλύκα της κινηματογραφίλας του 7500. Ισως με ενα ακομα πιο σωστο setup να το πετυχαινε.
Frame interpolation απο καλο εως πολύ καλο, το λεω αυτο γιατι ειδα κανα δυο σπασιματακια σε πολυ γρηγορα pan πλανα. Χρωματα ελαφρως υποδυεστερα απο τον 7500 αν και με ελαφρα αυξηση του saturation το φεραμε εκει που μας αρεσε!
Τι μου άρεσε : Το βαθυτερο μαυρο που ήταν εμφανες καλυτερο απο τον 7500 έδινε μια πιο καντραστατη εικόνα, πιο συμπαγες κάδρο (νομίζω). Τι να εβλεπα σε lcd απο τα 3 μετρα, τι να βλέπω 130'' απο τα 5 μετρα με αφηνε με το ιδιο συμπαγες καδρο.
Κόκκος δεν υπήρχε, τουλαχιστον δεν ειδα κατι τετοιο σε 3 κλιπακια που είδαμε.
Οξύτητα απίστευτη εφάμιλλη του 7500. Δεν μπορω να πω κατι αλλο εδω.
Στο τέλος και υστερα απο καποιες αλλαγες στα settings του, είχαμε φερει την εικόνα εκεί που μας άρεσε. Σε σημείο που στο τελευταίο 15λεπτο ξεχασαμε ρυθμίσεις και απλα απολαμβαναμε. Φευγοντας είχα μια πολυ ωραία εικονα στο μυαλο μου.
Σε καμια περιπτωση δεν μπορω να πω ότι υπαρχει εμφανης νικητης στο μυαλο μου. Και οι δυο εχουν τα πλην και τα συν τους. Οτι και να επιλεξει κανεις δεν θα κανει λαθος που δεν επελεξε τον αλλο!
Το τεραστιο μαρκετινγκ γυρο απο τον 9200 εναντι του 7500 στο μυαλο μου δεν υπαρχει πλεον.

Ο πωλητης μου εγγυηθηκε ότι ο 9200 εχει αρκετη φωτεινοτητα να καλυψει καδρο 130'' ασφαλεστατα για 1500 ωρες, που είναι και η μεγαλη μου φοβία με αυτον. Εγγυηση εχουν 2 χρονια και οι δυο απ οτι μου είπαν, οποτε το μονο που μένει είναι να επιλέξω!

Δύσκολο, δύσκολο, δύσκολο! Πραγματικά δεν ξέρω!

***Ισως να ακολουθησω και γω την μάζα και να να τα πουμε με τον 9200 συντομα!
 
Ανδρέα, δεν γνωρίζω πόση εμπειρία έχεις από προβολείς, αλλά, είσαι από τους ελάχιστους που περιέγραψαν την φυσιογνωμία δύο προβολικών διαφορετικής τεχνολογίας. Μπράβο!!

Δεν θα σου προτείνω κάποιον από τους δύο μιας και είναι περιττό εφόσον τους έχεις δει ιδίοις όμμασι. Θα μείνω μονάχα στο θέμα της φωτεινότητας.

Ο πωλητής προφανώς εννοεί ότι η φωτεινότητα του 9200 φθάνει για κάδρο 130 ιντσών, ακαλιμπράριστος. Καλιμπραρισμένο το μηχάνημα παίζει στα ~650 lumens, πράγμα που σημαίνει ότι είσαι οριακά από φωτεινότητα στις 130 ίντσες (gain 1) με το καλημέρα και όχι μετά από 1500 ώρες που η λάμπα θα έχει χάσει κανά 50% απόδοση.

Από την άλλη, ο 7500 απλά είναι ο πιο φωτεινός προβολέας HC (πάντα καλιμπραρισμένος) που παίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά.
 
Από ότι το κόβω ας πούμε με παροτρύνεις περισσότερο πρός τον BenQ αν συννενοούμαστε καλά.
 
Από τη στιγμη που βρίσκεις ισάξιους τους δύο προβολείς είναι τουλάχιστον παράλογο να ακολουθήσεις "το τεράστιο μάρκετινγκ γύρο από τον 9200 έναντι του 7500", πολλώ δε μάλλον που ο 7500 είναι και δυόμιση κατοστάρικα φθηνότερος. Μην "ακολουθήσεις τη μάζα", πάρε τώρα τον "ισάξιο" και φθηνότερο 7500. Όσο για την "κινηματογραφίλα" που λες ότι έβγαζε ο 7500 σε σχέση με τον 9200, κάνεις ένα βασικό λάθος, θεωρείς κινηματογραφικό το πλέον αντικινηματογραφικό χαρακτηριστικό των κινηματογραφικών αιθουσών, δηλαδή τη έλλειψη μαύρου στις κόπιες των ταινιών που παίζουν, έλλειψη που δεν οφείλεται σε κάποια σκηνοθετική άποψη ή τεχνοτροπία με την οποία είναι γυρισμένη μια ταινία αλλά στις πολυπαιγμένες και ταλαιπωρημένες κόπιες που προβάλλονται και στην τεχνική αδυναμία των ίδιων των κινηματογράφων, οι οποίοι έχουν μηχανήματα προβολής σχεδόν αποκλειστικά dlp γιατί είναι φθηνότερα σε κόστος και συντήρηση, δηλαδη για εμπορικούς λόγους. Στο σπίτι σου όμως δεν υπάρχει λόγος να στερείσαι την σημαντικότερη παράμετρο της εικόνας, το μαύρο και συνεπώς το κοντράστ, χαρακτηρίζοντάς μάλιστα αυτή την έλλειψη ως "κινηματογραφίλα", ανάγοντάς την δηλαδή, όπως κάνουν, συνειδητά ή ασυνείδητα, οι οπαδοί των dlp, σε προτέρημα.
 
Απάντηση: Re: Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

Από τη στιγμη που βρίσκεις ισάξιους τους δύο προβολείς είναι τουλάχιστον παράλογο να ακολουθήσεις "το τεράστιο μάρκετινγκ γύρο από τον 9200 έναντι του 7500", πολλώ δε μάλλον που ο 7500 είναι και δυόμιση κατοστάρικα φθηνότερος. Μην "ακολουθήσεις τη μάζα", πάρε τώρα τον "ισάξιο" και φθηνότερο 7500. Όσο για την "κινηματογραφίλα" που λες ότι έβγαζε ο 7500 σε σχέση με τον 9200, κάνεις ένα βασικό λάθος, θεωρείς κινηματογραφικό το πλέον αντικινηματογραφικό χαρακτηριστικό των κινηματογραφικών αιθουσών, δηλαδή τη έλλειψη μαύρου στις κόπιες των ταινιών που παίζουν, έλλειψη που δεν οφείλεται σε κάποια σκηνοθετική άποψη ή τεχνοτροπία με την οποία είναι γυρισμένη μια ταινία αλλά στις πολυπαιγμένες και ταλαιπωρημένες κόπιες που προβάλλονται και στην τεχνική αδυναμία των ίδιων των κινηματογράφων, οι οποίοι έχουν μηχανήματα προβολής σχεδόν αποκλειστικά dlp γιατί είναι φθηνότερα σε κόστος και συντήρηση, δηλαδη για εμπορικούς λόγους. Στο σπίτι σου όμως δεν υπάρχει λόγος να στερείσαι την σημαντικότερη παράμετρο της εικόνας, το μαύρο και συνεπώς το κοντράστ, χαρακτηρίζοντάς μάλιστα αυτή την έλλειψη ως "κινηματογραφίλα", ανάγοντάς την δηλαδή, όπως κάνουν, συνειδητά ή ασυνείδητα, οι οπαδοί των dlp, σε προτέρημα.

Ό,τι να 'ναι...


Ανδρέα, δεν σε παροτρύνω σε τίποτα. Τους προβολείς τους έχεις δει με τα ίδια σου τα μάτια, απλά, σου έθεσα κάποια αντικειμενικά δεδομένα φωτεινότητας βάσει των μετρήσεων.