Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

Wow!, όντως ο 7500 είναι πιο φωτεινός άρα φωτίζει περισσότερο τα μεγαλύτερα κάδρα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο 9200 δεν θα φωτίσει τις 130" ικανοποιητικότατα. Το κακό με τον 7500 είναι ότι φωτίζει (πολύ) περισσότερο εκτός από τα φωτεινά και τα σκοτεινά πλάνα.
 
Ξανά ό,τι να 'ναι...

Ούτε διαβάζεις τι γράφω, ούτε γνωρίζεις τι θα πει lumens και μίνιμουμ φωτεινότητες ανάλογα με το κάδρο και έρχεσαι να συνεχίσεις, σε τεχνικά θέματα που δεν κατέχεις, μια ανόητη βεντέτα επειδή δεν με χωνεύεις. Δεν θα μπω σε τεχνική κουβέντα μαζί σου διότι είναι προφανές ότι ακόμα και σε βασικά θέματα, όπως αυτό του κόντραστ, έχεις λανθασμένες αντιλήψεις. Ο άνθρωπος πιο πάνω μίλησε για φυσιογνωμία διαφορετικών τεχνολογιών και 'συ κάθεσαι αυθαίρετα και του λες ότι ''κινηματογραφικότητα'' είναι το μαύρο που λείπει από τους DLP. Μετά από αυτό, περιμένεις να γίνει καμμιά σοβαρή κουβέντα? Αν δεν μπορείς να διακρίνεις τη διαφορετικότητα στην απόδοση της εικόνας ενός DLP και ενός LCD προβολέα και το μόνο που σε απασχολεί είναι το μαύρο, τι περαιτέρω να πούμε?

Φαντάζομαι για σένα, η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μια plasma και μια LCD τηλεόραση είναι το μαύρο. Οκ, ό,τι πείτε...
 
Ξεπερασμένη τεχνολογία η DLP... για αυτό η Barco έχει ακόμα high end DCine projectors DLP.

Το να αμφισβειτήται ότι ο W7500 έχει πιο επαρκές φως για μεγάλες ίντσες κι αποστάσεις.... χμ... ναι... οκ :D
 
Ποια Barco? Να ένα άλλο άχρηστο μηχάνημα που δεν ξέρει τίποτα από ''κινηματογραφικότητα'' και φοράει ακόμα τα πεθαμένα καθρεφτάκια...


LUMIS_3DS_Product2_main_ima.png
 
Για να λεμε τις αληθειες, την ''κινηματογραφίλα'' που είδα στον 7500 δεν την ειχε ο 9200. Μπορεί να το επιβεβαιωσει και ο καλός μου φίλος billpeppas που πηγαμε μαζι και τους ειδαμε απο κοντα. Κινηματογραφίλα δεν είναι μονο το μαυρο.
Περα απ αυτο προτειται για δυο πολυ αξιολογα μηχανηματα σε αυτη την κατηγορια τιμης. Και δεν πιστευω να πεσω εξω σε οτι και να κατασταλαξω τελικα!
Αλλα με φοβιζει πολυ ο 9200 στις 130''. Πιστευω οτι καλιμπραρισμενος στις πρωτες 500 ωρες η φωτεινοτητα του θα εχει πεσει τοσο που δεν θα επαρχει για να καλυψει 130''.
Απ την αλλη ο Benq θα μου χαρισει και την αισθηση που με εκανε να τον αγαπησω απ την πρωτη στιγμη, ναι ναι αυτη την κινηματογραφιλα που αγαπω γι αυτο και παιρνω προβολεα και σε συνδυασμο με το βουτηρο frame interpolation που εχει θα με αποζημιωσει. Οταν δε, αυτο το φωτεινο κανονακι γραχει καμια 1000αρα ωρες στη λαμπα η φωτεινοτητα του θα ειναι επαρκη πιστευω ακομα να μου φωτιζει την οθονη επαρκως.

Μαλλον με βλεπω να μπαινω στο στρατοπεδο των dlp και να παω κοντρα στο ρευμα και τον 9200!!

Ο ανθρωπος που μας παρουσιασε τον 7500 μου προτεινε την κανονικη ασπρη οθονη με gain 1.1 της elite στις 135''. Εγω απ' την αλλη ελεγα για την γκρι ''elite cinegrey'' gain 1.0 135''. Μου ειπε για την ακριβεια ότι ναι μεν πετυχαινεις βαθυτερο μαυρο και κοντραστ αλλα μειωνεις και τη φωτεινοτητα και στα ασπρα.

Ασπρο ή γκρι για να παμε για τελικο με τον dlp?
 
Πάντως πιστεύω θα πρεπε ο φίλος να σκεφτεί και σε βάθος χρόνου τη φθορά που είναι διαφορετική για τις δύο τεχνολογίες, αν δεν κάνω λάθος και αν ακόμα ισχύει, οι LCD παρουσιάζουν φθορά στα πάνελ τους με την πάροδο του χρόνου με αποτέλεσμα αλοίωση της εικόνας, κάτι που για τους DLP δεν ισχύει, έτσι δεν είναι;
 
Όχι, είναι too much η γκρι σε 135 ίντσες, ακόμα και με το κανόνι. Αν ρίξεις και κανά 3D που και που, αντίο φως. Για οθόνη θα σου πρότεινα κάτι σε 0.9 ή 1 κέρδος, όμως, σε ματ καταστάσεις. Η cinegrey αν δεν κάνω λάθος, σηκώνει το gain τεχνητά διότι το γκριζάκι της από μαμά είναι 0.6.
 
Re: Απάντηση: Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

Ξανά ό,τι να 'ναι...

Ούτε διαβάζεις τι γράφω, ούτε γνωρίζεις τι θα πει lumens και μίνιμουμ φωτεινότητες ανάλογα με το κάδρο και έρχεσαι να συνεχίσεις, σε τεχνικά θέματα που δεν κατέχεις, μια ανόητη βεντέτα επειδή δεν με χωνεύεις. Δεν θα μπω σε τεχνική κουβέντα μαζί σου διότι είναι προφανές ότι ακόμα και σε βασικά θέματα, όπως αυτό του κόντραστ, έχεις λανθασμένες αντιλήψεις. Ο άνθρωπος πιο πάνω μίλησε για φυσιογνωμία διαφορετικών τεχνολογιών και 'συ κάθεσαι αυθαίρετα και του λες ότι ''κινηματογραφικότητα'' είναι το μαύρο που λείπει από τους DLP. Μετά από αυτό, περιμένεις να γίνει καμμιά σοβαρή κουβέντα? Αν δεν μπορείς να διακρίνεις τη διαφορετικότητα στην απόδοση της εικόνας ενός DLP και ενός LCD προβολέα και το μόνο που σε απασχολεί είναι το μαύρο, τι περαιτέρω να πούμε?
Φαντάζομαι για σένα, η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μια plasma και μια LCD τηλεόραση είναι το μαύρο. Οκ, ό,τι πείτε...
Προφανώς "βλέπεις φαντάσματα", γιατί να μη σε χωνεύω από τη στιγμή που δεν σε γνωρίζω καν? Όσον αφορά για τις διαφορές στη φυσιογνωμίας των dlp και lcd εγώ τις έχω δει επανειλημμένως και ανάγλυφα στο πανί του σπιτιού μου καθώς είχα dlp και τώρα έχω dila, δεν τις εξακρίβωσα βλέποντας δυο τρία βιντεοκλίπ για μισή ώρα σε ένα demo room. Κατά τ' άλλα από τη στιγμή που δεν μπορεί να γίνει σοβαρή κουβέντα μ' εμένα τον άσχετο δεν χρειάζεται να απαντάς σε κάθε ποστ μου ειρωνικά, σαν να έχεις τη "μύγα". Δεν αξίζει, ρίχνεις το επίπεδό σου έτσι.
 
Συμβουλές και υποδείξεις από σένα δεν παίζουν. Επίσης, δεν παίζουν οι μπηχτές και οι καμουφλαρισμένες επιθέσεις σαν αυτές που έκανες σε προηγούμενα ποστ. Οπότε, άσε τις μύγες και τα κουνούπια κατά μέρος. Το τι εξακρίβωσες και τι δεν εξακρίβωσες, είσαι ελεύθερος να το καταθέτεις. Όταν γράφεις, όμως, ασυναρτησίες τεχνικές όπως αυτές που έγραψες σε προηγούμενα ποστ και επειδή εδώ μέσα είναι τεχνικό φόρουμ και όχι ό,τι του φανεί του κάθε λωλοστεφανή, θα επεμβαίνουν να σε διορθώνουν όσοι γνωρίζουν.


Α, btw...και αυτό:

''δεν τις εξακρίβωσα βλέποντας δυο τρία βιντεοκλίπ για μισή ώρα σε ένα demo room''

ειρωνεία είναι και μάλιστα χοντρή..άσε τις μύγες και τα κουνούπια, λοιπόν.
 
Είσαι πραγματικά σε απίστευτη ένταση και σύγχυση, τουλάχιστον ανεξήγητη. Καλά είναι δυνατόν να πίστεψες ότι η αποστροφή μου για τα "δύο τρία βιντεοκλίπ για μισή ώρα σε ένα demo room" να αφορούσε εσένα? Ηρέμησε, δεν σε αντιπαθώ ούτε σε αποστρέφομαι ούτε σου επιτίθεμαι προσωπικά. Εξάλλου δεν γράφω καμία τεχνική ασυναρτησία, διότι απλά δεν εκφέρω καμιά τεχνική άποψη. Την εμπειρία μου καταθέτω προσπαθώντας να βοηθήσω τον αντρέα και τον κάθε αντρέα να αντιληφθεί ότι δεν μπορεί με μισή ώρα σε ένα demo room να ακτινογραφήσει τις δύο τεχνολογίες και να έχει πλήρη αντίληψη. Άλλωστε και εγώ ως νεοφώτιστος dlp πρωτοαγόρασα, δεν είναι κακό, μεγαλώνεις, αυξάνονται οι παραστάσεις και οι απαιτήσεις σου και ωριμάζεις.
 
Απ ότι καταλαβαινω απο αυτα που διαβαζω στα διαφορα φορουμ γυρω γυρω και με την ελαχιστη πειρα μου εναντι της δικης σας, οι διαφορες τεχνολογιες εχουν διαφορετικη υφη, γι αυτο και οι αποψεις διειστανται! Τους DILA δεν τους κοιταω καν, γιατι δεν φτανουν μεχρι εκει τα ποδαρια μου! μεγαλο μπατζετ για μενα εν καιρο κρισης! Δεν αμφιβαλω ομως οτι πρεπει να ειναι πολυ καλα μηχανηματα.
Εκει λοιπον που φτανει η δρασκελια μου παιζουν 2 - 3 μοντελα, και εχω κατασταλαξει στα 2. Στην δικη μου ιδιοσιγκρασια, κουλτουρα, αρεσκεια μαλλον ταιριαζει περισσοτερο, η περισσοτερο κινηματογραφικη αισθηση που δινουν οι dlp. Οσο και να μου αρεσε η κοντραστατη εικονα του epson, το βαθυτερο μαυρο του, στο τελος μου θυμιζε την samy που εχω τωρα στο σαλονι μου σε μεγαλη εικονα.

Το μυαλο ισως λεει epson (απο θεμα επιδοσεων, review κτλ), η καρδια ομως λεει benq!!
 
Απάντηση: Re: Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

Είσαι πραγματικά σε απίστευτη ένταση και σύγχυση, τουλάχιστον ανεξήγητη. Καλά είναι δυνατόν να πίστεψες ότι η αποστροφή μου για τα "δύο τρία βιντεοκλίπ για μισή ώρα σε ένα demo room" να αφορούσε εσένα? Ηρέμησε, δεν σε αντιπαθώ ούτε σε αποστρέφομαι ούτε σου επιτίθεμαι προσωπικά. Εξάλλου δεν γράφω καμία τεχνική ασυναρτησία, διότι απλά δεν εκφέρω καμιά τεχνική άποψη. Την εμπειρία μου καταθέτω προσπαθώντας να βοηθήσω τον αντρέα και τον κάθε αντρέα να αντιληφθεί ότι δεν μπορεί με μισή ώρα σε ένα demo room να ακτινογραφήσει τις δύο τεχνολογίες και να έχει πλήρη αντίληψη. Άλλωστε και εγώ ως νεοφώτιστος dlp πρωτοαγόρασα, δεν είναι κακό, μεγαλώνεις, αυξάνονται οι παραστάσεις και οι απαιτήσεις σου και ωριμάζεις.

Ναι, ναι...εγώ είμαι σε απίστευτη σύγχυση!! Που έγραψα ότι η ειρωνεία με το demo room αφορούσε εμένα?:guitarist:

Τα δυο παιδιά που έγραψαν αφορούσε.

Α, ώστε δεν γράφεις ασυναρτησίες? Οκ..

Από τη στιγμη που βρίσκεις ισάξιους τους δύο προβολείς είναι τουλάχιστον παράλογο να ακολουθήσεις "το τεράστιο μάρκετινγκ γύρο από τον 9200 έναντι του 7500", πολλώ δε μάλλον που ο 7500 είναι και δυόμιση κατοστάρικα φθηνότερος. Μην "ακολουθήσεις τη μάζα", πάρε τώρα τον "ισάξιο" και φθηνότερο 7500. Όσο για την "κινηματογραφίλα" που λες ότι έβγαζε ο 7500 σε σχέση με τον 9200, κάνεις ένα βασικό λάθος, θεωρείς κινηματογραφικό το πλέον αντικινηματογραφικό χαρακτηριστικό των κινηματογραφικών αιθουσών, δηλαδή τη έλλειψη μαύρου στις κόπιες των ταινιών που παίζουν, έλλειψη που δεν οφείλεται σε κάποια σκηνοθετική άποψη ή τεχνοτροπία με την οποία είναι γυρισμένη μια ταινία αλλά στις πολυπαιγμένες και ταλαιπωρημένες κόπιες που προβάλλονται και στην τεχνική αδυναμία των ίδιων των κινηματογράφων, οι οποίοι έχουν μηχανήματα προβολής σχεδόν αποκλειστικά dlp γιατί είναι φθηνότερα σε κόστος και συντήρηση, δηλαδη για εμπορικούς λόγους. Στο σπίτι σου όμως δεν υπάρχει λόγος να στερείσαι την σημαντικότερη παράμετρο της εικόνας, το μαύρο και συνεπώς το κοντράστ, χαρακτηρίζοντάς μάλιστα αυτή την έλλειψη ως "κινηματογραφίλα", ανάγοντάς την δηλαδή, όπως κάνουν, συνειδητά ή ασυνείδητα, οι οπαδοί των dlp, σε προτέρημα.

Αυτό το ''μνημείο'' τι προτείνεις να το κάνουμε? Sticky?

Δεν φτάνει που παρεξήγησες τι ενοούσε ο άνθρωπος γράφοντας άλλα αντί άλλων, πας και σε θέματα που δεν κατέχεις. Για δείξε μου μισό ποστ ''οπαδού'' DLP που ανάγει την έλλειψη καλού μαύρου σε προτέρημα?
Μπλέκεις κόντραστ, μαύρα, κινηματογραφίλες, DLP, σινεμάδες, κόπιες και μετά εγώ έχω τις μύγες και τα κουνούπια. Για να μην πάω στο κορυφαίο ''ότι στο σπίτι σου όμως δεν υπάρχει λόγος να στερείσαι την σημαντικότερη παράμετρο της εικόνας, το μαύρο και συνεπώς το κοντράστ'' χωρίς καν να απασχολείσαι ή να ρωτήσεις σε τι χώρο θα παίζει, προφανώς, διότι αγνοείς πόσο ο χώρος επηρεάζει την ποιότητα εικόνας του όποιου προβολικού. Λες και άμα πάρει τον 9200 και τον βάλει στο κάτασπρο σαλόνι του με τους καθρέφτες και τα παράθυρα, θα βλέπει ή μάλλον δεν θα βλέπει τίποτα διότι όταν θα παίζει μαύρο ο Έπσονας θα έχει μαυρίσει το σύμπαν...

Όντως, δεν είναι κακό να ωριμάζεις μαθαίνοντας 5 πραγματάκια πάνω στην εικόνα και πως λειτουργεί αυτή, ακόμα ακόμα κάνοντας και λάθη. Τουλάχιστον έτσι θα αποφεύγεις τσιτάτα χωρίς καμμιά αξία τύπου οι DLP δεν έχουν μαύρο γι' αυτό είναι πιο ''κινηματογραφικοί''.

Αυτά είναι τα τεχνικά θέματα που δεν έθιξες καθόλου....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στην δικη μου ιδιοσιγκρασια, κουλτουρα, αρεσκεια μαλλον ταιριαζει περισσοτερο, η περισσοτερο κινηματογραφικη αισθηση που δινουν οι dlp.

Ομοίως!!

Σιγά μην απολογηθώ κιόλας επειδή μου αρέσει η DLP εικόνα και μάλιστα απέναντι σε αβάσιμα ''επιχειρήματα''.

Ο Νίκος (tegonik) σε διπλανό νήμα ανέβασε κάτι φωτογραφίες από τον ''δεινόσαυρο'' 8720 απέναντι στον JVC. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Ναι, είναι ημιφωτεινά τα πλάνα, ναι, μπορεί στα πολύ σκοτεινά ο 35άρης να κάνει αλοιφή τον 8720, όμως, αφ' ενός υπάρχουν και τέτοιες σκηνές στις ταινίες και αφ' ετέρου ο Μπενκ φοράει έναν φακό καραλφάδι που τα τρίτσιπα τον ονειρεύονται και προσφέρει μια απαράμιλλη ευκρίνεια έχοντας ένα εκατομμύριο λιγότερα πιξελάκια.
 
1ον "Τα δυο παιδιά που έγραψαν αφορούσε".
Αν το σχόλιό μου αφορούσε τα δυο παιδιά που έγραψαν τότε πολύ κακώς εμφανίζεσαι ως αυτόκλητως υπερασπιστής τους. Ο αντρέας επί παραδείγματι προφανώς ουδόλως το εξέλαβε σαν ειρωνία και πολύ σεμνά και ταπεινά έγραψε απαντώντας "Απ ότι καταλαβαινω απο αυτα που διαβαζω στα διαφορα φορουμ γυρω γυρω και με την ελαχιστη πειρα μου εναντι της δικης σας.....", άρα όντως εσύ προσωπικά έχεις κάποιου είδους "μύγα".
2ον "Αυτό το μνημείο τι προτείνεις να το κάνουμε? Sticky?"
Όχι βέβαια, είναι ατελές και ερασιτεχνικό, είναι η προσωπική εμπειρία και οι αντιλήψεις ενός μη ειδικού, ακόμη χειρότερα ενός άσχετου. Εσύ ο ειδικός της εικόνας το κατέστησες σαφές, το αποκάλυψες πανηγυρικά. Ηρέμησε τώρα, και άσε με να εκτίθεμαι εγώ και η ασχετοσύνη μου. Βέβαια στα φόρουμ, ακόμη και στα τεχνικά, το 99% όσων γράφουν είναι σύμφωνα με τον ορισμό σου άσχετοι, άνθρωποι χωρίς εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις, που απλώς παραθέτουν την προσωπική τους εμπειρία, διαφορετικά θα έγραφαν μόνο όσοι έχουν πτυχίο ηλεκτρονικού.
3ον "Σιγά μην απολογηθώ κιόλας επειδή μου αρέσει η DLP εικόνα".
Αυτό είναι το θέμα ότι σου αρέσει τόσο πολύ που έχει γίνεις πλέον οπαδός της, με αποτέλεσμα κάθε αντίρρηση και κάθε αντεπιχείρημα να είναι "αβάσιμο", προκλητικό, προϊόν ασχετοσύνης. Ότι στρέφεται κατά των dlp στρέφεται πλέον προσωπικά εναντίον σου.
4ον "Ο Νίκος (tegonik) σε διπλανό νήμα ανέβασε κάτι φωτογραφίες από τον ''δεινόσαυρο'' 8720 απέναντι στον JVC".
Εδώ πραγματικά είσαι ασυγχώρητος για το επίπεδο των τεχνικών σου γνώσεων. Είναι δυνατόν να συγκρίνεις πως παίζουν δύο προβολείς με βάση φωτογραφίες που βλέπεις σε έναν υπολογιστή, και μάλιστα να εξάγεις και συμπεράσματα για την ευκρίνειά τους?
 
Επόμενο showroom και πρωτη επαφη με τον epson 9200. Καθόμαστε στο καναπέ και ξεκινάει να παιζει το Avatar. Πρωτη εντύπωση, σα να εβλεπα την lcd μου σε 130'' ιντζες. Μια τεραστια τηλεοραση. Καμια κινηματογραφική αίσθηση. Κανω την επισύμανση αυτή στον ανθρωπο που μας τον παρουσίασε και με κάποιες αλλαγές στα settings απ οτι προλαβα να δω, αλλαγη σε cinema mode, κλεισιμο της ιριδας, eco mode και καποια αλλα η εικόνα απέκτησε μια πιο κινηματογραφική αισθηση, δεν με αφησε ομως με τη γλύκα της κινηματογραφίλας του 7500. Ισως με ενα ακομα πιο σωστο setup να το πετυχαινε.

For the record, αν τον ξαναδείς, χρησιμοποίησε αποκλειστικά το natural mode (το cinema απέχει πολύ απ' τα πρότυπα) και την ίριδα σε high speed.

Αυτό πάντως με την κινηματογραφική αίσθηση δεν το έχω αποκομίσει στον ένα και πλέον μήνα που συμβιώνω με τον TW9200W. Η εικόνα έχει απίστευτα κινηματογραφική αίσθηση...... :chinscratch:

Και πίστεψέ με, καμία απολύτως σχέση με τηλεόραση LCD.......



Χρωματα ελαφρως υποδυεστερα απο τον 7500 αν και με ελαφρα αυξηση του saturation το φεραμε εκει που μας αρεσε!

Αύξηση του saturation στον Epson; Και μάλιστα στο cinema mode;

Κάτι δεν μου κάθεται καλά. Το saturation στο main menu θα πρέπει να έχει μπροστά ένα πλην (-), ή το πολύ να είναι στο 0.

Τουλάχιστον οι πρώτες μετρήσεις στον δικό μου αυτό έδειξαν.
 
Απάντηση: Re: Νέος στο χώρο της βιντεοπροβολής ζητώ τη βοήθεια σας!

1ον "Τα δυο παιδιά που έγραψαν αφορούσε".
Αν το σχόλιό μου αφορούσε τα δυο παιδιά που έγραψαν τότε πολύ κακώς εμφανίζεσαι ως αυτόκλητως υπερασπιστής τους. Ο αντρέας επί παραδείγματι προφανώς ουδόλως το εξέλαβε σαν ειρωνία και πολύ σεμνά και ταπεινά έγραψε απαντώντας "Απ ότι καταλαβαινω απο αυτα που διαβαζω στα διαφορα φορουμ γυρω γυρω και με την ελαχιστη πειρα μου εναντι της δικης σας.....", άρα όντως εσύ προσωπικά έχεις κάποιου είδους "μύγα".
2ον "Αυτό το μνημείο τι προτείνεις να το κάνουμε? Sticky?"
Όχι βέβαια, είναι ατελές και ερασιτεχνικό, είναι η προσωπική εμπειρία και οι αντιλήψεις ενός μη ειδικού, ακόμη χειρότερα ενός άσχετου. Εσύ ο ειδικός της εικόνας το κατέστησες σαφές, το αποκάλυψες πανηγυρικά. Ηρέμησε τώρα, και άσε με να εκτίθεμαι εγώ και η ασχετοσύνη μου. Βέβαια στα φόρουμ, ακόμη και στα τεχνικά, το 99% όσων γράφουν είναι σύμφωνα με τον ορισμό σου άσχετοι, άνθρωποι χωρίς εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις, που απλώς παραθέτουν την προσωπική τους εμπειρία, διαφορετικά θα έγραφαν μόνο όσοι έχουν πτυχίο ηλεκτρονικού.
3ον "Σιγά μην απολογηθώ κιόλας επειδή μου αρέσει η DLP εικόνα".
Αυτό είναι το θέμα ότι σου αρέσει τόσο πολύ που έχει γίνεις πλέον οπαδός της, με αποτέλεσμα κάθε αντίρρηση και κάθε αντεπιχείρημα να είναι "αβάσιμο", προκλητικό, προϊόν ασχετοσύνης. Ότι στρέφεται κατά των dlp στρέφεται πλέον προσωπικά εναντίον σου.
4ον "Ο Νίκος (tegonik) σε διπλανό νήμα ανέβασε κάτι φωτογραφίες από τον ''δεινόσαυρο'' 8720 απέναντι στον JVC".
Εδώ πραγματικά είσαι ασυγχώρητος για το επίπεδο των τεχνικών σου γνώσεων. Είναι δυνατόν να συγκρίνεις πως παίζουν δύο προβολείς με βάση φωτογραφίες που βλέπεις σε έναν υπολογιστή, και μάλιστα να εξάγεις και συμπεράσματα για την ευκρίνειά τους?

Μάλιστα, μάλιστα..τρολάρισμα, η μπάλα στην εξέδρα και άγιος ο Θεός...δεν περίμενα και τίποτα παραπάνω. Όταν βρεις τα ποστ των οπαδών DLP που ανάγουν σε προτέρημα την έλλειψη του μαύρου, μας τα ποστάρεις.

Δεν χρειάζεται να δω καμμιά φωτογραφία για να πειστώ για την ευκρίνεια και τον φακό του 8720...τον έχω και τον βλέπω κάθε μέρα!!-bye-
 
4ον "Ο Νίκος (tegonik) σε διπλανό νήμα ανέβασε κάτι φωτογραφίες από τον ''δεινόσαυρο'' 8720 απέναντι στον JVC".
Εδώ πραγματικά είσαι ασυγχώρητος για το επίπεδο των τεχνικών σου γνώσεων. Είναι δυνατόν να συγκρίνεις πως παίζουν δύο προβολείς με βάση φωτογραφίες που βλέπεις σε έναν υπολογιστή, και μάλιστα να εξάγεις και συμπεράσματα για την ευκρίνειά τους?

Δεν στηρίχθηκε στις φωτογραφίες μου προφανώς, άλλα στο σχόλιο μου ότι αυτό που δείχνουν οι φωτογραφίες είναι πολύ κοντά σε αυτό που είδαν τα μάτια μου, μάλιστα η ευκρίνεια είναι από τα λίγα χαρακτηριστικά της εικόνας που μπορείς και την διακρίνεις ακόμη και μέσα από φωτογραφίες στον υπολογιστή σου κάνοντας σύγκριση ανάμεσα σε δυο προβολείς.
 
kblachos μην πας να συγκρίνεις το τι εικόνα αρέσει στον καθένα.
Είναι καθαρά υποκειμενικό και προσωπικό θέμα.

Εσένα σου αρέσει η εικόνα του 9200 με το saturation στο -5, natural mode, high speed iris, brightness 10, detail enhance στο off, σε άλλον αρέσει το saturation στο +30 σε dynamic mode ( λέμε τώρα :D ) και low speed @ iris, σε άλλον saturation +10, cinema mode, etc.
Άλλος αρέσκεται να βλέπει με τον προβολέα καλιμπραρισμένο όσο γίνεται κοντά στην "ιδανική" ρύθμιση, άλλος θέλει τσιμπιμένα τα μπλέ π.χ., άλλος θέλει "profile" που το gamma ξεφεύγει αρκετά, κλπ.

Δεν μπορείς να βάλεις όλων τα γούστα σε ένα καλούπι.

Βάλε και τις διαφορές σε χώρο, απόσταση προβολής, φωτισμό κλπ, εκεί που εσένα με το saturation @ 0 σου είναι τέζα τα χρώματα, σε άλλον χώρο με άλλες συνθήκες μπορεί να είναι σχεδόν ξεθωριασμένα κλπ κλπ.
 
Μάλλον δεν με κατάλαβες φίλε μου!

Εσείς κρίνατε με βάση την εικόνα που σας άρεσε.

Εγώ αναφέρομαι αποκλειστικά στις μετρήσεις του Μ. Καστρουνή και στο τι δείχνουν τα όργανα.

Αν είναι να συγκρίνουμε τους προβολείς ανάλογα με το τι αρέσει στον καθέναν, χωρίς κοινό σημείο αναφοράς, δεν μας χρειάζεται ούτε το forum ούτε οι επαγγελματικές ρυθμίσεις....
 
Τοσα χρονια με εικονα "ΑΝΤ1" για να ερθουμε στα ισια μας γιναμε fans των ΖΩΝΤΑΝΩΝ χρωματων. :D
 
Μάλλον δεν με κατάλαβες φίλε μου!

Εσείς κρίνατε με βάση την εικόνα που σας άρεσε.

Εγώ αναφέρομαι αποκλειστικά στις μετρήσεις του Μ. Καστρουνή και στο τι δείχνουν τα όργανα.

Αν είναι να συγκρίνουμε τους προβολείς ανάλογα με το τι αρέσει στον καθέναν, χωρίς κοινό σημείο αναφοράς, δεν μας χρειάζεται ούτε το forum ούτε οι επαγγελματικές ρυθμίσεις....

Ο Μανώλης αν δεν κάνω λάθος δεν έχει δημοσιεύσει κάπου αποτελέσματα του W7500 με calibration, μόνο δίχως calibration.
Οπότε λίγο άδικη η σύγκριση με τον 9200 που ήταν με και δίχως calibration τα results.

Προσωπικά δεν πιστεύω πως και με τους δύο προβολείς, στην κατάλληλη οθόνη ( 1.1 gain για τον Epson εφόσον μιλάμε για 135" @ 5.2m projection distance, 1.0 gain για τον BenQ, πιθανόν γκρί οθόνη και όχι λευκή για αυτόν ) και με σωστό calibration ( Μανώλης, και λοιποί με σωστά μηχανήματα και γνώσεις ) δεν απέχουνε και δα μεταξύ τους όσον αφορά το αποτέλεσμα ποιότητας εικόνας.

"Κινηματογραφίλα" φέρνεις και στον Epson φυσικά, ακόμα και με πρόχειρη ρύθμιση, το είπε και ο Αντρέας, κανείς σώφρων δεν λέει ότι δεν γίνεται "κινηματογραφική" η εικόνα οποιουδήποτε μετρίου και άνω προβολέα όταν γίνουνε οι "κατάλληλες" ρυθμίσεις.