papaki_papaki
AVClub Enthusiast
- 20 February 2015
- 1,029
Το τηλέφωνο που ακριβώς το βάζουμε;και εμενα την δευτερα εγινε και το καταλαβα την επομενη που αποσυνδέθηκαν ολα.ειδα μετα τα εισερχομενα οτι ηταν απο Ινδονησία,οτι αλλαξε το email και ο κωδικος.
Καλο ειναι να βαλουμε αριθμο τηλεφωνου ετσι ωστε για οποια αλλαγη να ενημερωνόμαστε στην στιγμη.τωρα πως δεν εχουν προσβαση στγν καρτα που μου ειπαν δεν το καταλαβα,εκτος και αν απλα μπλοκάρετε στην ουσια .εμενα νεο προφιλ οταν συνδεθηκα ξανα δεν ειχε
Γενικά, είναι επαγγελματίες κ θεωρώ δίκαιες τις τιμές τους!!!Πρέπει πάντως να πούμε ένα μπράβο στην υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Netflix. Ότι κι αν έχω χρειαστεί έχω βρει λύση άμεσα
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.