Netflix Movies

Re: Απάντηση: Re: Netflix Movies

Το πως άντεξα να την τελειώσω εγώ το ξέρω.
90 λεπτά ήταν και μου φάνηκε ατελείωτο.
Η ταινία δεν είναι της Netflix αλλά έχει την διανομή.
Και εκεί κάπου λες.. Μα καλά επίτηδες το κάνουν;
Έψαξαν πολύ για να διαλέξουν μια ακόμα ταινία που ξυπνά τις δολοφονικές τάσεις του κοινού;
Αργή σε σημείο να θέλεις να κόψεις τις φλέβες σου ( σημειωτέον μου αρέσουν οι ταινίες με αργό ρυθμό) και πάρα πολύ προβλέψιμο.
Θα μπορούσε να μπει ως επεισόδιο 40 λεπτών σε κάποια σειρά γιατί σαν ιδέα δεν ήταν κακή αλλά η υλοποίηση δεν ήταν για ταινία.

συνυπογράφω, πατάτα ολκής, και την ξεκίνησα με τόση όρεξη...
 
Κάποτε πατουσα και εγώ play κατευθείαν. Τώρα imdb πρώτα και μετα play. Βέβαια έτσι χάνω το 90% των ταινιών του Netflix, αλλά ...καλύτερα! Νομίζω κάτι πρέπει να κάνει γιατί ο χαρακτηρισμός σαβουραδικο θα του γίνει permanent. Ας είναι καλά οι σειρές που σώζουν την κατάσταση.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

The Highwaymen (2019)

R | Crime, Drama, Mystery | 29 March 2019 (USA)

From director John Lee Hancock (The Blind Side), THE HIGHWAYMEN follows the untold true story of the legendary lawmen who brought down Bonnie and Clyde.
When the full force of the FBI and the latest forensic technology aren’t enough to capture the nation’s most notorious criminals,
two former Texas Rangers (Kevin Costner and Woody Harrelson) must rely on their gut instincts and old school skills to get the job done.
THE HIGHWAYMEN also stars Kathy Bates, John Carroll Lynch, and Kim Dickens.


Μμμ.. ενδιαφέρον!
 
Re: Απάντηση: Re: Netflix Movies

Και ήταν και καλό.
Το τέλος είναι γροθιά.
Τελικά μάλλον το χάλι της κοινωνίας μας δεν είναι σημείο των καιρών μας.
Διαχρονικά καμένοι.

Συμφωνώ μέχρι κεραίας. Οι γερόλυκοι Κόστνερ και Χάρελσον δίνουν ρέστα.
 
Τώρα το ξεκίνησα. Όμως η πρώτη σκηνή δείχνει αυτόματα πιστόλια το 34. Bad start.

Αυτό είναι του 1911

M1911A1.png

Αυτό είναι του 1918 (κι ας το χρησιμοποιεί ακόμη το δικό μας Πολεμικό Ναυτικό.)

Army_Heritage_Museum_B.A.R..jpg

Κι αυτό εδώ του 1921

HAUSOR22-1092-2.jpg
 
Είδα και μου άρεσε αρκετά το a twelve year night που μας δείχνει την εποχή της δικτατορίας στην Ουρουγουάη.

Sent from my AGS2-W09 using Tapatalk
 
Αυτό είναι του 1911

M1911A1.png

Αυτό είναι του 1918 (κι ας το χρησιμοποιεί ακόμη το δικό μας Πολεμικό Ναυτικό.)

Army_Heritage_Museum_B.A.R..jpg

Κι αυτό εδώ του 1921

HAUSOR22-1092-2.jpg

Κώστα ευχαριστώ. Αναφερόμουν σε αυτά του πρώτου spoiler, μου έδωσαν την αίσθηση σύγχρονου όπλου όπως τα είδα. Γενικά σε ταινίες της εποχής δεν τα έχω προσέξει. Τι να πω. Πιάστηκα αδιάβαστος.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Netflix Movies

Ναι τύπου Tommy gun που ξεκίνησαν 10-15 χρόνια πριν της εποχής που διαδραματίζεται η ταινία

Τα γνωρίζω αυτά. Πρωταγωνιστούν σε πολλές ταινίες της εποχής. Τα πιστόλια με μπέρδεψαν.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Netflix Movies


Παλι καλα που υπαρχει το Νετφλιξ, γιατι αλλιως δεν θα ειχε υπαρξει το Ρομα.
Επισης δε θα ειχε κανεις τη δυνατοτητα να δει αυτη τη στιγμη τις δυο καλυτερες ταινιες που ειδα στο φετινο φεστιβαλ Θεσσαλονικης (A land imagined και A twelve-year night). Ταινιες σαν τις οποιες δε θα μπορουσε να κανει ο Ταραντινο ουτε σε 100 χρονια...
Καλα κανει βεβαια και το γυρισε στην κριτικη επι παντος επιστητου, οπως κανουν πολλοι πρωην σκηνοθετες. Οταν κανεις δε μπορει πλεον να δημιουργησει, μπορει παντα να γινει κριτικος.
 
Re: Απάντηση: Re: Netflix Movies

Παλι καλα που υπαρχει το Νετφλιξ, γιατι αλλιως δεν θα ειχε υπαρξει το Ρομα.
Επισης δε θα ειχε κανεις τη δυνατοτητα να δει αυτη τη στιγμη τις δυο καλυτερες ταινιες που ειδα στο φετινο φεστιβαλ Θεσσαλονικης (A land imagined και A twelve-year night). Ταινιες σαν τις οποιες δε θα μπορουσε να κανει ο Ταραντινο ουτε σε 100 χρονια...
Καλα κανει βεβαια και το γυρισε στην κριτικη επι παντος επιστητου, οπως κανουν πολλοι πρωην σκηνοθετες. Οταν κανεις δε μπορει πλεον να δημιουργησει, μπορει παντα να γινει κριτικος.
Ασχέτως αν μας αρέσουν οι ταινίες του ή όχι (προσωπικά τις βλέπω ευχάριστα και τις ξεχνώ) ένα δίκιο το έχει. Όχι μόνο για το commitment που αναφέρει αλλά και γιατί δεν δημιουργεί μια πιο προσωπική επαφή, η οποία χάθηκε λόγο διανομής μέσω ίντερνετ.


Οι curated επιλογές, τα κείμενα, φόρουμ κτλ που έχουν άλλες πλατφόρμες όπως fandor, Mubi κτλ δημιουργουν και να ανάγουν διάλογο μεταξύ θεατών, δημιουργών και κριτικών.

Στο Netflix κυριαρχεί το bitchwatching και η εσωστρέφεια.

Γι'αυτό υπάρχουν και όλα αυτά τα νήματα περί Netflix εδώ, που ικανοποιούν αυτή την έλλειψη.

Από όσο γνωρίζω, το Netflix αγόρασε το Roma αφου ήταν έτοιμο και έψαχνε διανομή, ήταν δηλαδή μια ευκαιρία μάρκετινγκ του Netflix, να προσεγγίσει ένα πιο σινεφίλ κοινό με το όνομα του σκηνοθέτη.