Nikon D600

Camera Maker: NIKON CORPORATION
Camera Model: NIKON D800E
Lens: 28.0 mm f/1.8
Image Date: 2012-12-09 17:40:05 +0000
Focal Length: 28mm (35mm equivalent: 28mm)
Aperture: f/4.0
Exposure Time: 0.010 s (1/100)
ISO equiv: 100
Exposure Bias: none
Metering Mode: Spot
Exposure: aperture priority (semi-auto)
White Balance: Auto
Flash Fired: No (enforced)
GPS Coordinate: undefined, undefined
Software: Adobe Photoshop Camera Raw 7.2 (Windows)
 
Σε αλλη οθονη πιο φωτεινη φαινεται λεπτομερεια πανω απο την πορτα σε σημειο που φωτιζεται απο το φως.

Παντως μιλαμε για κατι πολυ εντυπωσιακο. Ακομα και η πρασινιλα απο τη λαμπα φθοριου δεν εχει αλλοιωθει απο το ρικαβερυ...Τι να πω.

Φανταζομαι με την επομενη γενια αισθητηρων θα βαραμε στην τυχη...

Η ΣΟΝΥ ειναι λιγο αδικημενη εταιρια.
 
Σε αλλη οθονη πιο φωτεινη φαινεται λεπτομερεια πανω απο την πορτα σε σημειο που φωτιζεται απο το φως.

Παντως μιλαμε για κατι πολυ εντυπωσιακο. Ακομα και η πρασινιλα απο τη λαμπα φθοριου δεν εχει αλλοιωθει απο το ρικαβερυ...Τι να πω.

Φανταζομαι με την επομενη γενια αισθητηρων θα βαραμε στην τυχη...

Η ΣΟΝΥ ειναι λιγο αδικημενη εταιρια.

Πιο εντυπωσιακό είναι να το βλέπεις όχι στο 900Χ600 αλλά στο 7500Χ5000 πίξ. Όντως η sony είναι αδικημένη εταιρεία τουλάχιστον στους αισθητήρες. Αλλά εκείνο που σκέφτομαι είναι μήπως οι συγκεκριμένοι αισθητήρες αναπτύχθηκαν με βάση τις προδιαγραφές της ΝΙΚΟΝ. Από την άλλη όμως βλέπω ότι και ο αισθητήρας της NEX5 N είναι επίσης πολύ καλός, όπως και της OMD επίσης.
 
το nef για όποιον ενδιαφέρεται να παίξει... https://dl.dropbox.com/u/16802232/VD2_0889.NEF

δεν έχω συγκρατήσει τις ρυθμίσεις που είχα κάνει όταν είχα επεξεργαστεί το αρχείο για το τεστ αλλά όσοι έχετε εξοικείωση με το acr ή άλλο πρόγραμμα δεν θα δυσκολευτείτε να βγάλετε κάτι αντίστοιχο, το τελικό δικό μου αποτέλεσμα έχει κ μασκάρισμα για αυτά που ήθελα να κρατήσω χωρίς πουσάρισμα, πχ έξω από την πόρτα, σα "διπλοέκθεση μιας έκθεσης"...

νομίζω είναι πολύ σημαντικό το ζήτημα αυτό και η πλήρης κατανόηση των δυνατοτήτων των νέων αισθητήρων αλλάζει τον τρόπο που τραβάμε για να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και μεγαλύτερη ελευθερία κατά τη λήψη...

επίσης πολλοί από εσάς έχετε διαβάσει και τον όρο isoless... ουσιαστικά τραβώντας στo iso 100, με δεδομένο ότι δεν είχα κλιπαρισμένα μαύρα λόγω περιθωρίου από το δυναμικό εύρος, το πουσάρισμα των τουλάχιστον 5-6 στοπ έδωσε το αντίστοιχο αποτέλεσμα (και τον θόρυβο φυσικά) που θα είχα κάνοντας εξαρχής τη λήψη με ~6400iso, δίνοντάς μου όμως ένα πιο ευέλικτο αρχείο (το δυναμικό της εύρος στα 6400 είναι τραγικά μικρότερο) και όχι θόρυβο εκεί που δεν πούσαρα ή πούσαρα λίγο...
 
Last edited:
το nef για όποιον ενδιαφέρεται να παίξει... https://dl.dropbox.com/u/16802232/VD2_0889.NEF

δεν έχω συγκρατήσει τις ρυθμίσεις που είχα κάνει όταν είχα επεξεργαστεί το αρχείο για το τεστ αλλά όσοι έχετε εξοικείωση με το acr ή άλλο πρόγραμμα δεν θα δυσκολευτείτε να βγάλετε κάτι αντίστοιχο, το τελικό δικό μου αποτέλεσμα έχει κ μασκάρισμα για αυτά που ήθελα να κρατήσω χωρίς πουσάρισμα, πχ έξω από την πόρτα, σα "διπλοέκθεση μιας έκθεσης"...

νομίζω είναι πολύ σημαντικό το ζήτημα αυτό και η πλήρης κατανόηση των δυνατοτήτων των νέων αισθητήρων αλλάζει τον τρόπο που τραβάμε για να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και μεγαλύτερη ελευθερία κατά τη λήψη...

επίσης πολλοί από εσάς έχετε διαβάσει και τον όρο isoless... ουσιαστικά τραβώντας στo iso 100, με δεδομένο ότι δεν είχα κλιπαρισμένα μαύρα λόγω περιθωρίου από το δυναμικό εύρος, το πουσάρισμα των τουλάχιστον 5-6 στοπ έδωσε το αντίστοιχο αποτέλεσμα (και τον θόρυβο φυσικά) που θα είχα κάνοντας εξαρχής τη λήψη με ~6400iso, δίνοντάς μου όμως ένα πιο ευέλικτο αρχείο (το δυναμικό της εύρος στα 6400 είναι τραγικά μικρότερο) και όχι θόρυβο εκεί που δεν πούσαρα ή πούσαρα λίγο...

ευχαριστούμε πολύ voudas για τις διευκρινήσεις..
 
Βγηκα μια βολτα στην γειτονια σημερα το βραδυ.

Σχολιαστε αλυπητα. (οχι τα θέματα, αλλα την μηχανη ;-) )

Ολες στο χερι, σε f2.8

ISO 1600



DSC_0495 by ntinos5, on Flickr


3200


DSC_0496 by ntinos5, on Flickr


6400


DSC_0498 by ntinos5, on Flickr


25600


DSC_0499 by ntinos5, on Flickr

===================

Στο χερι επισης, με f9 ομως, και iso στα 6400


DSC_0510 by ntinos5, on Flickr
 
Ε δεν υπάρχει κάτι να σχολιάσουμε.. Ο αισθητήρας τα σπάει. Το φακό πώς τον βλέπεις;
 
Σωστα... τι να πει κανεις για τον αισθητηρα... δοκιμασα να επεξεργαστω καπως μια του ντινου, απο jpg, αρα ηδη πειραγμενη και τραβηγμενη στα 6400iso και πηρα αποτελεσμα καλυτερο απο της δικης μου με raw 400iso... τι να λεμε τωρα...


8312092826_ed01e47c06_k copy1 by 1L1as, on Flickr



Ακομα και σε Α/Μ, που συνηθως βγαζει θορυβο η επεξεργασια, το βλεπω μια χαρα το αποτελεσμα...


8312092826_ed01e47c06_k copy2 by 1L1as, on Flickr
 
Δεν εκανα καμμια αποθορυβοποιηση και το όποιο σαρπεν ή πουσαρισμα εγινε στο ... ποδι που λεμε...


Θα ηθελα να δω ομως μια ιδια φωτογραφια, με υψηλο κοντραστ, πχ ενα back lit πορτραιτο, με 100 και 3200 iso για να δουμε ποσο χανει το DR στα υψηλα...

Επισης, εχει και στα φωτεινα τις ιδιες δυνατοτητες ανακτησης ή οχι?
 
Δεν εκανα καμμια αποθορυβοποιηση και το όποιο σαρπεν ή πουσαρισμα εγινε στο ... ποδι που λεμε...


Θα ηθελα να δω ομως μια ιδια φωτογραφια, με υψηλο κοντραστ, πχ ενα back lit πορτραιτο, με 100 και 3200 iso για να δουμε ποσο χανει το DR στα υψηλα...

Επισης, εχει και στα φωτεινα τις ιδιες δυνατοτητες ανακτησης ή οχι?

όχι δεν έχει... μπορεί να ανακτήσει 2 2,5 στοπ. Όσο περίπου και η d700. Όμως μπορεί να ανακτήσει ταυτόχρονα από τα καμμένα με σκάψιμο στα σκοτεινα. Αλλά από την άλλη μπορείτε να φανταστείτε μια φωτο καμμένη στα 4 στοπ?
 
Ε δεν υπάρχει κάτι να σχολιάσουμε.. Ο αισθητήρας τα σπάει. Το φακό πώς τον βλέπεις;

Καλημέρα Τάσο.

Δεν έχω πρότερη εμπειρία από φακούς 2.8, δεν έχω κάποιο σημείο αναφοράς δηλαδή.
Σαν τον πρώτο μου "καλό" φακό, είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος.
 
με το πρόβλημα της σκόνης στον αισθητήρα πως τα παει?Παρατηρησες κατι εξοφθαλμο και ενοχλητικό?