Nikon D7200

Βασικά δεν πρέπει να συγκρίνεις τις δικές σου με αυτήν γιατι αυτή είναι πολύ κοντινή

Στις δικές σου συνεχίζω να βλέπω μια θολούρα στο ανεπεξέργαστο* raw που ξεπερνάει το φυσιολογικό αλλά δεν ξέρω πάλι πως ήταν οι ατμοσφαιρικές συνθήκες ..

Πάλι οι ατμοσφαιρικές συνθήκες; Μια χαρά ήταν, λιακάδα και έσκαγε ο τζίτζικας. Με τα καπέλα και τα αντηλιακά την βγάλαμε... :flipout:

Οπως ήδη έχει γραφτεί πρέπει να κάνει συγκριτική λήψη και με άλλο φακό (π.χ. nikon 35/1.8) για να δείς αν φταίει ο φακός σου ..

Εντάξει, δεν είναι και το ευκολότερο αυτό. Δεν έχω άλλο φακό. Και αυτή την στιγμή, δεν έχω καν την μηχανή, είναι στην σίγμα... :flipout:
 
Φίλε petasis έχεις δοκιμάσει να τραβήξεις δύο ίδιες φωτογραφίες με δύο διαφορετικούς φακούς ζουμ σε ίδιο εστιακό μήκος με ίδιο σημείο που θα εστιάσουν και να κάνεις σύγκριση φωτογραφιών και exif;
 

DSC_2411 by George Petasis, on Flickr

Βάζω μια ακόμα φωτογραφία (που πάλι δεν με ενθουσιάζει όταν την βλέπω σε 100%).

Petasis
Για ρίξε μια ματιά σε αυτό το αρχείο που έπαιξα με σχετικά ήπια επεξεργασία. Ήπια εννοώ πως προσπάθησα να κρατήσω χρώματα και αποχρώσεις σε ρεαλιστικό επίπεδο.
Πες μου αν πηγαίνει σε καλό δρόμο.
Επίσης πες μου ακριβώς ποιο σημείο δεν σε ικανοποιεί για να δούμε.

Πάντως από πλευράς εστίασης, έχω την αίσθηση πως ακόμα και με f/8 δεν πιάνεις τα πάντα σε ίδιο βαθμό νεταρισμένα.
Ίσως ένα f/11 να βοηθούσε λίγο; Δε ξέρω και ο φακός σου μέχρι που αντέχει σε διάφραγμα.
https://www.dropbox.com/sh/56tpj6kqryl2x18/AABWeIYIzB9skrAbwK2hGALYa?dl=0

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

dtil δες εαν σου κανει αυτο μετατροπη με Lightroom 6 https://www.dropbox.com/s/9z7fcfqb95t4l3z/DSC_2411.dng?dl=0

Σε ευχαριστώ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Υ.Γ. κατέβασε την, μην τη δεις από τον browser.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επίσης το Haze που λέμε για τις ατμοσφαιρικές συνθήκες δημιουργείτε πολύ εύκολα σε συνθήκες με πολύ ήλιο.
Μην ξεχνάς πως έχεις και τη θάλασσα κάτω να εκπέμπει υγρασία. Ότι πρέπει για να σου χαλάσει την ευκρίνεια.
 
Πάλι οι ατμοσφαιρικές συνθήκες; Μια χαρά ήταν, λιακάδα και έσκαγε ο τζίτζικας. Με τα καπέλα και τα αντηλιακά την βγάλαμε... :flipout:



Εντάξει, δεν είναι και το ευκολότερο αυτό. Δεν έχω άλλο φακό. Και αυτή την στιγμή, δεν έχω καν την μηχανή, είναι στην σίγμα... :flipout:

Πόση ηταν η υγρασία ?. Αν ήσουν Σαλονικιός θα ήξερες πως φαίνεται ο Ολυμπος απο την παραλία με βαρδάρη και παγωνιά .. και πως σήμερα που σκαει ο τζιτζικας δεν φαίνεται ούτε αχνά ...
Η μόνη βελτίωση είναι οτι είναι καπως πιο κοντινη αυτη απο τις προηγούμενες.

Επιπλέον μην κρίνεις βασιζόμενος 100% σε οτι βλέπεις με τα μάτια .. η ανθρώπινη όραση κάνει αυτόματα προσαρμογή .. άσε που μπορεί να φορούσες και τίποτα πολωτικά γυαλια ..
Το ανεπεξέργαστο jpeg που ανέβασα είναι αυτό που έγραψε η μηχανή, και έχει και πάλι χαμηλό κοντραστ ..

Φακό αμα ζητήσεις πάω στοιχημα οτι θα βρείς πάνω απο τρείς σε χρόνο DT ;)
 
Ρε Βασιλη , αν γνωριζες ΕΣΤΩ και λιγο κατι απο το αθρο , δε θα μιλαγες για focus stacking στο παιδι για το τοπιο που ανεβασε.
Για αυτο...αστο να παει στα κομματια
 
Το focus stacking ειναι μονοδρομος σε περιπτωσεις οπου εχεις πολυ θεμα στο foreground και χρειαζεσαι πληρη εστιαση απο ακρη σε ακρη.
Μια λυση ειναι ειναι το f16 αλλα το diffraction εκει καταστρεφει την αναλυση. Σε ενα σενσορα με αναλυση >24mp δεδομενου οτι απο το φακο εχεις ηδη χασει καμποσα mp, σε συνσυασμο με το diffraction σε τοσο κλειστα διαφραγματα κατακερματιζεις την οξυτητα.
Το focus stacking σε τετοιες περιπτωσεις ερχεται για να βοηθησει, χρησιμοποιωντας ενα μεσο διαφραγμα 5,6-8 θα εχεις καλη οξυτητα αα ακρη σ ακρη.

Στην περιπτωση του φιλου που εχει ανοιξει το θεμα, δεν χρειαζονται τετοια πραγματα. Αυτες ειναι τεχνικες που χρησιμοποιουμε σε πολυ λιγες περιπτωσεις και με την χρηση κυριως ultrawide φακων.

Αυτο που πρεπει να σου πω, ειναι οτι αν θελεις σοβαρο landscape δουλειεις με τριποδο και liveview μερα και νυκτα. Η μηχανη σου σε συνδυασμο με το φακο σου εχει καποιες συγκεκριμενες δυνατοτητες. Αν δεν σε ικανοποιηπει το αποτελεσμα που περνεις (sooc) θα πρεπει να δωσεις μερικες χιλιαδες ευρω παραπανω για κατι καλυτερο!
 
Το focus stacking ειναι μονοδρομος σε περιπτωσεις οπου εχεις πολυ θεμα στο foreground και χρειαζεσαι πληρη εστιαση απο ακρη σε ακρη.
Μια λυση ειναι ειναι το f16 αλλα το diffraction εκει καταστρεφει την αναλυση. Σε ενα σενσορα με αναλυση >24mp δεδομενου οτι απο το φακο εχεις ηδη χασει καμποσα mp, σε συνσυασμο με το diffraction σε τοσο κλειστα διαφραγματα κατακερματιζεις την οξυτητα.
Το focus stacking σε τετοιες περιπτωσεις ερχεται για να βοηθησει, χρησιμοποιωντας ενα μεσο διαφραγμα 5,6-8 θα εχεις καλη οξυτητα αα ακρη σ ακρη.

Στην περιπτωση του φιλου που εχει ανοιξει το θεμα, δεν χρειαζονται τετοια πραγματα. Αυτες ειναι τεχνικες που χρησιμοποιουμε σε πολυ λιγες περιπτωσεις και με την χρηση κυριως ultrawide φακων.

Αυτο που πρεπει να σου πω, ειναι οτι αν θελεις σοβαρο landscape δουλειεις με τριποδο και liveview μερα και νυκτα. Η μηχανη σου σε συνδυασμο με το φακο σου εχει καποιες συγκεκριμενες δυνατοτητες. Αν δεν σε ικανοποιηπει το αποτελεσμα που περνεις (sooc) θα πρεπει να δωσεις μερικες χιλιαδες ευρω παραπανω για κατι καλυτερο!

Ανδρεα δε ξερω αν αναφερεσαι σε μενα , αλλα αυτα που λες ειναι τα ιδια που λεω και εγω σε αλλους.Συμφωνω σε ολα.
Η μεθοδος focus stacking που ανεφερε ο Βασιλης για την φωτογραφια που μιλαμε , ειναι τελειως ακυρη.
Καλο ειναι να γνωριζουμε μεθοδους , αλλα οχι να την πιπιλαμε με το παραμικρο και ποσο μαλλον σε περιπτωσεις που δε χρειαζονται :)
 
GoMar...δεν είναι δικό μου θέμα αλλά εκφράσεις με ύφος του στυλ "τελείως άκυρη" και "πιπιλάμε" θεωρούνται λίγο επιθετικές στο διαδικτυακό κόσμο.
Και δεν βλέπω το λόγο να είμαστε επιθετικοί ενώ συζητάμε για ένα τεχνικό θέμα.

Πίσω στο θέμα μας τώρα, η επεξεργασία αυτή: https://www.dropbox.com/sh/56tpj6kqryl2x18/AABWeIYIzB9skrAbwK2hGALYa?dl=0
δεν είναι ικανοποιητική?
Προσωπικά δεν εντοπίζω πρόβλημα στο φακό από αυτή τη φωτογραφία. Μπορεί να έχει πρόβλημα ο συνδυασμός, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που βγαίνει από αυτή τη φωτογραφία.
Πιο πολύ μου βγαίνει ότι η υγρασία που ανεβαίνει από τη θάλασσα χαλάει την καθαρότητα της ατμόσφαιρας.
Αν έχει ο φακός θέμα θα φανεί από άλλες φωτογραφίες όπως τα τεστ που έκανε στην αρχή για το καλιμπράρισμα.
 
GoMar...δεν είναι δικό μου θέμα αλλά εκφράσεις με ύφος του στυλ "τελείως άκυρη" και "πιπιλάμε" θεωρούνται λίγο επιθετικές στο διαδικτυακό κόσμο.
Και δεν βλέπω το λόγο να είμαστε επιθετικοί ενώ συζητάμε για ένα τεχνικό θέμα.
.

Σωστα θεωρουνται και υπαρχει λογος.Αλλα δεν ειναι δικο σου θεμα :)
 
Ανδρεα δε ξερω αν αναφερεσαι σε μενα , αλλα αυτα που λες ειναι τα ιδια που λεω και εγω σε αλλους.Συμφωνω σε ολα.
Η μεθοδος focus stacking που ανεφερε ο Βασιλης για την φωτογραφια που μιλαμε , ειναι τελειως ακυρη.
Καλο ειναι να γνωριζουμε μεθοδους , αλλα οχι να την πιπιλαμε με το παραμικρο και ποσο μαλλον σε περιπτωσεις που δε χρειαζονται :)

Ρε σοβαρά τώρα, από ότι έχω γράψει κατάλαβες πως η λύση στο "πρόβλημα" του παιδιού ήταν το focus stacking ?

Προσπαθείς να πιαστείς από κάπου δίχως λόγο και αφορμή.

Του τα έχουμε πεί 100 φορές.
Δεν βαράς με viewfinder.
Δεν έχει καλές συνθήκες εκεί ( atmospheric haze ).
Το RAW είναι δίχως sharpening και θέλει να κάνεις εσύ.

Του έχουμε εξηγήσει 10 άτομα ξεκάθαρα όλα όσα φταίνε για τα αποτελέσματά του, και εσύ έρχεσαι επαναλαμβάνεις όλα όσα έχουν ήδη ειπωθεί, και ρίχνεις και μια μπιχτή έτσι για το γαμώτο ( αφού πρώτα βγάλεις άκυρο το focus stacking για landscape και μετά ξαφνικά γίνεται αποδεχτό :p )
 
Last edited by a moderator:
Ρε συ Βασιλη , διαβασα το θρεντ απο την αρχη και σταθηκα εννοειται σε αυτο που ειπες.
Ακυρο βγαζω το focus stacking ειδικα για την φωτογραφια του παιδιου και γενικα σε φωτογραφια τοπιου.Το αρθρο που μου παρεθεσες μπορει το παραδειγμα να ειναι τοπιο αλλα μιλαμε για 1-2 φωτογραφιες στις 100 και αν.
Αλλα που σαι , δεν πιανομαι εγω.. τα γραφομενα σου αλλα δειχνουν.
Δευτερο reply και αναφερεσαι για focus stacking , μετα λες η μηχανη ειναι μια χαρα , μετα μηχαναρα και τελος κωλομηχανη.
Επισης ουτε contrast focus προτεινεται για φωτογραφιση τοπιου.ΜΟΝΟ χειροκινητη αν στησεις τριποδια κλπ.
Απο εκει και περα συμφωνω για τους λογους που βγηκε χαλια η φωτογραφια.Αλλα σαφως δεν βαραινει τον χρηστη γιατι ΤΙ λαθος να κανει στο να σηκωσει απλα τη μηχανη και να φωτογραφισει ;
Να μην εστιασει καλα ; Εστιασμενη ειναι , ποιοτικα δεν ειναι καλη και οι λογοι ειναι αλλοι.
 
Δεν φταίω εγω αν δεν καταλαβαίνεις την ειρωνία όταν του λέω ότι είναι κωλομηχανή.

Το contrast focus είναι μια χαρά για landscape αν το κάνεις σωστά.

Για το τι δεν κάνει καλά και τι φταίει έχει ειπωθεί τόσες φορές που γίνεται βαρετό.

Το focus stacking σε landscape είναι ΕΥΡΕΩΣ διαδεδομένο, οι top landscape photos σε 1x, 500px, κλπ νομίζεις ότι βγαίνουνε με f/16 & f/22 ή hyperfocal distance ?
 
Εγώ θα έλεγα να μην παίρνετε στα σοβαρά αναρτήσεις που κάνουν πλακίτσα. Οι περισσότερες του billpeppas δηλαδή.
Βασίζονται στην προσωπική του εκτίμηση ότι είμαι άσχετος, που είναι η γνώμη του. Αποδεκτό.
Συμβαίνουν αυτά σε ένα φόρουμ. :smile:
 
Δεν φταίω εγω αν δεν καταλαβαίνεις την ειρωνία όταν του λέω ότι είναι κωλομηχανή.

Το contrast focus είναι μια χαρά για landscape αν το κάνεις σωστά.

Για το τι δεν κάνει καλά και τι φταίει έχει ειπωθεί τόσες φορές που γίνεται βαρετό.

Το focus stacking σε landscape είναι ΕΥΡΕΩΣ διαδεδομένο, οι top landscape photos σε 1x, 500px, κλπ νομίζεις ότι βγαίνουνε με f/16 & f/22 ή hyperfocal distance ?


Επειδη θα παει μακρια η βαλιτσα , το σταματαω εδω γιατι δεν εχει κανενα νοημα απο οτι βλεπω και σεβομαι τον thread starter.
 
Ένα σχετικά τραβηγμένο παράδειγμα για το τι επίπτωση έχει το atmospheric haze στην ευκρίνεια της φωτογραφίας...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ψέμματα είναι... ξέρεις να μετράς τα f-stop λογικά :p

f/1, f/1.4, f/2, f/2.8, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16. Γίνεται να επικεντρωθούμε όμως στο θέμα μας που είναι πώς γίνεται το σωστό focus stacking σε πλεούμενο που ταξιδεύει; :smile:
 
Γίνεται να επικεντρωθούμε όμως στο θέμα μας που είναι πώς γίνεται το σωστό focus stacking σε πλεούμενο που ταξιδεύει; :smile:

Φωτογραφία τοπίου με διύλιση του κώνωπα, pixel peeping στο 100% και αξιολόγηση των δυνατοτήτων ενός συστήματος μηχανής-φακού υπό αυτές τις συνθήκες δεν έχει και πολύ νόημα, imho.