νοθευμένη βενζίνη ..

Επαναφερω αυτο το νημα για να ξαναγραψω καποιες εντυπωσεις για την v power racing.

Στο αυτοκινητο μας (ford focus 2002 1.4 75hp 5d),η διαφορα αν βαλεις αυτη την βενζινη ειναι αισθητη.Εχουμε βαλει αυτη τη βενζινη τις 2 τελευταιες φορες,αλλα απο την πρωτη κιολας φορα,το αμαξι λειτουργει καλητερα.Δεν προκειται για ιδεα μου,και εγω και ο πατερας μου που οδηγουμε καθημερινα το αυτοκινητο,εχουμε παρατηρησει τη διαφορα.

Καταρχην εχει σταματησει να χτυπαει πυρακια-πως στην ευχη λεγεται αυτο,κατι που το εκανε πολυ συχνα με τις απλες βενζινες,απο οποιοδηποτε πρατηριο και αν γεμιζαμε.Και γενικα,ο κινητηρας λειτουργει πιο ομαλα,εχει λιγο καλητερη αποδοση και φαινεται και στις πιο χαμηλες στροφες αυτο.Αυτο βεβαια που δε παρατηρησα να ισχυει ειναι η καταναλωση,πανω κατω μου φαινεται πως ειναι η ιδια.Αλλα το αμαξι λειτουργει ανθρωπινα,κατι που με τις απλες βενζινες δεν ισχυει,τουλαχιστον για το αμαξι μας,διοτι φιλοι μου λενε πως το βρισκουν το ιδιο στα αυτοκινητα τους.

Προσωπικα δε γνωριζω απο βενζινες κτλ,αν η συγκεκριμενη εχει προσθετα,ειδικα μιγματα,δε ξερω και'γω τι,αλλα αυτο που πιστευω προσωπικα σαν μια σκεψη ενος που δεν εχει ασχοληθει με αυτα,ειναι οτι απλα η συγκεκριμενη βενζινη ειναι απλως καλη/κανονικη βενζινη,και μας την πλασαρουν ως δε ξερω και'γω τι,και ολες οι αλλες(τουλαχιστον οι απλες)ειναι...
Το βιβλιαρακι του focus το λεει καθαρα,πως μπορεις να βαλεις πανω απο 95αρα,αλλα δε κερδιζεις τιποτα.Αρα τι να καταλαβει κανεις?
 
Πάντως γενικά δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα οι βενζίνα με παραπάνω οκτάνια,αναγράφεται μόλις ανοίξεις την τάπα τι καύσιμο πρέπει να βάζεις,μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα ή να δουλεύει χειρότερα με τα περισσότερα οκτάνια.
 
Αυτός που αναγράφεται στην τάπα, είναι ο ελάχιστος αριθμός οκτανίων που πρέπει να περιέχει το καύσιμο.

Μίγμα με περισσότερα οκτάνια μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς πρόβλημα.
 
Απάντηση: Re: νοθευμένη βενζίνη ..

Αυτός που αναγράφεται στην τάπα, είναι ο ελάχιστος αριθμός οκτανίων που πρέπει να περιέχει το καύσιμο.

Μίγμα με περισσότερα οκτάνια μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς πρόβλημα.

Οκ Κώστα,αλλιώς μου τα είχε πει ένας μαστορέος.
 
Το βιβλιαρακι του focus το λεει καθαρα,πως μπορεις να βαλεις πανω απο 95αρα,αλλα δε κερδιζεις τιποτα.Αρα τι να καταλαβει κανεις?

Και εγω τα ιδια με το focus. Ειχα πειρακια. Με την παουερ ρεισινγκ ολα καλα.
Τελικα βρηκα βενζιναδικο με 95αρα, που ο κινητηρας δουλευει καλα.
Το θεμα δλδ ειναι οτι οι 95αρες σε καποια βενζιναδικα, δεν ειναι 95αρες λογω νοθειας αλλα εχουν λιγοτερα οκτανια.
Οποτε αν βαλεις ρεισινγκ που ειναι πανω απο τα 95 σιγουρα, νομιζεις οτι βελτωνεται η λειτουργια του κινητηρα, ενω ουσιαστικα λειτουργει κανονικα στις προδιαγραφες του.
Υπ οψιν οτι συμφωνα με τα λεγομενα γνωστων και φιλων, στην Ευρωπη δεν αντιμετωπισαν ποτε προβλημα με βενζινες με χαμηλα οκτανια, εν
αντιθεσει με την Ελλαδα.
 
μιά μέρα στο εξωτερικό, (δεν χρειάζεται να πάτε μακρυά στα Σκόπια πχ) σας αρκεί να καταλάβετε πως είναι στ αλήθεια μια 95άρα.....

πολύυυυυυυυυυυ μακρυά από αυτό που βάζετε.

και το ενδιαφέρον είναι ότι προμηθεύονται κατά 100% από ελληνικά διϋλιστήρια.
Συμπεράσματα δικά σας....
 
Και εγω τα ιδια με το focus. Ειχα πειρακια. Με την παουερ ρεισινγκ ολα καλα.
Τελικα βρηκα βενζιναδικο με 95αρα, που ο κινητηρας δουλευει καλα.
Το θεμα δλδ ειναι οτι οι 95αρες σε καποια βενζιναδικα, δεν ειναι 95αρες λογω νοθειας αλλα εχουν λιγοτερα οκτανια.
Οποτε αν βαλεις ρεισινγκ που ειναι πανω απο τα 95 σιγουρα, νομιζεις οτι βελτωνεται η λειτουργια του κινητηρα, ενω ουσιαστικα λειτουργει κανονικα στις προδιαγραφες του.
Υπ οψιν οτι συμφωνα με τα λεγομενα γνωστων και φιλων, στην Ευρωπη δεν αντιμετωπισαν ποτε προβλημα με βενζινες με χαμηλα οκτανια, εν
αντιθεσει με την Ελλαδα.

Μαλιστα...

Ωστοσο μαλλον το ματιασα...

Το πρωι ειχε παρει ο πατερας μου το αμαξι,και γυρνωντας οταν πηγε να το παρει απο'κει που το αφησε,δεν επαιρνε αρχικα μπρος,και μετα πηρε καποια στιγμη τελικα,αλλα οταν το ξεκινουσε δεν εφευγε,ρεταριζε λεει και εσβηνε.Και αναψε και το πορτοκαλι φωτακι του κινητηρα.Τελικα ηρθε και το πηρε φορτηγο και το πηγαν συνεργειο,οπου λεει το συνεδεσαν δε ξερω και γω τι,να δουν τι εχει,και λεει οτι το αριστερο λ,κατι τετοιο...και δε δινει οξυγονο και κατι τετοια? :blink: Ετσι που μου'τα'πε και ο πατερας μου...ουτε αυτος καταλαβε βασικα πολυ καλα.
Και το αφησε εκει να το ελεγξουν καλητερα,και μεχρι το απογευμα λεει θα μας πουν τι εχει.

Τρεχα γυρευε
 
τώρα αν δεν είναι λ....
μπορεί ναναι μ, ν ξ....

η οτιδηποτε αλλο για να τα παρουν απο καποιον που δεν ξερει ισως? :icon15:

ποιος ξερει αν ειναι κατι που θα μπορουσαμε να το ελεγξουμε και οι ιδιοι,αλλα δυστυχως ουτε εγω ουτε ο πατερας μου εχουμε εμπειρια...

Και εκει που το αυτοκινητο δουλευε πραγματικα μια χαρα :confused:
 
εχει καμια σχεση με τη βενζινη,μηπως η racing τελικα εβλαψε κατι?

OXI κατηγορηματικά τα παραπάνω οκτάνια δεν βλάπτουν σε κάτι.
Ο αισθητήρας λ βρίσκεται μετά την πολλαπλή εξαγωγής (ουσιαστικά πριν τον καταλύτη) και απλοικά μιλώντας μετράει την αναλογία οξυγόνου στα καυσαέρια σου.
Ο λ συνηθως καίγεται από αυξημενη θερμοκρασία στα καυσαερια.
 
Last edited:
εχει καμια σχεση με τη βενζινη,μηπως η racing τελικα εβλαψε κατι?

Οχι, το αντίθετο μάλλον. Οι λ παθαίνουν βλάβη από νοθευμένες βενζίνες, και ειδικά αν υπάρχει μόλυβδος στο μίγμα. Στον εγκέφαλο θα έδειξε κωδικό σφάλματος, και τι ακριβώς φταίει.


Ο λ συνηθως καίγεται από αυξημενη θερμοκρασία στα καυσαερια.

Οχι μόνο....
 
η οτιδηποτε αλλο για να τα παρουν απο καποιον που δεν ξερει ισως? :icon15:

ποιος ξερει αν ειναι κατι που θα μπορουσαμε να το ελεγξουμε και οι ιδιοι,αλλα δυστυχως ουτε εγω ουτε ο πατερας μου εχουμε εμπειρια...

Και εκει που το αυτοκινητο δουλευε πραγματικα μια χαρα :confused:

νοθεία.
 
Οχι, το αντίθετο μάλλον. Οι λ παθαίνουν βλάβη από νοθευμένες βενζίνες, και ειδικά αν υπάρχει μόλυβδος στο μίγμα. Στον εγκέφαλο θα έδειξε κωδικό σφάλματος, και τι ακριβώς φταίει.




Οχι μόνο....

σαφώς, το σύνηθες αίτιο όμως είναι η αυξημένη θερμοκρασία είτε λόγω παρατεταμένης χρήσης σε πολύ υψηλές στροφές είτε λόγω πτωχού μείγματος
 
Τελικα πηρε ο μηχανικος και μας ειπε οτι δεν ειναι τελικα λ,απλα αρχικα υποψιαστηκε οτι ειναι αυτο λογω του φτωχου μειγματος...
Τελικα ειναι η αντλια βενζινης λεει(παλι,σε λιγοτερο απο 1 χρονο που την αλλαξαμε),γιατι λεει αφηνουμε το ντεποζιτο και πεφτει πολυ η βενζινη,ενω θα πρεπει να ειναι μεχρι τη μεση,για να ειναι η αντλια μεσα στην βενζινη και να μην ξερενεται.
 
ενω θα πρεπει να ειναι μεχρι τη μεση,για να ειναι η αντλια μεσα στην βενζινη και να μην ξερενεται.

Η αντλία βενζίνης, αν πράγματι στο focus είναι μεσα στο ντεπόζιτο, δεν παθαίνει κάτι επειδη ξεραίνεται.... Το πρόβλημα που παθαίνουν οι αντλίες όταν η στάθμη της βενζίνης πέφτει πολύ χαμηλά είναι είτε η αναρρόφηση βρομιάς από τον πάτο του ρεζερβουαρ, είτε η αναρρόφηση αέρα. Και τα δυο μπορεί να την χαλάσουν.

Και λέγοντας χαμηλά εννοουμε οταν ο δείκτης μας μπαίνει στο κόκκινο...