Nova 3Play

φιλε μου το εχω κανει με την WIND και μου στειλαν καινουριο μεσα σε 2 μερες με κουριερ στην πορτα μου
Φιλος μου το εχει κανει με την φορθνετ και του στειλαν αλλο καινουριο
Παρε τηλ πες τους οτι σου σταματησε να λειτουργει ξαφνικα και θα σου στειλουν αλλο.

(ειχε περασει πανω απο χρονος και ειχε ληξει το συμβολαιο και η εγγυηση αλλα παρολα αυτα μου στειλαν αλλο δωρεαν)
 
πρεπει να τα εχουν χασει τελειως στη forthnet
εχουν βαλει υπαλληλους και παιρνουν τηλεφωνα οπου βρουνε ακομα και σε εταιριες
ειμαι 10 χρονια πελατης εχω βαλει το 3play εδω και 20 μερες και καθε 2 μερες με παιρνουν τηλ να με ενημερωσουν οτι η φορθνετ εχει βγαλει μια απιστευτη προσφορα για 3play ......
 
Καλημέρα σε όλους. Νέος πελάτης και εγώ στο πακέτο με τα απεριόριστα σταθερα και το απλό νοβα αλλα μετά από δική τους επικοινωνεία μου έδωσαν το πακέτο με τα 39,90 και το αθλητικό πακέτο η οποια είναι πολύ καλή για μένα που θέλω το Ελληνικό πρωτάθλημα. Το μονό που μου κάνει εντύπωση είναι μια δυσκολία στις κινήσεις όσον αφορά τα αιτήματα που δείχνει ότι και τα συμπτώματα μονοπωλιακής πολιτικής δεν κάνουν καλό (όσον αφορά το 3play) . Καταρχήν υπάρχει νομίζω πρόβλημα με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς το οποίο δεν φαίνεται να λύνετε δυο μήνες τώρα Με την εγγραφή ξεχάσαμε να ''τσεκάρουμε'' τα HD κανάλια και φυσικά δεν πήρα το δώρο και για να το πάρω έπρεπε κάνω νέα αίτηση ( έτσι μου είπαν ). Πριν δεκαπέντε περίπου μέρες πήγα και δήλωσα την πιστωτική μου κάρτα για να μου τα ανοίξουν και να πάρω τους 12 μήνες δώρο και ακόμα ...περιμένω . Ενώ έχω πάρει 2 φορές και τους λέω όλα τα παραπάνω δεν βλέπω φως. Πριν τρεις μέρες άνοιξε το ευροσπορ hd τους πήρα να τους πω ότι μου άνοιξαν μονό αυτό και όχι και τα υπόλοιπα του πακέτου και .....το κόψαν και αυτό!!!! Διακρίνω μια δυσλειτουργία μεταξύ φορτνετ και νοβα και πέρασμα αυτής της ίσως μη καλής συνεννοήσεις στο πελάτη!!! Ενώ λοιπόν είναι μια πολύ καλή προσφορά χάνουν τα εύσημα από κάτι μικρολεπτομέρειες που πολλούς από εμάς τους χαλάνε ....
 
Last edited:
παιδιά η φορθνετ δεν δίνει καινούργια μοντεμ! 100% τσεκαρισμένο! μην τους παρακαλάτε καθόλου...
 
?????
Eμενα μου εδωσαν ενα καινουργιο techicolor (thomson)
Στην αρχη δεν μου το εδωσαν, αλλα επεστρεψα στο καταστημα λεγοντας οτι ξεχασαν να μου το δωσουν.
Μου ειπαν οτι δεν το δικαιουμαι επειδη ειμαι συνδρομητης forthnet (οχι nova) στο ιδιοκτητο με ιντερνετ/τηλεφωνια.
Θα επρεπε ειπαν να εχει ληξει το συμβολαιο forthnet και να ειναι αοριστου τουλαχιστον απο το 2007.
Tους ειπα οτι ειμαι αοριστου χρονου εδω και πολλα χρονια.
Κοιταξαν στο συστημα, το επιβεβαιωσαν και μου εδωσαν το router που δικαιουμαι.
Σε ερωτηση μου, γιατι δεν το προσεξαν την πρωτη φορα οταν εκανα το συμβολαιο, ωστε να μου το δωσουν (ετσι κι αλλιως σιγουρα ειδαν στο pc τους την πρωτη φορα οτι ημουν πολλα χρονια αοριστου) δεν μου απαντησαν.

Οποτε:
Αν Δεν ειστε συνδρομητες forthnet, το παιρνετε. Αν ειστε, το παιρνετε, αρκει να ειστε με αοριστου χρονου απο το 2007 (5 χρονια, λιγο σπανιο)
 
Last edited by a moderator:
ωραία η δίκη σου είανι ειδική περίπτωση! γενικότερα δεν το δίνουν!
 
τηλεφωνο στην forthnet.με το καταστημα δεν θα βρεις ακρη..

Εγώ πήγα σε κατάστημα και ζήτησα το tg585v8 γιατί το huwaei έκανε τα δικά του. Μου το έδωσαν δωρεάν, δεν επέστρεψα το huwaei και απλά δίνοντάς μου το ρούτερ ανανεώθηκε το συμβόλαιο που ούτως ή άλλως δεν σκόπευα να διακόψω.

πρεπει να τα εχουν χασει τελειως στη forthnet
εχουν βαλει υπαλληλους και παιρνουν τηλεφωνα οπου βρουνε ακομα και σε εταιριες
ειμαι 10 χρονια πελατης εχω βαλει το 3play εδω και 20 μερες και καθε 2 μερες με παιρνουν τηλ να με ενημερωσουν οτι η φορθνετ εχει βγαλει μια απιστευτη προσφορα για 3play ......

Δεν φταίει η forthnet αλλά αυτές οι συνεργαζόμενες εταιρείες που προσλαμβάνουν άτομα στο call center και από το πρωί μέχρι το βράδυ παίρνουν τηλέφωνα από κάτι λίστες που ΔΕΝ ανανεώνονται. Αποτέλεσμα παίρνω εγώ τηλέφωνο και μου λες ευχαριστώ δεν θέλω. Στην επόμενη βάρδια, ο επόμενος θα έχει την ίδια λίστα και έτσι σε ξαναπαίρνουν...Φιλικό πρόσωπο δούλευε σε τέτοιο call center για λογαριασμό της wind και έφριξε με τον τρόπο λειτουργείας ενώ από τους διευθύνοντες πλήρης "αδιαφορία". Οπότε την πληρώνουν άνθρωποι σαν εσένα, και υπάλληλοι στο τηλέφωνο που τ'ακούνε τις περισσότερες φορές άδικά.
 
Last edited by a moderator:
Εγώ πήγα σε κατάστημα και ζήτησα το tg585v8 γιατί το huwaei έκανε τα δικά του. Μου το έδωσαν δωρεάν, δεν επέστρεψα το huwaei και απλά δίνοντάς μου το ρούτερ ανανεώθηκε το συμβόλαιο που ούτως ή άλλως δεν σκόπευα να διακόψω.

μα αυτο λεω πιο πανω.μπαχαλο..
δεν ξερουν σε ποιους και τι να δωσουν.
εαν δεις τα τελευταια μηνυματα των παιδιων,ειναι οτι κατσει..
 
παιδιά η φορθνετ δεν δίνει καινούργια μοντεμ! 100% τσεκαρισμένο! μην τους παρακαλάτε καθόλου...

Αν είναι 100% τσεκαρισμένο τότε εγώ που έκανα αίτηση για 3play της αδερφής μου γιατί έφυγα με τον hd831 και ένα technicolor router στο χέρι; Δεν θυμάμαι το μοντέλο τώρα, μου είπε είναι καινούριο.

Την Πέμπτη που μας πέρασε αυτό.

100% τσεκαρισμένο κατά τ'άλλα, να προσέχουμε λίγο τι γράφουμε δεν βλάπτει.
 
Last edited by a moderator:
φίλε μαλλον είσαι εκτός τόπου και χρόνου μιλάμε για μόντεμ σε ήδη υπάρχοντες συνδρομητές! οσο για το άλλο έχεις δίκιο.. πρόσεχε τι γραφεις!!! το 95% δεν παίρνει καινούργια μόντεμ το γράφουν και πιο πάνω τα παιδιά! προφανώς στο έδωσαν γιατί σου ανανέωσαν το συμβόλαιο! έτσι τι να το κάνω.... το νέο μόντεμ δίνεται μόνο σε ειδικές περιπτώσεις πχ εάν είσαι αορίστου χρόνου απο το 2007 νομιζω και μετά κτλ! και νομίζω πως και αν είσαι ήδη υφιστάμενος συνδρομητής νόβα και φορθνετ και μεταβείς στο 3play δεν παίρνεις νέο δέκτη!
 
Last edited:
Καταρχήν υπάρχει νομίζω πρόβλημα με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς το οποίο δεν φαίνεται να λύνετε δυο μήνες τώρα Με την εγγραφή ξεχάσαμε να ''τσεκάρουμε'' τα HD κανάλια και φυσικά δεν πήρα το δώρο και για να το πάρω έπρεπε κάνω νέα αίτηση
Διακρίνω μια δυσλειτουργία μεταξύ φορτνετ και νοβα και πέρασμα αυτής της ίσως μη καλής συνεννοήσεις στο πελάτη!!! Ενώ λοιπόν είναι μια πολύ καλή προσφορά χάνουν τα εύσημα από κάτι μικρολεπτομέρειες που πολλούς από εμάς τους χαλάνε ....

Και εγώ το εισέπραξα αυτό.
Έκανα αίτηση για τη προσφορά 3play + το cinema pack στα 39.90 πριν από 15 μέρες και μετά (σε 2ο χρόνο) και πριν ακόμα ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες, ζήτησα να μου προσθέσουν το multiview που μπορούσα να είχα δωρεάν για 6 μήνες και να αγοράσω το 2ο δέκτη. Στο κατάστημα μου είπαν ότι δεν μπορούν να το προσθέσουν στη φόρμα γιατί είναι κλειδωμένη και να πάρω στο 18345.
Τις δύο πρώτες φορές, που πήρα στο 18345, μετά από μισάωρες αναμονές (έπεσα σε άτομα που δεν γνωρίζανε) το έκλεισα.
Την τρίτη φορά η κοπέλα επέμενε (και ψιλοφώναζε κιόλας) ότι δεν το δικαιούμαι. Τις λέω ότι το λέει στην προσφορά στο Internet, στο φυλλάδιο, μου το είπε και ο υπάλληλος στο κατάστημα και αυτή τίποτα. Μετά από έντονη κουβέντα, και φυσικά κοντά στο μισάωρο αναμονή, καταλήξαμε ότι το δικαιούμαι αλλά δεν μπορώ να το πάρω γιατί ΕΠΡΕΠΕ να το είχε τικάρει στη φόρμα ο υπάλληλος, στο κατάστημα. Για να το πάρω πρέπει να ζητήσω ακύρωση και να κάνω νέα αίτηση.
Τέλος πάντων, δεν καταλαβαίνω γιατί όλο αυτό.
 
Να συμπληρώσω κι εγώ σ'αυτά που λέτε,ότι είχα το ίδιο πρόβλημα με τα HD.Δεν τα είχε τικάρει ο υπάλληλος στην αίτηση και τα ζήτησα ξανά,αφού όταν ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία είδα ότι δεν έπαιζαν τα HD.Πληρώνω μέσω πάγιας με πιστωτική.Μετά από το νέο αίτημα τα HD ενεργοποιήθηκαν μετά από 12 μέρες!Φυσικά μετά από αλλεπάλληλες ενοχλήσεις που τους έκανα.Και ακριβώς από εκείνη τη στιγμή προέκυψε νέο πρόβλημα!Στο e-bill που ελέγχω τον λογαριασμό και τις κλήσεις μου,από εκείνη τη στιγμή και μετά βλέπω τις κλήσεις μου προς κινητά να χρεώνονται!Του ενημέρωσα και μου είπαν να μην ανησυχώ,είναι λάθος του συστήματος και θα διορθωθεί το προσεχές διάστημα.Θέλω να πω,υπάρχουν πολλές δυσλειτουργίες που σε χαλάνε.
 
Πηρανε τηλεφωνο σπιτι μου την Παρασκευη για να κανουν προσφορα, αλλα μιλησανε με τον πατερα μου και τους ειπε να καλεσουν σε λιγη ωρα που θα ειμαι σπιτι για να μιλησουν μαζι μου(επειδη εγω ασχολουμαι με τετοια θεματα), ομως δεν ξανακαλεσαν. Ειπαν στον πατερα μου για 40 ευρω περιπου με τηλεφωνο και αθλητικα καναλια, αλλα δεν ξερω ποια. Αν ισχυει και εχει ολα τα αθλητικα ακουγεται πολυ καλο.Εχει ακουσει κανεις τιποτα για τετοια προσφορα;
 
Με την εγγραφή ξεχάσαμε να ''τσεκάρουμε'' τα HD κανάλια και φυσικά δεν πήρα το δώρο και για να το πάρω έπρεπε κάνω νέα αίτηση ( έτσι μου είπαν ). Πριν δεκαπέντε περίπου μέρες πήγα και δήλωσα την πιστωτική μου κάρτα για να μου τα ανοίξουν και να πάρω τους 12 μήνες δώρο και ακόμα ...περιμένω . Ενώ έχω πάρει 2 φορές και τους λέω όλα τα παραπάνω δεν βλέπω φως. Πριν τρεις μέρες άνοιξε το ευροσπορ hd τους πήρα να τους πω ότι μου άνοιξαν μονό αυτό και όχι και τα υπόλοιπα του πακέτου και .....το κόψαν και αυτό!!!! Διακρίνω μια δυσλειτουργία μεταξύ φορτνετ και νοβα και πέρασμα αυτής της ίσως μη καλής συνεννοήσεις στο πελάτη!!! Ενώ λοιπόν είναι μια πολύ καλή προσφορά χάνουν τα εύσημα από κάτι μικρολεπτομέρειες που πολλούς από εμάς τους χαλάνε ....

Για κάποιες από τις δυσλειτουργίες δεν φταίει μόνο η Forthnet & η Nova, φταίνε και οι πελάτες. Το ότι δεν τσεκαρίστηκαν τα HD ευθύνεται κυρίως ο πελάτης που βάζει την υπογραφή του, οφείλει να ελέγχει τι υπογράφει. Εγώ ζήτησα την αίτηση να τη διαβάσω, και μετά από 5 λεπτά την υπέγραψα υπογεγραμένη, αφού βεβαιώθηκα για την ορθότητα. Από κει και πέρα, αν ζητηθεί η όποια αλλαγή σε κάποια αίτηση, είναι εύλογο ότι απαιτεί χρόνο να γίνει.
 
Αν το ρουτερ σου πεις οτι χαλασε ή δε λειτουργει σωστα (αφου μιλησεις με τους τεχνικους) σου δινουν αλλο δωρεαν με την προυποθεση οτι ανανεωνεις τη συμβαση που εχεις για ενα χρονο απο τωρα
 
Για κάποιες από τις δυσλειτουργίες δεν φταίει μόνο η Forthnet & η Nova, φταίνε και οι πελάτες. Το ότι δεν τσεκαρίστηκαν τα HD ευθύνεται κυρίως ο πελάτης που βάζει την υπογραφή του, οφείλει να ελέγχει τι υπογράφει. Εγώ ζήτησα την αίτηση να τη διαβάσω, και μετά από 5 λεπτά την υπέγραψα υπογεγραμένη, αφού βεβαιώθηκα για την ορθότητα. Από κει και πέρα, αν ζητηθεί η όποια αλλαγή σε κάποια αίτηση, είναι εύλογο ότι απαιτεί χρόνο να γίνει.

Φίλε μου,ναι μεν εν μέρη είναι σωστό αυτό που λες,αλλά δεν είναι απολύτως έτσι.Για τα HD κάναμε ολόκληρη συζήτηση και μου εξήγησε ο υπάλληλος στο κατάστημα ότι θα τα έχω δωρεάν για 12 μήνες.Αυτός έγραφε τα πάντα,εγώ υπέγραψα.Είδα από κάτω στην αίτηση που έλεγε 12 μήνες δωρεάν τα HD με προϋπόθεση πάγιας εντολής πληρωμής με πιστωτική και δε θεώρησα ότι πρέπει να τικάρω εγώ το δωρεάν 12 μήνες.Θεώρησα ότι με τη συζήτηση που κάναμε και την αίτηση που συμπλήρωνε ο υπάλληλος ότι όλα ήταν εντάξει.Πού να φανταστώ ότι θα προέκυπτε τέτοιο θέμα?
 
Re: Απάντηση: Nova 3Play

Αν το ρουτερ σου πεις οτι χαλασε ή δε λειτουργει σωστα (αφου μιλησεις με τους τεχνικους) σου δινουν αλλο δωρεαν με την προυποθεση οτι ανανεωνεις τη συμβαση που εχεις για ενα χρονο απο τωρα
Ναι φίλε μου μόνο αν είναι πραγματικά χαλασμένο! Μην ξεχνάς οτι βλέπουν τα πάντα απο το κομπιουτερ τους! δύσκολα τους ξεγελάς! Και πάλι οπως είπες σου χρεώνουν κι άλλο 12μηνο οπότε... καλύτερα να αγοράσεις καινούργιο θεωρω!