Nova Christmas Offer

Στο http://www.forthnetgroup.gr/BroadbandStatus.aspx?a_id=4357 τι σου γραφει? Εχει μεινει στο οτι εχει σταλθει αιτημα στον οτε?

Δεν γράφει τίποτα πλέον ξανα έγινε απο την αρχή με νέο αριθμό! Μου έστειλαν SMS. Απλά απαράδεκτο και απο πλευράς ΟΤΕ αλλά και απο Forthnet που ποτέ δεν μου είπαν να ψάξω να βρώ τον αριθμό του γείτονα μου για να βρούνε βρόγχο. Καλά το τι ψέμα άκουσα απο τον υπάλληλο στην Forthnet για να καλύψει ότι δεν καλύπτεται άλλο πράγμα. Και σε λίγες μέρες έρχεται ο πρώτος λογαριασμός ΝΟVA που αυτόν δεν τον ξεχνάνε ποτέ. θα τους ΚΡΑΖΩ γιατι ήμαστε για κλάματα.

Ποια χρέωση? Αφου η τηλεφωνια παρεχεται "δωρεαν". Και ο λογος ειναι ακριβως αυτός. Οτι ο ΟΤΕ μας ενωνει. Δυατυχως ακόμα.

Ρε φίλε υποτίθεται έκλεισα το πακέτο - προσφορα με το δώρο! Με την λογική σου αυτή ξημερώνει μια μέρα και μας λέει η αγαπητή forthnet ΔΏΡΟ τέλος μόνο NOVA και όλοι θα κάνουμε τουμπεκί; Και όταν σου λέει 20 μέρες ο υπάλληλος θα έχεις τηλέφωνο και Ίντερνετ ΕΊΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ το πόστο του και τα λεγόμενα του! Και αντιπροσωπεύει το κατάστημα / εταιρία που δουλεύει! Με αυτήν την λογική είπα το ναί. Ο ΟΤΕ έχει ένα μήνα περιθώριο σε κάθε νέα σύνδεση να σου κάνει την γραμμή. Και φυσικά αν είναι άπο άλλη εταιρία στο κάνει την τελευταία μέρα.

Το ΨΈΜΑ όμως και ότι μας βλέπουν σαν κορόιδα και πρόβατα που έγινε χαμός με την προσφορά και νομίζουμε ότι θα μας κάνουν και ότι θέλουν δεν το ανεχόμαι σαν πελάτης!

Αρχίζω να το μετάνιωσω που δεν πήρα την προσφορά του ΟΤΕ με +10ευρό
 
Last edited by a moderator:
Αν καποιος ηταν σε λιστα αναμονης (και οχι της Λαγκαρντ :tongue:) και παρει εξοπλισμο παρακαλω να το αναφερει για να ξερουμε οτι παραλαβανε τα καταστηματα τη νεα παρτιδα εξοπλισμου και να περιμενουμε και εμεις οσονουπω τη σειρα μας να εξοπλιστουμε...
 
Η αιτηση μου εχει σταλει 4 φορες στην wind απο τις 5 του δεκεμβρη και την μπλοκαρουν γιατι λενε οτι εχω ανεξοφλητους λογαριασμους πραγμα που ειναι ψεμα γιατι πληρωνω στην ωρα μου.τους εχω παρει τις τελευταιες φορες που μου κοψαν την αιτηση μου και τους ρωτασα αν χρωσταω και μου απαντουσαν οχι,τοτε γιατι μου κοβετε τις αιτησεις και η απαντηση ηταν μαλλον θα υπαρχει τεχνικο προβλημα στο συστημα μας.αφου βλεπεις και μου λες οτι δεν χρωσταω πως οταν ερχετε η αιτηση μου για να φυγω βλεπεις οτι χρωσταω?στο καταστημα της forthnet μου ειπαν οτι αυτο το κανει μονο η wind και οντως ηταν μια κυρια εκει με το ιδιο προβλημα οπως και ενας φιλος μου που του κανουν το ιδιο.την δευτερα μου ειπαν οτι θα ξαναστειλουν το αιτημα εχω πληρωσει μεχρι και τον λογαριασμο που μου ηρθε την παρασκευη την ιδια μερα αν μου την ξανακοψουν θα ηθελα να μου πει καποιος αν ξερει πως μπορω να τους κανω καποια καταγγελια. γιατι τωρα πληρωνω την nova και την wind που αν ειχε προχωρησει κανονικα η αιτηση μου θα ειχα δωρεαν τηλεφωνο και ιντερνετ απο την forthnet αφου η πρωτη εκτιμωμενη ημερομηνια ενεργοποιησης ηταν 27/12 και τωρα αν προχωρησει κανονικα η αιτηση μου θα κανει 20 μερες τουλαχιστον μεχρι να μου μπει η forthnet.

συγνωμη αν σας κουρασα αλλα τα εχω παρει πολυ ασχημα που αναγκαζομαι και πληρωνω την wind επειδη ετσι γουσταρουν.
 
Η αιτηση μου εχει σταλει 4 φορες στην wind απο τις 5 του δεκεμβρη και την μπλοκαρουν γιατι λενε οτι εχω ανεξοφλητους λογαριασμους πραγμα που ειναι ψεμα γιατι πληρωνω στην ωρα μου.τους εχω παρει τις τελευταιες φορες που μου κοψαν την αιτηση μου και τους ρωτασα αν χρωσταω και μου απαντουσαν οχι,τοτε γιατι μου κοβετε τις αιτησεις και η απαντηση ηταν μαλλον θα υπαρχει τεχνικο προβλημα στο συστημα μας.αφου βλεπεις και μου λες οτι δεν χρωσταω πως οταν ερχετε η αιτηση μου για να φυγω βλεπεις οτι χρωσταω?στο καταστημα της forthnet μου ειπαν οτι αυτο το κανει μονο η wind και οντως ηταν μια κυρια εκει με το ιδιο προβλημα οπως και ενας φιλος μου που του κανουν το ιδιο.την δευτερα μου ειπαν οτι θα ξαναστειλουν το αιτημα εχω πληρωσει μεχρι και τον λογαριασμο που μου ηρθε την παρασκευη την ιδια μερα αν μου την ξανακοψουν θα ηθελα να μου πει καποιος αν ξερει πως μπορω να τους κανω καποια καταγγελια. γιατι τωρα πληρωνω την nova και την wind που αν ειχε προχωρησει κανονικα η αιτηση μου θα ειχα δωρεαν τηλεφωνο και ιντερνετ απο την forthnet αφου η πρωτη εκτιμωμενη ημερομηνια ενεργοποιησης ηταν 27/12 και τωρα αν προχωρησει κανονικα η αιτηση μου θα κανει 20 μερες τουλαχιστον μεχρι να μου μπει η forthnet.

συγνωμη αν σας κουρασα αλλα τα εχω παρει πολυ ασχημα που αναγκαζομαι και πληρωνω την wind επειδη ετσι γουσταρουν.

Αυτό που περιγράφεις αντιμετωπίζω κι εγώ αλλά από τον πάροχο "ON TELECOMS", οπότε δεν είναι από ότι φαίνεται τακτική μόνο της wind. Γύρω στις 10 Δεκ έκανα την αίτηση για το christmas offer και η θεωρητική ημερομηνία ενεργοποίησης ήταν στις 27/12. Στις 27/12 δεν έγινε τίποτα και μετά από μαραθώνιες τηλεφωνικές αναμονές ενημερώθηκα ότι έχει απορριφθεί η αίτηση μου για ...ανεξόφλητους λογαριασμούς. Αυτό δεν ισχύει καθόλου και τσακώθηκα με την ON για την απαράδεκτη τακτική τους. H forthnet προχώρησε σε νέα αίτηση φορητότητας και τώρα η ενδεικτική ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής είναι την Τετάρτη 16 Ιαν, δηλαδή μεθαύριο.Είδωμεν...

Πάντως με όλο αυτό το πράγμα, αντιλαμβανόμαστε τον ερασιτεχνισμό καταρχήν της forthnet που από ότι δείχνουν τα πρώτα σημάδια δεν έχει την υποδομή να υποστηρίξει την ζήτηση και από την άλλη των υπολοίπων πάροχων που για να μην μας χάσουν από πέλάτες καταφεύγουν σε τέτοιου είδους αυθαιρεσίες και τεχνιτές καθυστερήσεις.
 
Αυτό που περιγράφεις αντιμετωπίζω κι εγώ αλλά από τον πάροχο "ON TELECOMS", οπότε δεν είναι από ότι φαίνεται τακτική μόνο της wind. Γύρω στις 10 Δεκ έκανα την αίτηση για το christmas offer και η θεωρητική ημερομηνία ενεργοποίησης ήταν στις 27/12. Στις 27/12 δεν έγινε τίποτα και μετά από μαραθώνιες τηλεφωνικές αναμονές ενημερώθηκα ότι έχει απορριφθεί η αίτηση μου για ...ανεξόφλητους λογαριασμούς. Αυτό δεν ισχύει καθόλου και τσακώθηκα με την ON για την απαράδεκτη τακτική τους. H forthnet προχώρησε σε νέα αίτηση φορητότητας και τώρα η ενδεικτική ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής είναι την Τετάρτη 16 Ιαν, δηλαδή μεθαύριο.Είδωμεν...

Πάντως με όλο αυτό το πράγμα, αντιλαμβανόμαστε τον ερασιτεχνισμό καταρχήν της forthnet που από ότι δείχνουν τα πρώτα σημάδια δεν έχει την υποδομή να υποστηρίξει την ζήτηση και από την άλλη των υπολοίπων πάροχων που για να μην μας χάσουν από πέλάτες καταφεύγουν σε τέτοιου είδους αυθαιρεσίες και τεχνιτές καθυστερήσεις.

Τελικά δεν είναι μόνο ο ΟΤΕ αλλά και άλλοι σε αυτή την χώρα που ποτέ δεν θα παει μπροστά με κάτι τέτοιους! Και η forthnet σηκώνει τα χέρια ψηλά!
 
Ναι αλλα σε ολα αυτα δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ προστασια στον καταναλωτη...ολα για τις εταιρεις που το μονο που ξερουν ειναι πως θα παρουν χρημα...
 
Εάν όντως ισχύει αυτό με τους λογαριασμούς και δεν προχωρούν την φορητότητα τότε είναι απαράδεκτοι. Μπορεί να έγινε μαζικό ντου λόγο προσφοράς προς την forthnet αλλά δεν είναι δικαιολογία να μην εξυπηρετήσεις τον πελάτη σου.
 
Ενα από τα στραβά που δεν ξερω αν συνέβη μόνο σε μένα, ειναι πως νόβα και φόρθνετ αποφάσισαν να μην ενοχλήσουν η μια την άλλη τις μέρες των εορτών, δεν "ειδοποιήθηκε" το λογιστήριο για τη μεταβολή της συνδρομής και τιμολόγησαν και οι δυο τους ίδιους μήνες... άντε τώρα τηλέφωνα, αναμονές, συνεννοήσεις κ.λ.π

Πάντως μη πληρώνετε υπηρεσία που δεν λαμβάνετε, ζητήστε εκκαθάριση από το λογιστικό τμήμα κάθε εταιρίας.
 
Last edited:
Διαβασα σε καποιο αλλο φορουμ οτι η forthnet πηγε το τελος ενεργοποιησης στα 70 ενω ειχαν πει (και σε μενα) οτι ειναι 50 . Εγω ακομα περιμενω τον πρωτο λογαριασμο, ηρθε σε καποιον 70 το τελος ενεργοποιησης?
 
Re: Απάντηση: Nova Christmas Offer

Ρε φίλε υποτίθεται έκλεισα το πακέτο - προσφορα με το δώρο! Με την λογική σου αυτή ξημερώνει μια μέρα και μας λέει η αγαπητή forthnet ΔΏΡΟ τέλος μόνο NOVA και όλοι θα κάνουμε τουμπεκί; Και όταν σου λέει 20 μέρες ο υπάλληλος θα έχεις τηλέφωνο και Ίντερνετ ΕΊΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ το πόστο του και τα λεγόμενα του! Και αντιπροσωπεύει το κατάστημα / εταιρία που δουλεύει! Με αυτήν την λογική είπα το ναί. Ο ΟΤΕ έχει ένα μήνα περιθώριο σε κάθε νέα σύνδεση να σου κάνει την γραμμή. Και φυσικά αν είναι άπο άλλη εταιρία στο κάνει την τελευταία μέρα.
Το ΨΈΜΑ όμως και ότι μας βλέπουν σαν κορόιδα και πρόβατα που έγινε χαμός με την προσφορά και νομίζουμε ότι θα μας κάνουν και ότι θέλουν δεν το ανεχόμαι σαν πελάτης!
Αρχίζω να το μετάνιωσω που δεν πήρα την προσφορά του ΟΤΕ με +10ευρό

Πρεπει να καταλαβεις οτι στη παροχη του Internet εμπλεκεται η πορηγουμενη εταιρεια που ησουν, ο OTE και η forthnet. Εαν υπαρχει το οποιοδηποτε θεμα, το να συντονιστουν και να συννενοηθουν περνει χρονο, ειτε μας αρεσει , ειτε οχι. Εαν πιστευεις οτι ο ΟΤΕ οντως το κανει την τελευταια μερα, και στη συνεχεια λες οτι αρχιζεις να μετανιωνεις που δεν πηρες την προσφορα του, τοτε εισαι αξιος της μοιρας σου.
Επιβραβευεις με την επιλογη σου και την οικονομικη συνδρομη σου αυτους που κατηγορεις για αντικανονικη και αντισυμβατικη συμπεριφορα.

Πολλα δεν μπορεις να κανεις, ΑΛΛΑ το να "τιμωρεις" δινοντας τα λεφτα σου αλλου, οταν υπαρχει δυνατοτητα ΜΠΟΡΕΙΣ.
Αλλιως οντως εισαι προβατο οπως λες.
 
Last edited:
Διαβασα σε καποιο αλλο φορουμ οτι η forthnet πηγε το τελος ενεργοποιησης στα 70¤ ενω ειχαν πει (και σε μενα) οτι ειναι 50¤. Εγω ακομα περιμενω τον πρωτο λογαριασμο, ηρθε σε καποιον 70¤ το τελος ενεργοποιησης?


Σύμφωνα με το site τους το τέλος ενεργοποίησης για νέα γραμμή είναι 51,57 και για παλιά γραμμή 34,90.
 
Πρεπει να καταλαβεις οτι στη παροχη του Internet εμπλεκεται η πορηγουμενη εταιρεια που ησουν, ο OTE και η forthnet. Εαν υπαρχει το οποιοδηποτε θεμα, το να συντονιστουν και να συννενοηθουν περνει χρονο, ειτε μας αρεσει , ειτε οχι. Εαν πιστευεις οτι ο ΟΤΕ οντως το κανει την τελευταια μερα, και στη συνεχεια λες οτι αρχιζεις να μετανιωνεις που δεν πηρες την προσφορα του, τοτε εισαι αξιος της μοιρας σου.
Επιβραβευεις με την επιλογη σου και την οικονομικη συνδρομη σου αυτους που κατηγορεις για αντικανονικη και αντισυμβατικη συμπεριφορα.

Πολλα δεν μπορεις να κανεις, ΑΛΛΑ το να "τιμωρεις" δινοντας τα λεφτα σου αλλου, οταν υπαρχει δυνατοτητα ΜΠΟΡΕΙΣ.
Αλλιως οντως εισαι προβατο οπως λες.

Αμα διαβάσεις τα μηνύματα μου θα δεις ότι είναι νέα γραμμή. Οπότε δεν είχα άλλη παροχή. Πρώτον αυτό, και δεύτερον δούλευα στον ΟΤΕ και δεν γράφω ότι μου έρθει στο κεφάλι ότι τα κάνουν τελευταία μέρα. Ο ΟΤΕ κάνει τα δικά του για να τον βλέπουμε καλύτερο. Και η FORTNET σε κοροϊδεύει με τον κάθε τυχαίο υπάλληλο που δεν ξέρει την τύφλα του. Η επιλογή μου ήταν στην FORTHNET για το ποιο φθηνό πακέτο αλλά και ότι σε 20 μέρες θα γίνει η γραμμή όπως ψέματα μου έλεγε ο υπάλληλος ( ξέρω είναι κάπου στις 30 ) αλλά πλέον είναι 45!!! Και θα φτάσει 60 γιατί ο ΟΤΕ όπως σου έγραψα κάνει 30 μέρες μέσο όρο για να σου συνδέσει την γραμμή και μιας και χάθηκε η πρώτη αίτηση ο ΟΤΕ δεν βρήκε το Κτήριο τώρα που τους έδωσα σταθερό από γείτονα και πάμε στις νέες 30 περίπου μέρες. Εδώ ήμαστε και θα δεις πόσο θα κάνουν. Αυτά για να μάθεις δυο πράγματα.
 
Αυτό που περιγράφεις αντιμετωπίζω κι εγώ αλλά από τον πάροχο "ON TELECOMS", οπότε δεν είναι από ότι φαίνεται τακτική μόνο της wind. Γύρω στις 10 Δεκ έκανα την αίτηση για το christmas offer και η θεωρητική ημερομηνία ενεργοποίησης ήταν στις 27/12. Στις 27/12 δεν έγινε τίποτα και μετά από μαραθώνιες τηλεφωνικές αναμονές ενημερώθηκα ότι έχει απορριφθεί η αίτηση μου για ...ανεξόφλητους λογαριασμούς. Αυτό δεν ισχύει καθόλου και τσακώθηκα με την ON για την απαράδεκτη τακτική τους. H forthnet προχώρησε σε νέα αίτηση φορητότητας και τώρα η ενδεικτική ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής είναι την Τετάρτη 16 Ιαν, δηλαδή μεθαύριο.Είδωμεν...

Πάντως με όλο αυτό το πράγμα, αντιλαμβανόμαστε τον ερασιτεχνισμό καταρχήν της forthnet που από ότι δείχνουν τα πρώτα σημάδια δεν έχει την υποδομή να υποστηρίξει την ζήτηση και από την άλλη των υπολοίπων πάροχων που για να μην μας χάσουν από πέλάτες καταφεύγουν σε τέτοιου είδους αυθαιρεσίες και τεχνιτές καθυστερήσεις.

Επανέρχομαι στο παραπάνω μήνυμα μου για να ενημερώσω ότι όλα κύλησαν ομαλά στην μετάβαση από ΟΝ σε forthnet. Δηλαδή στις 16/1 -όπως αναφερόταν στο χρονοδιάγραμμα- πέρασε η γραμμή σε forthnet και δουλεύει μια χαρά internet-τηλεφωνία. Η μόνη εκκρεμότητα τώρα είναι να μιλήσω με ΟΝ πάλι διότι έστειλαν νέο λογαριασμό που χρεώνουν πάγιο γραμμής για 15/1 έως 15/2 που είναι λάθος φυσικά αφού είμαι πλέον forthnet. Θα πληρώσω και δυστυχώς επιπλέον 20 ευρώ για τηλέφωνα που έκανα στην υπηρεσία της forthnet όταν ήμουν ακόμη στην ΟΝ και λόγω της μακράς αναμονής (+30min) υπήρχε η αντίστοιχη χρέωση "εκτός δικτύου κλήσεις" από την ΟΝ. Φυσικά αυτό είναι καθαρά δική μου ευθύνη που δεν πήγε το μυαλό μου ότι το πενταψήφιο της forthnet θα ήταν με χρέωση...

Τώρα αναμένουμε nova μέχρι τέλος Ιανουαρίου όπως έχουν ενημερώσει.
 
Η αιτηση μου εχει σταλει 4 φορες στην wind απο τις 5 του δεκεμβρη και την μπλοκαρουν γιατι λενε οτι εχω ανεξοφλητους λογαριασμους πραγμα που ειναι ψεμα γιατι πληρωνω στην ωρα μου.τους εχω παρει τις τελευταιες φορες που μου κοψαν την αιτηση μου και τους ρωτασα αν χρωσταω και μου απαντουσαν οχι,τοτε γιατι μου κοβετε τις αιτησεις και η απαντηση ηταν μαλλον θα υπαρχει τεχνικο προβλημα στο συστημα μας.αφου βλεπεις και μου λες οτι δεν χρωσταω πως οταν ερχετε η αιτηση μου για να φυγω βλεπεις οτι χρωσταω?στο καταστημα της forthnet μου ειπαν οτι αυτο το κανει μονο η wind και οντως ηταν μια κυρια εκει με το ιδιο προβλημα οπως και ενας φιλος μου που του κανουν το ιδιο.την δευτερα μου ειπαν οτι θα ξαναστειλουν το αιτημα εχω πληρωσει μεχρι και τον λογαριασμο που μου ηρθε την παρασκευη την ιδια μερα αν μου την ξανακοψουν θα ηθελα να μου πει καποιος αν ξερει πως μπορω να τους κανω καποια καταγγελια. γιατι τωρα πληρωνω την nova και την wind που αν ειχε προχωρησει κανονικα η αιτηση μου θα ειχα δωρεαν τηλεφωνο και ιντερνετ απο την forthnet αφου η πρωτη εκτιμωμενη ημερομηνια ενεργοποιησης ηταν 27/12 και τωρα αν προχωρησει κανονικα η αιτηση μου θα κανει 20 μερες τουλαχιστον μεχρι να μου μπει η forthnet.

συγνωμη αν σας κουρασα αλλα τα εχω παρει πολυ ασχημα που αναγκαζομαι και πληρωνω την wind επειδη ετσι γουσταρουν.



help!!! αν μπορει να μου πει καποιος πως να κινηθω γιατι εχω απελπιστει μου ακυρωσαν παλι την αιτηση για τον ιδιο λογο ενω ειχα πληρωσει τον λογαριασμο της wind την ιδια μερα που μου ηρθε.
 
help!!! αν μπορει να μου πει καποιος πως να κινηθω γιατι εχω απελπιστει μου ακυρωσαν παλι την αιτηση για τον ιδιο λογο ενω ειχα πληρωσει τον λογαριασμο της wind την ιδια μερα που μου ηρθε.

Ζητα τους να σου στειλουν εγγραφως οτι εχεις εξοφλησει ολους τους τρεχοντες λογαριασμους.
Στη συνεχεια κοινοποιησε αυτο το χαρτι στην ΕΕΤΤ μαζι με ενα συντομο ιστορικο του τι εχει γινει, και ενημερωσε παραλληλα και τη forthnet.

Επεξεργασία:
Και μια "λεπτομερεια".. Οι κλησεις απο τηλεφωνο forthnet προς το 5ψηφιο της forthnet ειναι δωρεαν. Προς το 5ψηφιο της Nova ομως οχι.
Μπραβο forthnetgroup.. Κατα ταλλα μια εταιρεια ειμαστε. Αυτο ειναι στα ορια της απατης. Το λεει μεν στον τιμοκαταλογο οτι χρεωνεται, αλλα
δεν παβει να ειναι παγιδα. Κσι τετοια πραγματα μονο λαμογια τα κανουν.
Υπαρχει βεβαια λυση. Αντι για το 18345 καλει κανεις στο 2106602000 που ειναι δωρεαν.
Επισης, ο τιμοκαταλογος των εξτρα τηλεφωνικων ευκολιων εχει ενα "Διατιθενται δωρεαν μεχρι" και ο μηνας αλλαζει καθε λιγο.
Δλδ εκει στη forthnet πιστευετε οτι θα βλεπουμε το τιμοκαταλογο που ειναι δωρεαν καθε μηνα για να ανακαλυψουμε ποτε θα αποφασισετε να ΜΗΝ τον κανετε δωρεαν και χωρις να ξερουμε τι θα μας χρεωσετε?
Αναλογα πραγματα με το "κυκλο" τιμολογησης.
Αν θες να κοψεις τα δωρεαν HD πρεπει να το κανεις ακριβως την μερα που ληγουν. Αλλιως στα κοβουν επιτοπου.
Αν θες να κοψεις οτιδηποτε επι πληρωμη, η διακοπη γινεται μονο στο τελος του μηνα (και το πληρωνεις μεχρι τοτε) αλλα τουλαχιστον δεχονται να το προγραμματισουν οταν τους καλεσεις.
Αν ομως θες να το ξεκινησεις, ξεκιναει αμεσα.
Ειναι λεει το συστημα ετσι.
Ναι βεβαια. Το συστημα της αρπαχτης.
Με κατι τετοιες πονηριες βγαζουν κατι ψιλα, αλλα σε φτιαχνουν απιστευτα ωστε να τους εχεις στη μπουκα.
Ο υποβιβασμος της νοημοσυνης του πελατη, ειδικοτερα οταν θες να σου τα ακουμπαει καθε μηνα ειναι κακιστη επιλογη.
 
Last edited by a moderator: