Nova EON TV / EON+

Όντως δεν παιχει σε mi box? Γιατί σε όλους λένε ότι δεν παίζει;αφου ειναι Android TV
 
Για την ωρα παντως προσπαθω να συνδεθω στην υπηρεσια στο mi box s αλλα δεν με αφηνει. Βγαζει μηνυμα σφαλματος.Εχει καταφερει καποιος να συνδεθει?
Τι πρόγραμμα έχεις;
 
Ναι. Έχω κάνει ωστόσο αλλαγή από το απλό δορυφορικό σε ΕΟΝ δορυφορικό.
 
Ναι. Έχω κάνει ωστόσο αλλαγή από το απλό δορυφορικό σε ΕΟΝ δορυφορικό.
Επομενως θα πρεπει να επικοινωνησω με την nova για να κανω αλλαγη για να παιξει. Σε ευχαριστω😉
 
  • Like
Reactions: michkal91
Ακριβώς
Λοιπον επικοινωνησα με nova και μου ειπαν οτι δε προκειτε να παιξει αν δεν παρω λεει το eon tv box και τους απαντησα οτι εχω android tv box και δε χρειαζεται να αγορασω αλλο και επεμενε ο εκπροσωπος οτι αποκλειεται να καταφερω να δω.
 
Δεν μπορεις να δεις σε τηλεοραση οσο εχεις το παλιο σου προγραμμα. Πρεπει να ανανεωσεις σε νεο EON προγραμμα 2ετιας κρατωντας ή οχι το δορυφορικο, για να σου ξεκλειδωσουν το app για τηλεοραση/tv box και μια ακομη κινητη συσκευη (ταμπλετ, κινητο, pc). Αν πληρωσεις και ΕΟΝ εξτρα σου ανοιγουν 2η κινητη συσκευη ταυτοχρονα. Επισης, καποια παιδια λενε οτι αν πληρωσεις χυμα σκετο το ΕΟΝ εξτρα στο υπαρχον προγραμμα σου τοτε ξεκλειδωνει και η εφαρμογη της τηλεορασης.
Δεν γίνεται, μου είπε εμένα η @#€@*
 
Αφού έχουμε γράψει όλες τις παραλλαγές, ας γράψω κι εγώ τη δικιά μου εμπειρία: Κάτοχος full 3play δορυφορικού. Έχω στήσει eon app σε κινητό και έχω μπει στο site από laptop και desktop. Όλα παίζουν (έχω δοκιμάσει και 2 ταυτόχρονα). Αυτό που δεν παίζει είναι το λεγόμενο σε "μεγάλη οθόνη". Κατέβασα την εφαρμογή στη smart tv μου, αλλά δε με αφήνει να παίξω από κει (η ενημέρωση από nova είναι ότι αυτό δε δίνεται σε δορυφορικούς). Μια ζωή μπουρδουκλωμένα και μεσοβέζικα αυτή η εταιρεία...
 
  • Like
Reactions: koskos and pirovola
Και σε μένα τα ζήτησαν τα 50 ευρώ μετατροπή, παρότι έχω ανοιχτό συμβόλαιο, γιατί η δέσμευση έχει λήξει από τον Ιούλιο.
Όταν της είπα ότι "Γιατί τότε να μην το κάνω σε άλλο όνομα, κάποιου μέλους της οικογένειας, ώστε να πάρω και τους 3 μήνες δώρο;"
Μου είπε ότι οι τρεις μήνες δεν είναι ακριβώς δώρο, αλλά μια μικρή έκπτωση 5-10 ευρώ το μήνα στο πάγιο.

-- edit --
Και επίσης να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου,
Συνδρομητής Full Pack με 50άρα γραμμή και απεριόριστα κινητά, και novagoExtra, έχει λήξει η δέσμευση από το καλοκαίρι.
Τους πηρα τηλ για ανανέωση και μου είπαν θα με καλέσει το τμήμα ανανεώσεων.
Με πήραν μετά από 2-3 μέρες, και μου είπαν ότι με καλούν κατευθείαν από τα κεντρικά της Nova ώστε να μου δώσουν ειδική προσφορά, λόγω των τόσων χρόνων που είμαι συνδρομητής.
Η προσφορά ήταν μετατροπή σε 100αρα και EON+ με απεριόριστα σταθερά και κινητά στα 46 ευρώ. Κόστος μετατροπής 50 ευρώ και χωρίς μήνες δώρο (όπως είπα από πάνω).

Σε νέα επικοινωνία που είχα, μου έιπαν ότι μπορώ να κρατήσω το δορυφορικό, αλλά δεν έχει νόημα, διότι κάποια στιγμή θα καταργηθεί και θα πρέπει ούτως ή άλλως να αγοράσω το box.
Επίσης, τα 50 ευρώ αφορούν αγορά του box και όχι την αλλαγή του συμβολαίου.
 
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ σήμερα μου έστειλαν κωδικους και με έβαλαν στο account
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο μαζί τους. Εννοείται δεν έχει έρθει SMS. Μου ζήτησαν τον σειριακό αριθμό του κουτιού, τους τον είπα και επιβεβαίωσαν πως συμφωνεί με τα στοιχεία τους. Το account μου λέει έχει ένα σπάνιο πρόβλημα και το έχουν στείλει στο τεχνικό τους τμήμα εσωτερικά για να κοιτάξουν γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί! :ROFLMAO: Στην ερώτηση αν μπορούν να μου πουν πότε θα ενεργοποιηθεί σίγουρα, η απάντηση ήταν μπορεί αύριο. Στην ερώτηση αν μπορώ να μιλήσω με κάπποιον προϊστάμενο ή να αναφέρω γραπτώς τις εντυπώσεις μου για την μέχρι τώρα εμπειρία μου σαν νέος συνδρομητής, η απάντηση ήταν πως δεν υπάρχει κάποιος προϊστάμενος για τέτοια θέματα. Αυτά. Με τις υγείες μας.
Εγώ πάλι έφαγα ώρες με το support τους σήμερα. Κάποια στιγμή προς το μεσημέρι μου ενεργοποίησαν τον κωδικό επιτέλους και κατάφερα να μπω στο MyAccount. Νόμιζα πως είχα λύσει τα προβλήματα μου και προς στιγμήν χάρηκα. Δοκίμασα να ενεργοποήσω smartTV. Πέρασε η διαδικασία κανονικά μέσα στο MyAccount, αλλά η τηλεόραση δεν έλεγε να ξεκολλήσει από το activation code και να δείξει εικόνα.

Άντε πάλι τηλέφωνο στην Nova. Αρχικά η απάντηση ήταν πως δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία για smartTV για LG τηλεοράσεις! Φόρτωσα και ζήτησα να με βάλουν σε αναμονή και να ρωτήσουν κάποιον συναδλεφο τους. Μετά από λίγο επανήλθαν ζητώντας συγγνώμη για την παρεξήγηση και πως θα προσπαθήσουν να με βοηθήσουν. Μετά από μισή περίπου ώρα, κάτι άλλαξαν και συνδέθηκε η τηλεόραση κανονικά.

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και την δυνατότητα να εγκαταστήσω την υπηρεσία σε μια έξτρα φορητή συσκευή. Μέσα από το MyAccount το ΕΟΝ Extra για κάποιον λόγο, δεν ενεργοποιείται με μύνημα "Η πρόσθετη υπηρεσία EON Extra δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Αυτό μπορεί να οφείλεται στον τύπο υπηρεσίας που διαθέτεις ή στην ενεργοποίηση σε εξέλιξη άλλης πρόσθετης υπηρεσίας."

Για μια ακόμα φορά, chat με το support. Περίμενα μιάμιση ώρα για να συνδεθώ με εκπρόσωπο, έμεινα άλλη μιάμιση ώρα στο chat απατώντας στις ερωτήσεις τους, και στέλνοντας και screenshot από το MyAccount για να το δουν και μόνοι τους, μετά έπρεπε να πάω δουλειά και αφού μου είπαν πως έχει κάποιο πρόβλημα ο λογαριασμός μου, το αφήσαμε στο ότι θα το κοιτάξουν και θα με πα΄ρουν τηλέφωνο μόλις το λύσουν. Εννοείται δεν με έχει πάρει κάνεις τηλέφωνο.

Δεν ξέρω τι έχει ο λογαριασμός μου και πέφτει από σπάνιο πρόβλημα σε σπάνιο πρόβλημα, αλλά ή είμαι απίστευτα γκαντέμης, ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται... Κρίμα, γιατί και η πλατφόρμα μου φαίνεται πολύ ωραία, και η ποιότητα της εικόνας είναι πολύ καλή (όσο είδα μερικά λεπτά σήμερα). Αλλά από εξυπηρέτηση και συνολική εμπειρία ενός καινούριου συνδρομητή, χάλια, μηδέν...
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Καλημέρα,
εγώ έχω nova full με τον δέκτη 5001 και ενεργοποίησα την extra επιλογή στο EON (Παλιό Nova go) για να παίξει η εφαρμογή στην τηλεόραση μου Sony με χρέωση 2.5 ευρώ ή κάπου εκεί. Χωρίς αυτή την εχτρα συσκευή δεν έπαιζε απευθείας στην εφαρμογή της τηλεόρασης μου, παρά μόνο σε φορητή συσκευή. Συμφωνώ με τον πιο πάνω συμφουρίτη, καθώς εδώ και μία εβδομάδα που έχω την εφαρμογή στην τηλεόραση (και ως κάτοχος επίσης cosmote tv ott στην ίδια τηλεόραση) η ποιότητα της εικόνας για αρχή ειναι ένα κλικ κάτω από cosmote ενώ σε γρήγορες κινήσεις στην οθόνη εμφανίζεται μία σκιά. Σε γενικές γραμμές πολύ καλή υπηρεσία, η οποία ωστόσο χρειάζεται βελτίωση για να αποφύγει τις παιδικές ασθένειες.
Άρα αυτό που λες είναι ότι με παλιό δορυφορικό πρόγραμμα και την εχτρα χρέωση των 2.5 ευρώ εσένα σου παίζει ταυτόχρονα δορυφόρος και smart tv...θα το προσπαθήσω και εγώ...και μακάρι να παίξει και μενα χωρίς αλλαγή σε ΕΟΝ+....
 
Ερωτηση: Γινεται στο τηλεχειριστηριο του eon box να προγραμματισεις το κουμπι λειτουργιας της τηλεορασης με το κανονικο τηλεχειριστηριο της τηλεορασης ωστε να χρησιμοποιεις μονο του eon? Αν ναι, ποιος ειναι ο συνδυασμός γιατι δεν βρισκω manual
 
Εγώ θέλω να ρωτήσω σχετικά με το ειδικό παιδικό τηλεχειριστήριο eon TV. Είναι διαθέσιμο και με τι κόστος; Θα ρωτήσω την Παρασκευή στο κατάστημα. Απλά αν ξέρει κάποιος ήδη...
 
Εγώ πάλι έφαγα ώρες με το support τους σήμερα. Κάποια στιγμή προς το μεσημέρι μου ενεργοποίησαν τον κωδικό επιτέλους και κατάφερα να μπω στο MyAccount. Νόμιζα πως είχα λύσει τα προβλήματα μου και προς στιγμήν χάρηκα. Δοκίμασα να ενεργοποήσω smartTV. Πέρασε η διαδικασία κανονικά μέσα στο MyAccount, αλλά η τηλεόραση δεν έλεγε να ξεκολλήσει από το activation code και να δείξει εικόνα.

Άντε πάλι τηλέφωνο στην Nova. Αρχικά η απάντηση ήταν πως δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία για smartTV για LG τηλεοράσεις! Φόρτωσα και ζήτησα να με βάλουν σε αναμονή και να ρωτήσουν κάποιον συναδλεφο τους. Μετά από λίγο επανήλθαν ζητώντας συγγνώμη για την παρεξήγηση και πως θα προσπαθήσουν να με βοηθήσουν. Μετά από μισή περίπου ώρα, κάτι άλλαξαν και συνδέθηκε η τηλεόραση κανονικά.

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και την δυνατότητα να εγκαταστήσω την υπηρεσία σε μια έξτρα φορητή συσκευή. Μέσα από το MyAccount το ΕΟΝ Extra για κάποιον λόγο, δεν ενεργοποιείται με μύνημα "Η πρόσθετη υπηρεσία EON Extra δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Αυτό μπορεί να οφείλεται στον τύπο υπηρεσίας που διαθέτεις ή στην ενεργοποίηση σε εξέλιξη άλλης πρόσθετης υπηρεσίας."

Για μια ακόμα φορά, chat με το support. Περίμενα μιάμιση ώρα για να συνδεθώ με εκπρόσωπο, έμεινα άλλη μιάμιση ώρα στο chat απατώντας στις ερωτήσεις τους, και στέλνοντας και screenshot από το MyAccount για να το δουν και μόνοι τους, μετά έπρεπε να πάω δουλειά και αφού μου είπαν πως έχει κάποιο πρόβλημα ο λογαριασμός μου, το αφήσαμε στο ότι θα το κοιτάξουν και θα με πα΄ρουν τηλέφωνο μόλις το λύσουν. Εννοείται δεν με έχει πάρει κάνεις τηλέφωνο.

Δεν ξέρω τι έχει ο λογαριασμός μου και πέφτει από σπάνιο πρόβλημα σε σπάνιο πρόβλημα, αλλά ή είμαι απίστευτα γκαντέμης, ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται... Κρίμα, γιατί και η πλατφόρμα μου φαίνεται πολύ ωραία, και η ποιότητα της εικόνας είναι πολύ καλή (όσο είδα μερικά λεπτά σήμερα). Αλλά από εξυπηρέτηση και συνολική εμπειρία ενός καινούριου συνδρομητή, χάλια, μηδέν...

Εγώ πάλι έφαγα ώρες με το support τους σήμερα. Κάποια στιγμή προς το μεσημέρι μου ενεργοποίησαν τον κωδικό επιτέλους και κατάφερα να μπω στο MyAccount. Νόμιζα πως είχα λύσει τα προβλήματα μου και προς στιγμήν χάρηκα. Δοκίμασα να ενεργοποήσω smartTV. Πέρασε η διαδικασία κανονικά μέσα στο MyAccount, αλλά η τηλεόραση δεν έλεγε να ξεκολλήσει από το activation code και να δείξει εικόνα.

Άντε πάλι τηλέφωνο στην Nova. Αρχικά η απάντηση ήταν πως δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία για smartTV για LG τηλεοράσεις! Φόρτωσα και ζήτησα να με βάλουν σε αναμονή και να ρωτήσουν κάποιον συναδλεφο τους. Μετά από λίγο επανήλθαν ζητώντας συγγνώμη για την παρεξήγηση και πως θα προσπαθήσουν να με βοηθήσουν. Μετά από μισή περίπου ώρα, κάτι άλλαξαν και συνδέθηκε η τηλεόραση κανονικά.

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και την δυνατότητα να εγκαταστήσω την υπηρεσία σε μια έξτρα φορητή συσκευή. Μέσα από το MyAccount το ΕΟΝ Extra για κάποιον λόγο, δεν ενεργοποιείται με μύνημα "Η πρόσθετη υπηρεσία EON Extra δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Αυτό μπορεί να οφείλεται στον τύπο υπηρεσίας που διαθέτεις ή στην ενεργοποίηση σε εξέλιξη άλλης πρόσθετης υπηρεσίας."

Για μια ακόμα φορά, chat με το support. Περίμενα μιάμιση ώρα για να συνδεθώ με εκπρόσωπο, έμεινα άλλη μιάμιση ώρα στο chat απατώντας στις ερωτήσεις τους, και στέλνοντας και screenshot από το MyAccount για να το δουν και μόνοι τους, μετά έπρεπε να πάω δουλειά και αφού μου είπαν πως έχει κάποιο πρόβλημα ο λογαριασμός μου, το αφήσαμε στο ότι θα το κοιτάξουν και θα με πα΄ρουν τηλέφωνο μόλις το λύσουν. Εννοείται δεν με έχει πάρει κάνεις τηλέφωνο.

Δεν ξέρω τι έχει ο λογαριασμός μου και πέφτει από σπάνιο πρόβλημα σε σπάνιο πρόβλημα, αλλά ή είμαι απίστευτα γκαντέμης, ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται... Κρίμα, γιατί και η πλατφόρμα μου φαίνεται πολύ ωραία, και η ποιότητα της εικόνας είναι πολύ καλή (όσο είδα μερικά λεπτά σήμερα). Αλλά από εξυπηρέτηση και συνολική εμπειρία ενός καινούριου συνδρομητή, χάλια, μηδέν...
Καινούρια σύνδεση ή παλιά και ανανέωσες;