Nova EON TV / EON+

Η απαράδεκτη συμπεριφορά της νόβα συνεχίζεται.
Δέχθηκα εκ νέου τηλέφωνο από το κατάστημα όπως σας είχα ενημερώσει και χθες.
Η υπάλληλος μου μετέφερε ότι "έπρεπε να μου είχε χρεωθεί"... Αυτό της είπαν, αυτό μου μετέφερε...
Επανέλαβε ξανά την ελλειπή ενημέρωση που έχουν...
Και το χειρότερο όλων;
Μου είπε πως θα της πουν ότι η ίδια φταίει και πως έπρεπε να το γνωρίζει όταν όχι μόνο η ίδια δεν το γνώριζε αλλά κανείς άλλος από όσους μίλησα...
Μια χυδαία εργοδοτική συμπεριφορά την ίδια ώρα που η εταιρεία αρνείται να υλοποιήσει την σύμβαση που συγκεκριμένα και επαρκώς αναφέρει τα πάντα....
Θέλουν και νέους συνδρομητές όταν χρεώνουν 100€ στο κεφάλι σε υφιστάμενο συνδρομητή και μάλιστα το παρουσιάζουν και ως τέλος υποβάθμισης που καμιά σχέση δεν έχει στην τελική με την πραγματική διαφορά μιας και είχα ακόμα έντεκα μήνες συμβόλαιο
 
Ειχαμε αναβαθμιση εφαρμογης ΕΟΝ σημερα στο κινητο. Αυτα φοβαμαι. Τις αλλαγες…
 
  • Like
Reactions: incisiv
Η απαράδεκτη συμπεριφορά της νόβα συνεχίζεται.
Δέχθηκα εκ νέου τηλέφωνο από το κατάστημα όπως σας είχα ενημερώσει και χθες.
Η υπάλληλος μου μετέφερε ότι "έπρεπε να μου είχε χρεωθεί"... Αυτό της είπαν, αυτό μου μετέφερε...
Επανέλαβε ξανά την ελλειπή ενημέρωση που έχουν...
Και το χειρότερο όλων;
Μου είπε πως θα της πουν ότι η ίδια φταίει και πως έπρεπε να το γνωρίζει όταν όχι μόνο η ίδια δεν το γνώριζε αλλά κανείς άλλος από όσους μίλησα...
Μια χυδαία εργοδοτική συμπεριφορά την ίδια ώρα που η εταιρεία αρνείται να υλοποιήσει την σύμβαση που συγκεκριμένα και επαρκώς αναφέρει τα πάντα....
Θέλουν και νέους συνδρομητές όταν χρεώνουν 100€ στο κεφάλι σε υφιστάμενο συνδρομητή και μάλιστα το παρουσιάζουν και ως τέλος υποβάθμισης που καμιά σχέση δεν έχει στην τελική με την πραγματική διαφορά μιας και είχα ακόμα έντεκα μήνες συμβόλαιο
Να σου δώσω τα 50€ των τελών υποβάθμισης να μου δώσεις δικαίωμα για μία συσκευή :D???
 
Η απαράδεκτη συμπεριφορά της νόβα συνεχίζεται.
Δέχθηκα εκ νέου τηλέφωνο από το κατάστημα όπως σας είχα ενημερώσει και χθες.
Η υπάλληλος μου μετέφερε ότι "έπρεπε να μου είχε χρεωθεί"... Αυτό της είπαν, αυτό μου μετέφερε...
Επανέλαβε ξανά την ελλειπή ενημέρωση που έχουν...
Και το χειρότερο όλων;
Μου είπε πως θα της πουν ότι η ίδια φταίει και πως έπρεπε να το γνωρίζει όταν όχι μόνο η ίδια δεν το γνώριζε αλλά κανείς άλλος από όσους μίλησα...
Μια χυδαία εργοδοτική συμπεριφορά την ίδια ώρα που η εταιρεία αρνείται να υλοποιήσει την σύμβαση που συγκεκριμένα και επαρκώς αναφέρει τα πάντα....
Θέλουν και νέους συνδρομητές όταν χρεώνουν 100€ στο κεφάλι σε υφιστάμενο συνδρομητή και μάλιστα το παρουσιάζουν και ως τέλος υποβάθμισης που καμιά σχέση δεν έχει στην τελική με την πραγματική διαφορά μιας και είχα ακόμα έντεκα μήνες συμβόλαιο
Βρισκουν και κανουν. Σου λεει ποιος θα το κυνηγησει νομικα και ιστοριες.
 
  • Like
Reactions: billpeppas
και σε εμενα που τελειωνει το συμβολαιο μου,με χρεωνει κανονικα τα 50 ευρω του box.
της λεω δεν το θελω θα το βαλω στις δικες μου συσκευες.
δεν γινεται μου λεει.για να μπειτε στο ΕΟΝ για μεγαλη οθονη θα πρεπει να παρετε το box.
οχι ευχαριστω.καποια αλλη στιγμη.
 
Last edited:
Σε λάπτοπ από ποιον browser συνδέθηκαν ρε παιδιά; Δεν δέχεται τους κωδικούς
 
αν πάρουμε οπιαδηποτε μποξ μ κατεβάσουμε εφαρμογή εον μ κοσμοτε τβ θα μπορώ να δω κανονικά; Φυσικά με συνδρομη μιλάω πάντα :) :) εννοο χωρίς να πάρω το μποξ από την νόβα να είναι ανεξάρτητο.
 
αν πάρουμε οπιαδηποτε μποξ μ κατεβάσουμε εφαρμογή εον μ κοσμοτε τβ θα μπορώ να δω κανονικά; Φυσικά με συνδρομη μιλάω πάντα :) :) εννοο χωρίς να πάρω το μποξ από την νόβα να είναι ανεξάρτητο.
οχι
 
Οπότε για να δουλέψει η εφαμοργή σε τηλεοράσεις (smart tv), πρέπει να έχεις υποχρεωτικά το box δηλαδή;
 
Wi fi bridge, για όλα υπάρχουν λύσεις, απλά είναι βιτσιόζοι στη Nova/EON και γουστάρουν να μας κάνουν να βασανιζόμαστε... Εμείς τι είμαστε, είναι το θέμα...
WiFi bridge; Δηλαδή;; Ψιλοάσχετος...