geovrettos
Senior Member
- 3 March 2020
- 345
Η απαράδεκτη συμπεριφορά της νόβα συνεχίζεται.
Δέχθηκα εκ νέου τηλέφωνο από το κατάστημα όπως σας είχα ενημερώσει και χθες.
Η υπάλληλος μου μετέφερε ότι "έπρεπε να μου είχε χρεωθεί"... Αυτό της είπαν, αυτό μου μετέφερε...
Επανέλαβε ξανά την ελλειπή ενημέρωση που έχουν...
Και το χειρότερο όλων;
Μου είπε πως θα της πουν ότι η ίδια φταίει και πως έπρεπε να το γνωρίζει όταν όχι μόνο η ίδια δεν το γνώριζε αλλά κανείς άλλος από όσους μίλησα...
Μια χυδαία εργοδοτική συμπεριφορά την ίδια ώρα που η εταιρεία αρνείται να υλοποιήσει την σύμβαση που συγκεκριμένα και επαρκώς αναφέρει τα πάντα....
Θέλουν και νέους συνδρομητές όταν χρεώνουν 100€ στο κεφάλι σε υφιστάμενο συνδρομητή και μάλιστα το παρουσιάζουν και ως τέλος υποβάθμισης που καμιά σχέση δεν έχει στην τελική με την πραγματική διαφορά μιας και είχα ακόμα έντεκα μήνες συμβόλαιο
Δέχθηκα εκ νέου τηλέφωνο από το κατάστημα όπως σας είχα ενημερώσει και χθες.
Η υπάλληλος μου μετέφερε ότι "έπρεπε να μου είχε χρεωθεί"... Αυτό της είπαν, αυτό μου μετέφερε...
Επανέλαβε ξανά την ελλειπή ενημέρωση που έχουν...
Και το χειρότερο όλων;
Μου είπε πως θα της πουν ότι η ίδια φταίει και πως έπρεπε να το γνωρίζει όταν όχι μόνο η ίδια δεν το γνώριζε αλλά κανείς άλλος από όσους μίλησα...
Μια χυδαία εργοδοτική συμπεριφορά την ίδια ώρα που η εταιρεία αρνείται να υλοποιήσει την σύμβαση που συγκεκριμένα και επαρκώς αναφέρει τα πάντα....
Θέλουν και νέους συνδρομητές όταν χρεώνουν 100€ στο κεφάλι σε υφιστάμενο συνδρομητή και μάλιστα το παρουσιάζουν και ως τέλος υποβάθμισης που καμιά σχέση δεν έχει στην τελική με την πραγματική διαφορά μιας και είχα ακόμα έντεκα μήνες συμβόλαιο