*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
από το πρωί δεν έχω τηλέφωνο & internet. Δεν είχα κάποια ενημέρωση.
Αν μπορεί κάποιος να με πάρει τηλέφωνο στο κινητό για να με ενημερώσει σχετικά με το ζήτημα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
από το πρωί δεν έχω τηλέφωνο & internet. Δεν είχα κάποια ενημέρωση.
Αν μπορεί κάποιος να με πάρει τηλέφωνο στο κινητό για να με ενημερώσει σχετικά με το ζήτημα.

Καλησπέρα stssts,

Ενημερώνουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος να σε ενημερώσει.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα και χρονια πολλα, ειμαι συνδρομητης Nova και θελω να μου λυσετε μια απορια ,περασα απο καταστημα forthnet της περιοχης μου και ζητησα το στικακι usb για να πιανω και τα digea επιγεια καναλια, μου ειπαν οτι για να το παραλαβω πρεπει να δωσω και 10 ευρω, ακουσα απο πολλους οτι ειναι δωρεαν, τι ισχυει τελικα?

Καλησπέρα dimtz, Χρόνια Πολλά.

Το παρόν διάστημα οι συνδρομητές μας, μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν το Usb Dongle, για την επίγεια ψηφιακή λήψη.

Εάν θες ενημέρωσε μας με τα στοιχεία του καταστήματος, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου.

Κώστας, Forthnet Support
Καλησπέρα, τελικά μετά από παρέμβαση δικιά σας με πήρε το κατάστημα τηλέφωνο να πάω αύριο να το παραλάβω δωρεαν, απορώ όμως γιατί δε μου το έδωσαν με την πρώτη και χρειάστηκε η όλη αυτή διαδικασία, τεσπα, σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και την άμεση εξυπηρέτησή σας , καλή χρονιά σε όλους !!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και ευχόμαστε και από μέρους μας Καλή Χρονιά!!

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Για κάποιον λόγο έχει κολλήσει η εγγραφή μου στο Nova Go και από το 13831 μου λένε πως περιμένουν απάντηση στο ticket από τη μηχανογράφηση εδώ και 15 ημέρες!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,

Καλημέρα,

Για κάποιον λόγο έχει κολλήσει η εγγραφή μου στο Nova Go και από το 13831 μου λένε πως περιμένουν απάντηση στο ticket από τη μηχανογράφηση εδώ και 15 ημέρες!

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και έχουμε ενημερώσει και εμείς από την πλευρά μας τα αρμόδια τμήματα. Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

τελικα ισχυει ακομα το δωρεαν του Usb Dongle?

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο post, το διάστημα αυτό οι συνδρομητές μας, μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν το Usb Dongle.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα netagra και Χρόνια Πολλά,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι αιτήσεις/μετατροπές καταχωρούνται κατά προτεραιότητα και σύμφωνα με τον αντίστοιχο φόρτο εργασίας.

Έχουμε ενημερώσει σχετικά, ώστε να εξεταστεί ενδεχόμενο επίσπευσης της διαδικασίας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Ενημερώνουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος να σε ενημερώσει.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Καλησπέρα. Ήρθε ο τεχνικός της forthnet, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα γιατί είναι θέμα του ΟΤΕ. Έγινε μάλλον λάθος αντιστοίχηση των γραμμών κάπου στο δίκτυο του ΟΤΕ και αυτό μπορεί να το διορθώσει μόνο ο ΟΤΕ (το δελτίο επίσκεψης γράφει "Σε εισαγωγή δεν έχουμε υπηρεσία. Δόθηκε βλάβη στον ΟΤΕ.").
Από τη στιγμή που είναι ζήτημα λάθους και όχι βλάβης, γιατί πρέπει να ακολουθηθεί πάλι η διαδικασία βλάβης (3 εργάσιμες ημέρες) και να παραμείνω πάλι (είχα μείνει πριν δύο εβδομάδες) χωρίς τηλέφωνο και internet για τρεις ημέρες;
Δεν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι πριν; Πάντως τηλεφωνικά μου είχατε υποσχεθεί ότι το πρόβλημα θα λυθεί σήμερα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Από τη στιγμή που έπειτα από τον τεχνικό έλεγχο διαπιστώθηκε βλάβη εκτός του τομέα ευθύνης μας και χρειάζεται να γίνουν ενέργειες επίλυσης σε συνεργασία με τον ΟΤΕ, θα χρειαστεί να ακολουθηθεί συγκεκριμένη διαδικασία όπως έχει οριστεί από τους αρμόδιους φορείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Από τη στιγμή που έπειτα από τον τεχνικό έλεγχο διαπιστώθηκε βλάβη εκτός του τομέα ευθύνης μας και χρειάζεται να γίνουν ενέργειες επίλυσης σε συνεργασία με τον ΟΤΕ, θα χρειαστεί να ακολουθηθεί συγκεκριμένη διαδικασία όπως έχει οριστεί από τους αρμόδιους φορείς.

Δημήτρης, Forthnet Support

Γεια σας και πάλι. Βλέποντας το τυπικά το πρόβλημα από την μεριά σας έχετε δίκιο.
Στην ουσία όμως αυτό που συμβαίνει είναι το εξής "δηλώθηκε μια βλάβη στον ΟΤΕ λόγω χαμηλού συγχρονισμού, έγινε άρση της βλάβης από τον ΟΤΕ (30/12/2014, ημέρα την οποία διακόπηκε το τηλέφωνο και το internet). Αντί δηλαδή να γίνει κάτι για το πρόβλημα ή έστω να παραμείνει στην ίδια κατάσταση, γίνεται διακοπή τηλεφώνου και internet γεγονός το οποίο δε γίνεται αντιληπτό ούτε από εσάς ούτε από τον ΟΤΕ και δε φτάνει αυτό δηλώνετε και άρση της βλάβης (στην ουσία δημιουργία νέας βλάβης)".
Αυτά, καλή χρονιά και καλά Θεοφάνεια (γιατί δε το βλέπω να έχει διορθωθεί η βλάβη πριν τα Φώτα, ούτε είμαι σίγουρος σύμφωνα με τα προηγούμενα, εάν με την άρση αυτής δε δημιουργηθεί νέα).
 
Re: *** Nova official support ***

Κατά την αρχική αναφορά του προβλήματος έγινε η δήλωση βλάβης στον ΟΤΕ.

Κατά την άρση της βλάβης λόγω χαμηλού συγχρονισμού έγινε αλλαγή ζεύγους για την λύση του ζητήματος, αλλά από την αναφορά σου διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει συγχρονισμός σε τηλέφωνο και internet. Πράγμα που αρχικά δείχνει ότι κατά την αλλαγή του ζεύγους, δεν έγινε και η μικτονόμηση του. Οι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν πρώτα από όλα, ήταν να έρθει ο τεχνικός μας ώστε να έχει τις μετρήσεις που χρειάζονται ώστε αν το ζήτημα ήταν η μικτονόμηση του ζεύγους να γίνει. Από τα δεδομένα που πήρε ο τεχνικός μας είδε, όπως μας αναφέρεις και εσύ, "σε εισαγωγή δεν έχουμε υπηρεσία", επομένως και έχει δηλωθεί εκ νέου η βλάβη η οποία είναι διαφορετικής μορφής από την αρχική.

Καθώς το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν προέρχεται από την παροχή της υπηρεσίας και του τομέα ευθύνης μας έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την εκ νέου δρομολόγηση και επίλυση του ζητήματος σε συνεργασία με τεχνικά τμήματα του ΟΤΕ.


Στη διάθεσή σου,
Σου ευχόμαστε καλή Χρονιά

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επιτρέψτε μου αυτό το μήνυμα να έχει διαφορετικό ‛’χαρακτήρα’’ από τον καθιερωμένο, που σκοπό έχει την υποστήριξη σας προς τα μέλη μας.
Άλλωστε πίσω από κάθε ομάδα υποστήριξης, από ένα τηλέφωνο εξυπηρέτησης, από το πληκτρολόγιο ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, επώνυμα η ανώνυμα, υπάρχουν πάνω απ´όλα άνθρωποι.

Εύχομαι σε όλους σας, καλή χρονιά και ευτυχισμένο το νέο έτος, με υγεία, αγάπη και δύναμη.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους,

Καλή Χρονιά, με υγεία. :biggrin1:

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλή χρονιά και σε εσάς παιδιά και ευχομαι το 2015 να φέρει μόνο χαρές.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλη χρονια στα παιδια! και με νεα καναλια! Αλλιως δε ξερω ποσο καλη θα ειναι για τη νοβα!
 
Re: *** Nova official support ***

kalh χρονια με υγεια το 2015 σε σας και στης οικογενειες σας............
 
Status
Not open for further replies.