καλησπέρα και καλή χρόνια.
Έχω τον Pace 831 HD ο οποίος τον τελευταίο καιρό έχει πολλά προβλήματα. Έχουν ενταθεί τα συνεχόμενα restart και γενικά δεν συμπεριφέρεται καλά. Έχω δοκιμάσει τα πάντα και σε συνεννόηση με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Το επόμενο βήμα ήταν να πάω σε κατάστημα Forthnet με τον Pace μαζί για να τον δουν. Συμπεριφορά καταστήματος απαράδεκτη, μόνο που δεν με έβρισαν. Για ποιο λόγο τους το πήγα και δεν είναι αρμόδιοι για service παρά μόνο κάποια συγκεκριμένα καταστήματα. Όταν δε του ρώτησα ποια καταστήματα είναι αυτά, μου είπαν πάλι με απαράδεκτο τρόπο να πάρω την εξυπηρέτηση. Αν θέλετε σας λέω και ποιο κατάστημα είναι αυτό. Εγώ θέλω να ρωτήσω αν πάω σε κατάστημα με service θα γίνει αυτοψία αμέσως ή θα το κρατήσουν και θα μείνω χωρίς μηχάνημα ?
και μια τελευταία ερώτηση, η αγορά δωρεάν του pace 865 με χρέωση λογαριασμού στην πιστωτική δεν ισχύει πλέον ?
Ευχαριστώ πολύ
Δημήτρης
Καλησπέρα dimpoly και Καλή Χρονιά! Λυπούμαστε για όσα αναφέρεις σχετικά με την εξυπηρέτηση που έλαβες από το κατάστημα. Θα φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος σχετικά με την αναφορά σου.
Παναγιώτης, Forthnet Support
Γιατί η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη; Έκατσα να δω Μαλαγα - Ολυμπιακός και δεν ανοίγει γράφει μη διαθέσιμη
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Για το nova go εννοώ.
Κατά την αρχική αναφορά του προβλήματος έγινε η δήλωση βλάβης στον ΟΤΕ.
Κατά την άρση της βλάβης λόγω χαμηλού συγχρονισμού έγινε αλλαγή ζεύγους για την λύση του ζητήματος, αλλά από την αναφορά σου διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει συγχρονισμός σε τηλέφωνο και internet. Πράγμα που αρχικά δείχνει ότι κατά την αλλαγή του ζεύγους, δεν έγινε και η μικτονόμηση του. Οι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν πρώτα από όλα, ήταν να έρθει ο τεχνικός μας ώστε να έχει τις μετρήσεις που χρειάζονται ώστε αν το ζήτημα ήταν η μικτονόμηση του ζεύγους να γίνει. Από τα δεδομένα που πήρε ο τεχνικός μας είδε, όπως μας αναφέρεις και εσύ, "σε εισαγωγή δεν έχουμε υπηρεσία", επομένως και έχει δηλωθεί εκ νέου η βλάβη η οποία είναι διαφορετικής μορφής από την αρχική.
Καθώς το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν προέρχεται από την παροχή της υπηρεσίας και του τομέα ευθύνης μας έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την εκ νέου δρομολόγηση και επίλυση του ζητήματος σε συνεργασία με τεχνικά τμήματα του ΟΤΕ.
Στη διάθεσή σου,
Σου ευχόμαστε καλή Χρονιά
Κώστας, Forthnet Support
Καλημέρα και καλή χρονιά
Η βλάβη στο τηλέφωνο και ιντερνετ διορθώθηκε σήμερα το πρωί.
Το πρόβλημα του χαμηλού συγχρονισμού παραμένει.
Εάν υπάρχει δυνατότητα διόρθωσης του προβλήματος χωρίς να περάσω αυτά που πέρασα θα σας παρακαλούσα να το δείτε. Εάν όμως υπάρχει έστω και μια πιθανότητα να μείνω ξανά χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ (12 ημέρες από τον Δεκέμβριο μέχρι σήμερα) θα συμβιβαστώ με τον χαμηλό συγχρονισμό μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιο μου και να σκεφτώ τι θα κάνω.
Υπενθυμίζω ότι συνδρομητής της Forthnet στην πολυκατοικία μου συγχρονίζει με 16000 kbps (μέτρηση τεχνικού της forthnet) και εγώ στα 12308 kbps ενώ πριν ήταν στα 14699 kbps.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα. Ζήτησα ενα USB dongle από κατάστημα forthnet και μου ζήτησαν 10 . Σε αλλους το έχουν δώσει δωρεάν.
Καλησπέρα stssts, Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για το ζήτημα χαμηλού συγχρονισμού που μας αναφέρεις, έχουν πραγματοποιηθεί απο τη πλευρά μας όλες οι απαραίτητες ενέργειες,
περιλαμβάνοντας έλεγχο στο Αστικό Κέντρο, όπου και είχαμε φυσιολογικές μετρήσεις συγχρονισμού στην παροχή της υπηρεσίας, καθώς και επίσκεψη τεχνικού μας στο χώρο σου και δήλωση σχετικής βλάβης προς τον καθολικό πάροχο, όπου και πραγματοποιήθηκαν αλλαγές και επιδιορθώσεις στο απερχόμενο δίκτυο.
Υπενθυμιζουμε ότι δεν τίθεται κάποιος περιορισμός απο την πλευρά μας και η ταχύτητα συγχρονισμού βρίσκεται σε αποδεκτές τιμές κατά το ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με τις δυνατότητες της γραμμής.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Καλησπέρα astanapane, Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το USB Dongle, παρέχεται δωρεάν σε ενεργούς συνδρομητές που διαθέτουν έναν από τους αποκωδικοποιητές μας.
Αν θέλεις ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα, σε ποιο απο τα καταστήματά μας απευθύνθηκες.
Αλέξης, Forthnet Support
Απ ότι καταλαβαίνω δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
Ένταξη αυτό μπορώ να το δεχτώ, αν και δεν είναι νέα γραμμή για να είναι μέσα σε αποδεκτές τιμές κατά το ρυθμιστικό πλαίσιο γιατί πριν 2 μήνες συγχρόνιζα πολύ παραπάνω και νομίζω ότι δεν μπορεί μετά από κάθε βλάβη να συγχρονίζεις σε τιμές με τόσο μεγάλη απόκλιση.
θα ήθελα όμως να μου εξηγήσετε πως γίνεται στην ίδια πολυκατοικία άλλος να συγχρονίζει στα 16000 kbps (μέτρηση τεχνικού της forthnet) και άλλος στα 12308 kbps και πως γίνεται με την ίδια γραμμή για 2 χρόνια να συγχρόνιζα στα 14699 kbps? Αλλάζουν η δυνατότητες μιας γραμμής? Τι επηρεάζει τόσο πολύ?
Δεν πρόκειται να το ψάξω άλλο μετά από αυτό που έπαθα, απλά όλα αυτά τα ρωτάω εγκυκλοπαιδικά για να μπορέσω να το καταλάβω γιατί όσο και να προσπάθησα δεν μπόρεσα.
Τέλος τι είναι το USB Dongle και που μπορώ να το χρησιμοποιήσω?
Ευχαριστώ πολύ
Σχετικά με τις αναφορές σου για το ίδιο κτήριο και τις διαφορές στις ταχύτητες αυτή η είναι η διαφοροποίηση στα απερχόμενα δίκτυα. Το ένα ζεύγος με το άλλο μπορεί να έχουν αποκλείσεις για αυτό και υπάρχουν διαφορές ακόμη και όταν μιλάμε για το ίδιο κτήριο.
Το USB Dongle αφορά μια συσκευή usb που τοποθετείται στην αντίστοιχη είσοδο του Novabox ή του Novabox+ και δίνει την δυνατότητα θέασης στα επίγεια ψηφιακά κανάλια με την σύνδεση κλασσικής κεραίας πάνω στο dongle, μέσω των δεκτών μας. Yπενθυμίζουμε ότι τα μεγαλύτερα ελληνικά κανάλια βρίσκονται ήδη στην Nova.
Παναγιώτης, Forthnet Support
Εντάξει
Αυτό με την πολυκατοικία το κατάλαβα.
Όταν μιλάμε όμως για την ίδια γραμμή τι γίνεται? Πως εξηγείται η διαφορά?
Εάν κατάλαβα το USB Dongle χρειάζεται σε αυτούς που δεν έχουν ενσωματωμένο αποκωδικοποιητή στην τηλεόραση τους έτσι ώστε να μην αγοράσουν και άλλον αποκωδικοποιητή.
Καλησπέρα και πάλι,
Κατά την τελευταία καλωδιακή βλάβη την οποία αντιμετώπισες (4/12) πραγματοποιήθηκε αλλαγή απερχομένου και κεντρικού καλωδίου. Στην ουσία λοιπόν, έλαβες 2 διαφορετικά τελείως καλώδια με άλλα χαρακτηριστικά σε σχέση με αυτά που είχες, κατά συνέπεια είναι και λογικό να υπάρχουν αποκλίσεις.
Για το Dongle, έχεις απόλυτο δίκιο. Αν έχεις ενσωματωμένο αποκωδικοποιητή στην τηλεόραση σου δεν συντρέχει λόγος για την τοποθέτηση του USB Dongle στο δέκτη.
Παναγιώτης, Forthnet Support
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.