*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ας το αφήσουμε στους ειδικούς.
Μας ενδιαφέρει να λυθεί το πρόβλημα που έχουμε, όσοι το έχουμε.
 
Re: *** Nova official support ***

Αποστολή εξετελέσθη και σε μένα!:2thumb22sup:
Πέρασα μία "ρυθμιστική version" που ήταν διαθέσιμη, όπως μου είπε ο υπάλληλος που επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου.
Όλα όπως πριν, και δεν χρειάστηκε να κάνουμε αλλαγή αποκωδικοποιητή.
Τις ευχαριστίες μου στο Νίκο από το support και στον υπάλληλο που μου τηλεφώνησε.
Τώρα βγαίνω για διασκέδαση χωρίς έναν πονοκέφαλο.
Βέβαια, αν πιω πολύ, θα επέλθει άλλος πονοκέφαλος!:ADFADF1:
 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

Το απόγευμα τηλεφώνησε άλλος τεχνικός και μου είπε για τη διαθέσιμη αναβάθμιση (3.3.28/ 23), τον ρώτησα αν έχει δοκιμαστεί και απάντησε ότι είμαι ο πέμπτος και προχωρήσαμε.

Μετά την ολοκλήρωση, ήρθε ο ήχος και όλα ΟΚ.

Φυσικά, δεν είναι η αναβάθμιση που βάλαμε χθες (θυμάμαι ότι η version ήταν 33) αλλά η κατάσταση επανήλθε.

Οφείλω να συγχαρώ αφενός το team των τεχνικών για τις άμεσες ενέργειές τους αφετέρου το forum που εγκαινίασε αυτό το βήμα επικοινωνίας των μελών του με τους εκπροσώpους της Forthnet, το οποίο αποδεικνύεται αποτελεσματικό, τελικά.
 
Όντως. Πολυ φιλικοι και αμεσοι στις ενεργειες. Φτιαξτε και ενα λογαριασμο skype για support για εμας τους "ατυπους/ανυπαρκτους" συνδρομητες...

Edit: Μετα απο ενημερωση του Νικου, μολις ξαναπερασα μια ενημερωση και ολα δουλευουν οπως πριν. Μπραβο και παλι για την αμεσοτητα.
 
Re: *** Nova official support ***

Όλα σούπερ και σε μένα ! Με πήραν τηλέφωνο το πρωί για να βάλουμε την "δοκιμαστική" ενημέρωση αλλά ήμουν στην δουλειά και δώσαμε ραντεβού για το απόγευμα. Με πήραν κατά τις 6 και μου είπαν να βάλω την ενημέρωση που υπάρχει τώρα στον αέρα. Όλα διορθώθηκαν αμέσως. Ηχος κανονικά και εικόνα 1080i όπως θα έπρεπε να είναι.

Η version που έχει μπει τώρα είναι η 35. Δεν ξέρω αν είναι ακόμα η δοκιμαστική ή είναι η τελική. Θα δείξει.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, η ανταπόκριση ήταν σχεδόν άμεση και η επιδιόρθωση του λογισμικού πάρα πολύ γρήγορη !

Ένα μπράβο στον κύριο που με εξυπηρέτησε τηλεφωνικώς γιατί εκτός από ευγενικός ήταν και "γνώστης" του αντικειμένου του. Δεν είναι πάντα δεδομένο αυτό το τελευταίο.
Έυχαριστώ και τον Νίκο (της Nova) για το ενδιαφέρων του (και με προσωπικό μήνυμα).
 
Re: *** Nova official support ***

Ένα ευχαριστώ και εγώ στο support της Nova για την άμεση εξυπηρέτηση και την επίλυση του προβλήματος! Ο τεχνικός ήταν ευγενέστατος και πολύ καλός στη δουλεια του! Όλα δουλεύουν καλά! Δύο φορές χρειάστηκα βοήθεια και τις δύο φορές το support μέσω του φόρουμ λειτούργησε άψογα! Συγχαρητήρια Νίκο ία την δουλειά που κάνεις!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση προς το επισημο support της nova στο φορουμ μας.Απο εχθες το βραδυ παρατηρω οτι στον δεκτη αναβοσβηνει συνεχως ενα κοκκινο λαμπακι.Το συγκεριμενο ειναι ακριβως διπλα απο την power ενδειξη(σβησιμο του αποδικωποιητη)ειναι προβλημα???? η ειναι καπια αναβαθμιση που γινεται μεσω δορυφορου?ευχαριστω πολυ.
 
Re: *** Nova official support ***

Και εμενα το εκανε. Βγαζεις απο την μπριζα, αφηνεις 1 λεπτο και την ξαναβαζεις.
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου(αυτο ηταν τελικα)λογικα απο αναβαθμιση θα ηταν αυτη η ενδειξη.:a0210:
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

H τεχνικη υποστηριξη σε γενικες γραμμες ειναι καλη. Τα αλλα τμηματα της Νοβα ειναι που υπαρχει χαος. Εχω 3play Απο περσυ με το σινεμα πακ (οχι τα αθλητικα). πριν κανα 20ημερο με πηραν τηλεφωνο απο εναν εξωτερικο συνεργατη και μου εκαναν μια συμφερουσα προσφορα για να ενεργοποιηθουν τα αθλητικα καναλια την οποια αποδεχτηκα γιατι ηταν πραγματικα συμφερουσα. Ως γνωστον οταν αλλαζεις πακετο ανανεωνεις συνδρομη κτλπ παντα κατι δε θα παει καλα. Συνηθως ή μου χαλαει το multiview ή μου βγαζει μη αποδεκτη καρτα προσβασης ή τη τελευταια φορα ας πουμε δε δουλευαν τα HD καναλια στην δευτερη τηλεορασηκτλπ. Αφου επανειλημενα ειπα στη τηλεφωνιτρια να προσπαθησουν να τα κανουν ολα σωστα να μη χαλασει τιποτα εκλεισα. Αυτη τη φορα ολα φαινοντουσαν να πηγαν καλα και μετα απο 12 ωρες περιπου ενεργοποιηθηκε και το αθλητικο πακετο. Ομως οι λειτουργιες PVR και το ΟΝDEMAND επαψαν να λειτουργουν. Ακολουθησαν τα γνωστα τηλεφωνηματα στην τηλεφωνικη υποστηριξη και μετα απο κανα 45 λεπτο διαπιστωνει ο τεχνικος οτι δεν ειανι ενεργοποιημενη η υπηρεσια. Προφανως δεν εδωσαν την εντολη λεει.... Και εγινε αυτο που δε θελει να γινει κανενας συνδρομητης της φορθνετ/νοβα. ΕΜΠΛΕΞΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ... δυστυχως. Απο τοτε περασαν 15 μερες και βαλε και ακομα περιμενω τη μηχανογραφηση να ενεργοποιησει το αιτημα. Ελεος. Υπαρχει τροπος να μιλησω με αυτη τη περιφημη μηχανογραφηση? υπαρχει τροπος να λυθει αυτο το προβλημα. Οι τεχνικοι λενε δε μπορουν να κανουν τιποτα και λενε να κανω υπομονη
 
Re: *** Nova official support ***

@ vonzuchter

στείλτε μας σας παρακαλούμε προσωπικό μήνυμα με το τηλέφωνο ενεργοποίησης της υπηρεσίας σας.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα να καταγγειλω τις μεθοδους και πρακτικες της εταιρειας σας.

Ωντας συνδρομητης της εταιρειας στο πακετο 3play ελαβα τον περασμενο Δεκεμβριο τηλεφωνικη προσφορα για 2 μηνες δωρεαν των καναλιων Novacinema1 & Νovasports 1. Δεχτηκα την προσφορα αυτη πιστευοντας οτι επροκειτο για καποια Χριστουγεννιατικη προσφορα.

Λαμβανοντας τον νεο λογαριασμο και μετα απο επικοινωνια με αρμοδιο τμημα σας με εκπληξη σημερα 3/2/2012 πληροφορηθηκα οτι εχω μεταπηδησει σε νεο προγραμμα +15 Ευρω για τα 2 καναλια σας ...

Κατα την τηλεφωνικη επικοινωνια τον περασμενο Δεκεμβρη ειχα λαβει διαβεβαιωσεις οτι επροκειτο για μια απλη προσφορα και οχι νεο συμβολαιο.

Κυριοι ουδεποτε υπεγραψα νεο συμβολαιο για τα 2 αυτα καναλια.
Σας καταηηελω οτι με απειλεισατε οτι θα με χρεωσετε με 65 ευρω για να διακοπει το νεο συμβολαιο που ποτε δεν υπεγραψα και μου ζητατε αλλα 65 επιπλεον ευρω για οριστικη διακοπη των υπηρεσιων Forthnet Nova.

Toν περασμενο Νοεμβριο ειχα υπογραψει σε καταστημα σας συμβολαιο για να επωφεληθω της προσφορας των 29,9 Ευρω. Το συμβολαιο αυτο το αποδεχομαι.

Δεν αποδεχομαι ομως την εξαπατηση απο τη εταιρεια σας και προτειθομαι να απεθυνθω στις αρμοδιες Αρχες.
 
Re: *** Nova official support ***

@ ant21

η Χριστουγεννιάτικη προσφορά 2013 έλεγε ότι αν κάποιος έχει το βασικό Nova3play με 29,90 μπορεί να προσθέσει με επιπλέον 15 ευρώ:
1. το Novacinema 1.
2. το Novasports 1.
3. απεριόριστες κλήσεις προς κινητά (π.ο.χ. 720).

έλεγε επίσης ότι οι 2 πρώτοι μήνες θα είναι δωρεάν (δηλαδή ότι δεν θα γίνει η χρέωση των 15 ευρώ τους 2 πρώτους μήνες).


Εσείς αυτό που λέτε εδώ είναι ότι αυτός με τον οποίο μιλήσατε σας είπε ότι η προσφορά είναι 2 μήνες δωρεάν τα Novacinema 1 & Novacinema 2. Τέτοια προσφορά δεν υπήρξε ποτέ.
Σας παρακαλώ στείλτε μας ένα κινητό επικοινωνίας για να μιλήσουμε μαζί σας και να ψάξουμε λίγο το θέμα.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Έκανα update για ios το novago αλλα δεν μου δέχεται το pin που έβαζα πάντα. Χρειάζεται να πάρω τηλέφωνο Για να κάνουν reset τις συσκευές μου ?
 
Re: *** Nova official support ***

@ yianniskyr

ναι ή μπορείτε να μας στείλετε pm με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να φροντίσουμε εμείς να σας καλέσουν.


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω το τημ του support της Νοva εδω στο avclub και ειδικοτερα καποιον Νικο που επικοινωνησε μαζι μου Α-ΜΕ-ΣΑ... το προβλημα λυθηκε. Αναρωτιεμαι γιατι ειναι τοσο δυσκολο και η υπολοιπη Νοβα να λειτουργει ετσι και καθονται και ταλαιπωρουν το κοσμακη και σε κοροιδευουν λες και ειναι δημοσια υπηρεσια. Αστεια πραματα. 15 μερες για μια ενεργοποιηση υπηρεσιας. Αν διαβαζει κανεις μανατζαρεος της Νοva ας δωσει καμια αυξησουλα ή κανα μπονους στα παιδια εδω...
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Γιατι οι περισσοτερρς που δουλευουν σε τετοια τμηματαεινσι ασχετες και κανουν αγγαρεια δουλεια οσα ισα να πληρωνονται
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερώτηση, επειδή σαφή απάντηση δεν πήρα απο νοβα σε email που τους έστειλα. Απο την στιγμή που μπήκε το novastars στο novago, δεν θα δείξει και τα οσκαρ ζωντανά στις 2 Μαρτίου από το novago; Γιατί θα είμαι εκτός σπιτιού και θελω να τα δω ζωντανα απο το laptop. Στην διαφημιση της νοβα λεει τα οσκαρ ζωντανα με ελληνικη περιγραφη στα novacinema1 & HD και με αμερικάνικο αυθεντικό ήχο στο novastars. Αρα; Θα προβληθούν τα οσκαρς ζωντανά από το Novastars του Novago μέσω υπολογιστή;
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Νίκος, Nova support

Επίσης, Θα ηθελα να ευχαριστησω τη NOVA και τους αρμοδιους υπαλληλους που επικοινωνησαν μαζι μου, και κινητοποιηθηκαν για τη δρομολογήση επιλυσης του θεματος μου, που ειχα αναφερει σε προηγουμενο μου μυνημα.

Τέλος, θα ηθελα να ευχαριστησω και το forum που μας δινει τη δυνατοτητα να επικοινωνουμε αμεσα με εκπροσωπους της εταιρειας Forthnet-Nova.
 
Status
Not open for further replies.