*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

καλημερα,μπορω να περασω τον δεκτη ενος φιλου μου,που εχει κανει διακοπη της υπηρεσιας,στο ονομα μου για να τον χρισιμοποιησω για multiview;και αν ναι τι πρεπει να κανω;παιρνω τηλεφωνο στην εταιρια και δινω τα στοιχεια της καρτας του αποδικοποιητη;
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα


@ mitsikelis
Η υπηρεσία Novago είναι μια δωρεάν υπηρεσία και παρέχετε στους συνδρομητές μας που διαθέτουν ανάλογη συσκευή - λειτουργικό. Όντως η υπηρεσία αυτή έχει ως ελάχιστα χαρακτηριστικά αυτά που αναφέρεις και τα παραθέτουμε και εμείς εδώ αλλά δεν γνωρίζουμε κάτι για μελλοντική αναβάθμιση του plugin - app.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε γιατί έχουν τεθεί ως ελάχιστα χαρακτηριστικά για την υποστήριξη της υπηρεσίας τα παραπάνω. Σε ευχαριστούμε για την κατανόηση.



@ soniko, Bayern7
Καλημέρα στείλτε μας με ένα προσωπικό μήνυμα το τηλέφωνό σας για να ενημερώσουμε κάποιον τεχνικό να σας καλέσει για να δούμε το θέμα αυτό. ωστόσο μπορείτε να δοκιμάσετε απεγκατάσταση και εγκατάσταση εκ νέου το plugin webtv.



@ nick73
Το multiview είναι μια υπηρεσία πρόσθετης άξιας αλλά για να δούμε τι έχει συμβεί στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα το τηλέφωνό σου για να μπορέσουμε να το δούμε περαιτέρω και να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος.



@ adok13
στείλε μας το τηλέφωνό σου με ένα προσωπικό μήνυμα για να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος να σε ενημερώσει.


Ευχαριστώ,
Κώστας
 
Re: *** Nova official support ***

Πόσο καιρό κάνει να ερνεργοποιηθεί το novago?Δηλαδή να έρθει το email ενεργοποίησης?3 μέρες έχω κάνει την αίτηση στο novago και δεν έχω λαβει τίποτα!
 
Re: *** Nova official support ***

@lamprosred

Καλησπέρα, Αν δεν έχεις λάβει το email ενεργοποίησης για να κάνεις το verify εντός 24 ωρών, θα πρέπει να ξανακάνεις το registration από την αρχή. Αν έχεις πρόβλημα και μετά την δεύτερη προσπάθεια, καλό θα είναι να δεις τους spam/Junk φακέλους του mail σου, αν ούτε εκεί το έχεις λάβει, στείλε μας ένα pm μετά στοιχεία σου και ένα τηλ επικοινωνίας να το δούμε.

Ευχαριστώ,

Παναγιώτης
 
Re: *** Nova official support ***

Oλα οκ τελικα το ενεργοποιησα το novago αλλα διαπίστωσα οτι μονο στο λαπτοπ μπορεις να δεις και δεν σε αφήνει να το συνδέσεις στην οθονη τηλεορασεως με καλώδιο hdmi!Τραγικο!Υποβαθμιζεται ετσι η υπηρεσια.Καλύτερα να το δώσετε με δυνατοτητα μιας συσκευής και ελευθερα σε οποια οθονη θελει ο καταναλωτης παρα αυτό που γινεται τωρα και σε περιοριζει μονο στην οθονη του pc.Οταν φεύγω δηλαδη απο το σπιτι δεν μπορω να εχω το nova σε μεγαλη οθονη !Αυτο δεν λεγεται novago λεγεται novapc only!!!
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

ειναι για φορητες συσκευες μονο. το pconly πως σου ηρθε?
 
Re: *** Nova official support ***

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, έκανα αναβάθμιση στο laptop μου τα Windows Vista με τα Windows 7, έκανα αίτηση επαναφοράς των συσκευών μου στο NovaGo, ή οποία και έγινε εντός λίγων ωρών, αλλά όταν συνδέομαι και πάω στο Live μετά από λίγα δευτερόλεπτα μου βγάζει πάλι το μήνυμα πως η συσκευή μου δεν υποστηρίζεται προς το παρόν!
Τι πάει στραβά πάλι, ούτε με Windows 7 δεν μπορώ να δω;
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Φίλε jimmis74, επειδή έκανες αναβάθμιση από vista σε 7άρια και όχι μια νέα καθαρή εγκατάσταση των 7, μήπως έχουν μείνει κάποιοι "επίμαχοι" drivers ίδιοι από την προηγούμενη εγκατάσταση με αποτέλεσμα η υπηρεσία να μπερδεύεται και να μην αναγνωρίζει σωστά το σύστημά σου; Μήπως πρέπει να αναβαθμίσεις και τους drivers σε κάρτα γραφικών, δικτύου κτλ.?

Αυτή, πάντως, είναι μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και καλό είναι να μας απαντήσει επίσημα το τεχνικό τμήμα της nova, γιατί πολλοί σαν κι εσένα θα αντιμετωπίσουν ανάλογο πρόβλημα. Για παράδειγμα, ήδη έχω 2 περιπτώσεις φίλων μου με vista στα laptop τους, οι οποίοι "έφαγαν πόρτα" από το νέο plugin κι επειδή δεν είναι σχετικοί με το άθλημα του format, τους συμβούλευσα να κάνουν αναβάθμιση, οπότε καλό είναι να ξεκαθαρίσει επίσημα το τοπίο, για να ξέρουν πώς θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, όχι μόνο εσύ και οι φίλοι μου, αλλά όλοι οι συνδρομητές που θα βρεθούν στην ίδια μοίρα, έχοντας vista, οι οποίοι απ' ότι φαίνεται δεν είναι και λίγοι...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Δυστυχώς foufoutos7 την αναβάθμιση στους drivers της κάρτας γραφικών την έκανα αμέσως μετά την αναβάθμιση των windows και μετά έκανα την διαδικασία που περιγράφω πιο πάνω (ανανέωση συσκευών, εγκατάσταση νέου plug-in κλπ.).
Όσο για την αναβάθμιση και όχι το format την επέλεξα για δύο κυρίως λόγους, 1) Για να μην εγκαταστήσω από την αρχή τις πολλές εφαρμογές που έχω εγκατεστήμενες και 2) Γιατί έχω ελάχιστο χρόνο να ασχολήθώ αυτή τη περίοδο με τον υπολογιστή μου, οπότε προτίμισα την αναβάθμιση που θέλει πολύ λιγότερο χρόνο σε σχέση με το format.
 
Re: *** Nova official support ***

Το συνεχίζω κι εγώ εδώ, αν και το συγκεκριμένο thread δεν είναι για διάλογο, γιατί πιθανόν να ενδιαφέρει το τεχνικό τμήμα της nova.
Πιθανότατα jimmis74 η περίπτωσή σου να είναι μεμονωμένο περιστατικό. Ο ένας από τους δύο φίλους μου που ανέφερα χθες έκανε σήμερα το πρωί κι αυτός αναβάθμιση από windows vista σε windows 7 (σε sony vaio laptop) και η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά. Επιπλέον, από συνήθεια, μπήκε κατευθείαν στην υπηρεσία αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης και τα στοιχεία του έγιναν δεκτά, χωρίς να χρειαστεί να κάνει reset στις συσκευές του.

Οπότε, μέχρι στιγμής έχουμε 2 μόνο καταγραφές στο forum με 50% επιτυχία και δεν ξέρω ποια περίπτωση (η επιτυχία ή η αποτυχία του εγχειρήματος) είναι ο "κανόνας" και ποια η "εξαίρεση".
Ίσως πρέπει να επικοινωνήσεις με το τεχνικό τμήμα για να βγάλεις μια άκρη και καλό είναι τα αποτελέσματα να γραφτούν στο forum σαν οδηγός και για άλλους συνδρομητές που θα έχουν αντίστοιχα προβλήματα από vista σε 7άρια.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Παιδιά, τα μηνύματα τα αφήνω στο παρόν θέμα αλλά για οτιδήποτε άλλο παρακαλώ να γράφετε στο θέμα του NovaGO.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα μου επιτρέψετε να επανέλθω στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω επείδη δεν υπήρξε μέχρι σήμερα κάποια απάντηση από τα παιδιά του support.
Επιγραμματικά, από τη στιγμή που έκανα αναβάθμιση τα Vista με τα windows 7 (επιπλέον αναβάθμιση drivers κάρτας γραφικών, επαναφορά των συσκευών που χρησιμοποιούσα το Nova Go, καθώς και απεγκατάσταση του παλιού plug-in και εγκατάσταση του νέου) όταν συνδέομαι στο Nova Go, μετά από λίγα δευτερόλεπτα μου βγάζει πάλι το μήνυμα που μου έβγαζε και στα Vista, "η υπηρεσία δεν υποστηρίζεται επί του παρόντος σε αυτή τη συσκευή."!
Μια βοήθεια παρακαλώ, δε μπορώ να δω ούτε με windows 7!
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα @jmmis74.

Στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα με ένα κινητό επικοινωνίας, ώστε να ενημερώσουμε κάποιον τεχνικό να σε καλέσει και να ελέγξουμε το πρόβλημα που σου παρουσιάζεται.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Υπάρχει σαν σκέψη να βγεί σε android μια εφαρμογή όπως το Novasports Mobile (που υπάρχει στο Vodafone live) ; Προσπάθησα να μπω μέσα από android κινητό σε MyVodafone (είμαι συνδρομητης καρτοκινητήςvodafone), μου ανοίγει τον chrome (android 4.2.2) και λέει δεν υποστηρίζεται μέσω ιντερνετ (3g-wifi). Σε επικοινωνία με την vodafone μου είπαν ότι λειτουργεί μόνο μέσω live και ότι σε συσκευές που δεν αγοράστηκαν από την Vodafone πρέπει να δημιουργήσει μια εφαρμογή η ΝΟΒΑ. Θα ήταν καλή φάση, με την ίδια χρέωση, να μπορούσαμε να δούμε κάνα αγώνα από το κινητό. Δεν μιλάω φυσικά για το ΝovaGo. Ευχαριστώ.

υγ. θα ήταν ευχής έργο αν δεν υπάρχει και χρέωση δεδομένων (όπως ισχύει στο vodafone live) αλλά μόνο χρέωση εισόδου, έτσι ώστε ο λογαριασμός να μην πάει "στο θεό".
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας...

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εκπρόσωπο της Fortnet την 6-2-2014 , συμφώνησα για την υπογραφή συμβολαίου παροχής υπηρεσιών Forthnet 3play.

Μου ζητήθηκε να καταβάλω το ποσό των 30 ευρώ (ως προκαταβολή υπηρεσιών) λόγω του γεγονότος ότι η υπηρεσία NOVA θα "άνοιγε" άμεσα. Συμφώνησα (γιατί θεώρησα λογική την απαίτηση), και την ίδια μέρα (6-2-2014) κατέβαλα on-line το ποσό των 30 ευρώ.

Όμως έως σήμερα (21-2-2014) ουδείς με έχει ενημερώσει για την εξέλιξη της υπόθεσης, δηλαδή το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την μεταφορά και ενεργοποίηση της τηλεφωνικής σύνδεσης από τον προηγούμενο παρόχο στην Forthnet.

Επιπρόσθετα είμαι αναγκασμένος να καταβάλω υψηλό σχετικά τίμημα για την υπηρεσία NOVA, για την οποία όπως διαπίστωσα χρεώνομαι και το HD (ενώ στο συμβόλαιο που έχω υπογράψει η υπηρεσία HD συμφωνήθηκε να παρασχεθεί δωρεάν για χρονικό διάστημα 12 μηνών)

Παρακαλώ για την ενημέρωσή μου….

Υ.Γ Σας αποστέλλω π.μ με τα στοιχεία μου
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα,

@algedan
Μεταφέρουμε την πρόταση σου στο αρμόδιο τμήμα για να το ελέγξουμε.

@Π. Δημήτρης
Σε συνέχεια της επικοινωνίας που είχαμε μέσω pm, έχουμε ενημερώσει για να λάβεις κλήση.

Δημήτρης
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Χτες 20/2/2014 το μεσημέρι, είχα στείλει μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας από το site σας συνήθως μου στέλνει άμεσα απάντηση στο email μου, ότι λάβατε το μήνυμα, αυτό δεν έγινε ούτε τις 4/2/2014. Στο παρελθόν γινόταν και με έπαιρναν τηλέφωνο. Μήπως η φόρμα έχει πρόβλημα;

Με εκτίμηση,

Διονύσης
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα @dionfakitsas,

Δεν έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση για πρόβλημα στη φόρμα επικοινωνίας.
Στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία επικοινωνίας σου και θα ενημερώσουμε για να λάβεις κλήση άμεσα.

Δημήτρης
 
Status
Not open for further replies.