*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα michkal91,

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες προς επίλυση και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

@michkal91,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι ενέργειες επίλυσης.

Μπορείς να δοκιμάσεις πλέον την διαδικασία επαναφοράς password, με τα στοιχεία της κάρτας σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εχω ένα iconQ 7"
Display: 800 x 480
CPU: Rockchip 3026 Dual core (1.0Ghz)
Android 4.4
Γιατί δεν παίζει το novago
Σημείωση... λειτουργεί ως κινητό
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα besko,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε οτι η συσκευή που μας αναφέρεις δεν βρίσκεται ανάμεσα στις υποστηριζόμενες συσκευές της υπηρεσίας NovaGO.

Μπορείς να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;"

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις και το FAQ της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,



Εφόσον επιθυμείς την διακοπή των υπηρεσιών multiview και hd, θα χρειαστεί να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας μέχρι τις 4/5 , ώστε να συμπληρωθεί η αντίστοιχη αίτηση.





Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας NovaGO είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα της παροχής internet που χρησιμοποιείς ανά πάσα στιγμή (και όσον αφορά τη σύνδεση του internet στο χώρο που βρίσκεσαι αλλά και το ασύρματο δίκτυο).

Αν η σύνδεση που χρησιμοποίησες είναι Forthnet, μπορείς αν θέλεις να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με τον αριθμό τηλεφώνου ώστε να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος της γραμμής.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας,

Γιώτα, Forthnet Support

καλησπερα ευχαριστω οχι δεν ειναι forthnet ειναι hol Και κλειδωνω στα 14 εχω και αλλες συσκευες ταμπετ σταθερο υπολογιστη και ασυρματα συνδεω και το Playstation 4 δεν αντιμετωπιζω εκει θεμα οταν τα βαζω πανε ολα σε καλη ταχυτητα , το λαπτοπ το εχω σε ολο το σπιτι αλλα εχει φουλ σημα σε γραμμες το θεμα μερικες φορες ειναι οι μπροσερ τελικα μου λειτουργησε μονο τον οπερα 64 μπιτ εκει παει μια σε αλλους εχει κοληματα . Τωρα παιζει μια χαρα ... και εαν μπορειτε να προθεστε το νοβα σπορ 4 αυτο το καναλι πρεπει να μπει ευχαριστω .
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα ευχαριστω οχι δεν ειναι forthnet ειναι hol Και κλειδωνω στα 14 εχω και αλλες συσκευες ταμπετ σταθερο υπολογιστη και ασυρματα συνδεω και το Playstation 4 δεν αντιμετωπιζω εκει θεμα οταν τα βαζω πανε ολα σε καλη ταχυτητα , το λαπτοπ το εχω σε ολο το σπιτι αλλα εχει φουλ σημα σε γραμμες το θεμα μερικες φορες ειναι οι μπροσερ τελικα μου λειτουργησε μονο τον οπερα 64 μπιτ εκει παει μια σε αλλους εχει κοληματα . Τωρα παιζει μια χαρα ... και εαν μπορειτε να προθεστε το νοβα σπορ 4 αυτο το καναλι πρεπει να μπει ευχαριστω .

Σε ευχαριστούμε για την πρότασή σου, καθώς έτσι μας βοηθάτε να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών μας!

Στόχος μας είναι, λαμβάνοντας υπόψιν τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας & επικοινωνίας.

Τέλος, για οποιοδήποτε ζήτημα αντιμετωπίσεις, παρακαλούμε να μας ενημερώσεις ώστε να βοηθήσουμε.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση σου προτείνουμε το κατάστημα.
Εναλλακτικά, μπορείς να το αιτηθείς εγγράφως μέσω fax στο 2119559399 ή μέσω mail στο [email protected] μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σου.

Για την μετατροπή στο κατάστημα, χρειάζεται να έχεις μαζί την ταυτότητα σου.

Γιώτα, Forthnet Support


Έκανα την απενεργοποίηση του multiview και των HD σήμερα το πρωί.
Πριν από λίγο δοκίμασα την nova και είδα ότι τα HD δουλεύουν ακόμα.
Δεν ξέρω γιατί.
Ελπίζω να μην υπάρχει καμία κρυφή 18μηνη δέσμευση.
Θα σας παρακαλούσα εάν μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι το συμβόλαιο μου λήγει στις 05 05 2015 χωρίς καμία δέσμευση και να δείτε εάν απενεργοποιήθηκαν τα HD (στο κατάστημα τουλάχιστον τους ξεκαθάρισα ότι θέλω να απενεργοποιήσω το multiview και τα HD χωρίς καμία δέσμευση).
Επίσης μπορείτε να μου πείτε εάν έχω την δυνατότητα να βλέπω το ίδιο κανάλι και στους δύο αποκωδικοποιητές και με ποιόν τρόπο?
Το ρωτάω αυτό γιατί είναι συνδεδεμένοι οι δύο αποκωδικοποιητές λόγω πρώην multiview και είναι κρίμα οι τόσες τρύπες να πάνε χαμένες.
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Έκανα την απενεργοποίηση του multiview και των HD σήμερα το πρωί.
Πριν από λίγο δοκίμασα την nova και είδα ότι τα HD δουλεύουν ακόμα.
Δεν ξέρω γιατί.
Ελπίζω να μην υπάρχει καμία κρυφή 18μηνη δέσμευση.
Θα σας παρακαλούσα εάν μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι το συμβόλαιο μου λήγει στις 05 05 2015 χωρίς καμία δέσμευση και να δείτε εάν απενεργοποιήθηκαν τα HD (στο κατάστημα τουλάχιστον τους ξεκαθάρισα ότι θέλω να απενεργοποιήσω το multiview και τα HD χωρίς καμία δέσμευση).
Επίσης μπορείτε να μου πείτε εάν έχω την δυνατότητα να βλέπω το ίδιο κανάλι και στους δύο αποκωδικοποιητές και με ποιόν τρόπο?
Το ρωτάω αυτό γιατί είναι συνδεδεμένοι οι δύο αποκωδικοποιητές λόγω πρώην multiview και είναι κρίμα οι τόσες τρύπες να πάνε χαμένες.
Ευχαριστώ πολύ



Καλησπέρα και εδώ stssts,

Σου έχουμε απαντήσει σχετικά στο pm που μας έχεις αποστείλει.

Είμαστε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα σας,
Εχω ενα προβλημα και θα ηθελα την βοηθεια σας.
Σαν πρωην πελατης της επιγειας Nova δεν μου δινεται η δυνατοτητα να ενεργοποιησω τις HD υπηρεσιες πληρωνοντας φυσικα το αντιτιμο των 5 ευρω/μηνα
Εχω επικοινωνησει απειρες φορες το τελευταιο 18μηνο αλλα παντα τρωω πορτα διοτι μου λενε οτι σαν πρωην πελατης της επιγειας (+start pack δωρο κατα την μεταβαση σε δορυφορικη Nova) ανηκω σε ειδικη κατηγορια για την οποια δεν διατιθεται ακομα.
Προχτες με αφορμη την εγγραφη μου στην υπηρεσια my account οπου αν κρατησεις την συνδρομη για 18 μηνες σου παρεχονται οι υπηρεσιες HD δωρεαν εκανα και γω την εγγραφη και πηρα την εξυπηρετηση πελατων ξανα για να ζητησω την ενεργοποιηση. Ενω η κοπελα την Κυριακη ηταν σιγουρη οτι η υπηρεσια θα ενεργοποιηθει μου ειπε ωστοσο οτι αν μεχρι την Τριτη το πρωι(σημερα ) δεν ειχει ενεργοποιηθει να ξαναπαρω τηλεφωνο. Ετσι κι εγινε μονο που σημερα μου ξαναειπαν το ιδιο πραγμα, οτι δηλαδη λογω πολιτικης της Nova για τους πρωην πελατες της επιγειας υπηρεσιας δεν ειναι ακομα αυτο δυνατον αλλα βρισκεται σε διαδικασια επιλυσης. Ετσι τωρα παροτι η υπηρεσια παρεχεται δωρεαν για ολους για μενα δεν μπορει αρχικα να ενεργοποιηθει ουτε το HD του start pack ουτε μόνο το Novacinema1HD ποσο μάλλον συνδυαστικά και τα δύο
Επειδη αυτο το ακουω 18 μηνες τωρα και νιωθω σαν να εχω κατουρησει στο πηγαδι (για τον ιδιο λογο δεν εχω και nova go) και βαλε μπορει να μου πει καποιος υπευθυνα αν κατι τετοιο εχει πραγματικα δρομολογηθει η ειναι απλα ευχολογιο?
Ευχαριστω,
Νικος
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ilise,

Όπως σε είχαμε ενημερώσει και στο παρελθόν μέσω του thread σε σχετικό ερώτημά σου, για την συγκεκριμένη προσφορά που έχεις (που είναι από την μετατροπή Nova επίγεια 14,90 σε δορυφορικό) δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση των HD καναλιών, αλλά ούτε και των Adult.

Ωστόσο, σχετικά με την αναφορά σου για την εμφάνιση δυνατότητας ενεργοποίησης της HD υπηρεσίας μέσω του My Account, είναι κάτι το οποίο θα ελέγξουμε σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα, προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε σύγχυση σε παρόμοιες περίπτώσεις.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω πολυ Αλεξη,
Το ειχα ξεχασει να σου πω την αληθεια αλλα οταν προχτες μπηκα online να δω αν ειχε βγει ο λογαριασμος μου ειδα οτι δεν μπορουσα να μπω στο συστημα οπως παλαιοτερα (me αριθμο συνδρομητη και password) αλλα απαιτειτο να κανω εγγραφη στη νεα υπηρεσια nova my account στην οποια διαφημιζονταν οτι με την εγγραφη ΟΛΟΙ οι εγγεγραμενοι μποορουσαν να εχουν δωρεαν για παντα τηνη υπηρεαια HD γι αυτο και αρχισα ξανα την επικοινωνια για να δω τι γινεται. Μαλιστα επαναλαμβανω η κυρια που με εξυπηρετησε την Κυριακη ηταν απολυτως σιγουρη οτι δεν θα υπηρχε προβλημα και για μενα αφου της ειχα εξηγησει προηγουμενως βεβαια αναλυτικα την περιπτωση μου.
Σε καθε περιπτωση ευχαριστω για την επικοινωνια και σας παρακαλω να δειτε αν μπορειτε να κανετε κατι και για μενα!
Ευχαριστω και παλι

PS Σε παρακαλω επισης να μου πεις ειλικρινα αν η κοπελα που μιλησα σημερα μου ειπε την αληθεια οτι δηλαδη η αιτηση μου ειναι σε διαδικασια εξευρεσης λυσης και εχει δρομολογηθει και δεν ηταν απλα ενα ευχαριστο ακουσμα στον παραπονουμενο πελατη που ομως δεν εχει πραγματικο ερεισμα!
 
Re: *** Nova official support ***

Καθώς είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τα όσα αναφέρεις σχετικά με την επικοινωνία που είχες με την εξυπηρέτηση πελατών, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα μου ηρθε ενα σμς και λει ανανεωση απο το Myaccount για δωρεαν hd για παντα ... εαν το ανανεωσω θα ειναι δωρεαν ; η θα ανανεωθει το συμβολαιο για 18 μηνες ; ....
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα events1979,

Τα κανάλια HD θα είναι δωρεάν με προϋπόθεση την ανανέωση του συμβολαίου σου για 18 μήνες.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ααα γιατι δεν το λενε αυτο αλλα το γραφει με μικρα γραμματα .... εαν μπορειτε να το πειτε στα κεντρικα αυτο να μην εχει δεσμευσει 18 μηνες .... ευχαριστω κωστα .
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα να ρωτήσω έχω εξωφληση την συνδρομή για τον μήνα Μάιο μαζί με το multiviewer αν το κάνω το multiviewer διακοπή τώρα θα πιστωθούν τα χρήματα (9,90) στον επόμενο λογαριασμό η δεν γίνεται τώρα διακόπτη ;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

ααα γιατι δεν το λενε αυτο αλλα το γραφει με μικρα γραμματα .... εαν μπορειτε να το πειτε στα κεντρικα αυτο να μην εχει δεσμευσει 18 μηνες .... ευχαριστω κωστα .

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι πριν την ενεργοποίηση της εν λόγω προσφοράς μέσω της υπηρεσίας MyAccount, εμφανίζεται παράθυρο στην οθόνη, το οποίο ενημερώνει για την 18μηνη ανανέωση δέσμευσης και δεν προχωρά η ενεργοποίηση, αν δεν επιλεχθεί η αποδοχή της.


Καλησπέρα να ρωτήσω έχω εξωφληση την συνδρομή για τον μήνα Μάιο μαζί με το multiviewer αν το κάνω το multiviewer διακοπή τώρα θα πιστωθούν τα χρήματα (9,90) στον επόμενο λογαριασμό η δεν γίνεται τώρα διακόπτη ;

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.