*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα maximusv,

Μπορείς να πραγματοποιήσεις ανανέωση της συσκευής σου από εδώ.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε ζήτημα στην παραπάνω διαδικασία, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με το username που έχεις στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά γεια!
μια επισήμανση - "παράκληση" που μπορεί να προωθηθεί σε πιο αρμόδιους και αφορά αρκετούς πιστεύω από τους συνδρομητές σας. Μιλούσα με φίλο ο οποίος έχει start pack και είναι ευχαριστημένος με μόνο ένα παράπονο! έχει πολύ μικρό παιδί και δεν υπάρχει κανένα παιδικό σαν το disney junior για να μπορέσει να απασχοληθεί το παιδί, μάλιστα το μικρό ξετρελάθηκε με αυτό το κανάλι, όταν πήγαν σε σπίτι συνδρομητή του ΟΤΕ. Το αποτέλεσμα είναι να το ζητάει συνέχεια και να υπάρχει πρόβλημα στο σπίτι. Έτσι λοιπόν, μια που έχετε συνεργασία με την Disney δεν θα μπορούσατε να το προσθέσετε και αυτό; Πιστεύω ότι γενικά θα ενδιαφέρει πολλούς γονείς και την περίοδο αυτή μια τέτοια πρόσθεση θα ήταν "χρήσιμη" για πολλούς συνδρομητές.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για το "πρήξιμο".
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Σε ευχαριστούμε για την πρόταση. Λαμβάνουμε υπόψιν όλα όσα μας αναφέρονται καθώς και εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Ακολουθώντας τις τηλεοπτικές συνήθειες των συνδρομητών μας, έχουμε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για τους μικρούς μας φίλους μέσα από τα κανάλια Disney XD, Disney Channel, Boomerang και Nickelodeon, όπου προβάλλονται αγαπημένες παιδικές εκπομπές καθώς και αγαπημένες μεταγλωττισμένες ταινίες από τα μεγαλύτερα Studio του Hollywood.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέου περιεχομένου, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα,εχω προβλημα με το nova go ζητάει συνεχώς εγκατάσταση του plugin το κανω αλλα παλι μου λεει τα ιδια τι να κανω?ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paolo222,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία NovaGO λειτουργεί απρόσκοπτα με την τελευταία έκδοση του Mozilla Firefox (32bit), καθώς με τους browsers Internet Explorer 11 και Google Chrome ενδέχεται να παρουσιάζονται δυσλειτουργίες, μετά την τελευταία τους αναβάθμιση.

Δοκίμασε αρχικά να κάνεις απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων ιστορικού περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Κατά την διάρκεια της εγκατάστασης είναι σημαντικό να μην έχεις ανοιχτό κάποιο πρόγραμμα στο laptop σου καθώς και μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση να προχωρήσεις σε επανεκκίνηση του laptop.

Επίσης, είναι αρκετά σημαντικό να ελέγξεις στα πρόσθετα του browser, να είναι ενεργή η επιλογή ώστε το plugin της υπηρεσίας NovaGO, να είναι πάντα ενεργοποιημένο.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε ζήτημα και κατόπιν των παραπάνω ενεργειών παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά καλησπέρα. Σχετικά με την υπηρεσία Novago. Την είχα ενεργοποιημένη στο κινητό μου. Αγόρασα ένα tablet και είπα να την περάσω εκεί για να έχω μεγαλύτερη εικόνα. Έκανα κανονικά Την διαδικασία ανανέωσης της συσκευής, εμφανίστηκε μήνυμα "το αίτημα σας καταχωρήθηκε επιτυχώς" αλλά μόλις έβαλα τους κωδικούς στο tablet εγραφε "you have reached the limit of allowed devices". Και μετά το έτρεξα ξανά στο κινητό και έπαιζε πάλι στο κινητό κανονικά. Πρέπει να ακολουθήσω κάποια άλλη διαδικασια? Έστειλα με pm το username και 2 φωτο. Ευχαριστω.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας και για τα στοιχεία που μας έστειλες!

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο pm που μας έχεις αποστείλει.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ Γιώτα για την απάντηση (αν και Κυριακή) θα το προσπαθήσω ξανά μόλις περάσουν οι 30 μερες οπότε αν χρειαστεί θα ξαναεπικοινωνησω. Καλημερα
 
Re: *** Nova official support ***

Ένα ακόμα πρόβλημα που παρατηρώ είναι κάτι σπασίματα που με κάνει τελευταια στην εικόνα για 1-2 δευτερόλεπτα περίπου. Σήμερα. Πχ στο παιχνίδι παο- ατρόμητος σε ένα ημίχρονο μου το έκανε 2 φορές. Έστειλα σε μήνυμα τα στατιστικά του tuner
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα pankostas,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα,
ειχα το start pack και καποια στιγμη μεσω τηλεφωνου εκανα μια αναβαθμηση με το sport1+cinema1... επειδη θελω να αλλαξω εταιρια πηρα τηλεφωνο να μαθω τι πρεπει να κανω για διακοπη και μου ειπαν οτι υπαρχει ποσο 130 ευρω για την διακοπη σαν πέναλτι ... δεν εχω υπογραψει συμβολαιο ... δεν μου εχει ερθει σπιτι καποια νεα συμβαση για ποιο λογο πρεπει να πληρωσω αυτο το ποσο ? παρακαλω να με καλεσει καποιος να το συζητησουμε το θεμα μου... ευχαριστω πολυ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sotiriadisc,

Σε κάθε μεταβολή που γίνετε στο πακέτο, υπάρχει και η ανάλογη ανανέωση παραμονής,

Ωστόσο, έχουμε ζητήσει επιπλέον διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Θα το κοιτάξω και αν συνεχιστούν τα κολλήματα θα ξαναεπικοινωνησω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sotiriadisc,

Σε κάθε μεταβολή που γίνετε στο πακέτο, υπάρχει και η ανάλογη ανανέωση παραμονής,

Ωστόσο, έχουμε ζητήσει επιπλέον διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Κώστας, Forthnet Support
καλημέρα, εχουμε καποια ενημέρωση ? παρακαλω να γινει κληση στο κινητο μου επειδη λειπω απο το σπιτι αρκετες ωρες

ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sotiriadisc,

Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση.

Αναμένουμε τις επιπλέον διευκρινίσεις και θα υπάρξει ενημέρωση.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα
Εχω τον 865 και τις τελευταιες μερες εχω το εξης προβλημα ,ξαφνικα σταματα να παιζει και στην οθονη βγαζει την ενδειξη Ε32-4 και σε αλλα
καναλια Ε101-4.Δοκιμασα εξαγωγη καρτας,reset,εργοστασιακες ρυθμισεις χωρις να γινεται τιποτε .Καποια στιγμη επανερχεται μονος του αλλα αυτο μου το κανει αρκετες φορες.Εχει προβλημα ο δεκτης ?
Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα palm238,

Μπορείς να μας ενημερώσεις εάν έχεις συνδεδεμένο το 2ο καλώδιο και την ορθή λειτουργία του Novabox+ αλλά ακόμα και αν λειτουργούν οι εγγραφές όπως και η υπηρεσία ondemand, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε περαιτέρω.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα palm238,

Μπορείς να μας ενημερώσεις εάν έχεις συνδεδεμένο το 2ο καλώδιο και την ορθή λειτουργία του Novabox+ αλλά ακόμα και αν λειτουργούν οι εγγραφές όπως και η υπηρεσία ondemand, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε περαιτέρω.

Κώστας, Forthnet Support

Καλησπερα
Τελικα το προβλημα πρεπει να ηταν απο τον σκληρο δισκο διοτι ηταν γεματος με εγγραφες στο 87%.Διεγραψα αρκετα και πηγε στο 45%.
Απο τοτε δεν μου παρουσιασε προβλημα .Καλωδιο εχω και δευτερο συνδεδεμενο και θα παρακολουθησω το ondemand αν κατεβαζη ταινιες.
Ευχαριστω για την αμεσο απανηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα palm238,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας. Στα παιχνίδια που ήταν διαθέσιμα στο κανάλι 510 βγαίνει πλέον μήνυμα «υπηρεσία μη διαθέσιμη». Καταργήθηκε αυτή η υπηρεσία;
 
Status
Not open for further replies.