*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

απο 25/5 .... απάντηση στο θεμα ποτε θεωρουμε οτι μπορω να εχω ? ποιο ειναι το ευλογο διαστημα που πρεπει να περιμενω ?
η εξυπηρετηση πελατων φυσικα και εχει μαθει και λεει υπαρχει πεναλτυ ... ομως κανενας δεν μου εχει απαντησει με στοιχεια .. ρωταω παλι ... με ποιον νομο και ποια παραγραφο η εταιρια μου λεει (μεσω τηλεφωνου) οτι εαν φυγω πριν συμπληρωσω 1 χρονο σε προσθηκη που εκανα στο πακετο μου υπαρχει πεναλτυ ? ενας φιλος απο το forum εδω αναφερει "Αν η συμφωνία ήταν από 23/6/14 και μετά και δεν έχεις υπογράψει νέο συμβόλαιο, δεν υπάρχει συμφωνία και δεν δεσμευεσαι.". Η αλλαγη του πακετου μου εχει γινει μεσω τηλεφωνου.

Παραπάνω τονίσαμε ότι το ερώτημά σου δεν έχει αμεληθεί και ότι απαιτείται επιπλέον χρόνος.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι γίνονται καθημερινά πιέσεις για την αμεσότερη διεκπεραίωσή του.


Δημήτρης, Forthnet Support

Νομιζω οτι το εχω κανει αυτο και εχω αφησει καποιο ευλογο χρονικο διαστημα για να παρω απαντηση , δεν ζητησα απαντηση μετα απο 2 μερες , περιμενω ακομα μετα απο 10 εργασιμες .. 15 ημερολογιακες ημερες ...
 
Re: *** Nova official support ***

Μετά από 40 λεπτά στο τηλέφωνο κατάφερα να συνεννοηθώ με μια κύρια και κάναμε μεταβολή λόγο αμφισβήτησης το οποίο με φέρνει σε πακέτο που είχα πριν από την "ανανέωση".
Μπορείτε λοιπόν να σταματήσετε την πίεση στα αρμόδια τμήματα.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

ok, επικοινωνησαν τα παιδια τηλεφωνικος μαζι μου και βρεθηκε ακρη ,ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλό μεσημέρι, είμαι συνδρομητής nova (CINEMA) από πολύ παλιά από την εποχή του Filmnet.
Είχα μία προσφορά από τον ανταγωνισμό με πολύ λιγότερα χρήματα.
Θα μπορούσα να μάθω αν πληρώνω κάποια ποινή για να φύγω.
Ή ακόμα καλύτερα υπάρχει κάποια προσφορά για το πλήρες πακέτο για ν' αξίζει να συζητήσω.

Ευχαριστώ εκ των προτερων
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα spyges,

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε σχετικά με τα ζητήματα που θέτεις, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (π.χ. αριθμό κάρτας Nova).

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα

Εκανα μεσω nova my account (προσφορα για HD για παντα) ανανεωση της συμβασης μου απο 1/5/2015 .Μεχρι σημερα δεν εχει εκδοθει ο λογαριασμος ??
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ουδεις εχει επικοινωνησει μεχρι τωρα για ανανεωση συμβολαιου.Ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλημερα

Εκανα μεσω nova my account (προσφορα για HD για παντα) ανανεωση της συμβασης μου απο 1/5/2015 .Μεχρι σημερα δεν εχει εκδοθει ο λογαριασμος ??

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το τελευταίο παραστατικό που έχει εκδοθεί για την υπηρεσία σου είναι στις 15/4 και αφορά περίοδο χρέωσης 1/5-31/5.

Για την περίοδο χρέωσης 1/6-30/6 έχει διαπιστωθεί καθυστέρηση στην έκδοση του παραστατικού της υπηρεσίας σου, ωστόσο μπορείς να προχωρήσεις σε τακτοποίηση του λογαριασμού σου, χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής ο οποίος είναι διαθέσιμος στην υπηρεσία My Account.

Σταθερά όλα αυτά τα χρόνια παρέχουμε τον ίδιο κωδικό πληρωμής ώστε ο συνδρομητής μας να έχει την ευκολία να μπορεί να εξοφλήσει τον λογαριασμό του χωρίς να απαιτείται να έχει μαζί του το εκάστοτε παραστατικό.

Ουδεις εχει επικοινωνησει μεχρι τωρα για ανανεωση συμβολαιου.Ευχαριστω.

Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση. Ενημερώνουμε για επίσπευση της επικοινωνίας.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να ενημερωθείς για τον κωδικό πληρωμής μέσα από την υπηρεσία My Account, ακολουθώντας τις επιλογές "Λογαριασμοί" - "Πληρωμή λογαριασμού".

Συμπληρώνοντας το πεδίο "Τρέχον υπόλοιπο" και επιλέγοντας "Πληρωμή", στην επόμενη σελίδα υπάρχει η πληροφορία για τον Κωδικό Πληρωμής του λογαριασμού σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας
Χρησιμοποιώ σαν συνδρομητής nova full pack την υπηρεσία novago στο κινητό μου από τότε που βγήκε χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Πρίν μερικές μέρες πήρα καινούριο κινητό και σήμερα αφού κατέβασα την εφαρμογή androig novago στο καινούριο κινητό (samsung galaxy S4) ακολούθησα πρώτα τις οδηγίες για ανανέωση/κατάργηση συσκευης και πήρα email επιβεβαίωσης οτι όλα είναι ΟΚ.
Άνοιξα την εφαρμογή novago στο καινούριο κινητό έβαλα το username και το password που είχα και συνδέθηκα κανονικά... όταν όμως πατάω κάποιο κανάλι να δώ μου πετάει μήνυμα "service unavailable" ..... μπορείτε να το κοιτάξετε σας παρακαλώ γιατί δεν παίζει ενώ κάνω login κανονικά στην καινούρια συσκευη?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Γιώργος Κ,

Μπορείς να μας ενημερώσεις αν η συσκευή σου είναι Rooted;

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Γιώργος Κ,

Μπορείς να μας ενημερώσεις αν η συσκευή σου είναι Rooted;

Κώστας, Forthnet Support

Καλησπέρα Κώστα

Οχι η συσκευή μου δεν είναι rooted... ειναι το samsung galaxy S4 GT-i9502 και πριν είχα το S3
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να μας στείλεις με ένα προσωπικό μήνυμα το username που έχεις για την εφαρμογή ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να μας στείλεις με ένα προσωπικό μήνυμα το username που έχεις για την εφαρμογή ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Κώστας, Forthnet Support

Σας το έστειλα με πμ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,
Έχω συνδρομή Nova 3play με Nona Sports, Novacinema 1, απεριόριστα σταθερά και κινητά, ίντερνετ 24άρι και τα HD κανάλια. Μέχρι τον προηγούμενα μήνα πλήρωνα 55 ευρώ και τον τελευταίο πλήρωσα 60 ευρώ λόγω χρέωσης πλέον των HD. To συμβόλαιό μου λήγει τέλος Ιουλίου. Θα μπορούσα να έχω κάτι καλύτρο για ανανέωση;
Σας ευχαριστώ πολύ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Kon73,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία σου με ένα προσωπικό μήνυμα.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα support, μου ηρθε μηνυμα για εγγραφη στο myaccount nova για να εχω τα HD για παντα, η απορια μου ειναι η εξης: λεει για 18μηνη ανανεωση, μετα τους 18 μηνες μηπως αλλαζει και η τιμη του συμβολαιου που εχω ειδη ? ευχαριστω προκαταβολικα, καλη συνεχεια.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι λαμβάνοντας την προσφορά για δωρεάν HD για πάντα μέσω της υπηρεσίας MyAccount, ανανεώνεται η δέσμευση της υπηρεσίας για 18 μήνες.

Ωστόσο, το πάγιο της υπηρεσίας σου δεν αλλάζει καθώς η προσφορά που έχει αποδοθεί στην συνδρομή σου είναι για πάντα.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα ,πληρωσα τον λογαριασμο μου στις 28/5/15 με e-banking, μου ηρθε σημερα μηνυμα στον δεκτη οτι δε πληρωσα ,τι πρεπει να κανω εγω τωρα?
edit απ οτι βλεπω αλλαξατε τον κωδικο πληρωμης, πληρωσα δηλαδη δυο φορες τον ιδιο λογαρισμο μηνα απριλιου, πως θα το διορθωσουμε?

Καλησπέρα dimtz,

Στείλε μας σε pm τα στοιχεία πληρωμής (τράπεζα, κωδ.πληρωμής και αριθμό συναλλαγής), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthnet Support


Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι λαμβάνοντας την προσφορά για δωρεάν HD για πάντα μέσω της υπηρεσίας MyAccount, ανανεώνεται η δέσμευση της υπηρεσίας για 18 μήνες.

Ωστόσο, το πάγιο της υπηρεσίας σου δεν αλλάζει καθώς η προσφορά που έχει αποδοθεί στην συνδρομή σου είναι για πάντα.

Γιώτα, Forthnet Support

Οκ ευχαριστω ,εκανα εγγραφη και βλεπω οτι σας χρωσταω 50 ευρω, πιο πανω αναφερω την συνομιλια μαζι σας, οπου και επικοινωνησαν μαζι μου τηλεφωνικος συναδελφοι σας, μου ειπαν πως εχει γινει καποιο λαθος και μετα απο ελεγχο που εκαναν δε χρωσταω κατι, τωρα γιατι βλεπω οτι οφειλω 50 ευρω?

edit τωρα μου βγαζει να πληρωσω 34 ευρω, οτι να ναι παιδια, διορθωστε το
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.