*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

καλημερα , η υπηρεσια Hd που ειναι δωρεαν λει οτι ειναι μονο δωρεαν ; για ανανεωση συμβολαιου για 18 μηνες ; .... αυτο δεν το λετε μερικες φορες με περνουν τηλεφωνο συνεργατες σας και μου λενε δωρεαν Hd για παντα ενω δεν ειναι δεν το λενε αυτο ; μπορειτε να το δειτε ευχαριστω .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα events1979,

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση καθώς είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως το χρονικό διάστημα δωρεάν διάθεσης κάποιας υπηρεσίας ορισμένου χρόνου καθορίζεται από τους όρους της εκάστοτε προσφοράς.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η 18μηνη περίοδος αναφέρεται στην δέσμευση του συμβολαίου και όχι στην ισχύ της προσφοράς.

Όποιος συνδρομητής επιθυμεί να λάβει την προσφορά που μας αναφέρεις, θα αποκτήσει την υπηρεσία HD δωρεάν ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ανανεώνοντας παράλληλα την δέσμευση της υπηρεσίας για 18 μήνες.

Από την τηλεφωνική ενημέρωση που πραγματοποιείται, πάντα αναφέρεται ότι η απόδοση της συγκεκριμένης προσφοράς πραγματοποιείται με 18μηνη ανανέωση της δέσμευσης συμβολαίου καθώς και για τους συνδρομητές που επιθυμούν να επωφεληθούν της προσφοράς για τα κανάλια HD μέσω της νέας μας υπηρεσίας MyAccount, υπάρχει και η αντίστοιχη ενημέρωση για την 18μηνη ανανέωση δέσμευσης της υπηρεσίας, πριν προβούν σε ενέργειες για την αποδοχή της.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά
Καταρχήν σας ευχαριστώ για την άμεση επικοινωνία που είχα με τον τεχνικό το Σάββατο καθώς δεν είχα άλλο τρόπο να επικοινωνήσω. Κατα δεύτερον μου έχει έρθει αυτό το μήνυμα:
ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΣΑΣ. ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ. Τι σημαίνει το τελευταίο?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Όπως αντίστοιχα έχεις ενημερωθεί και από το μήνυμα που μας παραθέτεις, για το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί στη γραμμή σου, έχουν δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης σε συνεργασία με τον καθολικό πάροχο.

Κατανεμητής ονομάζεται το κουτί όπου συγκεντρώνονται όλες οι γραμμές του κτιρίου και παράλληλα καταλήγουν οι γραμμές από το δίκτυο χαλκού.
Το παραπάνω υπάρχει σε πολυκατοικίες και είναι το τελευταίο σημείο που ο καθολικός πάροχος παραδίδει το βρόγχο στην μεριά του πελάτη.

Σε περίπτωση λοιπόν που στο χώρο σου υπάρχει κατανεμητής, για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος εφόσον χρειαστεί, καλό θα είναι να έχει εξασφαλιστεί από τη πλευρά σου η πρόσβαση του τεχνικού σε αυτό.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γιώτα, Forthnet Support σε ευχαριστω για την απαντηση ... οσο και περιεργο να σου ακουγετε οταν με περνουν τηλεφωνο δεν μου αναφερουν για χ ανανεωση συμβολαιου αλλα μονο οτι ειναι δωρεαν και ετσι καπως γινετε παγιδα μπορει να την πατησει καπιος εαν δεν θελει να ανανεωση . Ευχαριστω και παλι .
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα ,πληρωσα τον λογαριασμο μου στις 28/5/15 με e-banking, μου ηρθε σημερα μηνυμα στον δεκτη οτι δε πληρωσα ,τι πρεπει να κανω εγω τωρα?
edit απ οτι βλεπω αλλαξατε τον κωδικο πληρωμης, πληρωσα δηλαδη δυο φορες τον ιδιο λογαρισμο μηνα απριλιου, πως θα το διορθωσουμε?
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Στείλε μας σε pm τα στοιχεία πληρωμής (τράπεζα, κωδ.πληρωμής και αριθμό συναλλαγής), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

οκ σας εστειλα τα στοιχεια μου,ποιος ειναι ο αριθμος συναλλαγης ? στο αντιγραφο αποδειξης που εχω γραφει αριθμος εγγραφης, αυτον θελετε? περιμενω νεα σας ευχαριστω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα suppor,
Για διακοπή συμβολαίου Forthnet - nova που έχει λήξει, ποια διαδικασία ακολουθείται?
Και εαν χρειάζεται εκτός απο την Forthnet και ανάλογη ενημέρωση και προς nova ή η αίτηση είναι κοινή.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

@dimtz
Είναι αρκετά τα στοιχεία που μας έχεις αποστείλει και σε ευχαριστούμε για την αναλυτική περιγραφή.
Έχουμε ήδη δρομολογήσει σχετικό έλεγχο και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Καλησπέρα suppor,
Για διακοπή συμβολαίου Forthnet - nova που έχει λήξει, ποια διαδικασία ακολουθείται?
Και εαν χρειάζεται εκτός απο την Forthnet και ανάλογη ενημέρωση και προς nova ή η αίτηση είναι κοινή.
Ευχαριστώ

Καλησπέρα stydio,

Εφόσον επιθυμείς την διακοπή της ενεργής υπηρεσίας 3play, μπορείς είτε να αιτηθείς τη διακοπή τους με ταυτόχρονη απώλεια του τηλεφωνικού σου αριθμού είτε εφόσον το επιθυμείς να προχωρήσεις σε αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο.
Για την 1η περίπτωση απαιτείται ένα κοινό αίτημα και η διαδικασία μπορεί να γίνει είτε από εμάς είτε μέσω της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Στη 2η περίπτωση θα χρειαστεί να κάνεις την ανάλογη αίτηση στον πάροχο της επιθυμίας σου και η διακοπή των υπηρεσιών (Forthnet & Nova) θα πραγματοποιηθεί με την ενεργοποίηση της τηλεφωνικής γραμμής στο νέο πάροχο.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η δέσμευση της υπηρεσίας σου, σύμφωνα και με την τελευταία ανανέωση που είχε πραγματοποιηθεί, λήγει 1/8/2015.

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το γνωρίζω για την 1/8.... Χρειάζεται και χρόνος διαβουλευσεων :argue: ... Σας ευχαριστώ για την απάντηση
 
Re: *** Nova official support ***

απο 25/5 .... απάντηση στο θεμα ποτε θεωρουμε οτι μπορω να εχω ? ποιο ειναι το ευλογο διαστημα που πρεπει να περιμενω ?
η εξυπηρετηση πελατων φυσικα και εχει μαθει και λεει υπαρχει πεναλτυ ... ομως κανενας δεν μου εχει απαντησει με στοιχεια .. ρωταω παλι ... με ποιον νομο και ποια παραγραφο η εταιρια μου λεει (μεσω τηλεφωνου) οτι εαν φυγω πριν συμπληρωσω 1 χρονο σε προσθηκη που εκανα στο πακετο μου υπαρχει πεναλτυ ? ενας φιλος απο το forum εδω αναφερει "Αν η συμφωνία ήταν από 23/6/14 και μετά και δεν έχεις υπογράψει νέο συμβόλαιο, δεν υπάρχει συμφωνία και δεν δεσμευεσαι.". Η αλλαγη του πακετου μου εχει γινει μεσω τηλεφωνου.

ποσο δυσκολο ειναι απο τις 25/5 να μαθουμε αυτο που εχω ζητησει ? εαν ειχα παρει τηλεφωνο στην εξυπηρετηση μεσα σε 2 λεπτα θα μου ειχαν πει οτι δεσμευομαι για 1 χρονο ετσι απλα χωρις να γνωριζουν τι και πως ... επισημα θα εχω καποια απαντηση απο την πλευρα σας ???
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sotiriadisc,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω της καθυστέρησης και ζητούμε συγγνώμη για την αναμονή.

Η ενεργή παρουσία μας στο forum έχει σκοπό την εξυπηρέτηση οποιουδήποτε ζητήματος αφορά τα μέλη του, όμως σε κάποια από τα ερωτήματα που λαμβάνουμε, χρειάζεται περαιτέρω χρόνος στη διαχείρισή τους.

Να σε διαβεβαιώσουμε ότι το ερώτημά σου δεν έχει αμεληθεί, θα χρειαστεί όμως να αναμένουμε τις απαραίτητες διευκρινίσεις και την ανάλογη ενημέρωση που έχει ζητηθεί.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.


Αλέξης, Forthnet Support

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αλέξης, Forthnet Support
καλημέρα, το συμβόλαιο μου λήγει 28-7-2015 θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από nova προκειμένου να μου κάνει προσφορά για ανανέωση ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nik1965,

Έχουμε δρομολογήσει επικοινωνία σύμφωνα με το αίτημά σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας , το συμβόλαιο μου λήγει 11-7-2015. Θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από nova προκειμένου να μου κάνει προσφορά για ανανέωση ?
 
Re: *** Nova official support ***

απο 25/5 .... απάντηση στο θεμα ποτε θεωρουμε οτι μπορω να εχω ? ποιο ειναι το ευλογο διαστημα που πρεπει να περιμενω ?
η εξυπηρετηση πελατων φυσικα και εχει μαθει και λεει υπαρχει πεναλτυ ... ομως κανενας δεν μου εχει απαντησει με στοιχεια .. ρωταω παλι ... με ποιον νομο και ποια παραγραφο η εταιρια μου λεει (μεσω τηλεφωνου) οτι εαν φυγω πριν συμπληρωσω 1 χρονο σε προσθηκη που εκανα στο πακετο μου υπαρχει πεναλτυ ? ενας φιλος απο το forum εδω αναφερει "Αν η συμφωνία ήταν από 23/6/14 και μετά και δεν έχεις υπογράψει νέο συμβόλαιο, δεν υπάρχει συμφωνία και δεν δεσμευεσαι.". Η αλλαγη του πακετου μου εχει γινει μεσω τηλεφωνου.

Αλέξης, Forthnet Support
καλη η απαντηση κονσερβα ... στο ενδιαμεσο εχουν περασει 15 μερες τους εχει τριγκαρει κανεις ξανα ? η το εχουμε αφησει στην τυχη του ?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας , το συμβόλαιο μου λήγει 11-7-2015. Θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από nova προκειμένου να μου κάνει προσφορά για ανανέωση ?

Καλησπέρα aenaos15,

Έχουμε δρομολογήσει σχετική επικοινωνία.

καλη η απαντηση κονσερβα ... στο ενδιαμεσο εχουν περασει 15 μερες τους εχει τριγκαρει κανεις ξανα ? η το εχουμε αφησει στην τυχη του ?

Παραπάνω τονίσαμε ότι το ερώτημά σου δεν έχει αμεληθεί και ότι απαιτείται επιπλέον χρόνος.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι γίνονται καθημερινά πιέσεις για την αμεσότερη διεκπεραίωσή του.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα ,πληρωσα τον λογαριασμο μου στις 28/5/15 με e-banking, μου ηρθε σημερα μηνυμα στον δεκτη οτι δε πληρωσα ,τι πρεπει να κανω εγω τωρα?
edit απ οτι βλεπω αλλαξατε τον κωδικο πληρωμης, πληρωσα δηλαδη δυο φορες τον ιδιο λογαρισμο μηνα απριλιου, πως θα το διορθωσουμε?

@dimtz
Είναι αρκετά τα στοιχεία που μας έχεις αποστείλει και σε ευχαριστούμε για την αναλυτική περιγραφή.
Έχουμε ήδη δρομολογήσει σχετικό έλεγχο και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support



Καλησπερα, τι εγινε τελικα με την δικια μου περιπτωση;
 
Status
Not open for further replies.