*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα akismei,

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε με το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα παιδιά!
Έχω φέρει τον δέκτη 831 στο εξοχικό μου (τον έχω από τον Νοέμβριο κλειστό) και θέλω να ενεργοποιήσω την υπηρεσία Nova Εξοχικό. Πιάτο και εγκατάσταση έχει γίνει οπότε μένει η σύνδεση στον δέκτη του πιάτου! Έχω κάποιες απορίες:
1) Έχω μία κάρτα συνδρομητή (την παλιά) στον 831 στο εξοχικό και άλλη μία (την καινούρια) στον 865 στην οικία μου. Τι πρέπει να κάνω για να ενεργοποιήσω τον δέκτη στο εξοχικό?
2) Οι εγγραφές που έχω κάνει καθώς και οι εγγραφές που έχω προγραμματίσει στον 865 χάνονται? Εννοείται ότι καταλαβαίνω ότι όσο είναι απενεργοποιημένος δεν θα γίνονται εγγραφές. Ρωτάω μόλις τον επανενεργοποιήσω όταν γυρίσω από το εξοχικό
3) Ο 831 θα πάρει την καινούρια αναβάθμιση μόλις ενεργοποιηθεί?
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Αρχικά, για να μπορέσει να γίνει ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova εξοχικό θα πρέπει να γίνει και η ανάλογη αίτηση σε ένα από τα καταστήματά μας, διαφορετικά, και από την στιγμή που έχεις τον εξοπλισμό, μπορείς να μας στείλεις με ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία του (αριθμό κάρτας Nova, αριθμό δέκτη, μαζί με το αφμ του κατόχου της υπηρεσίας), και θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες ενέργειες και η ενεργοποίηση γίνεται άμεσα.

Οι εγγραφές στον Novabox+ (865) όπως και οι προγραμματισμένες εγγραφές θα είναι διαθέσιμες όταν ο δέκτης θα ενεργοποιηθεί εκ νέου.
Η αναβάθμιση θα είναι σταδιακά διαθέσιμη σε κάθε δέκτη Novabox (831) χωρίς όμως να είναι απόλυτο ότι μόλις ενεργοποιηθεί θα λάβει και την αναβάθμιση.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

OK ευχαριστώ πολύ παιδια
Με το που τον εγκαταστήσω θα σας στείλω το μήνυμα για ενεργοποίηση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Εδώ και 2 μέρες, το βράδυ μετά τις 10 δεν πιάνει το cinema1HD, τo Sport1HD, τo Sport2HD (και το nova3d), ενώ τα άλλα παίζουν κανονικά. Την υπόλοιπη μέρα παίζουν όλα. Τις ώρες αυτές η στάθμη σήματος και η ποιότητα γίνεται 0 σε αυτά τα κανάλια.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dionisisan,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε αναλυτικά το ζήτημα που αναφέρεις θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τον αριθμό της κάρτας Nova καθώς και με τα ποσοστά στάθμης/ακρίβειας που έχεις σε κάποιο από τα Novasports1, Novacinema1, DisneyXD

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται πτώση του σήματος στη συχνότητα 12130, H, 27500, 3/4. Δείτε εδώ σχετικές αναφορές. Σε μια τέτοια περίπτωση, αν το κεντράρισμα του κατόπτρου δεν είναι άριστο, υπάρχει πρόβλημα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Serafeim Karakostas,

Το ζήτημα το οποίο αναφέρεις είναι κάτι το οποίο ελέγχεται από την πλευρά μας τις τελευταίες ημέρες.

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας για τα ποσοστά στάθμης και ακρίβειας σε κάποιο από τα κανάλια της 11823 (Novasports1, Novacinema1, DisneyXD, Mega).

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν έχω συνδρομή, παιδιά. Απάντησα για να συνεισφέρω στο ερώτημα του φίλου. Το σήμα στις υπόλοιπες συχνότητες είναι σε κανονικά επίπεδα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Serafeim Karakostas,

Το ζήτημα το οποίο αναφέρεις είναι κάτι το οποίο ελέγχεται από την πλευρά μας τις τελευταίες ημέρες.

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας για τα ποσοστά στάθμης και ακρίβειας σε κάποιο από τα κανάλια της 11823 (Novasports1, Novacinema1, DisneyXD, Mega).

Δημήτρης, Forthnet Support

στην 11823 σε μενα ειναι 71% σταθμη και 100% ακριβεια. (τοσο ηταν παντα)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sakels,

Ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Είπα κι εγώ να αγοράσω το nova-εξοχικό να μην πηγαινοφέρνω τον αποκωδικοποιητή.
Πάω στο κατάστημα 50 ο αποκωδικοποιητής και άλλα τόσα η εγκατάσταση του πιάτου (το οποίο είναι δώρο).
Μα δεν θέλω ούτε πιάτο ούτε να μου το εγκαταστήσετε, έχω ήδη εγκατεστημένο πιάτο,
μόνο τον αποκωδικοποιητή θέλω. Δεν γίνεται μου λέει το παλικάρι, πάνε "πακέτο".
Τελικά το nova-εξοχικό δεν κοστίζει 50 αλλά 100 .
Τον ευχαρίστησα για το χρόνο του κι έφυγα.
Θα συνεχίσω να πηγαινοφέρνω τον αποκωδικοποιητή.
Την καλημέρα μου σε όλους.


Υ.Γ. Δεν θέλω κάτι από το support.
Ήθελα απλά να μοιραστώ την εμπειρία μου
όπως λένε μερικοί.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Δημήτρη,

Με τη σειρά μου να επιβεβαιώσω την απώλεια σήματος (ανάβει αντίστοιχο λαμπάκι στον 865) τις βραδυνές ώρες σε κάποια κανάλια, τις τελευταίες 3 ημέρες. Θα δω αν μου το κάνει και σήμερα και θα προσπαθήσω να αναφέρω στάθμη και ακρίβεια.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,


Είπα κι εγώ να αγοράσω το nova-εξοχικό να μην πηγαινοφέρνω τον αποκωδικοποιητή.
Πάω στο κατάστημα 50 ο αποκωδικοποιητής και άλλα τόσα η εγκατάσταση του πιάτου (το οποίο είναι δώρο).
Μα δεν θέλω ούτε πιάτο ούτε να μου το εγκαταστήσετε, έχω ήδη εγκατεστημένο πιάτο,
μόνο τον αποκωδικοποιητή θέλω. Δεν γίνεται μου λέει το παλικάρι, πάνε "πακέτο".
Τελικά το nova-εξοχικό δεν κοστίζει 50 αλλά 100 .
Τον ευχαρίστησα για το χρόνο του κι έφυγα.
Θα συνεχίσω να πηγαινοφέρνω τον αποκωδικοποιητή.
Την καλημέρα μου σε όλους.
Υ.Γ. Δεν θέλω κάτι από το support.
Ήθελα απλά να μοιραστώ την εμπειρία μου
όπως λένε μερικοί.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσης σου καθώς και με τα στοιχεία του καταστήματος το οποίο επισκέφθηκες;


Καλημέρα Δημήτρη,

Με τη σειρά μου να επιβεβαιώσω την απώλεια σήματος (ανάβει αντίστοιχο λαμπάκι στον 865) τις βραδυνές ώρες σε κάποια κανάλια, τις τελευταίες 3 ημέρες. Θα δω αν μου το κάνει και σήμερα και θα προσπαθήσω να αναφέρω στάθμη και ακρίβεια.

Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Καθώς μας αναφέρεις ότι η απώλεια σήματος εμφανίζεται σε κάποια κανάλια, θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσεις,εκτός από τη στάθμη και την ακρίβεια σήματος, σε ποιες συχνότητες εμφανίζεται η παραπάνω συμπεριφορά.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Είπα κι εγώ να αγοράσω το nova-εξοχικό να μην πηγαινοφέρνω τον αποκωδικοποιητή.
Πάω στο κατάστημα 50 ο αποκωδικοποιητής και άλλα τόσα η εγκατάσταση του πιάτου (το οποίο είναι δώρο).
Μα δεν θέλω ούτε πιάτο ούτε να μου το εγκαταστήσετε, έχω ήδη εγκατεστημένο πιάτο,
μόνο τον αποκωδικοποιητή θέλω. Δεν γίνεται μου λέει το παλικάρι, πάνε "πακέτο".
Τελικά το nova-εξοχικό δεν κοστίζει 50 αλλά 100 .
Τον ευχαρίστησα για το χρόνο του κι έφυγα.
Θα συνεχίσω να πηγαινοφέρνω τον αποκωδικοποιητή.
Την καλημέρα μου σε όλους.


Υ.Γ. Δεν θέλω κάτι από το support.
Ήθελα απλά να μοιραστώ την εμπειρία μου
όπως λένε μερικοί.


Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία που μας έστειλες μέσω pm!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Nova Εξοχικό, με αγορά 2ου δέκτη και εφόσον διαθέτεις λειτουργική εγκατάσταση δεν χρειάζεται να προβείς σε νέα.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι θα ελέγξουμε τα όσα μας ανέφερες σχετικά με την ενημέρωση που έλαβες από το κατάστημα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για όλα.............
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Μπορείτε να ελέγξετε λίγο τον λογαριασμό μου?
Δεν ξέρω τι έγινε?
Δεν έγινε χρέωση στις 29-06-2015?
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο pm που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stssts,

Έχουμε ήδη απαντήσει στο σχετικό pm που απέστειλες.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.